korradi Публикувано 4 януари 2008 Сподели Публикувано 4 януари 2008 Честита Нова Година на Всички!!! Ако може и аз да се присъединя към Вас,защото от скоро се сдобих с :mitsu-smiley: Спейс стар 1,8 GDI 1998 на 54000 км.Изчетох мисля всичко което ме интересува от този форум , и много ми хареса всичко в него - поздравления!!! Искам да попитам следните неща:Вярно ли е че първия адренажен ремък на тази кола се сменя на 100 000 км? Вярно ли е че и свещите се сменят на 60 000 км и ако е така къде мога да си проверя дали е превъртан километража? Имам още много въпроси , но ще ги пусна в други теми по късно.Благодаря предварително ! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 4 януари 2008 Сподели Публикувано 4 януари 2008 Здравей! Честита придобивка, със здраве да си я караш и много безаварийни километри! За тази година и тези километри може да си сигурен че не са реални. От тук следва че и не се знае въпросният ангренажен ремък на колко километра е и за твое добро е да го смениш, за да не береш по-големи ядове в последствие. След като си прочел всички теми, сигурно си обърнал внимание и на темите за свещите при GDI двигателите на Mitsubishi - стандартни не вършат добра работа за дълъг период от време. Честно казано ако колата си върви добре и няма проблеми с мощноста (липсата на такава), както и неравномерно работене на двигателя, най-добре не ги сменяй.За проверка на километрите, може да отидеш в официалният представител Балкан Стар, Ратола или Рубин. Последният не се препоръчва освен ако другите 2 не са затрупани с работа с месеци напред .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 януари 2008 Admin Сподели Публикувано 4 януари 2008 Честита Нова Година на Всички!!! Ако може и аз да се присъединя към Вас,защото от скоро се сдобих с :mitsu-smiley: Спейс стар 1,8 GDI 1998 на 54000 км.Изчетох мисля всичко което ме интересува от този форум , и много ми хареса всичко в него - поздравления!!! Искам да попитам следните неща:Вярно ли е че първия адренажен ремък на тази кола се сменя на 100 000 км? Вярно ли е че и свещите се сменят на 60 000 км и ако е така къде мога да си проверя дали е превъртан километража? Имам още много въпроси , но ще ги пусна в други теми по късно.Благодаря предварително ! :rulez: Ремъка се сменя на 90 хиляди, но е по-добре малко по-рано да стане това. За другите неща са ти отговорили колегите. Честита придобивка! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korradi Публикувано 5 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2008 Благодаря за отговорите :icon_clap: Много се :icon_rock: че са ми отговорили едни от най-добрите!!!Смятам да Ви послушам :specool: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korradi Публикувано 6 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2008 Ремъка се сменя на 90 хиляди, но е по-добре малко по-рано да стане това. За другите неща са ти отговорили колегите. Честита придобивка! :rulez:И последно според Вас , може ли по някакъв начин да се определят реалните км. или поне да се разбере по нещо дали е пипан километража (превъртан) , за оставени следи по винтове или нещо такова,не че има голямо значение защото колата ми мирише още на нова :icon_rock: но мисля че ще помогнем на някой на който му престои покупка и има такива съмнения,както знаем това е масово явление :icon_crying: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 6 януари 2008 Сподели Публикувано 6 януари 2008 Честно казано не съм сигурен, дали ако се закачи на MUT няма начин да се видят реалните километри или поне тези от последното флашване на ECU-то ти. Да речем че Milen_z е прав и наистина не може. Оставащият вариант е някой наистина разбиращ да ти огледа двигателя .. като Dj-я или BigBoss .. предполагам в рамките на 10 000 км точност може да се определи на колко е .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 6 януари 2008 Сподели Публикувано 6 януари 2008 предполагам в рамките на 10 000 км точност може да се определи на колко е .. Оптимист Километрите сами по себе си не изхабяват колата, а начина на ползване, на каране, на поддръжка... +- 100 000 може би е възможно по разни външни общи признаци, но се замисли - има ли смисъл да знаеш? Помисли на колко х км може да има проблем със синхронизатори?Важното е да те слуша колата и да се грижите един за друг за напред, назад не гледай, няма полза... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 6 януари 2008 Сподели Публикувано 6 януари 2008 Еми Божо какво да му кажем на човека .. още в първата му тема казах че за тези години не може да е толкоз километра .. той ся като си внушава че му "мирише" на нова .. пък оптимиста не съм аз .. мисля че Пламен или Светлъо се бяха изказали така в друга тема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 6 януари 2008 Сподели Публикувано 6 януари 2008 Оптимист Километрите сами по себе си не изхабяват колата, а начина на ползване, на каране, на поддръжка...Колега, а нали за да са изминати тези километри, някой е седял на седалката, натискал е педалите и е превключвал скоростите. За един познавач не е трудно да определи с точност до 100000км - а точно толкова е достатъчно да се каже дали е 'превъртан' километража. