Премини към съдържание

Закупуване Галант?


rallyart7

Препоръчано мнение

За какви вероятни проблеми да гледам при закупуване на галант 98-00 2.5 с ръчна трансмисия?С верига ли е наистина и ако да през какъв период се натяга или сменява?Мерси предварително :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какви вероятни проблеми да гледам при закупуване на галант 98-00 2.5 с ръчна трансмисия?С верига ли е наистина и ако да през какъв период се натяга или сменява?Мерси предварително :icon_thumbup:

Не е с верига, а с ремък,мотора ти е 6А13 и ремъка е 177 зъба на 30 мм ширина........имаш към него и 2 ролки , една паразитна и една - обтягаща, желателно е да се смени или поне хубаво да се огледа и масления обтегач,както и водната помпа.......

Като цяло този Галант проблем единствено има спирачната система - криви дискове....... :icon_blush:

Друг по често срещан проблем е синхронизаторите на 1 и 2 предавка.......всичко друго е шест.......... :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги отново,

така и така захванахте темата за смяна на консумативите и аз да попитам: за новия ми галант се появява въпроса дали да сменя водната помпа и по точно колко ли пари струва за 2,5 V6 6A13 мотор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги отново,

така и така захванахте темата за смяна на консумативите и аз да попитам: за новия ми галант се появява въпроса дали да сменя водната помпа и по точно колко ли пари струва за 2,5 V6 6A13 мотор

280 лв. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега вече наистина се заинтригувах.Дискове купувам за 3ти път за еклипса и пак ми бие предницата при спиране.По една случаиност са същите и за галант 97+ (проверил съм) .Спирачната система е дефектна или слаба за купето???? :confused1: Защо се получава така?

 

p.s. Има ли някакви разлики в осветлението на таблото при галант 97+ и коя година е промяната ако има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предницта ти може да бие и рт лоши гуми и от лош път, а може гумите ти да са добре, но да не са напомпани еднакво причини много трябва да ги видиш всички причини една по една!!!

 

:plane: :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега вече наистина се заинтригувах.Дискове купувам за 3ти път за еклипса и пак ми бие предницата при спиране.По една случаиност са същите и за галант 97+ (проверил съм) .Спирачната система е дефектна или слаба за купето???? :confused1: Защо се получава така?

 

p.s. Има ли някакви разлики в осветлението на таблото при галант 97+ и коя година е промяната ако има.

Това с дисковете си е хронично заболяване при Галанта. Мисля, че даже имаше и тема. На мен досега не ми се е случвало да имам такива проблеми, но аз съм с други дискове отпред- малко по-големи са от стандартните.

Колкото до осветлението на таблото на някои Галанти си е нормално, докато на някои като моя например, в момента в които завъртиш ключа на контакт таблото светка. Без да са пуснати фаровете имам предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с оригинални за галанта дискове и не ми бие предницата... незнам при вас що бие... колата РУЛЛЗ :icon_rock: :mitsu-smiley: :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с оригинални за галанта дискове и не ми бие предницата... незнам при вас що бие... колата РУЛЛЗ :icon_rock: :mitsu-smiley: :P

 

Не че искам да съм черната станция , но е доста вероятно и ти да усетиш проблема. Иначе лесно можеш да пробваш дали твойте са добре - вдигаш 200 и натискаш спирачката ....ако няма вибрации се радваш и гледаш да не ги "шокираш" температурно , ако има - значи и ти си в клуба на "Проблемните предни дискове". По въпроса - аз съм твърдо решен да си сменя дискове и спирачни апарати направо - оригиналните ми се струват неадекватно малки за автомобил с такава маса , мощност и т.н

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не че искам да съм черната станция , но е доста вероятно и ти да усетиш проблема. Иначе лесно можеш да пробваш дали твойте са добре - вдигаш 200 и натискаш спирачката ....ако няма вибрации се радваш и гледаш да не ги "шокираш" температурно , ако има - значи и ти си в клуба на "Проблемните предни дискове". По въпроса - аз съм твърдо решен да си сменя дискове и спирачни апарати направо - оригиналните ми се струват неадекватно малки за автомобил с такава маса , мощност и т.н

 

 

