DANI MG Публикувано 2 октомври 2007 Сподели Публикувано 2 октомври 2007 Ще му намеря време ,споко..........ти вчера обаче се посплаши май ,аа............... :D Абе, да ти кажа то си беше доста страшно!Едни опитни постановки... едни приасдки, маркучи бутилки с манометри... страшно си е!А що опря и до моите светлини да оправите... се убедих, че сговорна дружина планина повдига! Казвайте кога ще се събирате пак, та да дойда! От мен сока и сладките! ;) (DJ-я не пие друго)А тия конструктори на мицубиши ме изненадаха приятно... за пореден път!Оказа се, че са изгоряли крушките на стоповете! Да, ама аз отгде да знам след като натисна средния педал ми светват габарити, а като съм на фарове (габарити) и натисна педала не свети нищо!!!??? Оказа се, че схемата на инсталацията е такава, че дори да нямаш стопове като караш без фарове на мястото на стопа свети габарита! :D Ама като си на фарове, няма стоппове, но си има габарит! И аз за това мислих, че има някакво бъркане на токовете... а то япончето си знаело работата... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 2 октомври 2007 Сподели Публикувано 2 октомври 2007 Стана mи интересно за какви опитни постановки и за какви бутилки с манометри и мъркучи става на въпрос :icon_hmm:DJ Tymbi да не би да има вече нитро? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 2 октомври 2007 Сподели Публикувано 2 октомври 2007 Просто правих демонстрация на Пламен как се чистят дюзи на място (без да се демонтират), но подготовката за операцията беше все едно ще изстрелваме ракета в космоса. На всичкото отгоре в момента при него беше някаква лудница от хора и коли. А бутилката с азота беше необходима за създаване на налягане понеже нямахме компресор. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 2 октомври 2007 Сподели Публикувано 2 октомври 2007 Браво. Много хитро.Аз помислих да не би да сте инсталирали нитро система :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 4 октомври 2007 Сподели Публикувано 4 октомври 2007 Айде и аз да се пофаля! Mitsubishi Galant 1.8 16V1996115 кончета Много и се кефя... http://bulfon.com/gallery/content/My%201st%20Car/Mitsubishi%20Galant/my_1-st_car01.jpg http://bulfon.com/gallery/content/My%201st%20Car/Mitsubishi%20Galant/my_1-st_car02.jpg http://bulfon.com/gallery/content/My%201st%20Car/Mitsubishi%20Galant/my_1-st_car03.jpg http://bulfon.com/gallery/content/My%201st%20Car/Mitsubishi%20Galant/my_1-st_car04.jpg http://bulfon.com/gallery/content/My%201st%20Car/Mitsubishi%20Galant/my_1-st_car05.jpg http://bulfon.com/gallery/content/My%201st%20Car/Mitsubishi%20Galant/my_1-st_car06.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 октомври 2007 Сподели Публикувано 4 октомври 2007 Честито ,но твоята е 126 кончета 1.8 16 кл. 4G93 мотора............ :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 5 октомври 2007 Сподели Публикувано 5 октомври 2007 Честито ,но твоята е 126 кончета 1.8 16 кл. 4G93 мотора............ :icon_dance: Като моя :icon_thumbup: Най-бързите Галанти сме :first: Между другото видя ли, че има 4G93 карбуратор - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=41534 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.