Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Най-новия Еклипс


Препоръчано мнение

Jason, и аз не бих си го купил. Може да го покарам ако някой ми разреши но не повече:). Чисто и просто не ми допада като визия, най-красив е втора генерация еклипс, следван от първата такава, идва ред и на третата а четвъртата остава за накрая. Беше направен опит да се възобнови доброто име на любимата марка сред спортните двуврати автомобили, но като гледам постигнаха единствено неуспех, за наше огромно съжаление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този на снимката се продава във Варна в спортната зала!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се доста сте придирчиви момчета. Сигурно сегашните возила са ви разглезили. Аз лично не бих простил на едно такова добиче, особено 3.8-литровата версия. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата си е много готина и като я гледам не би трябвало да е повече от 32000лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за толкова бих я купил веднага.не колата струва 44000 и е на 5 месеца,и вярваите ми доста си заслужава,за повече инфо.мога даже да ви дам и тел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не е лошо ,но не и впечатляващо .Да те грабне веднага,...........ако има нов филм 'Бързи и яростни ' едва ли биха го избрали пак като класиката в 1-я епизод

лека носталгия като че ли.......да се надяваме следващото поколение да е по -бързо и яростно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за толкова бих я купил веднага.не колата струва 44000 и е на 5 месеца,и вярваите ми доста си заслужава,за повече инфо.мога даже да ви дам и тел.

В Щатите ще я вземеш за не повече от 16-17000 долара + около 2000долара транспорт и около 8000лв. мито и ддс така че излиза 34000лв.!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Но какво са 34000лв, смешни парици...

 

 

:icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Щатите ще я вземеш за не повече от 16-17000 долара + около 2000долара транспорт и около 8000лв. мито и ддс така че излиза 34000лв.!

 

Ами акциз?

 

Знаете ли тук кой кара такива коли? 40 годишни лелки. 3G и 4G не стават за нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Ако младежите карат 1G и 2G много ще ме изненадаш явно тези старите Еклипси са уникални коли и до момента нямат аналог нито от Митсубиши нито от друг производител, но ми се струва че Еклипс (всичките генерации) не е от най-успешните модели на марката.

 

 

Моето наблюдение върху това кой какво кара тука не е в полза на никой модел на Митсубиши!

 

Галант, всички модели: Главно възрастни мъже с бяла коса, дедовска кола!

Каризма: Жени на средна възраст, обикновено са непривлекателни на вид (не знам защо)

Лансер: Като Каризма

Колт: голям % млади хора, особено новия се харчи много

Паджеро: фермерското съсловие, мъже с мръсни ръце от селски труд

Еклипс: тийнейджърите пред Мак Доналдс, редом с Голфаджиите (от един отбор са), кич тюнинга е задължителен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето наблюдение върху това кой какво кара тука не е в полза на никой модел на Митсубиши!

 

...Галант, всички модели: Главно възрастни мъже с бяла коса, дедовска кола!

 

...

 

 

aga, ако някой "дедо", реши да си продава Галант Адванс 2002г. V6 за 5000евро моля те прати ми едно ЛС и остави 100евро капаро! ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Също така ако видиш кич на някой от еклипсите снимай го моля те и го постни тук да го видя и аз. Всеки който кара еклипс не иска да е голфаджия и колко фермери( има разлика между СЕЛЯК И СЕЛЯНИН) познаваш, каращи новото Паджеро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Също така ако видиш кич на някой от еклипсите снимай го моля те и го постни тук да го видя и аз. Всеки който кара еклипс не иска да е голфаджия и колко фермери( има разлика между СЕЛЯК И СЕЛЯНИН) познаваш, каращи новото Паджеро.

 

Колеги, радвам се че подхождаме конструктивно по това което написах! В един такъв форум, да кажеш такава ерес и да не те убият виртуално е доказателство че сме над дребните неща.

 

Значи, аз не споделям нито едно от горните неща които написах, но това е което виждам. :icon_blush: Ако не ви харесва, не се сърдете на мен. Аз още не съм белокос дядо, а и жена ми е хубава макар че сме с Мицубиши и двамата :D Това е в рамките на хумора, но си е истина!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aga, ако някой "дедо", реши да си продава Галант Адванс 2002г. V6 за 5000евро моля те прати ми едно ЛС и остави 100евро капаро! ;)

 

Не ги продават, дяволите, светнати са! :icon_thumbup: Само като гушнат букета изпада по нещо!

 

(колеги, само се шегуваме. Пълен респект към 3та възраст, дано доживеем)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако младежите карат 1G и 2G много ще ме изненадаш явно тези старите Еклипси са уникални коли и до момента нямат аналог нито от Митсубиши нито от друг производител, но ми се струва че Еклипс (всичките генерации) не е от най-успешните модели на марката.