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 6 януари 2008 Сподели Публикувано 6 януари 2008 Колега, а нали за да са изминати тези километри, някой е седял на седалката, натискал е педалите и е превключвал скоростите. За един познавач не е трудно да определи с точност до 100000км - а точно толкова е достатъчно да се каже дали е 'превъртан' километража. Това казах и аз за точността.. По-важно за състоянието на една кола е как са навъртени тези километри - градско/междуградско, с колко хора в колата, как е пазена, няма неща които се изхабяват винаги. Амортисьори, спирачки, ръчки... всичко зависи от начина на каране... особено след намеса на търговец не е лесно да се каже. Това, което може да се каже и което човек трябва да знае за себе си е - "Тази кола харесва ли ми, за мен ли е..." Другото няма толкова значение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 7 януари 2008 Сподели Публикувано 7 януари 2008 Прав е Божо! Моята е '93 и я купих на 153 000. И всичките, които гледах бяха на тези километри. Много равномерно карат на запад. И стигнат ли им колите 130-150 000 - вкупом ги продават! Да не говорим, че там продават коли само пенсионери, а в най-добрия случай пенсиониращи се лекари и интелигенти. Колите си, също така, ги завиват вечер с пух, лъскат ги всеки ден с вакса и ги поддържат по невероятен начин. Специално заради мен, щото знаят, че ще си купя баш тази кола!Всичкото е бош лаф, както се изразяват комшиите ни! Ако няма сервизна книжка - никой не може каза на колко км е. Ако питаш мен - смени си веднага ремъка, щото не съм чувал някой да сменя такова нещо, преди да си продаде колата. Това си е ремонт, не е евтин, аз ако си продавам колата - няма да е след смяна на ремъка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 януари 2008 Сподели Публикувано 8 януари 2008 Мда, за 6 мес и врътнах 24 000... Ха смятай. Не, че не съм я карал и за служебни нужди, но предимно - за лични... Та нека ми обяснява някой, че за 13-14 години колата е минала 153 000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 8 януари 2008 Сподели Публикувано 8 януари 2008 Мда, за 6 мес и врътнах 24 000... Ха смятай. Не, че не съм я карал и за служебни нужди, но предимно - за лични... Та нека ми обяснява някой, че за 13-14 години колата е минала 153 000 Напълно е възможно, не всички правят много км. Много хора, особено такива живеещи в села и не ходещи на работа (в разни страни) правят по 20 км дневно средно. Освен това много имат и по 2-3 коли и така км се разпределят. Особено за Австрия която е едно голямо село, (откъдето е най-чест вносът защото е близо) това е много валидно. Ето например колата ми "за всичко" Каризма от 1997г. е на 160 000км. Ако изключа десетките пъти които е ползвана за ходене до България през последните 5 години (над 20 х 1000км) смятай на колко ще е като стане на 14 години. Около 180 000. А се кара ежедневно за работа, пазаруване, дете, каквото се сетиш. Селянинът обаче изкарва колата само като ходи до кръчмата. Въпрос на км маршрут по главните дестинации които човек трябва да преминава с кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 януари 2008 Сподели Публикувано 9 януари 2008 Може и да си прав, хората, които познавам на запад карат по 100 км на ден минимум. Но за селяните не се бях замислял. А и си имат трактори, може би карат тях повечко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 9 януари 2008 Сподели Публикувано 9 януари 2008 Здравейте колеги,ПЪРВО ЧНГ И НАЙ-ДОБРИ ПОЖЕЛАНИЯ НА ВСИЧКИ !!!!!! Тъй като темата за "реалните" километри се задържавъв форума, реших и аз да се включа.Поне аз не знам сигурен метод за установяване на реалните километри, ако търговеца е решил да правишаматации с брояча на километрите и регистрационнияталон за годината на първоначална регистрация.Аз за себе си съм си определил няколко признака по които отчитайки всичките комплексно досега съм познавалс точност 15-20 000 км. :icon_blush: 1. Общото правило е, че лична кола изминава 10-15 000 км.на година. Изключения винаги има и обикновенно в първитемесеци и години на придобиване на "новия автомобил" се караповече, но впоследствие се намалява пробега.2. Десетината ми коли до сега /без две от Мототехника/ съм гикупувал само от познати автоджамбази. В два случая си признаха, че са ги малко подмладили на години.Купувайте при възможност само от познати.3. Гледа се общото състояние на колата, особено салона вътреи степента на износване на стъпенките на педалите. Ако има нови то си личи.4. Оглежда се внимателно арматурното табло дали е сваляно илиима нещо съмнително около него - евентуално връщане на килом.5. Наличие на сервизна книжка с извършени прегледи и обслужвания по дати и километри. Вади се заключение /ако не е пълна/ задинамиката на експлоатация.5. В двигателното отделение общото състояние, особено на изпускателните тръби /генерацията и наличие на лепенки за смяна на масло, ангренажен ремък и т.н. с данни. 6. Пробно кръгче за добиване на впечатление за луфтове по ходоватачаст, състояние на амортисьори, кормилно управление и др.7. Оглед отдолу на купето и двигателя. Ръжди, ремонти по двигателя.8. За мен 50% от оценката е състоянието на спирачните дискове напредните колела. Установил съм за себе си някакъв "опипомер" спръст на ръбчето от износването на диска.На някой може тези критерии да му се сторят несериозни, но пак казвамточна оценка няма и комплекса от изброените критерии, съчетани с някакъв опит, дават за мен приблизително точна представа за километри, години и начин на експлоатация при предишните собственици. Срещат се две отклонения:1. Кола на малко години, но на много километри -таксита, служебни, "бизнес"коли.2. На малко километри, но експлоатирани безжалостно или "запуснати".Дано помогне на някой!Поздрави !!!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.