Премини към съдържание

AZankov

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    2

AZankov беше най-активен на 26 юни

AZankov има най-харесвано съдържание!

За AZankov

  • Рожден ден 12/01/1973

Местоживеене

  • Град
    Шумен

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Space Wagon 2.4

Посетили профила

685 посетили

AZankov's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

2

Репутация

  1. Здравейте. От година търся втора кола, и никой не можа да ме разубеди, да не е пак Mitsubishi . От 2008 година карам Mitsubishi space wagon 2.4 gdi 4x4 , и съм невероятно доволен, и ще го карам докато се разпадне. За Вагона мога да напиша не няколко реда, а цяла книга! Не създава проблеми, вози страхотно, минава навсякъде и го товаря като камион. Има един основен проблем - сравнително високия разход на гориво. И значи реших да боря кризата с кола на газ. Купих си Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC 2014 с фабрична газова уредба БРЦ, ръчни скорости. Преди това прочетох всички коментари за АСХ във форума. Някой от проблемите от които се оплакват колегите, мога да кажа, че ги нямам. За момента съм минал 1500 км, което е малко, но вече имам мнение. Доста добър избор е тази кола. Вози добре, при над 120км при мен няма шум в купето. Доста чевръсто набира, пъргава е като цяло. Много е маневрена. Волана се върти без усилие. Скоростите се превключват супер леко. И да - давам три пъти по-малко пари за гориво, на сегашните цени на горивата! Карам я само извънградско, магистрала и главни пътища, 100-120-130км разхода ми е малко под 7 на сто газ. Има си и недостатъци, разбира се. Сравнително малко място в багажника, дори пи паднали седалки. Все пак съм свикнал с вагона, бетоно-бъркачката да влиза цяла, и цял единичен креват сглобен, примерно. Но все пак АСХса е малка кола, за двама трима души с няколко чанти е перфектна. Може би има поне 500кг разлика в теглото на двете ми коли. АСХса е доста лека, при преминаване през неравности и легнали полицаи, задницата доста подскача. Но пък е доста стабилна в завоите, явно е сметната добре. Няма как да ви сложа снимка на новото ми возило, виждам че още има ограничение за големината на снимките. И значи имам въпрос относно поддръжката на моето ново Мисубиши: --- Предишния собственик ми я даде, гаражна, поддържана, каза че е сменил маслото преде 1000колометра, и аз си позволих да покарам малко така. Смятам че ще трябва да го сменя и питането ми е кое е най-доброто масло за този двигател с таза газова уредба? Не съм карал кола на газ, но съм свикнал винаги да карам добри масла и да не правя компромиси при поддръжката . --- Купих колата с нови зимни гуми и тенекиени джанти. Поръчах си джанти 17ки алуминиеви, оригинални за модела АСХ, но продавача ги прати без датчици. Сложих нови летни гуми, сега свети разбира се, че липсват датчиците. Пробвах да сложа една желязна джанта с датчик, като резервна, но предупреждението за налягането на гумите си остана. Да си поръчвам ли от някъде 4 датчика, един ми поиска 200лв за тях? Или да си карам с това предупреждение, докато не си обуя зимните гуми с джанти и датчици! --- Още един проблем имам. Продавача ми каза че почнал да му свети чека и прекъсва, и някакъв местен газаджия му поръчал ламбда сонда, някаква оригинална. От тогава колата, работи супер на газ, но понякога свети чека. При мен свети само на газ. Да търся ли някой местен ясновидец, да я закачи на някаква измислена диагностика, или да карам така със светещ чек като таксиджия? --- Какво още да погледна по колата, и какво още мога да очаквам, като проблеми по модела??? Извинявайте ако съм досадил на някого, но от вагона насам, знам ,че при проблем и въпроси най-добре е да пиша във форума!!! Благодаря ви предварително!
  2. Пробвай със смяна на маслото в скоростната кутия, преди да се чудиш на кой майстор да се довериш. При мен 3 и 4 влизаха с хъркане, а 1 и задна трудно се нацелваха. Смених маслото /AC Delco/ и всичко се оправи. Грарантирам че никога не е сменяно - маслото в скоростната кутия беше станало като грес, а на пробката имаше много метални парченца. Не съм специалист, но първата и задната са свързани, може би са на една зъбчатка. При мен /преди/ като не мога на нацеля задна, включвам 1ва, и след това задната влиза веднага. При СпейсСтара може да не е така, но да се изкажат по-добре специалистите, аз съм само неук фен на :mitsu-smiley:
  3. Карам Вагон 2.4 GDI 4x4 99г. Сменях преди месец маслото на скоростната кутия. Имах хъркане при включване на 3 и 4 скорост и трудно вадене от тях. Колата ми е от Италия със сервизна книжка - пише че са доляли 1 литър в скоростната кутия 2006 г. Като я вдигнаха ме попитаха дали ще сменям маслото на задния диференциял. Не съм се замислял че и там има масло. Бях прочел само за скоростната кутия и за раздатката. Викам добре да го сменяме. Повярвай ми едвам изтече - нещо гъсто като грес беше станало. Със сигурност не е бутано откакто е станало кола - бедното :mitsu-smiley: Така че сменяй го със сигурност по-добре ще стане. Всички течности и масла явно трябва да се сменят периодично. Не чакай по стар български обичай нещо да се счупи и тогава да се ядосваш.
  4. Здравейте колеги. От началото на годината карам Вагон 99 година 2.4 GDI. Нещо започнах трудно да включвам скоростите. Не съм сменял масло на скоростната кутия. Сигурно трябва да се смени вече. В книжката на колата пише SYNTRAX 75W90 - 2.3л за 4WD. В сервизната книжка, като се зачетох пише същото. Въпроса ми е какво масло да сложа и важно ли е каква марка да е маслото. Колко струва приблизително и от къде да си взема? Има ли нещо особенно при смяната на маслото, че аман от майстори. Възможно ли е трудната смяна на скоростите да е от нещо друго? Предпочитам да питам вас а не някой самоук майстор. Благодаря ви предварително.
  5. От доста време се интересувам от парктроник за Вагона. Може ли малко повече обяснения ако може. Парктроници много - на какъв да заложа?
  6. AZankov

