nikolay vanchev Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Здравеите всички .вчера ми се случи странно нещо и непонятно ,след като паркирах културно колата на паркинга,и след свършването ми на работа се опитах да я запала но тя нещо ме предаде :icon_crying: , а точно сега е такъв момент от които имам страшна нужда от нея. Ток си има ,фарове, касетофон всичко си работи нормално,но при самото въртене на ключа двигатела ни стон .Чува се само как помпата подава и нещо като течене.Тайно се надявам да е нещо от дъжда да съм намокрил .че като пътувах към работата валя.Нямам си на идея кво е ????????Мерси предварително,Като мъртвец е моя мотор :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Изобщо не завърта? Според мен вариантите са два - или нещо по контактния ключ - не подава ток към стартера, или стартерът се е скапал. Виж дали няма някой откачен кабел на стартера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokala Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Според мен е стартера колега!Пробвай както е на скорост, да побутне6 колата - да я разклатиш напред-назади и може временно да се оправят нещата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 99% е стартера.Чукни с нещо неметално по задния крайна стартера където са четките /дръжка на отверка/.Това и клеясването на буталцата на спирачнитеапарати са единствените "характерни" неизправностина :mitsu-smiley: Поздрави и успех !!!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gishpi Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Често се случва да изгори шалтера на стартера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay vanchev Публикувано 23 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2008 малии ако изгори трудна ли му е смяната ,маи направо ще го мятам за скрап не ми се занимава тук ако отида в сервиз ще ми свалат кожата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 24 януари 2008 Сподели Публикувано 24 януари 2008 Как за скрап, човече? Целия еклипс ли ще хвърлиш? :icon_crying: Ако е стартера и не ти се дават пари за сервиз, 100% можеш и сам да го смениш пустия стартер.Иначе те разбирам, за сервизите моят брат живее в Arlington,T.X., от 12 години, доста ми е разправял. Виж тука колегите, дето разбират повечко ще ти кажат какво да направиш. Но ако е стартера със сигурност, не се стягай толкова жив си е двигателя и то още как! Пробва ли това дето ти писаха, хвани там 1-2 ма и я забутайте, белкем запали. Ако е автоматик обаче, не знам как стоят нещата с бутането :icon_hmm: някой друг да каже.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 24 януари 2008 Сподели Публикувано 24 януари 2008 Бе как ще хвърлиш цял Еклипс, заради някакъв си стартер... В най-лошият случай намери работещ от моргите, смяната му е за най-много час, на 2 болта се държи.Иначе най-вероятно са му заминали втулки и четки, не е кой знае каква болка, не би трябвало да е много скъп ремонта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 24 януари 2008 Сподели Публикувано 24 януари 2008 Здравейте,не мислех да се разпростирам по таза тема, но явно се налага.На моите Галанти досега почти всяка година ми се появява тази неизправност. Проблема е, че стартера /на Галанта, а предполагам, че и в случая е такъв/ е с три четки. Две плюсови и еднаминусова. Естествено минусовата се износва близо два пъти по-бързо,не достига до колектора и прекъсва веригата. През тази четка минава към маса целия ток и на изхвърлящата бендикса бобина, и на самиястартер. затова е като "умрял". Никакъв звук, нищо не щрака.Като се чукне леко по корпуса на стартера четката се "намества" и двигателя оживява. В рамките на ден-два трябва да се свали и сменятчетките иначе пак "умира" и почукването не помага.Самата работа е максимум за час време, но задължително да се откачиакумулатора от клемите, иначе при сваляне на силовия кабел ставатфалове. Аз съм отработил цялата процедура до 30-40 мин. и вече неползвам и канал. Отгоре става всичко /при Галанта/. Четки съм слагал всякакви, напоследък има "оригинални" по размер,иначе съм препилвал най-различни и струват дребни пари. /Провинция, какво да правиш/.Изхвърли тези черни мисли от главата си и си оправи "таксето".Поздрави!!!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay vanchev Публикувано 25 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2008 За пореден път се убеждавам ,че чукането оправя всички проблеми :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Ама зор докато го намера тоя стартер -ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ НА ВСИчКИ ЗА ОКАЗАНАТА ПОМОЩ!!!!Закрепих го сега остава ми да се смени ,проверих и всичко с труда средно около 500$.Добре че долара падна да не ми е толкова вътрешно.Иначе тук е като в Бг трява да се внимава да не се попада не пишман маистори ,които само развалят и пари взмат )тва са тия араби ливанци и други такива мангали,"Циганин Българин Не храни" :icon_rock: Иначе има и добри такива (BQL)намерих един занимава се само с коли за драг и вече ще сме само там :icon_thumbup: Има вътре едно ЕВО за драг показа ми един клип прави 9.37 или 9.73 на 400 м . :mitsu-smiley: Имаше в гаража здраво изпилени коли само купета и двигател нищо друго .http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC01188.jpghttp://i194.photobucket.com/albums/z263/nv...snimka-0048.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 януари 2008 Сподели Публикувано 25 януари 2008 Майкоооооо, 500$.... Ужас Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay vanchev Публикувано 25 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2008 да попитам ,които са смеянли стартер!? С моите бегли познания по двигателите -бих ли си го сменил сам, или е прекаленно сложно защото не ми се дават тези суми пак и може да ги вложа в нещо друго по нея :icon_rock: като гледам и каде е заврян маи ще трява да се рови бая?мерси много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 януари 2008 Сподели Публикувано 25 януари 2008 За всичко си има документация :icon_blush: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...20Instructions/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 януари 2008 Сподели Публикувано 25 януари 2008 Ми на всичките е заврян... поне на повечето. Можеш да си го смениш, няма проблеми. 1. откачаш акумулатора (задължително)2. откачаш кабелите отзад на шалтера (които влизат в стартера)3. Стартерът се държи на 2 болта, отвиваш и вадиш. Питай колегите с Еклипси може ли да се стигне до неги или трябва да се свали още нещо, но принципът е този Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 януари 2008 Сподели Публикувано 25 януари 2008 Ми на всичките е заврян... поне на повечето. Можеш да си го смениш, няма проблеми. 1. откачаш акумулатора (задължително)2. откачаш кабелите отзад на шалтера (които влизат в стартера)3. Стартерът се държи на 2 болта, отвиваш и вадиш. Питай колегите с Еклипси може ли да се стигне до неги или трябва да се свали още нещо, но принципът е тозиКакто обясни Роско е - нищо сложно като механика. На Колта съм го сменял за 15-на минути на улицата пред нас /просто ми се наложи, бързах, имах проблеми с бендикса и резервен стартер в багажника чакащ за смяна в сервиз/ неволята учи, изхулих го като мръсно коте и бутнах другия /даже по-голям по размер /по-дълъг/ беше ;) Та смело щом аз се справих /в предвид че като си сменяя бензиновата помпа счупих корпуса на карбуратора/ едва ли ще ти е пряко възможностите такава смяна! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 януари 2008 Сподели Публикувано 25 януари 2008 :icon_doh: ...а и по-горе инструкцията е в картинки :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jan4o0o0 Публикувано 25 януари 2008 Сподели Публикувано 25 януари 2008 Преди 3 часа някаде ми се случи апсолютно сащия проблем.От четките ли е ?Като си бутнах колата на 2-ра запали.Ако някой знае някаква цена нека каже?Мерси предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.