niki44 Публикувано 2 януари 2008 Сподели Публикувано 2 януари 2008 Кой е карал най-новия Еклипс? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 2 януари 2008 Сподели Публикувано 2 януари 2008 ЧНГ, Aз не бих го купил. Mоже да го покарам и само толкова или да ми го подарят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 3 януари 2008 Сподели Публикувано 3 януари 2008 Тази снимка да не е правена в Сепарева Баня? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 3 януари 2008 Сподели Публикувано 3 януари 2008 Jason, и аз не бих си го купил. Може да го покарам ако някой ми разреши но не повече. Чисто и просто не ми допада като визия, най-красив е втора генерация еклипс, следван от първата такава, идва ред и на третата а четвъртата остава за накрая. Беше направен опит да се възобнови доброто име на любимата марка сред спортните двуврати автомобили, но като гледам постигнаха единствено неуспех, за наше огромно съжаление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 3 януари 2008 Сподели Публикувано 3 януари 2008 аз бих си взел...този на ралиарт с 4g63T мотора http://www.rsportscars.com/foto/01/eclipseralliart05_02.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 3 януари 2008 Сподели Публикувано 3 януари 2008 В Сапарева баня са 2 купе и кабрио.Продават се Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 3 януари 2008 Сподели Публикувано 3 януари 2008 Този на снимката се продава във Варна в спортната зала! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki44 Публикувано 3 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2008 Точно така, този е във Варна и е страхотен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 3 януари 2008 Сподели Публикувано 3 януари 2008 Най-сполучливи модели са 1г.и 2г. ECLIPSE. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasho Публикувано 4 януари 2008 Сподели Публикувано 4 януари 2008 Струва ми се доста сте придирчиви момчета. Сигурно сегашните возила са ви разглезили. Аз лично не бих простил на едно такова добиче, особено 3.8-литровата версия. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 4 януари 2008 Сподели Публикувано 4 януари 2008 Колата си е много готина и като я гледам не би трябвало да е повече от 32000лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki44 Публикувано 6 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2008 за толкова бих я купил веднага.не колата струва 44000 и е на 5 месеца,и вярваите ми доста си заслужава,за повече инфо.мога даже да ви дам и тел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay vanchev Публикувано 9 януари 2008 Сподели Публикувано 9 януари 2008 не е лошо ,но не и впечатляващо .Да те грабне веднага,...........ако има нов филм 'Бързи и яростни ' едва ли биха го избрали пак като класиката в 1-я епизодлека носталгия като че ли.......да се надяваме следващото поколение да е по -бързо и яростно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 9 януари 2008 Сподели Публикувано 9 януари 2008 за толкова бих я купил веднага.не колата струва 44000 и е на 5 месеца,и вярваите ми доста си заслужава,за повече инфо.мога даже да ви дам и тел.В Щатите ще я вземеш за не повече от 16-17000 долара + около 2000долара транспорт и около 8000лв. мито и ддс така че излиза 34000лв.! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Сивушка Публикувано 5 февруари 2008 Сподели Публикувано 5 февруари 2008 Но какво са 34000лв, смешни парици... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 6 февруари 2008 Сподели Публикувано 6 февруари 2008 В Щатите ще я вземеш за не повече от 16-17000 долара + около 2000долара транспорт и около 8000лв. мито и ддс така че излиза 34000лв.! Ами акциз? Знаете ли тук кой кара такива коли? 40 годишни лелки. 