mark_bg Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Здравейте , 5 години карам мицубиши каризма и още си го имам Реших и си купих вагонетка 2000 г. GDI двигател 2400 кубика 4х4 Само хубави неща чувам и чета за него отвсякъде Е не мога да разбера аз ли съм най - големия карък щото мойта вагонетка ама хич не я бива нещо Първия месец се държа доста добре, но отскоро съм в голямо приключение с нея ........... Взе да мени оборотите , гасне като е загряла, държи се като че ли на два цилиндъра работи като загрее Не е особенно динамична, гори доста - надхвърля 15 в града Ходих на диагностика казват, че си е наред, дава периодично грешка в налягането на горивото , но ми я изчистиха и ми предложиха да не затягам капачката на резервоара. Отчаян съм направо Дайте някакъв съвет къде да отида и какво да правя с тоз вагон ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Отиваш при Милен в Пловдив и ще ти помогне :icon_thumbup: Прегледай мненията му по подобни теми, за да се ориентираш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Здравейте , 5 години карам мицубиши каризма и още си го имам Реших и си купих вагонетка 2000 г. GDI двигател 2400 кубика 4х4 Само хубави неща чувам и чета за него отвсякъде Е не мога да разбера аз ли съм най - големия карък щото мойта вагонетка ама хич не я бива нещо Първия месец се държа доста добре, но отскоро съм в голямо приключение с нея ........... Взе да мени оборотите , гасне като е загряла, държи се като че ли на два цилиндъра работи като загрее Не е особенно динамична, гори доста - надхвърля 15 в града Ходих на диагностика казват, че си е наред, дава периодично грешка в налягането на горивото , но ми я изчистиха и ми предложиха да не затягам капачката на резервоара. Отчаян съм направо Дайте някакъв съвет къде да отида и какво да правя с тоз вагон ........Вероятно стандартния проблем............бягай при Милен (Milen_Z ) свържи се с него на ЛС и така............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо_76 Публикувано 13 февруари 2008 Сподели Публикувано 13 февруари 2008 имах подобен проблем с друга кола и се оказа че проблема е в датчика за темтературата,който дава грешна информация на компа на колата и пуска повече гориво и колата се дави,глъхне и прочие.смениха датчика и всичко се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AZankov Публикувано 20 февруари 2008 Сподели Публикувано 20 февруари 2008 И аз си купих Вагон 2.4 4х4 99г и имам същия ефект.Като я купих вървеше страхотно - не гасне, ускорява страхотно .. абе лети.Резервоара беше почти пълен.После заредих гориво на Шел и играта свърши.Не поддържа ниски обороти, гасне по светофарите и т.н. както при теб.Смятам че е супер претенциозен към гориво автомобил.Сега заредих на ЛукОил и сложих една добавка в горивото и положението се подобри.Говорих с един приятел с Каризма 1.9 ГДИ и при него ефекта е същия.Това говори че явно има разлика огромна в горивата.Все пак Вагона е произведен в Япония. Ходил ли си да питаш за Газ или Метан? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 20 февруари 2008 Сподели Публикувано 20 февруари 2008 За ГДИ газ-не. Има такива подробни теми, порови, или търсачката.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AZankov Публикувано 20 февруари 2008 Сподели Публикувано 20 февруари 2008 Гешката е моя за Каризмата - 1.8 ГДИ беше. Изчетох почти всичко по форумите, но не виждам мнение на някой който се е опитал да сложи Газ.Вероятно е по сложно, но не вярвам че е невъзможно. Разхода по каталог е 10 извън града и 13 в града, или нещо подобно.Ако е така добре, но ако вярвам на икономайзера под 14 разход не съм виждал.Вярно че не съм я карал все още много.Трябва да изгоря няколко резервоара и ще ми стане ясно. Интересно е че колкото повече увеличавам скороста - отчетените стойности намаляват.Сигурно има някой прецакан датчик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 20 февруари 2008 Сподели Публикувано 20 февруари 2008 Гешката е моя за Каризмата - 1.8 ГДИ беше. Изчетох почти всичко по форумите, но не виждам мнение на някой който се е опитал да сложи Газ.Вероятно е по сложно, но не вярвам че е невъзможно. Разхода по каталог е 10 извън града и 13 в града, или нещо подобно.Ако е така добре, но ако вярвам на икономайзера под 14 разход не съм виждал.Вярно че не съм я карал все още много.Трябва да изгоря няколко резервоара и ще ми стане ясно. Интересно е че колкото повече увеличавам скороста - отчетените стойности намаляват.Сигурно има някой прецакан датчик.Предлагам ти да се свържеш с Milen_z да се уговорите за ден и за час и да ти направи една диагностика и профилактика на колата, гарантирам ти, че няма да я познаеш! Там ще получиш и съвет от кои бензиностанции да зареждаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AZankov Публикувано 20 февруари 2008 Сподели Публикувано 20 февруари 2008 Първо трябва да натрупам километри, за да имам повече въпроси.Този Милен е от Пловдив, и ми е малко далече.Ако отида до БалканСтар Варна или до Ратола дали ще ми обърнат внимание?А може и до Пловдив да прескоча. Иначе автомобила е страхотен.Все още съм в еуфория. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 февруари 2008 Сподели Публикувано 20 февруари 2008 Относно тези аномалии при 2,4GDI, първото нещо е състоянието на дроселовата клапа. След което трябва перфектно да се почисти нагара в всмукателните колектори (чак до леглата на клапаните), и не на последно място компресията да се премери. При меренето на компресията ако има стоиности под 13 атм, от този двигател не може да се очаква нито да работи нормално, нито да е икономичен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 21 февруари 2008 Сподели Публикувано 21 февруари 2008 Относно тези аномалии при 2,4GDI, първото нещо е състоянието на дроселовата клапа. След което трябва перфектно да се почисти нагара в всмукателните колектори (чак до леглата на клапаните), и не на последно място компресията да се премери. При меренето на компресията ако има стоиности под 13 атм, от този двигател не може да се очаква нито да работи нормално, нито да е икономичен.Ако компресията е под 13 гори ли масло?Тоест едното пряко свързано ли е с другото... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 февруари 2008 Сподели Публикувано 21 февруари 2008 Ако компресията е под 13 гори ли масло?Тоест едното пряко свързано ли е с другото... Не. Разхода на масло не е свързан с компресията, освен ако няма цялостно износване на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Не. Разхода на масло не е свързан с компресията, освен ако няма цялостно износване на двигателя.Значи компресията ако е под 13 може да се мине само със смяна на сегменти и обслужване на главата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.