Ra1N Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Здравейте, прегледах голяма част от темите свързани с маслото, и видях, че повечето карате на полусинтетика 10в40, но един познат ме съветва да сложа на моята минерално масло, колата е Colt 1.3 96г на 106 000 км. Дайте съвет? Също така я купих с неработещ часовник, дали е възможна подмяна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
26800 Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 Ако колата ти е с хидравлични повдигачи/соморегулиращи/ е желателно да и сипеш 10/40 полусинтетика,ако е с парички което е по-възможно 15/40 минерално :rolleyes:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 Колата не е със хидравлични повдигачи, но не те съветвам да слагаш минерално 15W40.Моя колт е такъв като твоя и си карам с полу-синтетика 10W40. В тази тема може да разгледаш и да научиш какво точно трябва да бъде твоето маслоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ic=5282&hl= Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 4 март 2008 Автор Сподели Публикувано 4 март 2008 Малко не на място, но да не отварям нова тема. Някой има ли представа как се сменя лампичката на часовника? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Малко не на място, но да не отварям нова тема. Някой има ли представа как се сменя лампичката на часовника? С плоска отвертка и парцалче внимателно вадиш целия капак на панела с врътките за парното/вентилацията и т.н. (на щипки е, няма да се счупи). Отзад на капака има една черна врътка, зад която е лампичката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.