Това е именно начинът да ги изкривиш! Моят Галант стана вече на 70 000км и нямам абсолютно никакъв проблем със спирачките. Карам си с оригиналните и несменяни все още накладки. Дискът е като нов, няма ръб и няма канали, полиран идеално. И има права повърхност. Трикът е в това да се кара така че да се минимизира нуждата от екстремно спиране. Много е спорно да се дефинира що е то "екстремно"... Но като цяло това означава да се предвиди дистанция отпред. Полезно е за здравето също така. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги взимаите си брембо и се радваите на хубави спирачки :mitsu-smiley:

Преди няколко дни си поръчах Brembo. Малко са скъпички, обаче си заслужава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е именно начинът да ги изкривиш! Моят Галант стана вече на 70 000км и нямам абсолютно никакъв проблем със спирачките. Карам си с оригиналните и несменяни все още накладки. Дискът е като нов, няма ръб и няма канали, полиран идеално. И има права повърхност. Трикът е в това да се кара така че да се минимизира нуждата от екстремно спиране. Много е спорно да се дефинира що е то "екстремно"... Но като цяло това означава да се предвиди дистанция отпред. Полезно е за здравето също така. :icon_dance:

 

Е , ако това е начинът да ги изкривиш , извода е доста ясен - явно тези дискове , на това купе - НЕ са удачни..... Мисля , че не е нужно да убеждавам някого дали трябва една кола, спокойно вдигаща над 200, да може да спре , когато водачът реши...разбира се , не говоря за скачане с двата крака на спирачката в името на пробата...., но все пак .... на пътя всичко се случва , а в България "екстремните ситуации" са доста повече , причините - всеки ги знае , нинджи , голфисти , дядковци заспали в лявата лента и т.н , и т.н. aga - аз пък си мисля , че твойта кола може да е изключение , комбинирано с грижовно шофиране и нормални пътни условия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако купувате дискове, само оригинални японски, всяка друга алтернатива води до купуване на оригинални японски след 5000 или след 10000км :)

Цената им разбира се е по-висока, но качеството е повече от цената!

За повече информация и примери - DJ-я! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е , ако това е начинът да ги изкривиш , извода е доста ясен - явно тези дискове , на това купе - НЕ са удачни..... Мисля , че не е нужно да убеждавам някого дали трябва една кола, спокойно вдигаща над 200, да може да спре , когато водачът реши...разбира се , не говоря за скачане с двата крака на спирачката в името на пробата...., но все пак .... на пътя всичко се случва , а в България "екстремните ситуации" са доста повече , причините - всеки ги знае , нинджи , голфисти , дядковци заспали в лявата лента и т.н , и т.н. aga - аз пък си мисля , че твойта кола може да е изключение , комбинирано с грижовно шофиране и нормални пътни условия.

 

Едно рязко спиране от 200 е аварийно спиране. Животоспасяващо. Това е силен стрес за обикновена, неподсилена, несъстезателна кола със стандартни агрегати и компоненти оптимизирани за цена а не перформънс. Купе се суче, окачване се товари, спирачни апарати, спирачна течност се изпарява, феродо се изпича и др. Нормално е да се прецакат спирачки. Това се предполага че става много рядко и след такъв инцидент се прави най-малкото преглед дори да работят. Защото като се изпекат накладките съвсем скоро ще замине и диска. Спирачките се прецакват така и на много други марки, БМВ например са така, а се считат за добри коли. Така че, слагайте оригинални комплекти и не натоварвайте без нужда. :icon_thumbup: Пак казвам, полезно е както за джоба така и за здравето. Особено трябва да се внимава с тирове, защото ударът се поема от страничните колони и защита практически няма, завършва с размазана глава в бронята на ремаркето. Иначе не ме мислете за пенсия, карам със 160-180 рутинно но само при празно отпред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно рязко спиране от 200 е аварийно спиране. Животоспасяващо. Това е силен стрес за обикновена, неподсилена, несъстезателна кола със стандартни агрегати и компоненти оптимизирани за цена а не перформънс. Купе се суче, окачване се товари, спирачни апарати, спирачна течност се изпарява, феродо се изпича и др. Нормално е да се прецакат спирачки. Това се предполага че става много рядко и след такъв инцидент се прави най-малкото преглед дори да работят. Защото като се изпекат накладките съвсем скоро ще замине и диска. Спирачките се прецакват така и на много други марки, БМВ например са така, а се считат за добри коли. Така че, слагайте оригинални комплекти и не натоварвайте без нужда. :icon_thumbup: Пак казвам, полезно е както за джоба така и за здравето. Особено трябва да се внимава с тирове, защото ударът се поема от страничните колони и защита практически няма, завършва с размазана глава в бронята на ремаркето. Иначе не ме мислете за пенсия, карам със 160-180 рутинно но само при празно отпред.

