ilhanbg Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Здравейте колеги, при отваряне капачката на резервоара се чува едно свистене,защото има вакуум в резорвоара, едни познати ми казаха че това не е било здраовсловно за бензиновата помпа, дали има нещо запушено или е нормално да се получава такъв вакуум? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Нормално е. Така се получава когато работи системата за вентилация на резервоара. Има клапан които отваря на определени обороти и от вакуума в колектора се изсмукват парите от резервоара, и се прекарват през съд с активен въглен. Всичко е направено с цел екология. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Нормално е. Така се получава когато работи системата за вентилация на резервоара. Има клапан които отваря на определени обороти и от вакуума в колектора се изсмукват парите от резервоара, и се прекарват през съд с активен въглен. Всичко е направено с цел екология.Да , но при него май не работи тази система.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Аз си мислех, че това където вика "псът" е налягане а не вакъм :icon_blush: Егати колко съм прост! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Да , но при него май не работи тази система.......... :icon_blush: Ами в такъв случаи може и клапанчето на капачката да му прави номера (ако има де). То иначе няма от какво друго да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Ами в такъв случаи може и клапанчето на капачката да му прави номера (ако има де). То иначе няма от какво друго да е.Има клапан но тя е за налягането, не за вакуума............просто трябва да се види..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dambev Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 И на моята като й отворя капачката се чува същото свистене, но не ми създава главоболия. Аз си карам, тя си съска по бензиностанцийте и това е. Няма проблем. Джиткай си спокойно. B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 :icon_blush: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2735 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Божо от нормален вакуум при отваряне на капачката и такова запушване има голяма разлика. Ясно е че ако се запиши съвсем от всякъде ще стане така както в другата темa. Ако системата която описах по горе работи нормално, трябва да има лек вакуум. Но немога да си обясня как на някой автомобили се получава налягане. :icon_blush: на служебната ми така духа като отоворя капачката че ще ми отвее перчема........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Карал си много на задна и е върнало в резервоара :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baj Joro Публикувано 11 декември 2007 Сподели Публикувано 11 декември 2007 Здравейте колеги, при отваряне капачката на резервоара се чува едно свистене,защото има вакуум в резорвоара, едни познати ми казаха че това не е било здраовсловно за бензиновата помпа, дали има нещо запушено или е нормално да се получава такъв вакуум? Здравей, По принцип капачката трябва да е вентилирана т.е. с клапан и да не допуска вакуум в резервоара. Баща ми имаше подобен проблем, но при него капачката не е вентилирана и след 100 км. колата почва да губи мощност и да не върви. Даже съм чувал от него че резервоара пука и скърца щото се свивал. Всичко е от една система за"екология", връщане на газове за доизгаряне - откачихме я и сега пей сърце :icon_dance: Колата не е вдигнала разхода.При теб какъв е случая - колата съска (взима въздух) като отвиеш капачката или си усетил да губи мощност понякога??? Ако е второто иди на сервиз хич не чакай... :icon_hmm: :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 12 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2007 Здравей, По принцип капачката трябва да е вентилирана т.е. с клапан и да не допуска вакуум в резервоара. Баща ми имаше подобен проблем, но при него капачката не е вентилирана и след 100 км. колата почва да губи мощност и да не върви. Даже съм чувал от него че резервоара пука и скърца щото се свивал. Всичко е от една система за"екология", връщане на газове за доизгаряне - откачихме я и сега пей сърце :icon_dance: Колата не е вдигнала разхода.При теб какъв е случая - колата съска (взима въздух) като отвиеш капачката или си усетил да губи мощност понякога??? Ако е второто иди на сервиз хич не чакай... :icon_hmm: :icon_bye: Ами не съм усетил да губи мощност автомобила, като отварям капчката се получава точно това което казваш "взима въздух", мисля да поогледам обстойно капачката като ми остане време, вероятно има някоя дупчица запушена Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 12 декември 2007 Сподели Публикувано 12 декември 2007 Аз си мислех че това кадето виак псът е налягане а не вакъм :icon_blush: Е_ахти колко съм прост! Не си прост колега... точно така е :good: Клапана на капачката на резервоара създава налягане в него, тоест не допуска бензинови пари да излизат навън. Освен екология има и чисто практически ефект, бензина не "ветрее" и не намалява при продължителен престой наавтомобила без да се използва /особено на слънце /В същото време при спадане на нивото вследствие на разхода,клапана автоматично изравнява налягането и не затормозявагоривната помпа, била тя механична или електрическа.Налягането, разширяването на бензина в резервоара се получава вследствие на температурата. На бензиностанциите бензина се помещава в подземни цистерни и има по-ниска от околнатасреда /и от автомобила/ температура през по-голямата част отгодината.С две думи - нормално е да съска при отваряне на капачката.Поздрави!!!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo mihalchev Публикувано 22 декември 2007 Сподели Публикувано 22 декември 2007 Аз също имах този проблем,като се образуваше вакум помпата започваше да бучи по силно. Разреших си проблема,като пробих 2мм.отвор в капачката на резервоара и вече карам половин година без проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.