    Промяна в шума на Gdi

    И аз имах подобен проблем след смяна на ремъците и ролките. Само че освен по-шумен Вагона стана и по-ленив, не ускоряваше като хората, и започна да гасне на ниски обороти. Оказа се че са разкачали акомулатора /не знам защо/. При ГДИ има задължително програмиране настройка на дроселовата клапа. Milen_Z много добре я е описал в раздела GDI. Това пробвал ли си? Макар че най-вероятно е от майстора който ти е сменял ремъците. Свещите сменял ли си? Сменят се на 100 000 км и струват доста.
  7. AZankov

    Space Wagon преди и след

    Това е най-тъпото нещо което можах да прочета тази сутрин заедно с кафето. По отношение на забележките няма нищо вярно. Вярно че съм пристрастен към колата си Вагон 99 2.4GDI 4x4, но това са абсолютни глупости. Карам я 6 месеца и мога да ви кажа мнението си на не специалист. - страшно стабилна на пътя, - никакви шумове в купето, - удоволствие в завоите, - при изпреварване продължава да ме учудва - ускорява страхотно за тази голяма маса, - много добра видимост от страна на всички в купето, най-вече на водача - цялото ми семейство страхотно се радва на перфектно и сигурно пътуване - извън пътя е невероятна. Това лято съм я пробвал по планини, пясък, вода и къде ли не и на няколко пъти ни е измъквала от невероятни ситуации - това не е Паджеро, но перфектна за хора които кривват извън пътя събота и неделя с приятели - нисък разход на гориво около 8л. на дълъг път, дори и с 6 пасажера на борда Така мога да пиша суперлативи до утре заран. Има си и подробности които разбираш веднага след като си купиш такъв Вагон и трябва да си наясно с тях - не може да се сложи газова уредба поне за сега /на мен не ми трябва при разхода който показва/ - почти никой майстор не разбира от този двигател и не е чувал за GDI При проблем с колата този форум може да ти помогне повече от всички майстори наоколо. При всякакви въпроси за обслужване и поддръжка по-добре пусни тема във форума. Тук хората са добронамерени, и има много специалисти. Каквато и кола да караш уважавай си колата и тя ще те уважава. :mitsu-smiley:
  8. AZankov

    Проблем с Wagon Gdi

    Цял ден бях в един сервиз във Варна. Хората са компетентни, но се хванаха за главата. Колата не върви никак, не пали, не ускорява и др. екстри, но компютъра не дава никакви грешки. Стоя закачена половин ден на компютър и никаква грешка. Може би е някакъв механичен проблем казаха. В момента съм им я оставил и чакам решение на проблема. Смятаха че е от горивната помпа, но компютъра показва нормално налягане. Сигурно е дросела нещо. Дано да се справят. Ще пиша веднага след решаването на проблема. Вече познавам 3 GDIта с подобни проблеми.
  9. AZankov

