Премини към съдържание

Kъде има камери и радари ???


Препоръчано мнение

Изразил съм съмнение в точността на измервателното устройство, което позволява на TR-4 с камерата

 

1. TR-4 го снемат от въоръжение така да се каже.

2. Вземането на сигнал от VSS сензора е доста точно. Монтирал съм доста таксиметрови апарати и сигнала съм го вземал от този сензор, а ако колата е с жило монтирам в километража един датчик на Хол и работата е готова. След свързването на апарата минавам с колата на отсечка от 1 км и въвеждам константата, т.е. броя импулси от датчика, съответстващи на 1 километър. След като всичкое готово, автомобила минава на проверка в Метрологията. До сега за над 10 години, никога не съм имал случай на отклонение по-голямо от +/- 1 метър, което е 0.1% грешка. Допускът е 1% или 10 метра при първоначална проверка и 2% - 20 метра при регулярна. Ако по този начин се засиче скоростта, то при 100 км/ч и максимална грешка от 2 км/ч. Отклонението е по-малко, от колкото при самия радар, където при измерване на 50-60 км/ч грешката е 3 км/ч.

Но както и да е. Важното е да не стигаме до там, че да спорим за грешка от 5-6 км/ч, след като сме в нарушение. Винаги съм препоръчвал да се кара по показание на спидомера. Когато стрелката е на 50 км/ч скоростта е около 48-52 км/ч и в повечето случай, ако не са сменяни оригиналните гуми е под 50. Ако сте в населено място, където скоростта е ограничена за цялота селище на 40 км/ч, то няма да сте в голямо нарушение и ако ви направят електронен фиш (което много ме съмнява) той няма да е повече от 20 лв. (с отстъпката от 30% става 14). Обаче ако сте с над 50 км/ч отивате в другата тарифа от 50 лв. (с отстъпката от 30% става 35 лв.) и така нататък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 150
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За отчитането ще отчита, но дали не създава условия за манипулиране едно такова изпълнение... Чувал съм и за случаи, когато даже са отваряли самата TR-4ка. До колкото съм забелязал си стоят паркирани в засада с камерата, даже униформените не се показват, защото трябва да са с жилетки и ще се виждат. Трябва да се изясни имат ли разрешение да снимат в движение и с коя система. Това е много по-голям проблем от статичните камери.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако те спрат за превишена скорост засечена с Трафик радар 4 имаш задължението да направиш следните няколко проверки.

1. Да провериш за наличие на оловна пломба от метрологичен контрол върху корпуса на устройството.

2. Да провериш дъли има стикера за метрологичен контрол и дали е в срок.

3. Да провериш датата и часа дали са точни, защото може да се окаже, че щи получиш акт за нарушение на някой минал преди теб.

4. Да се убедиш, че скоростта на дисплея съответства на обявената от служителя на КАТ "Пътна полиция".

5. Да чуваш звуков сигнал от устройството.

Що се отнася до това дали имат право да извършват контрол в движение - мисля че отговорът е положителен. Нещо повече, могат да се спрат в движение за проверка от движещ се автомобил.

 

По интересен е въпросът:

Как да се реагира, ако се сблъскаме с некоректни служители на реда, които са манипулирали устройството или устройството не е преминало регулярния метрологичен контрол - най-малкото липсва стикер от метрологията до кога важи прегледа!

Дали да изискваме началникът им да пристигне на място или друго?

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай малко. Тези с ТР-4 върху патрулката не съм ги виждал от месеци. За снимката върви доказвай, че нещо по системата е манипулирано. За това, че могат да извършват контрол, чрез патрулката е ясно. Пише ли някъде че им е разрешено да снимат, като засичат скоростта с радара от движеща се патрулка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако те спрат за превишена скорост засечена с Трафик радар 4 имаш задължението да направиш следните няколко проверки.

1. Да провериш за наличие на оловна пломба от метрологичен контрол върху корпуса на устройството.

2. Да провериш дъли има стикера за метрологичен контрол и дали е в срок.

3. Да провериш датата и часа дали са точни, защото може да се окаже, че щи получиш акт за нарушение на някой минал преди теб.

4. Да се убедиш, че скоростта на дисплея съответства на обявената от служителя на КАТ "Пътна полиция".

5. Да чуваш звуков сигнал от устройството.

Що се отнася до това дали имат право да извършват контрол в движение - мисля че отговорът е положителен. Нещо повече, могат да се спрат в движение за проверка от движещ се автомобил.

 

По интересен е въпросът:

Как да се реагира, ако се сблъскаме с некоректни служители на реда, които са манипулирали устройството или устройството не е преминало регулярния метрологичен контрол - най-малкото липсва стикер от метрологията до кога важи прегледа!

Дали да изискваме началникът им да пристигне на място или друго?

