milenjs Публикувано 24 февруари 2008 Сподели Публикувано 24 февруари 2008 Вчера ми остана най-накрая малко време да си сменя семеринга на входния вал на скоростите. Бях приготвил и нещата за смяна на съединителя, така и така ще се маха кутията...Свалихме я и изненадите почнаха. На феродовия диск който ми бяха дали феродовия диск е по тесен с 8мм от оригиналния, с 4 пружини а стария със . Дали си струва да се монтира?Интересно беше състоянието на притискателния диск - като току що излязал от завода. Майстора каза че толкова запазан не е виждал. Защо се е получило така? На частите от съединителя които свалихме пишеше MI-USA.Оказа се и че семеринга който ми пускаше масло се сменя след разглобяване на кутия :( Разглобихме я и - изненада, лагера на шийката направо тотално разбит, ходи навсякъде, другите лагери са си в добро състояние.Изпратих съобщение на Мирослав за този лагер но ако се окаже че трябва да се чака доста работата става дебела - автомобила разхвърлян а ми трябва, да не говорим че заема място и пречи на майстора...Може ли да се намери алтернативен производител на този лагер ако се наложи да се чака? На лагера пише - B2S-139A NSК. Ще пусна съобщение и на колегата във форума който го е сменял на Runner-a да сподели от къде го е намери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 февруари 2008 Сподели Публикувано 24 февруари 2008 Тц тц...все нямаш късмет колега... :icon_crying: Бях чел кой продава NSK /това е марката/ ама сега не мога да си спомня... потърси ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 24 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2008 Тц тц...все нямаш късмет колега... :icon_crying: Бях чел кой продава NSK /това е марката/ ама сега не мога да си спомня... потърси ...Благодаря за съболезнованията Божо ;)Трябва да има и спънки иначе не е интересно. Добрата новина е че при Мирослав има лагер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Лагерчето ми пристигна вчера (хиляди благодарности на Мирослав за оказаното съдействи е бързина), събрахме кутията, днес до обяд живот и здраве ще я монтираме Само за маслото да попитам - при нас на село има само два вида - Приста 80W90 в бели туби и TEXACO 75W90 синтетика (от него има само и точно 2 туби ;)) Такова ли да налея или да бягам да търся друго някакво? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavarottibg Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Здравей,по-добре потърси някакво друго масло. Двигателя ти е на 10 години и синтетиката не е удачен вариант. Полусинтетика е варианта, а и може да го смесваш с каквото си искаш.Успех с колата и да нямаш повече проблеми! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Колега, направо ме шашна . Дано си се объркал - става въпрос за маслото на скоростната кутия. Не искам да доливам там че... Мирослав ми каза че спокойно може да сложа и пълна синтетика. Какво да правя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokala Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Здравей колега,тази тема е за скорости на Колт, но мисля, че положението с маслото би трябвало да е едно и също: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=4258&st=0А това е едно конкретно мнение на DJ-я Пламен от същата тема: "За марка - всеки с предпочитанията си , аз лично предпочитам Арал, Мотул ,Мобил ............вискозитета е 75W90 пълна синтетика..........2 литра ще ти стигнат"Дано всичко е наред с твоята кутия ! Какво направи със съединителя ..., нали феродовия диск беше по-тесен ... ? Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Така си е :icon_thumbup: А това Приста и Тексако - вероятно са едно и също... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 А това Приста и Тексако - вероятно са едно и също...Точно така............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Колега, направо ме шашна . Дано си се объркал - става въпрос за маслото на скоростната кутия. Не искам да доливам там че... Мирослав ми каза че спокойно може да сложа и пълна синтетика. Какво да правя?Споко, ако сте ги сменили както трябва ,няма да тече...........маслото е 75W90 пълна синтетика и ск. кутия ти е 1.8 л..........за марка, потърси други такива,въпреки че нямам опит с Приста или Тексако и не мога да дам мнение по този въпррос.....питай Бате Плевен.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Вече си хвъркам с Вагонче-то. Нямаше друго масло, не ми се чакаше, сложихме тексако 75W90 синтетика, наистина пише на кутията вносител Приста. За феродовия диск - Мирослав освен лагера ми изпрати и феродов диск, като стария е, Дайкин ;) Смених и гумичките на работния цилиндър на съединителя, двата семеринга на полуоските... просто си ги бях набавил предварително.Първите впечатления са ми - изчезна шума при потегляне на 1-ва, съединителя отделя доста по ниско, няма го това придърпване при запалване като завъртя стартера, скоростите са си всички на лице, смяната им е лесна без да "прихъркват", абе стана както си му е реда :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Ха така! Браво! Със здраве да я караш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Мерси Роско, ей сега даже бръмвам към Сливен с нея! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
E52A Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 На мен лично това Texaco не ми вдъхва доверие.От маслата за МТ на нашия пазар най-близко до оригиналното масло е Castrol SMX-S.Проблема е че май го няма на малки разфасовки и трябва да го вземеш наливно от някой сервиз. Ако все пак държиш маслото да е 70W90 - избора е Castrol TAF-XS. И двете масла са пълна синтетика и цените са доста неприятни, около 35 лв./л. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Преди 7-8 години Тексако купиха акции от Приста ойл и Приста ойл стана единствен вносител на Тексако в България. Преди това го внасяха от Нисан България. Не вярвам в приста ойл да го "кръщават". Маслото Тексако поне до преди 4-5 години се произвеждаше и пакетираше за Европа в рафинерията им в Белгия. Тексако са един от големите производители на масла, основно в САЩ. Маслата им са добри, така че място за притеснения няма. Не го произвежда Приста ойл, а само го внася и разпространява през дистрибуторската си мрежа в Бългатия. От 5 години не се занимавам с масла, но не вярвам нещо в отношенията Приста-Тексако да се е променило, т.е. да се произвеждат тук. Така че карай си спокойно. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 март 2008 Автор Сподели Публикувано 5 март 2008 Въобще не се притеснявам, а пък и в момена нямаше друго ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.