Dankata Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Привет колеги, харсва ми модела и намерих един що годе запазен екземпяр на добра цена.Колата е със испуснал преден амортесьор, абс-а се вклчва постоянно и от време на време като го изключа от скорост гасне.На пръв поглед е това.Интересуват ме следните неща.1.Каква е цената на два нови предни амортесьора?2.Възможно ли е абс-а да се е включвал от това,че една от задните гуми беше доста мека?3.От какво може да гасне мотора като се изкючи от скорост?4.Харчи ли масло този мотор ако е в добро състояние и какъв харч може да се очаква евентуално? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Аз ще се включа по точка 3. Значи моят го прави абсолютно същото, с добавката, че гаснеше от време на време на празен ход и не работеше равномерно. Преди време си продадох втория, който имаше същия проблем. Гледахме кабели, свещи, накрая излезе бобина. 50 лева и колата работеше като нова. Сега отивам на Елкон и съм готов да се басирам, че резултатът ще е същия. Явно им е често срещан проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 По принцип вентилирани мотори е нормално да харчат по малко масло. Амортесьорите не би трябвало да са бесна цифра- все пак са галантови доколкото знам. АБС-а е наи вероятно датчик даващ нонстоп на късо(DJ-я трябва да каже). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tstslv Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Айде и аз няколко въпроса да задам.... Понеже тва ми е първата кола с АБС не мога да преценя тва ритане на педала при рязко спиране от АБС-а ли е или е повреда някаква? Има ли някаква тънкост при включването на круиз контрола? Завъртам и сет-вам с бутончето, обаче включва веднъж на 10 пъти :( И само при мен ли по дяволите халогените са вързани с дългите? Не мога да ги пусна нито самостоятелно, нито с късите..... Имам и някаква пишка до кутийката за монети, прилича ми на имобилайзер но не съм забелязал да върши някаква работа..Conlog пише на него, ква му е играта идея си нямам Тва се сещам сега, Shades, дрънни един телефон да се видим като се освободиш, тва срамота да се засичаме по улиците пък по бира да не сме пили още.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Да помогна до колкото мога - "ритането" е от ABS-а и не е повреда. Някой беше писал по темата за ABS как се държал и какви звуци и действия се появявали.Cruise Control-а като стигнеш определена скорост го активираш (светва оранжева лапмпа "CRUISE CONTROL") и след малко натискаш SET и трябва да ти светна една зелена лампичка "CRUISE SET" - може да усетиш сякаш някой ти дърпа и педала от крака. Тънкостите са като натиснеш "CANCEL" и ако е още включен (оранжевия индикатор) може да натиснеш "RESUME" и то те връща на последната скорост, на която си карал с "CRUISE CONTROL". :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 10 октомври 2007 Сподели Публикувано 10 октомври 2007 Да помогна до колкото мога - "ритането" е от ABS-а и не е повреда. Някой беше писал по темата за ABS как се държал и какви звуци и действия се появявали.Cruise Control-а като стигнеш определена скорост го активираш (светва оранжева лапмпа "CRUISE CONTROL") и след малко натискаш SET и трябва да ти светна една зелена лампичка "CRUISE SET" - може да усетиш сякаш някой ти дърпа и педала от крака. Тънкостите са като натиснеш "CANCEL" и ако е още включен (оранжевия индикатор) може да натиснеш "RESUME" и то те връща на последната скорост, на която си карал с "CRUISE CONTROL". :mitsu-smiley: :icon_clap: Баш така е работата. 6 за обяснението. Иначе за халогените не се и надявай. Доста спорихме с колеги по въпроса и така и не се намери Еклипс, на който да са отделни. Затова и Hella имат едни хубави китчета (като моите :icon_blush: ), които се монтират заедно с допълнителна маска между стандартните и така имаш 2 чифта, едни за кофти време и едни, които се палят с дългите и като светнеш всичко ставаш коледна елха :icon_thumbup: :offtopic: Tstslv ще ти звънна към петък като видя как съм с програмата. Не съм забравил и другия колега и мисля да направим една импровизирана срещичка и да обменим малко информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 Btw, това за cruise controla че 1 от 10 пъти работел, и моя беше така, затова го изхвърлих. По-скоро рядко срещано е да работи нормално. Амортисьорите обаче не мисля че са същите като галантовските - освен ако там нямате някакъв шантав галант дето не го знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dudo Публикувано 2 ноември 2007 Сподели Публикувано 2 ноември 2007 Кирилица!!! Влизаш под модераторски контрол! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 2 ноември 2007 Сподели Публикувано 2 ноември 2007 за амортисъорите някой беше писал,че са специфични и са около 250лв парчето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko Публикувано 8 ноември 2007 Сподели Публикувано 8 ноември 2007 Предните амортисьори си ги взех по 178лв парчето (''KAYABA'' ). Темпоматът ми работи безупречно, когато свети червената лампичка на лоста при натискане на бутона отстрани и захапва на дадената скорост,обаче май най-ниската скорост на която става е 50 км/ч. Халогените 100% светят само с дългите светлини. Имобилайзерът работи когато е изваден чипът, на който пише Conlog и след като ключът е изваден започва да работи след около 20 сек. и лампичката започва да мига. Забравих да спомена, че амортисьорите по каталог са идентични с тези на Galant Е33 и в каталога на Monroe няма такива за Еклипс 1Г, но сравнени по номера отговарят на тези от Каяба за Еклипс. :senile: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapralov Публикувано 11 ноември 2007 Сподели Публикувано 11 ноември 2007 Аз наскоро сменях предните амортисьори на моят Еклипс и имах сериозен проблем с намирането им. В крайна сметка сложих от Галант 2.0 (модела до 92г.) на фирмата Монро при цена от 176лв бройката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.