Krisi-Pisi Публикувано 22 януари 2008 Сподели Публикувано 22 януари 2008 Hello, нещо стана със "синята слива" - така се казва моя колтПреди 2 седмици видях, че маслото е в минимума и сипах масло със същия вискозитет както си трябва. Мина се ден, отчете малко че се е покачило нивото, на следващия ден - пак сипах малко с надеждата да се качи около средната чертичка.Не го бях поглеждала от две седмици и днес видях че е под средната черта, а тва ще рече, че съм сипала малко по - малко от литър масло. Или много е изхарчило за две седмици или изобщо не се е вдигнало нивото. А иначе дима отзад си е малко повече като чели, но не знам как трябва да е :rolleyes: Иначе си ФърФи както трябва, тиха е, освен като запаля отскоро се чува некво бучене и малко след това спира.Някакъв съвет ако може да ми дадете и най - вече DJ Tymbi! 10x Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 22 януари 2008 Сподели Публикувано 22 януари 2008 Hello, нещо стана със "синята слива" - така се казва моя колтПреди 2 седмици видях, че маслото е в минимума и сипах масло със същия вискозитет както си трябва. Мина се ден, отчете малко че се е покачило нивото, на следващия ден - пак сипах малко с надеждата да се качи около средната чертичка.Не го бях поглеждала от две седмици и днес видях че е под средната черта, а тва ще рече, че съм сипала малко по - малко от литър масло. Или много е изхарчило за две седмици или изобщо не се е вдигнало нивото. А иначе дима отзад си е малко повече като чели, но не знам как трябва да е :rolleyes: Иначе си ФърФи както трябва, тиха е, освен като запаля отскоро се чува некво бучене и малко след това спира.Някакъв съвет ако може да ми дадете и най - вече DJ Tymbi! 10x Знам че вероятно знаеш но за да сме сигурни... нали когато мериш нивото на маслото си на абсолютно равно. Защото му трябва много малко наклон за да се промени значително на щеката. И аз преди време имах параноя за маслото но се оказа че е от наклоните. При мене даже се качваше нивото но накрая се оказа, че е параноя. Дано и при теб да е на психична основа само. :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 януари 2008 Сподели Публикувано 22 януари 2008 Убеден съм че го е мерила на равно, личи си че момата знае повече от масовите шофьорки (пекана е). ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 22 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2008 Знам че вероятно знаеш но за да сме сигурни... нали когато мериш нивото на маслото си на абсолютно равно. Защото му трябва много малко наклон за да се промени значително на щеката. И аз преди време имах параноя за маслото но се оказа че е от наклоните. При мене даже се качваше нивото но накрая се оказа, че е параноя. Дано и при теб да е на психична основа само. :icon_angel: Tamburo, знам че трябва да е наравно и си е наравно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVRuse Публикувано 22 януари 2008 Сподели Публикувано 22 януари 2008 Ако нямаш видим теч на масло от двигателя значи мотора го гори,което ще рече ,че може да има сегменти маслообирачи или клапани за смяна.Занеси колата на стенд за да измерят компресията и ще стане ясно за какво става въпрос.Има и вариянт и да сложиш добавка в маслото,но това си е твое решение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golev Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 За да си сигурна, че си го измерила правилно, най-добре да правиш следното:Спираш на равно място, проверяваш нивото на маслото, доливаш ако има нужда когато е студен двигателя, палиш и изчакваш 10-15мин да загрее колата на място. След 1 час проверяваш как е нивото отново. Освен това ще е добре да напишеш колко км си изминала от смяната на маслото, колко си доливала и така. Ако наистина ти харчи масло, най-добре е да провериш първо за някакви течове. Накрая може и да замериш компресията, но най-добре да минеш през DJ-a, ако може да те поеме :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Ами трябва да се види...........но всичко ,което колегите са казали е вярно........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 23 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2008 Ей сега пак го проверих след вчерашното добавяне и нищо, не е мръднало. А е на равно, убедена съм. Иначе не ми е светвала лампата до момента, освен като дам на контакт. Един колега днес ми каза, че дима си е бил нормален, но ми се струвал гъст защото било студено - може и аз да си внушавам. Маслото е сменяно преди 3000км, но не съм го сменяла аз откакто я взех, защото продавача е познат човек и не смятам, че не ме е излъгал, че го е сменял.