 

Докато са се произвеждали DSM са се продавали 70-100,000 на година. Огромният процент от тях ниските модели без турбо, разбира се. Бих казал, че през 90те Мицубиши в САЩ се отъждествява с Eclipse. От 2000 нататък не съм се интересувал за цифрите, но ми е известно че 3G е най-продаваният от всичките - вероятно поради изместването на фокуса от "производителност" към комфорт (видно и в 4тата генерация). Доколкото ми е известно 3G е най-популярен сред жените. Този модел въобще не може да се сравнява с предходните като имидж, популярност, "шум" около марката ако щеш именно защото е превърнат в комфортно уж спортно купе без особен потенциал за развитие. Не казвам че е лоша кола, вероятно е съвсем прилична, иначе нямаше да се продава. Просто не носи духа на DSM. Малко форумни цифри за сравнение - единственият ми известен голям форум за 3G - club3g.com има ок. 13,000 регистрирани потребители. DSMTuners.com (само за DSM) - 87,000; DSMTalk.com - 55,000; DSMSource.com - 25,000; локалните ми NJDSM - 9000 (а има още central jersey DSM club и south jersey DSM club!) и NYCCDSM - 7500; на практика съществуват DSM клубове във всеки щат, в по-населените щати и по няколко. Разбира се повечето регистрирани членове на тези форуми са едни и същи хора, макар и не всички, но за сметка на това не всички DSM ентусиасти са регистрирани във форуми. Така че спокойно може да се каже, че за всеки един 3G ентусиаст има поне 10 върли DSM-ери. Какво означава върли? Повечето от наистина сериозните DSM-ери имат не един, а два и повече такива автомобила. Аз самият в един момент имах едновременно сегашната и предния ми 2G N/T Еклипс (докато не се удави в един невъзможен порой миналата година). Това едно на ръка, другото е че абсолютно всички постижения на модела Eclipse в официалния и неофициалния мотоспорт (а те са доста сериозни) са именно от 1G и 2G. Като се замисля не се сещам изобщо 3G да са се ползвали като състезателни коли - но си признавам, че не съм се интересувал сериозно.

 

А защо DSM наистина са уникални и нямат аналог и сега. Ами причините са няколко:

1) Да речем условно, че пазарния клас на колата е import sports coupe. В САЩ до момента на пускането й на пазара е имало условно три "бързи" лагера, Аmerican muscle (които не са спортни коли по дефиниция), японски спортни купета (300ZX, Supra), европейски екзотики (порше и пр.). Както казах 'мускулите' не са спортни коли; екзотиките са скъпи; японските спортни купета до момента са всичките внос в не много високи бройки и относително скъпи (не колкото европейските но достатъчно). Идва DSM и предлага на ниска цена (примерно сегашни $20,000) несравним пърформанс като освен това се произвежда в САЩ в големи бройки - ок. 100,000 годишно, от които май 7-8% с турбодвигатели. Просто няма нищо в този ценови клас което да се доближава. Донякъде може би Toyota Celica Turbo All-Trac, но тя е внесена в много малки бройки и май е по-скъпа. Също може би Корадо, но и то е внесено в малки бройки.

 

1вото поколение особено е наистина уникално защото фабрично идва с доста сериозно турбо като за такава кола и е сравнително лесно с неголеми модификации да се изкарат 300кс от фабрично 190кс мотор. Има един майтап, който всъщност е съвсем сериозен, "how to run 12s with $700 in mods", напълно валиден за 1G. Важността на тези неща се състои в това, че практически в момента не е останал може би нито един нефорсиран турбо DSM първо поколение. Говорим за наистина масова "тунинг" култура (по принцип мразя тая дума, защото в българската й употреба ми звучи несериозно). Това е имиджът на Eclipse в автомобилните среди. Нито 3G нито 4G имат нещо общо с това.

 

Много приятна статия от момента на пускането им на пазара - http://www.allpar.com/model/laser.html

 

С една дума съчетанието от ниска цена, отличен 2л турбодвигател с много голям потенциал за развитие и сравнително здрава и прозрачна AWD система, плюс приличното окачване и много добра визия, в комплект правят наистина уникална кола която и днес няма аналог. Като добавим масовостта на модела и огромния афтърмаркет, както и общото ДНК с еволюшъните до 9ти, картинката става пълна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
Моето наблюдение върху това кой какво кара тука не е в полза на никой модел на Митсубиши!

 

Галант, всички модели: Главно възрастни мъже с бяла коса, дедовска кола!

Каризма: Жени на средна възраст, обикновено са непривлекателни на вид (не знам защо)

Лансер: Като Каризма

Колт: голям % млади хора, особено новия се харчи много

Паджеро: фермерското съсловие, мъже с мръсни ръце от селски труд

Еклипс: тийнейджърите пред Мак Доналдс, редом с Голфаджиите (от един отбор са), кич тюнинга е задължителен!

 

 

Тук си поизтървал един модел и аз дълбоко съм засегнат!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...