 

Съгласен , но аз не предложих на колегата да си пробва дисковете с аварийно спиране , мойте тресяха при нормално спиране от 180......, а това не е нормално , както не е нормално за, която и да е кола , при спиране от висока скорост да търпи перманентна деформация на дисковете точно ......

Карал съм доста коли и съм имал всевъзможни инциденти , включително с един опел слизах от Железница с не повече от 300 кг в колата , не мисля , че карах спортно или нещо такова , но като спрях на околовръстното видях пушека от предните колела.....накладките се бяха размекнали направо, т.е бяха претърпяли деформация и това е нормално, защото може би бяха ментета..... Смених ги , но дисковете си бяха наред , дори не ги шлайфах, а ги карах още 70 000 км .....та ги смених чак на 280 000 за пръв път....

Та да се върна на Мицубишито , оказа , че не само дисковете бяха криви , а дори водач на спирачния механизъм....

Проблема според мен очевидно е в оразмеряването на спирачната система , според мен тя не може да издържи дори на така нареченото "интензивно каране" , камо ли на спортно или екстремно...затова или по-качествени дискове и накладки (Brembo или др.) или направо по-големи и по-добре охлаждащи се дискове (на дупки , нарязани и тн)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен , но аз не предложих на колегата да си пробва дисковете с аварийно спиране , мойте тресяха при нормално спиране от 180......, а това не е нормално , както не е нормално за, която и да е кола , при спиране от висока скорост да търпи перманентна деформация на дисковете точно ......

Карал съм доста коли и съм имал всевъзможни инциденти , включително с един опел слизах от Железница с не повече от 300 кг в колата , не мисля , че карах спортно или нещо такова , но като спрях на околовръстното видях пушека от предните колела.....накладките се бяха размекнали направо, т.е бяха претърпяли деформация и това е нормално, защото може би бяха ментета..... Смених ги , но дисковете си бяха наред , дори не ги шлайфах, а ги карах още 70 000 км .....та ги смених чак на 280 000 за пръв път....

Та да се върна на Мицубишито , оказа , че не само дисковете бяха криви , а дори водач на спирачния механизъм....

Проблема според мен очевидно е в оразмеряването на спирачната система , според мен тя не може да издържи дори на така нареченото "интензивно каране" , камо ли на спортно или екстремно...затова или по-качествени дискове и накладки (Brembo или др.) или направо по-големи и по-добре охлаждащи се дискове (на дупки , нарязани и тн)...

 

Аз не отричам проблема със спирачките на Галант, защото това е много раздухан случай... Исках само да кажа че при определени правила на каране този дефект не се проявява. А правилата не са някакви особени, просто избягване на факторите. Ако караш с 200 и отпуснеш газта, колата сама намалява до 140 за около 5 секунди. Като си ги предвидиш тези секунди, т.е. метри... Това са примерно 200 метра... Всичко опира до интензивността на трафика... Но поне аз карам съобразно трафика... И в този ред на мисли... Ако при спускане си на ниска предавка, няма нужда от интензивно спиране... А като спирам, го правя не с дълго спиране, а на кратки и силни импулси с период за изстудяване. Така и самите спирачки са значително по-ефективни, с което се налага по-малко да ги държа натиснати, и т.н. Обаче без съмнение това е "условна надеждност" придружена с елементи на (опит за) мислене, а това с едни спирачки е недопустимо. Една кола трябва преди всичко да има надеждни спирачки, така че това с Brembo е добро решение във всеки случай. Бих го приложил при първи признаци на проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе хубавото е, че жена ми не кара с моите скорости, но е и факт, че не мога га я отуча да "скача" в/у педала на спирачката... какво ли и е направил.....

Относно "аварийното" спиране - Колеги, само дано не ни се налага! Да, предпоставките при нас са много, движението е ужасно, огледала ползват малцина, само да кажа - умната!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...