Сега се сетих, че преди да я купя, ходихме на диагностика или нещо такова и ми мериха нещо на свещите. Казаха, че най - спешно за смяна са те. Имат ли нещо общо с маслото? Sorry за тъпия въпрос ама все пак съм жена)) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Райко Малинов Публикувано 26 януари 2008 Сподели Публикувано 26 януари 2008 Еххх това масло бре Нека да ти кажа нещо. Моето митси преди време гореше много масло, или го гореше или течеше, само тези 2 варианта има и се оказа че го гори. Баща ми разправя, че е говорил с един негов приятел и му оня му казал че имал Colt преди време и му горяло масло. Казва че наистина си гори масло но когато бил сменил някакви гумички (незнам къде и какви) и вече било нормално. Така и направих и аз. На 12 хиляди км. си смених маслото и смених и тия гумички на сервиз в ПЗ. От тогава не е паднало маслото дори и със милиметър на пръчката, но още веднъж казвам, че маслото може да го гори, но нетрябва да се притесняваш. Ако останеш съвсем без масло ще ти светне веднага лампичката ако е много зле. Аз първият път като видях че нямам масло, чертичката беше под минимума даже, но лампичката не беше светнала и си вървеше нормално колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 26 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2008 Същото е и при мен, не е светвала лампата, даже добре си върви, ама не е нормално. Днес изспиах последните милилитри от тубата) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Райко Малинов Публикувано 26 януари 2008 Сподели Публикувано 26 януари 2008 както казах, смени гумичките, май на клапите бяха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 27 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2008 Майстора ще каже, дано да са гумички само, защото не съм забелязала да тече. Вчера пак сипах масло и най - накрая да се всигне почти до средната черта) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 януари 2008 Сподели Публикувано 27 януари 2008 И накрая хепи-енд...оказва се, че си сипвала твърде малко масалце и си чакала да се вдигне нивото, а колата е перфект и лети лети Пожелавам ти го ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golev Публикувано 27 януари 2008 Сподели Публикувано 27 януари 2008 както казах, смени гумичките, май на клапите бяха. :good: Може да е от гумичките на клапаните, но трябва да се види! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 27 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2008 В шок съм от истинския отговор и много благодаря на DJ Tymbi за търпението да обяснява на жена :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 27 януари 2008 Сподели Публикувано 27 януари 2008 В шок съм от истинския отговор и много благодаря на DJ Tymbi за търпението да обяснява на жена :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Какво се оказа...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 27 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2008 Ми най - спешни се оказаха свещите, отделно едната резба се е прецакала, тече масло .... все "хубави" работи.... Ако нещо не съм се изразила правилно, DJ Tymbi да ме поправи :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djon Публикувано 27 януари 2008 Сподели Публикувано 27 януари 2008 Е не е чак толкова зле :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 27 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2008 Е и аз така се надявах. Вече ми мина шока)) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Ми най - спешни се оказаха свещите, отделно едната резба се е прецакала, тече масло .... все "хубави" работи.... Ако нещо не съм се изразила правилно, DJ Tymbi да ме поправи :icon_crying: Май бяхме заедно при Пламен по това време. Голяма опашка беше тоя уикенд Успех с колата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Ми най - спешни се оказаха свещите, отделно едната резба се е прецакала, тече масло .... все "хубави" работи.... Ако нещо не съм се изразила правилно, DJ Tymbi да ме поправи :icon_crying:Ами цялата запалителна система трябва да се оправи , не можеш да караш с 4 различни кабела( и то не за тази кола) , със една счупена свещ ( при това на 100години и не такива, каквито трябва да са ) капачка и палец също трябва да смениш.................Освен това семерингите на кол. и разпр. вал, гарнитурите на капака на клапаните и делкото О-пръстена..........За другите неща е ясно.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 28 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2008 Аз искам да си я оправя, толкова си ми е сладка и съм й свикнала вече, но за момента май ще остане в бокса докато намеря спонсор))))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 28 януари 2008 Сподели Публикувано 28 януари 2008 Имам гарнитури, останали ми от старото мицу, чисто нови, ще ти дам !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 28 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2008 То така може ли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.