    Проблем с Wagon Gdi

    Едва вчера ми остана време да погледна клапата и пиша веднага. Положението е следното - клапата при изключено състояние стои на 5-6 милимитра от корпуса. - при контакт започва да се върти отворено - затворено - затваря се с лек удар /звънтене/ - при отваряне няма удар или стържене. Дано с това помогна на диагностиката, защото проблема не е решен. Благодаря ви предварително.
  10. AZankov

    Проблем с Wagon Gdi

    Клапата само я отвихме /4болта/ дори не сме я откачали от маркучите. Почистихме я отзад и отпред - сега се движи плавно. Не знам къде е датчика на клапата. Ще се опитам да направя проверката която искаш и утре ще пиша.
  11. AZankov

    Проблем с Wagon Gdi

    Лампата CHK Engine вече не свети докато работи двигателя. Предполагам че няма да покаже нищо. Два пъти сме я закачали на компютър. Първия път на студена кола преди да почистим дросела стоя закачена половин час и прави вдсички тестове и не отчете никаква грешка. Човека ми каза, че ако светне докато работи да го извикам. И при поредното незапалване или по точно запалване, но липса на функция на педала за газта го извиках и отчете две еднакви грешки.
  12. Става дума за Wagon 2.4 GDI 1999г. Карах го цял ден и всичко беше добре. Вечерта се опитвам да запаля и не става. Въртях може би 20 пъти. По едно едно време запали (може би на 300 оборота) но натискаш педала на газта и нищо. По някое време се фосира и потеглих - до следващата пресечка и угасна. Процедурата се повтаря - спреш ли няма тръгване. В това състояние започнах да обикалям майстори разни. Никой не казва нищо. Първоначално не светеше лампата CHK Engine, но по едно време и това стана. Закачиха я на компютър да прочетем грешките - пишеше нещо Fuel Air нещо си. Дроселова клапа - казаха. Поръчах си (благодарение на Miroslav от Ратола София - благодаря ти Миро още веднъж) спрей за почистване на дросела от :mitsu-smiley: и се заехме с почистването. Голямо чистене падна, голяма мръсотия. Светна до метал. Сглобихме го - запали от петия път. Покарахме 20на минути да го позагреем - върви мудно, но върви - Ура!!! Спряхме и финал - не пали. Направихме процедурата по адаптация на дроселовата клапа по описания във форума алгоритъм когато запали и мисля че успях този път - мина през всички режими. Резултата - 1. Когато е студена пали но трудно (преди палеше от първия път); 2. Върви, но мудно между 2000 и 3000 оборота на се наема както преди - няма го предишното изстрелване; 3. Спреш ли, не пали поне 15 минути, когато запали гасне постоянно. Изчетох всички форуми и знам че има хора знаещи и можещи повече от мене. Ако някой може да ми даде диагноза по тези оплаквания - ще се радвам много. Датчик някакъв е може би, ама какво ли му разбирам аз. Благодаря предварително.
  13. Някой може ли да ми разясни процедурата по почистване на дроселовата клапа? Проблемите ми се появиха след откачане на акомулатора. В момента положението ми е следното Като покарам (половин час примерно) и оборотите почват да играят и колата гасне. Като спускам по баир (след половин час примерно) натискам съединител, светват лампи разни и колата е загаснала, пускам сединителя и пак пали. Явно някакъв проблем с тихите обороти или със системите за икономия на гориво на GDI.
  14. При мен проблема се появи след откачане на акумулатора. Не виждам да свети лампа CHK. Преди това всичко беше нормално, но ми се струваше че оборотите са ниски. Явно ниските обороти са били нормални според твоите обяснения. Определено ни трябва отделен форум за GDI. Колата искам да си я карам с кеф и не смятам да я продавам. Просто искам да разбера нещо повече за двигателя GDI и за любимата марка :mitsu-smiley: естествено.
  15. Определено ми се иска да тръгна към Пловдив още сега. В момента ми е невъзможно обаче. Никой тук когото съм питал незнае нищо за никъкъв дросел и за клапа. И никой тук не се занимава с GDI. В Шумен сме само два такива Вагона 2.4 GDI. Надявам се да се оправи като покарам малко.
×
×
  • Създаване...