Премини към съдържание

Покупка на Eclipse 2.0 150ps.


Препоръчано мнение

Привет колеги, харсва ми модела и намерих един що годе запазен екземпяр на добра цена.Колата е със испуснал преден амортесьор, абс-а се вклчва постоянно и от време на време като го изключа от скорост гасне.На пръв поглед е това.Интересуват ме следните неща.

1.Каква е цената на два нови предни амортесьора?

2.Възможно ли е абс-а да се е включвал от това,че една от задните гуми беше доста мека?

3.От какво може да гасне мотора като се изкючи от скорост?

4.Харчи ли масло този мотор ако е в добро състояние и какъв харч може да се очаква евентуално?

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се включа по точка 3. Значи моят го прави абсолютно същото, с добавката, че гаснеше от време на време на празен ход и не работеше равномерно. Преди време си продадох втория, който имаше същия проблем. Гледахме кабели, свещи, накрая излезе бобина. 50 лева и колата работеше като нова. Сега отивам на Елкон и съм готов да се басирам, че резултатът ще е същия. Явно им е често срещан проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип вентилирани мотори е нормално да харчат по малко масло. Амортесьорите не би трябвало да са бесна цифра- все пак са галантови доколкото знам. АБС-а е наи вероятно датчик даващ нонстоп на късо(DJ-я трябва да каже).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз няколко въпроса да задам....

 

Понеже тва ми е първата кола с АБС не мога да преценя тва ритане на педала при рязко спиране от АБС-а ли е или е повреда някаква?

 

Има ли някаква тънкост при включването на круиз контрола? Завъртам и сет-вам с бутончето, обаче включва веднъж на 10 пъти :(

 

И само при мен ли по дяволите халогените са вързани с дългите? Не мога да ги пусна нито самостоятелно, нито с късите.....

 

Имам и някаква пишка до кутийката за монети, прилича ми на имобилайзер но не съм забелязал да върши някаква работа..Conlog пише на него, ква му е играта идея си нямам

 

Тва се сещам сега, Shades, дрънни един телефон да се видим като се освободиш, тва срамота да се засичаме по улиците пък по бира да не сме пили още....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да помогна до колкото мога - "ритането" е от ABS-а и не е повреда. Някой беше писал по темата за ABS как се държал и какви звуци и действия се появявали.

Cruise Control-а като стигнеш определена скорост го активираш (светва оранжева лапмпа "CRUISE CONTROL") и след малко натискаш SET и трябва да ти светна една зелена лампичка "CRUISE SET" - може да усетиш сякаш някой ти дърпа и педала от крака. Тънкостите са като натиснеш "CANCEL" и ако е още включен (оранжевия индикатор) може да натиснеш "RESUME" и то те връща на последната скорост, на която си карал с "CRUISE CONTROL". :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да помогна до колкото мога - "ритането" е от ABS-а и не е повреда. Някой беше писал по темата за ABS как се държал и какви звуци и действия се появявали.

Cruise Control-а като стигнеш определена скорост го активираш (светва оранжева лапмпа "CRUISE CONTROL") и след малко натискаш SET и трябва да ти светна една зелена лампичка "CRUISE SET" - може да усетиш сякаш някой ти дърпа и педала от крака. Тънкостите са като натиснеш "CANCEL" и ако е още включен (оранжевия индикатор) може да натиснеш "RESUME" и то те връща на последната скорост, на която си карал с "CRUISE CONTROL". :mitsu-smiley:

:icon_clap: Баш така е работата. 6 за обяснението. Иначе за халогените не се и надявай. Доста спорихме с колеги по въпроса и така и не се намери Еклипс, на който да са отделни. Затова и Hella имат едни хубави китчета (като моите :icon_blush: ), които се монтират заедно с допълнителна маска между стандартните и така имаш 2 чифта, едни за кофти време и едни, които се палят с дългите и като светнеш всичко ставаш коледна елха :icon_thumbup:

:offtopic: Tstslv ще ти звънна към петък като видя как съм с програмата. Не съм забравил и другия колега и мисля да направим една импровизирана срещичка и да обменим малко информация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Btw, това за cruise controla че 1 от 10 пъти работел, и моя беше така, затова го изхвърлих. По-скоро рядко срещано е да работи нормално. :)

 

Амортисьорите обаче не мисля че са същите като галантовските - освен ако там нямате някакъв шантав галант дето не го знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

за амортисъорите някой беше писал,че са специфични и са около 250лв парчето

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предните амортисьори си ги взех по 178лв парчето (''KAYABA'' ). Темпоматът ми работи безупречно, когато свети червената лампичка на лоста при натискане на бутона отстрани и захапва на дадената скорост,обаче май най-ниската скорост на която става е 50 км/ч. Халогените 100% светят само с дългите светлини. Имобилайзерът работи когато е изваден чипът, на който пише Conlog и след като ключът е изваден започва да работи след около 20 сек. и лампичката започва да мига.

Забравих да спомена, че амортисьорите по каталог са идентични с тези на Galant Е33 и в каталога на Monroe няма такива за Еклипс 1Г, но сравнени по номера отговарят на тези от Каяба за Еклипс. :senile:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро сменях предните амортисьори на моят Еклипс и имах сериозен проблем с намирането им. В крайна сметка сложих от Галант 2.0 (модела до 92г.) на фирмата Монро при цена от 176лв бройката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...