hucky Публикувано 27 октомври 2021 Сподели Публикувано 27 октомври 2021 Галант 2.4 GDI е колата. Въпреки че преди месец сложих нов катализатор (от "универсалните"?) днес ме върнаха от преглед заради изгорелите газове - и О2 и въглеводородите са високи. Ако трябва да бъда откровен - мирише си на бензин отзад. Търся компетентна помощ от специалист по възможност в София, не мога да пътувам дори до Пловдив -гледам възрастен родител и не мога да отсъствам дълго. Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 28 октомври 2021 Сподели Публикувано 28 октомври 2021 Здравейте, ситуацията е неприятна. Специално за GDI в София мисля че единствения ви вариант е "J Auto" - https://japanautoservice.com/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 2 ноември 2021 Сподели Публикувано 2 ноември 2021 От любопитство питам (понеже и аз вчера минах една от колите на ГТП с новите простотии) - Какво количество CO измериха, та не те пуснаха? Мисля, че ако си над 0,2 могат да те пишат първа еко група и пак да минеш прегледа или за GDI-то - може да има някакви тънкости за които не знам? А тези зони (забранените от общините за различните еко категории) от къде мога да разбера къде са - има ли онлайн информация в нета? По принцип вече не пътувам много и за това не съм се интересувал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hucky Публикувано 4 ноември 2021 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2021 От протокола: Тест празни обороти - 720 об/мин Тест уск. обороти - 2300 об/мин СО 0.8 0.8 СО2 13.3 13.7 НС 172 128 О2 1.51 0.93 Това са показателите записани в протокола от анализатора. Мисля, че се нуждая от надеждна диагностика за работата на ламбда сонда/и; дюзи и т.н. Приемам с благодарност съвет къде да я направя. Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 5 ноември 2021 Сподели Публикувано 5 ноември 2021 Не че това ще реши въпроса с газовете и противно на всичко, което по принцип изповядвам - отиди на друг пункт, може да не те върнат. Пък по-нататък решавай въпроса с изгорелите газове. Щото това може да се окаже трудна работа, а ти ще си без кола. Без преглед май и застраховките не са валидни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hucky Публикувано 5 ноември 2021 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2021 Всъщност аз така и направих - веднага отидох на друг пункт, но на първото място (един от сервизите на СБА в София - Овча купел) са въвели данните на колата в системата и на второто място (пункт не на СБА, където съм минавал преди без проблеми) не посмяха да не ги вземат под внимание (или аз не реагирах правилно..., не знам). Посъветваха ме да направя диагностика, като ме насочиха към определен човек, чието име не съм чувал да се споменава тук във форума. Затова и реших първо тук да попитам към кого да се обърна за помощ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hucky Публикувано 5 ноември 2021 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2021 Да споделя, че аз също предпочитам да не бягам от проблема или да го заобиколя, а да го реша. И ако ме бяха "пуснали" на втория пункт пак щях да търся оправяне. Но без кола в момента не е добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 ноември 2021 Сподели Публикувано 10 ноември 2021 Една хубава информация относно вредните емисии и как се измерват И как се делят на бензинови и дизелови автомобили. И как на едните мерят един показател, а на другите съвсем друг. https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37930-doyde-li-krayat-za-kolite-bez-katalizatori 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.