Премини към съдържание

Масло


Препоръчано мнение

Hello, нещо стана със "синята слива" - така се казва моя колт:)

Преди 2 седмици видях, че маслото е в минимума и сипах масло със същия вискозитет както си трябва. Мина се ден, отчете малко че се е покачило нивото, на следващия ден - пак сипах малко с надеждата да се качи около средната чертичка.

Не го бях поглеждала от две седмици и днес видях че е под средната черта, а тва ще рече, че съм сипала малко по - малко от литър масло. Или много е изхарчило за две седмици или изобщо не се е вдигнало нивото. А иначе дима отзад си е малко повече като чели, но не знам как трябва да е :rolleyes: Иначе си ФърФи както трябва, тиха е, освен като запаля отскоро се чува некво бучене и малко след това спира.

Някакъв съвет ако може да ми дадете и най - вече DJ Tymbi! 10x

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Hello, нещо стана със "синята слива" - така се казва моя колт:)

Преди 2 седмици видях, че маслото е в минимума и сипах масло със същия вискозитет както си трябва. Мина се ден, отчете малко че се е покачило нивото, на следващия ден - пак сипах малко с надеждата да се качи около средната чертичка.

Не го бях поглеждала от две седмици и днес видях че е под средната черта, а тва ще рече, че съм сипала малко по - малко от литър масло. Или много е изхарчило за две седмици или изобщо не се е вдигнало нивото. А иначе дима отзад си е малко повече като чели, но не знам как трябва да е :rolleyes: Иначе си ФърФи както трябва, тиха е, освен като запаля отскоро се чува некво бучене и малко след това спира.

Някакъв съвет ако може да ми дадете и най - вече DJ Tymbi! 10x

 

Знам че вероятно знаеш но за да сме сигурни... нали когато мериш нивото на маслото си на абсолютно равно. Защото му трябва много малко наклон за да се промени значително на щеката. И аз преди време имах параноя за маслото но се оказа че е от наклоните. При мене даже се качваше нивото но накрая се оказа, че е параноя. Дано и при теб да е на психична основа само. :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Убеден съм че го е мерила на равно, личи си че момата знае повече от масовите шофьорки (пекана е). ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам че вероятно знаеш но за да сме сигурни... нали когато мериш нивото на маслото си на абсолютно равно. Защото му трябва много малко наклон за да се промени значително на щеката. И аз преди време имах параноя за маслото но се оказа че е от наклоните. При мене даже се качваше нивото но накрая се оказа, че е параноя. Дано и при теб да е на психична основа само. :icon_angel:

 

Tamburo, знам че трябва да е наравно и си е наравно:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш видим теч на масло от двигателя значи мотора го гори,което ще рече ,че може да има сегменти маслообирачи или клапани за смяна.Занеси колата на стенд за да измерят компресията и ще стане ясно за какво става въпрос.Има и вариянт и да сложиш добавка в маслото,но това си е твое решение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да си сигурна, че си го измерила правилно, най-добре да правиш следното:

Спираш на равно място, проверяваш нивото на маслото, доливаш ако има нужда когато е студен двигателя, палиш и изчакваш 10-15мин да загрее колата на място. След 1 час проверяваш как е нивото отново.

 

Освен това ще е добре да напишеш колко км си изминала от смяната на маслото, колко си доливала и така.

 

Ако наистина ти харчи масло, най-добре е да провериш първо за някакви течове.

Накрая може и да замериш компресията, но най-добре да минеш през DJ-a, ако може да те поеме :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега пак го проверих след вчерашното добавяне и нищо, не е мръднало. А е на равно, убедена съм. Иначе не ми е светвала лампата до момента, освен като дам на контакт. Един колега днес ми каза, че дима си е бил нормален, но ми се струвал гъст защото било студено - може и аз да си внушавам. Маслото е сменяно преди 3000км, но не съм го сменяла аз откакто я взех, защото продавача е познат човек и не смятам, че не ме е излъгал, че го е сменял.

Сега се сетих, че преди да я купя, ходихме на диагностика или нещо такова и ми мериха нещо на свещите. Казаха, че най - спешно за смяна са те. Имат ли нещо общо с маслото? Sorry за тъпия въпрос ама все пак съм жена:)))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еххх това масло бре :) Нека да ти кажа нещо. Моето митси преди време гореше много масло, или го гореше или течеше, само тези 2 варианта има и се оказа че го гори. Баща ми разправя, че е говорил с един негов приятел и му оня му казал че имал Colt преди време и му горяло масло. Казва че наистина си гори масло но когато бил сменил някакви гумички (незнам къде и какви) и вече било нормално. Така и направих и аз. На 12 хиляди км. си смених маслото и смених и тия гумички на сервиз в ПЗ. От тогава не е паднало маслото дори и със милиметър на пръчката, но още веднъж казвам, че маслото може да го гори, но нетрябва да се притесняваш. Ако останеш съвсем без масло ще ти светне веднага лампичката ако е много зле. Аз първият път като видях че нямам масло, чертичката беше под минимума даже, но лампичката не беше светнала и си вървеше нормално колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същото е и при мен, не е светвала лампата, даже добре си върви, ама не е нормално. Днес изспиах последните милилитри от тубата:))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ще каже, дано да са гумички само, защото не съм забелязала да тече. Вчера пак сипах масло и най - накрая да се всигне почти до средната черта:))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И накрая хепи-енд...оказва се, че си сипвала твърде малко масалце и си чакала да се вдигне нивото, а колата е перфект и лети лети :)

Пожелавам ти го ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

както казах, смени гумичките, май на клапите бяха.

 

:good:

 

Може да е от гумичките на клапаните, но трябва да се види!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В шок съм от истинския отговор и много благодаря на DJ Tymbi за търпението да обяснява на жена :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В шок съм от истинския отговор и много благодаря на DJ Tymbi за търпението да обяснява на жена :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

 

 

Какво се оказа...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми най - спешни се оказаха свещите, отделно едната резба се е прецакала, тече масло .... все "хубави" работи.... Ако нещо не съм се изразила правилно, DJ Tymbi да ме поправи :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми най - спешни се оказаха свещите, отделно едната резба се е прецакала, тече масло .... все "хубави" работи.... Ако нещо не съм се изразила правилно, DJ Tymbi да ме поправи :icon_crying:

 

Май бяхме заедно при Пламен по това време. Голяма опашка беше тоя уикенд :-) Успех с колата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми най - спешни се оказаха свещите, отделно едната резба се е прецакала, тече масло .... все "хубави" работи.... Ако нещо не съм се изразила правилно, DJ Tymbi да ме поправи :icon_crying:

Ами цялата запалителна система трябва да се оправи , не можеш да караш с 4 различни кабела( и то не за тази кола) , със една счупена свещ ( при това на 100години и не такива, каквито трябва да са ) капачка и палец също трябва да смениш.................

Освен това семерингите на кол. и разпр. вал, гарнитурите на капака на клапаните и делкото О-пръстена..........

За другите неща е ясно..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да си я оправя, толкова си ми е сладка и съм й свикнала вече, но за момента май ще остане в бокса докато намеря спонсор:))))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...