Преди 3 или 4 години ме спряха с превишена скорост на входа на едно село между Ст. Загора и Нова Загора, мисля, че беше с. Подслон. Да, карах бързо, но в последствие забелязах, че радара е с нарушена (откъсната) пломба и естествено отказах да подпиша акта. След това изпратих добре формулирана жалба до началника им в Ст.Загора, като бях почти сигурен, че глобата ми ще отпадне предвид нарушенията от тяхна страна, но уви. След известно време(над допустимото по закон) дойде решението да заплатя глобата от 50лв. Реших и платих глобата, само мир да има, че умрелите нервни клетки не се възстановяват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И загубеното време, а понякога това са пари!

По темата:

Излиза, че камери и радари можем да очакваме на всякъде! :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Камерите в "Северен" вече са заснели няколко катастрофи и други нарушения

като чета и гледам видео-то маи само за превишена скорост няма да следят... всичко друго е под ножа :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/474237_305680376173716_100001952675764_682997_373323741_o.jpg

 

Ето ви мобилен радар, а да ви кажа и какво е написало едно момче под снимката:

 

Dober Mann мобилните радари имат импулсно засичане. При стационарна патрулка, както са тези на снимката, засича за около 0,2сек. В движение й трябват около 2 сек., т.е. радар детекторите ще си ги ползваме за украшения вече :) Софтуерът си има алгоритъм за разпознаване на номера и, ако всичко му е наред, направо може да печата електронни фишове. НО :) има и по-лоши новини :)

На АМ Люлин вече успешно тестват камери за средна скорост. В смисъл - една камера в Перник (чете ти номера) и една камера в София (и тя ти чете номера). И изчислява средната скорост между двете камери...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ето ви последното igo primo с карта за БГ + Спийд камерите, за iphone е

 

http://uploading.com/files/5aam61cf/iGO%2BPrimo%2528v2.3%2529.ipa/

 

Инсталира се много лесно през itools. Линка е от 22ри Март, така че е сравнително ново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Шипка от Габровска страна вече има патрулки по отбивките - внимавайте!!!

 

http://maps.google.bg/maps?hl=bg&q=42.818337,25.330264

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За минаващите през Пловдив синя Астра с рег. РВ 7832.Днес беше на входа на града откъм Асеновград (там често се крият и от двете страни).Използваха спрени коли пред поделението и така бяха застанали,че просто няма как да се видят сляха се с колоната спрени коли,дебнеха идващите от Асеновград.Мисля че доста хора изгоряха.По едно време от другата страна спря един човек с Мазда 6,слезе,извади един тел и почна да ги снима,при което полицаите пуснаха сирената за кратко.Пича им пожела с жест "успех" качи се в колата и потегли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бързи няколко въпросчета :).

Камерата която е след Благоевград /мисля, че при шоурума на Тойота/ в Блг ли е или се води извънградско?

През нощта, когато съм на дълги /ксенон и на късите и на дългите/ срещу нея, вижда ли се нещо на снимката, при пълен мрак?

И сега интересно, прибирахме се посока София, приятеля зад мен, още преди завоя ми чукна къси дълги да ми напомни, бяхме с около 100, намалихме при завоя до 60 и минах при камерата с 60 ( в МОМЕНТА В КОЙТО СВЕТНА СВЕТКАВИЦАТА, бях с 60 ) и тя ме снима /светкавицата мигна два пъти/, сигурно засича малко по-отдалеч, нямам идея, мисля че ние от завоя излезнахме с под 70, но факт снима...

 

Та има ли за какво да се притеснявам?

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско е явно :), сега да видим какво е заснела тая чудесия ;). А в Дупница, на правата при автокъщите, момчето пред мен си прелете, аз успях да намаля, в дясно имаше паркирана бяла Астра, без буркан с тъмни стъкла, не знам какво правеха, светкавица нямаше, но нямам идея те как снимат и изобщо имало ли е хора в колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мобилните камери са най-гадни, защото те снимат в гръб. И да имаш радар детектор няма спасение. Единствено, ако пред теб е имало някой бързак да ти съобщи, че има радар на пътя, но поради слабия сигнал времето за реакция е нищожно.

 

Ето една снимка!

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре нали в повечето случаи се виждат, ако не са си изрязали дупка в храстите... Аз като видя само ъгълчето на спряна кола отстрани на пътя и намалям от далече. Някой има ли вече снимка от движеща се в насрещното кола с камера?

P.S. Ако е от старите радари (както си мисля) те имат ограничен ъгъл на насоченост на антената, като при повече от някакви градуси не измерват правилно, ако ъгъла е по-малък се преизчислява. И идва момента в който се скриват много отстрани на пътя и ъгъла става голям, но май още са необжалваеми, тези със снимката но ако бяха тя може да е доказателство за неправилното измерване в определени случаи.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз го скрих!:icon_thumbup:

Ако искаш да ти го пратя в оригинал с електрония фиш, че да видиш и сумата с която изгорях? :icon_drive:

Все пак ми е първия и заслужава да е в рамка, но чакам да получа някой с 1-2 км над ограничението, че да го сложа в рамка и да кандидатствам за Гинес! :bg:

 

Най-големият майтап е, че "фотографа" го познавам и колкото пъти го срещна го майтапя, че за тия пари можеше да изпием една бутилка добро уиски:drinks: :rofl: .

