DJ Tymbi Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 DJ, аз не съм чувал до сега 6-так да прегори гарнитура на главата. За дизелите - да, но на V6 не вярвам това да се случи.Всяка кола може да прегрее ако е оставена без антифриз или се скапа термостат и собственика не го види навреме.........излишно е да казвам какво се получава при прегряване на мотора па ако ще и да е 12-так.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Мисля, че наистина пропускате обстоятелството, че захладня и е влажно и мъгливо. При мен преди 2 г. имаше подобен проблем именно есента, който реших с нови кабели и дистр. капачка, палец и уплътнение. Проблем с палене и прекъсване имаше точно 5 мин докато загрее. При шестака не е толкова "лесно" но вероятно е подобен проблема...Въпроса е как да установи от кое е...Разгледай кабелите дали са меки или твърди, дали има сияние в тъмнина, при рязко подаване на газ, свали дистп. капачка и я огледай, измий я и я изсуши добре.... не е толкова сложно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Мисля, че наистина пропускате обстоятелството, че захладня и е влажно и мъгливо. При мен преди 2 г. имаше подобен проблем именно есента, който реших с нови кабели и дистр. капачка, палец и уплътнение. Проблем с палене и прекъсване имаше точно 5 мин докато загрее. При шестака не е толкова "лесно" но вероятно е подобен проблема...Въпроса е как да установи от кое е...Разгледай кабелите дали са меки или твърди, дали има сияние в тъмнина, при рязко подаване на газ, свали дистп. капачка и я огледай, измий я и я изсуши добре.... не е толкова сложно...Това е като за начало.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shamy Публикувано 28 ноември 2007 Сподели Публикувано 28 ноември 2007 Проблема е че тука в областта няма сервиз в който да могат да "закачат" на компютър Галант-и като моя. Колега, а пробвал ли си във Владов сервиз на входа на Д-град(разклона за с.Крумово).Аз там си оправям Астрата :icon_censored: Печени са момчетата(особено шефа им-спомена ми веднъж,че се е занимавал и с :mitsu-smiley: ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico icov Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Проблема е че тука в областта няма сервиз в който да могат да "закачат" на компютър Галант-и като моя. Естествено че така ще каже ,Владо разбира само от ФОРД Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico icov Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 На ФОРД Киро е добър, защото е работил във сервиз на ФОРД, виж кабелите може да ги провери дали работят за тях има нужното оборудване :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 7 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2007 Вчера вече реших да се заема с проблема с прекъсването когато колата е стояла в престой.Запалих я и като усетих че прекъсвая изгасих и се захванах с разглобяването на колекторите за да стигна до задния ред цилиндри.След известни малки трудности успях да сигна до свещите и се оказа че свещта на средния цилиндър на задния ред не работи.При положение че колата ми е на 107 000 км а на тези платиниеви свещи им дават 90 000 км живот!Намерих си свещи Шампион ЕОН 1.За първи път ги чувах и виждах но ми ги дадоха точно за моя двигател.Аз понеже съм недоверчив ,а и все пак ставаше въпрос за мойто :mitsu-smiley: взех да се ровя в Нета и с голямо учудване установих че точно тези свещи наистина са за двигател 6А13.И на всичкото отгоре ги дават с много добри характеристики.Още като ги сложих и запалих се усети разликата -никакво прекъсване.Дано се окажат истински и скоро да нямам проблем с тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 декември 2007 Сподели Публикувано 7 декември 2007 Ами дано изкарат... Но...все пак Шампион... другото е, че до колкото видях EON 2 са твоите...Късмет! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 7 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2007 Ами дано изкарат... Но...все пак Шампион... другото е, че до колкото видях EON 2 са твоите...Късмет! Current CarType MITSUBISHIModel GALANT VI (EA_)From 09/96-09/00 6A13 Ignition System Spark Plug EON1/286 TecDoc PC Nr 7846 Справка:http://www.fmecat.eu/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 декември 2007 Сподели Публикувано 7 декември 2007 В друг каталог пак видях EON2... http://www.elcome.ltd.uk/eon/ Твоите принципно са NGK PFR6G-11 и DENSO PK20PR11, но има в CAPS дадено че може и Champion RC8PYP4, но с бележка - само за САЩ. Не знам тези как съответстват на EON1 но...