3G и 4G не стават за нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 21 февруари 2008 Сподели Публикувано 21 февруари 2008 Ако младежите карат 1G и 2G много ще ме изненадаш явно тези старите Еклипси са уникални коли и до момента нямат аналог нито от Митсубиши нито от друг производител, но ми се струва че Еклипс (всичките генерации) не е от най-успешните модели на марката. Моето наблюдение върху това кой какво кара тука не е в полза на никой модел на Митсубиши! Галант, всички модели: Главно възрастни мъже с бяла коса, дедовска кола!Каризма: Жени на средна възраст, обикновено са непривлекателни на вид (не знам защо)Лансер: Като КаризмаКолт: голям % млади хора, особено новия се харчи многоПаджеро: фермерското съсловие, мъже с мръсни ръце от селски трудЕклипс: тийнейджърите пред Мак Доналдс, редом с Голфаджиите (от един отбор са), кич тюнинга е задължителен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 21 февруари 2008 Сподели Публикувано 21 февруари 2008 Моето наблюдение върху това кой какво кара тука не е в полза на никой модел на Митсубиши! ...Галант, всички модели: Главно възрастни мъже с бяла коса, дедовска кола! ... aga, ако някой "дедо", реши да си продава Галант Адванс 2002г. V6 за 5000евро моля те прати ми едно ЛС и остави 100евро капаро! ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 21 февруари 2008 Сподели Публикувано 21 февруари 2008 Също така ако видиш кич на някой от еклипсите снимай го моля те и го постни тук да го видя и аз. Всеки който кара еклипс не иска да е голфаджия и колко фермери( има разлика между СЕЛЯК И СЕЛЯНИН) познаваш, каращи новото Паджеро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 21 февруари 2008 Сподели Публикувано 21 февруари 2008 Също така ако видиш кич на някой от еклипсите снимай го моля те и го постни тук да го видя и аз. Всеки който кара еклипс не иска да е голфаджия и колко фермери( има разлика между СЕЛЯК И СЕЛЯНИН) познаваш, каращи новото Паджеро. Колеги, радвам се че подхождаме конструктивно по това което написах! В един такъв форум, да кажеш такава ерес и да не те убият виртуално е доказателство че сме над дребните неща. Значи, аз не споделям нито едно от горните неща които написах, но това е което виждам. :icon_blush: Ако не ви харесва, не се сърдете на мен. Аз още не съм белокос дядо, а и жена ми е хубава макар че сме с Мицубиши и двамата :D Това е в рамките на хумора, но си е истина! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 21 февруари 2008 Сподели Публикувано 21 февруари 2008 Ти къде живееш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 21 февруари 2008 Сподели Публикувано 21 февруари 2008 aga, ако някой "дедо", реши да си продава Галант Адванс 2002г. V6 за 5000евро моля те прати ми едно ЛС и остави 100евро капаро! ;) Не ги продават, дяволите, светнати са! :icon_thumbup: Само като гушнат букета изпада по нещо! (колеги, само се шегуваме. Пълен респект към 3та възраст, дано доживеем) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Ако младежите карат 1G и 2G много ще ме изненадаш явно тези старите Еклипси са уникални коли и до момента нямат аналог нито от Митсубиши нито от друг производител, но ми се струва че Еклипс (всичките генерации) не е от най-успешните модели на марката. Докато са се произвеждали DSM са се продавали 70-100,000 на година. Огромният процент от тях ниските модели без турбо, разбира се. Бих казал, че през 90те Мицубиши в САЩ се отъждествява с Eclipse. От 2000 нататък не съм се интересувал за цифрите, но ми е известно че 3G е най-продаваният от всичките - вероятно поради изместването на фокуса от "производителност" към комфорт (видно и в 4тата генерация). Доколкото ми е известно 3G е най-популярен сред жените. Този модел въобще не може да се сравнява с предходните като имидж, популярност, "шум" около марката ако щеш именно защото е превърнат в комфортно уж спортно купе без особен потенциал за развитие. Не казвам че е лоша кола, вероятно е съвсем прилична, иначе нямаше да се продава. Просто не носи духа на DSM. Малко форумни цифри за сравнение - единственият ми известен голям форум за 3G - club3g.com има ок. 13,000 регистрирани потребители. DSMTuners.com (само за DSM) - 87,000; DSMTalk.com - 55,000; DSMSource.com - 25,000; локалните ми NJDSM - 9000 (а има