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде, честито на всички:

 

http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1416633

 

Втората снимка. От днес вече бачкат.

 

Тези новите би трябвало да работят в Ка band с POP импулс, така че по-голямата част от радар детекторите са напълно безполезни, ако се попадне срещу някой от новите радари.

 

Ето и статия за новото въоражение: http://www.myauto.bg/politzejski-radar-i-84.html (новите 42 вероятно са такива + видеосистема);

 

Става ясно, че този радар има изключителни възможности – освен от стационарно положение, може да засича скорост и в движение, ако патрулния автомобил се движи след автомобила, който е в нарушение, или срещу него. Също така дистанцията на засичане на скоростта по заводски данни е около 1 500 метра, което само по себе си е доста голямо разстояние. Разбира се в реални условия разстоянието ще е доста по-малко. Честотата на която излъчва радара е 33.8 GHz ± 100 MHz, което означава, че ще бъде засичан само от малка част от радарните детектори на Ка честота. MPH-BEE ІІІ също така има и напълно функциониращ POP, което позволява засичането на скоростта на нарушителите с кратки импулси, неуловяеми от радари без POP режим.

 

Информацията за скоростта на патрула се взима директно от VSS или през CAN. Въпроса е как ще е устойчиво едно такова решение на външни манипулации? Добре, че май още са необжалваеми снимките.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз почвам да сърся СВЧ диод за 33.8 GHz и го слагам под колата!

Така мога да си карам с 60 и никой няма да ме изпревари!:D

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, само че ще има сериозни последствия. По-добре е да си избереш някоя от другите честоти в Ka-band които се ползват. Най-накрая и това ще го измислят някой ден - слагат радар с активна антена и импулса ще разпределен в няколко банда с произволно скачаща честота, както е във военните радари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще и оборудването от пенсионираните совалки на НАСА да сложиш полза няма, щом те засичат в гръб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Болшинството кобри. Има тестове какво става в Ka-band с POP импулс и другите марки се справят по-добре от кобрите. Ако има POP режим може да върши някаква работа, иначе пак ще засича TR-4-ките с камера.

 

1.Радар – скоростомер
Трафик радар TR4-D
Честота на работа – Х band (10.525GHz)
ЕТ „Соттрон-Иван Сотиров”
Срок на валидност: 21.03.2015

2.Мобилна система за видеоконтрол на нарушенията на правилата за движение
TFR1 – M
Скоростта се измерва с TR-4D, който е неделима част от TFR1-M, 
Тинел Електроникс ООД
Срок на валидност: 24.02.2020

3.Мобилна видео – радарна система за наблюдение и регистрация на пътни нарушения
RADAR AUTOVISION DIGITAL MPH-BEE ІІІ
Честота на работа – Ka 
Traffic Safety System ltd, UK
Срок на валидност: 18.12.2017

4.Стационарна видео – радарна система за наблюдение и регистрация на пътни нарушения
SITRAFFIC ERS 400
Честота на работа – K band (24.125GHz)
Siemens AG
Срок на валидност: 06.10.2019

5.Радар – скоростомер
МУЛТАНОВА 6Г
Честота на работа – Ka band (34.360GHz)
Швейцария
Срок на валидност: 14.06.2015

Сигурно вече има и нови видове с одобрение. Но има и едно голямо НО: Ако радара се включва само когато камерата е отчела движение изгаряш на 100%, ако пред теб не е имало друга кола докато си още извън обсега на радара. До колкото разбрах това някои камери вероятно ще го могат, щом разпознават дали има залепени стикери. Радар детектора ще остане много полезен за предупреждение за камера в движеща се кола - отзад или в насрещното.

 

 

http://www.radarbusters.com/2005popmodetestingarticle.cfm

http://www.radarbusters.com/lidarpoptestingarticle.cfm - повече резултати при различни радари.


K Band POP - 67 ms MPH Bee III       
Detector		Alerts

Bel RX65 		0/5

Bel STi Driver		1/5

Bel V955		0/5

Cobra XRS-9830		0/5

Escort 8500 X50 	0/5

Escort 9500i 		0/5

KAT 500			0/5

Valentine 1		5/5

Whistler Pro 73 	3/5

Whistler Pro 78 	2/5

Whistler XTR-690	2/5

 

Например Valentine One, който със сигурност сработва струва около 700лв., а за 16ms POP радар, ако погледнете - всички мълчат...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...