Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравеите всички .вчера ми се случи странно нещо и непонятно ,след като паркирах културно колата на паркинга,и след свършването ми на работа се опитах да я запала но тя нещо ме предаде :icon_crying: , а точно сега е такъв момент от които имам страшна нужда от нея.

Ток си има ,фарове, касетофон всичко си работи нормално,но при самото въртене на ключа двигатела ни стон .Чува се само как помпата подава и нещо като течене.Тайно се надявам да е нещо от дъжда да съм намокрил .че като пътувах към работата валя.Нямам си на идея кво е ????????

Мерси предварително,Като мъртвец е моя мотор :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не завърта?

Според мен вариантите са два - или нещо по контактния ключ - не подава ток към стартера, или стартерът се е скапал. Виж дали няма някой откачен кабел на стартера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е стартера колега!

Пробвай както е на скорост, да побутне6 колата - да я разклатиш напред-назади и може временно да се оправят нещата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

99% е стартера.

Чукни с нещо неметално по задния край

на стартера където са четките /дръжка на отверка/.

Това и клеясването на буталцата на спирачните

апарати са единствените "характерни" неизправности

на :mitsu-smiley:

Поздрави и успех !!!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

малии ако изгори трудна ли му е смяната ,маи направо ще го мятам за скрап не ми се занимава

тук ако отида в сервиз ще ми свалат кожата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как за скрап, човече? Целия еклипс ли ще хвърлиш? :icon_crying:

Ако е стартера и не ти се дават пари за сервиз, 100% можеш и сам да го смениш пустия стартер.

Иначе те разбирам, за сервизите моят брат живее в Arlington,T.X., от 12 години, доста ми е разправял. Виж тука колегите, дето разбират повечко ще ти кажат какво да направиш. Но ако е стартера със сигурност, не се стягай толкова жив си е двигателя и то още как!

Пробва ли това дето ти писаха, хвани там 1-2 ма и я забутайте, белкем запали. Ако е автоматик обаче, не знам как стоят нещата с бутането :icon_hmm: някой друг да каже.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе как ще хвърлиш цял Еклипс, заради някакъв си стартер... В най-лошият случай намери работещ от моргите, смяната му е за най-много час, на 2 болта се държи.

Иначе най-вероятно са му заминали втулки и четки, не е кой знае каква болка, не би трябвало да е много скъп ремонта

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

не мислех да се разпростирам по таза тема, но явно се налага.

На моите Галанти досега почти всяка година ми се появява та

зи неизправност. Проблема е, че стартера /на Галанта, а пред

полагам, че и в случая е такъв/ е с три четки. Две плюсови и една

минусова. Естествено минусовата се износва близо два пъти по-бързо,

не достига до колектора и прекъсва веригата. През тази четка минава

към маса целия ток и на изхвърлящата бендикса бобина, и на самия

стартер. затова е като "умрял". Никакъв звук, нищо не щрака.

Като се чукне леко по корпуса на стартера четката се "намества" и

двигателя оживява. В рамките на ден-два трябва да се свали и сменят

четките иначе пак "умира" и почукването не помага.

Самата работа е максимум за час време, но задължително да се откачи

акумулатора от клемите, иначе при сваляне на силовия кабел стават

фалове. Аз съм отработил цялата процедура до 30-40 мин. и вече не

ползвам и канал. Отгоре става всичко /при Галанта/.

Четки съм слагал всякакви, напоследък има "оригинални" по размер,

иначе съм препилвал най-различни и струват дребни пари.

/Провинция, какво да правиш/.

Изхвърли тези черни мисли от главата си и си оправи "таксето".

Поздрави!!!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път се убеждавам ,че чукането оправя всички проблеми :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Ама зор докато го намера тоя стартер -ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ НА ВСИчКИ ЗА ОКАЗАНАТА ПОМОЩ!!!!

Закрепих го сега остава ми да се смени ,проверих и всичко с труда средно около 500$.Добре че долара падна да не ми е толкова вътрешно.

Иначе тук е като в Бг трява да се внимава да не се попада не пишман маистори ,които само развалят и пари взмат :))

тва са тия араби ливанци и други такива мангали,"Циганин Българин Не храни" :icon_rock:

Иначе има и добри такива (BQL)намерих един занимава се само с коли за драг и вече ще сме само там :icon_thumbup:

Има вътре едно ЕВО за драг показа ми един клип прави 9.37 или 9.73 на 400 м . :mitsu-smiley:

Имаше в гаража здраво изпилени коли само купета и двигател нищо друго .

http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC01188.jpg

http://i194.photobucket.com/albums/z263/nv...snimka-0048.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да попитам ,които са смеянли стартер!? С моите бегли познания по двигателите -бих ли си го сменил сам, или е прекаленно сложно

защото не ми се дават тези суми пак и може да ги вложа в нещо друго по нея :icon_rock:

като гледам и каде е заврян маи ще трява да се рови бая?

мерси много

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми на всичките е заврян... поне на повечето. Можеш да си го смениш, няма проблеми.

1. откачаш акумулатора (задължително)

2. откачаш кабелите отзад на шалтера (които влизат в стартера)

3. Стартерът се държи на 2 болта, отвиваш и вадиш.

Питай колегите с Еклипси може ли да се стигне до неги или трябва да се свали още нещо, но принципът е този

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми на всичките е заврян... поне на повечето. Можеш да си го смениш, няма проблеми.

1. откачаш акумулатора (задължително)

2. откачаш кабелите отзад на шалтера (които влизат в стартера)

3. Стартерът се държи на 2 болта, отвиваш и вадиш.

Питай колегите с Еклипси може ли да се стигне до неги или трябва да се свали още нещо, но принципът е този

Както обясни Роско е - нищо сложно като механика. На Колта съм го сменял за 15-на минути на улицата пред нас /просто ми се наложи, бързах, имах проблеми с бендикса и резервен стартер в багажника чакащ за смяна в сервиз/ неволята учи, изхулих го като мръсно коте и бутнах другия /даже по-голям по размер /по-дълъг/ беше ;) Та смело щом аз се справих /в предвид че като си сменяя бензиновата помпа счупих корпуса на карбуратора/ едва ли ще ти е пряко възможностите такава смяна!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа някаде ми се случи апсолютно сащия проблем.От четките ли е ?Като си бутнах колата на 2-ра запали.Ако някой знае някаква цена нека каже?Мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...