още central jersey DSM club и south jersey DSM club!) и NYCCDSM - 7500; на практика съществуват DSM клубове във всеки щат, в по-населените щати и по няколко. Разбира се повечето регистрирани членове на тези форуми са едни и същи хора, макар и не всички, но за сметка на това не всички DSM ентусиасти са регистрирани във форуми. Така че спокойно може да се каже, че за всеки един 3G ентусиаст има поне 10 върли DSM-ери. Какво означава върли? Повечето от наистина сериозните DSM-ери имат не един, а два и повече такива автомобила. Аз самият в един момент имах едновременно сегашната и предния ми 2G N/T Еклипс (докато не се удави в един невъзможен порой миналата година). Това едно на ръка, другото е че абсолютно всички постижения на модела Eclipse в официалния и неофициалния мотоспорт (а те са доста сериозни) са именно от 1G и 2G. Като се замисля не се сещам изобщо 3G да са се ползвали като състезателни коли - но си признавам, че не съм се интересувал сериозно. А защо DSM наистина са уникални и нямат аналог и сега. Ами причините са няколко:1) Да речем условно, че пазарния клас на колата е import sports coupe. В САЩ до момента на пускането й на пазара е имало условно три "бързи" лагера, Аmerican muscle (които не са спортни коли по дефиниция), японски спортни купета (300ZX, Supra), европейски екзотики (порше и пр.). Както казах 'мускулите' не са спортни коли; екзотиките са скъпи; японските спортни купета до момента са всичките внос в не много високи бройки и относително скъпи (не колкото европейските но достатъчно). Идва DSM и предлага на ниска цена (примерно сегашни $20,000) несравним пърформанс като освен това се произвежда в САЩ в големи бройки - ок. 100,000 годишно, от които май 7-8% с турбодвигатели. Просто няма нищо в този ценови клас което да се доближава. Донякъде може би Toyota Celica Turbo All-Trac, но тя е внесена в много малки бройки и май е по-скъпа. Също може би Корадо, но и то е внесено в малки бройки. 1вото поколение особено е наистина уникално защото фабрично идва с доста сериозно турбо като за такава кола и е сравнително лесно с неголеми модификации да се изкарат 300кс от фабрично 190кс мотор. Има един майтап, който всъщност е съвсем сериозен, "how to run 12s with $700 in mods", напълно валиден за 1G. Важността на тези неща се състои в това, че практически в момента не е останал може би нито един нефорсиран турбо DSM първо поколение. Говорим за наистина масова "тунинг" култура (по принцип мразя тая дума, защото в българската й употреба ми звучи несериозно). Това е имиджът на Eclipse в автомобилните среди. Нито 3G нито 4G имат нещо общо с това. Много приятна статия от момента на пускането им на пазара - http://www.allpar.com/model/laser.html С една дума съчетанието от ниска цена, отличен 2л турбодвигател с много голям потенциал за развитие и сравнително здрава и прозрачна AWD система, плюс приличното окачване и много добра визия, в комплект правят наистина уникална кола която и днес няма аналог. Като добавим масовостта на модела и огромния афтърмаркет, както и общото ДНК с еволюшъните до 9ти, картинката става пълна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlaty Публикувано 2 април 2008 Сподели Публикувано 2 април 2008 пичове интересува ме дали някой има идея колко харчи това чудо последния модел на Eclipse :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 2 април 2008 Сподели Публикувано 2 април 2008 Моето наблюдение върху това кой какво кара тука не е в полза на никой модел на Митсубиши! Галант, всички модели: Главно възрастни мъже с бяла коса, дедовска кола!Каризма: Жени на средна възраст, обикновено са непривлекателни на вид (не знам защо)Лансер: Като КаризмаКолт: голям % млади хора, особено новия се харчи многоПаджеро: фермерското съсловие, мъже с мръсни ръце от селски трудЕклипс: тийнейджърите пред Мак Доналдс, редом с Голфаджиите (от един отбор са), кич тюнинга е задължителен! Тук си поизтървал един модел и аз дълбоко съм засегнат!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.