Премини към съдържание

mark_bg

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

mark_bg's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Не съвсем на ръка - с дрелка въртяхме помпата. За струя трудно можеше да се говори, по-скоро изцвъкваше масълцето .......... ......а на празен ход не може да загасне лампата при под 0.50 налягане. При здрава помпа това е нормално налягане, погасящо ужасната червена лампа, която ми се иска да изям. При 3000 об. вероятно при здрава помпа налягането е много по - голямо затова има и клапан, който връща част от маслото в картера за да не избият семерингите. Така ми бяха обяснени нещата.... Въпроса е някой знае ли какво може да се направи с тези зъбни колела за да заработи проклетата помпа? Подозирам, че ще трябва да купувам нова, а това е свързано със внезапни значителни разходи ! Върви с ангренажния си капак и балансиращия вал проклетницата.
  2. Спей вагон - 4х4 - 2400 к.см. - 2000 г. GDI
  3. Уреда, който закачихме се колебае между 0.20 и 0.30 атмосфери. Говори се за 0.40 като достатъчно налагяне, а за да загасне датчика са необходими 0.50. Уверихме се, че е помпата защото извадена заедно с прилежащия и ангренажен капак и без сложен филтър и клапан за свръх налягане, я изпробвахме, завъртайки на ръка и с дрелка. Смуква масло, но го просто изплюва, без да оформи мощната струя, която с трепет очаквахме. На практика между входа и изхода на помпата не остана нищо друго ( освен самата помпа ) - луда работа ! В голямо приключение съм с тази вагонетка. ... А ми е любима кола !
  4. Здравейте колеги, Вагонетката ми засвети в червено. Няма налягане на маслото в двигателя. Смених маслената помпа с друга ( голям филм) но пак отново същото ..... Пробваха я майсторите новата помпа още преди да я сложат - едва плюеше маслото с въртене на ръка .... Вероятно и тя потеже е от друг стар двигател не е читава. Сега търся трета . Някой може ли да помогне с инфо по въпроса, някой да продава или старата подлежи ли на ремонт ( шлайф на зъбите или нещо подобно ) В балкан стар чакането е голямо, а цифрата четирицифрена.....
  5. mark_bg

    Space Wagon

    Здравейте , 5 години карам мицубиши каризма и още си го имам Реших и си купих вагонетка 2000 г. GDI двигател 2400 кубика 4х4 Само хубави неща чувам и чета за него отвсякъде Е не мога да разбера аз ли съм най - големия карък щото мойта вагонетка ама хич не я бива нещо Първия месец се държа доста добре, но отскоро съм в голямо приключение с нея ........... Взе да мени оборотите , гасне като е загряла, държи се като че ли на два цилиндъра работи като загрее Не е особенно динамична, гори доста - надхвърля 15 в града Ходих на диагностика казват, че си е наред, дава периодично грешка в налягането на горивото , но ми я изчистиха и ми предложиха да не затягам капачката на резервоара. Отчаян съм направо Дайте някакъв съвет къде да отида и какво да правя с тоз вагон ........
×
×
  • Създаване...