няма значение всъщност. С нови свещи винаги е добре. Пиши и цената, на която си ги намерил, след няколко месеца сподели пак и може да има смисъл... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 декември 2007 Сподели Публикувано 7 декември 2007 Ааа намерих съотвествието:EON 1 - BKR6ESEON 2 - BKR5ESEON 5 - BPR6ESEON 6 - BPR5ES Свалил си платинени и си сложил обикновени :icon_doh: Нищо, след няколко месеца пак :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 декември 2007 Admin Сподели Публикувано 7 декември 2007 На този двигател не се слагат обикновени свещи! Ще ги изгори като факел Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 7 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2007 Ааа намерих съотвествието:EON 1 - BKR6ESEON 2 - BKR5ESEON 5 - BPR6ESEON 6 - BPR5ESСвалил си платинени и си сложил обикновени :icon_doh: Нищо, след няколко месеца пак :icon_bye: В сайта има само тези 4 вида свещи дадени като опция за моя двигател:Ignition System Spark Plug EON1/286 TecDoc PC Nr 7846 EON1/288 TecDoc PC Nr 7846 OE136/R04 TecDoc PC Nr 7846Replace after km 90,000Replace after miles 54,000 OE136/T10 TecDoc PC Nr 7846Replace after km 90,000Replace after miles 54,000 Ти къде гледаш за тези свещи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 7 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2007 Maximum Ignition in Advanced Engines Champion EON spark plugs are designed specifically to achieve maximum ignition efficiency and extended spark plug life in the most advanced high-compression engines. High-performance EON plugs are the result of an intensive research and development program, resulting in seven major technological advances for stronger spark, smoother idling and extended life with longer intervals between service. The EON plug sets new standards in performance, durability, efficiency, economy and emissions control, offering: * Exceptional cold-start combustion efficiency * Superior control of exhaust emissions * Sharper throttle response НЕ мисля че са съвсем обикновени свещи!Още повече че самата фирма производител ги дава за този двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 декември 2007 Сподели Публикувано 7 декември 2007 На този двигател не се слагат обикновени свещи! Ще ги изгори като факел :good: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 декември 2007 Сподели Публикувано 7 декември 2007 НЕ мисля че са съвсем обикновени свещи!Още повече че самата фирма производител ги дава за този двигател.Освен рекламните изрази, това са някакви както твърдят подсилени свещи и издържат 36 000 мили, но все пак обикновени. Цената им също е около 10 лв за брой.Твоите фабрични са с платинен електод и са около 35 лв за брой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 8 декември 2007 Сподели Публикувано 8 декември 2007 Може и да са добри, времето ще покаже. При положение че няма други може да са ги измислили. Аз също бих пробвал за тази цена. Между другото за дизелов Галант(4D68), Champion са най-доброто съотношение цена качество. Работят перфектно. Четирите са 120-130 лева. В Ратола толкова струва една. А и при положение че никъде няма NGK CY7 е направо супер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaNadeto Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 Колеги, слижих си BERU 4-ри полюсни - най-новото им производство. Горещо препоръчвам тези свещи !!!! ( Справка в сайта на BERU ). И по тяхния каталог могат да се слагат на повечето коли на нашия пазар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 Колега, защо мислиш че повече-полюсни означава по-добре, и че това е основна характеристика на свещите??? Как ги препоръча като колата ти не върви? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaNadeto Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 Нямам това предвид!Реших да споделя мнението си и да подчертая промяната в работата да мотора (към по-добро и то, когато колата беше изправна , разбира се) след смяната на оригинални каталожни свещи на 2000 км с въпросните BERU.Направил съм една неточност и тя е ,че са 4-ри полюсни, а не три.http://www.autozone-bg.com/en/news.php?newsid=36 Като чета мненията, все пак, не съм сигурен дали ще са дългитрайни за въпросния тип двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.