sunnyboy115 Публикувано 19 януари 2020 Сподели Публикувано 19 януари 2020 Здравейте колеги, Автомобила е Пежо 4007, 2.2 дизел, автоматик с двоен съединител. Нужна ми е малко информация за да се ориентирам в сложността и спешността на ситуацията. Вече втори човек от два различни сервиза ми казва - "Демпфера ти е тръгнал, за смяна е." А ситауцията е такава, че тракане има само при изгасяне, същото си го имаше още при вземането на колата преди две години и вече почти 42 к. км. си я използвам така.С последното което ми казаха, че може да закъсам на път при счупването на демпферния маховик ме кара да потърся информация дали е истна закъсването на път или ситуацията е както при симптомите за заминал съединител при ръчна скоростна кутия - започването на буксуване на голямна предавка е симптом за смяната му. Предположенията които ми казаха са, че със счупването може да изгасне двигателя поради наличен сензор или по-лошото, да се откъснел и да срежел скоростната кутия.Съответно се започна с цени за оригинален демпферен маховик поръчка от Франция - 1300 лв., смяна на масло на автоматичната кутията, реглаж на преден мост, понеже щяло да се съкне половината предница и за труд, общо взето без точна сума, но около 2к +/- нещо. Понеже ситуацията е неясна за мен, ми трябва информация дали ситацията с тракащия демпферен маховк при изгасяне на двигателя е сериозен проблем налагащ предприемне на мерки за неговата скорощна подмяна ? Ситуацията със закъсване далеч от дома или в друга държава е плашеща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 19 януари 2020 Сподели Публикувано 19 януари 2020 (редакция) Реглажа го изключи-не се бута геометрията при сваляне на ск.кутия. Иначе маховика ти е 1299 в СФА,ама ти си знаеш де http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Редактирано 19 януари 2020 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolasko Публикувано 19 януари 2020 Сподели Публикувано 19 януари 2020 Сумата е вярна 2к +.Маховика трака и когато е на обороти. След смяната тракането на обороти изчезна, но при гасене уви Не.Прочети моя пост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 19 януари 2020 Сподели Публикувано 19 януари 2020 Зависи колко трака при гасене.Моя след смяната(нев е автоматик) започна да трака след около 10 хил.км.Може и по-рано да е тракал, но понеже винаги гася с натиснат съединител, да не съм го чул.А на предината кола си тракаше при гасене в продължение на поне 50-60 хил. и така я продадох.Затова тракането трябва да го чуе човек , който е много наясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2020 Сподели Публикувано 19 януари 2020 Здравейте колеги, Автомобила е Пежо 4007, 2.2 дизел, автоматик с двоен съединител. Нужна ми е малко информация за да се ориентирам в сложността и спешността на ситуацията. Вече втори човек от два различни сервиза ми казва - "Демпфера ти е тръгнал, за смяна е." А ситауцията е такава, че тракане има само при изгасяне, същото си го имаше още при вземането на колата преди две години и вече почти 42 к. км. си я използвам така.С последното което ми казаха, че може да закъсам на път при счупването на демпферния маховик ме кара да потърся информация дали е истна закъсването на път или ситуацията е както при симптомите за заминал съединител при ръчна скоростна кутия - започването на буксуване на голямна предавка е симптом за смяната му. Предположенията които ми казаха са, че със счупването може да изгасне двигателя поради наличен сензор или по-лошото, да се откъснел и да срежел скоростната кутия.Съответно се започна с цени за оригинален демпферен маховик поръчка от Франция - 1300 лв., смяна на масло на автоматичната кутията, реглаж на преден мост, понеже щяло да се съкне половината предница и за труд, общо взето без точна сума, но около 2к +/- нещо. Понеже ситуацията е неясна за мен, ми трябва информация дали ситацията с тракащия демпферен маховк при изгасяне на двигателя е сериозен проблем налагащ предприемне на мерки за неговата скорощна подмяна ? Ситуацията със закъсване далеч от дома или в друга държава е плашеща.....може да трака маховика, а може и да е много по скъпо - да трака многодисковия съединител..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 20 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2020 (редакция) Понеже ситуацията е неясна за мен, ми трябва информация дали ситацията с тракащия демпферен маховк при изгасяне на двигателя е сериозен проблем налагащ предприемне на мерки за неговата скорошна подмяна ? Ситуацията със закъсване далеч от дома или в друга държава е плашеща. Че ще се прави, ще се прави. Но по-важното е да разбера - Ако се кара в това състояние има ли вероятност от големи поразии, както ми казаха, че може да се счупи и кутията? Редактирано 20 януари 2020 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 20 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2020 (редакция) Знам че диагностика не се прави по снимка и клип, но това е положението при мен. Качвам го единствено с обазувателна цел В желанието си да паркирам максимално назад подпрях и гърнето бордюра ;) за втори път и вече има и едно тъничко скърцане в звука на клипа.Направих и няколко опита само с леко завъртане на стартера, за да се запише и тракането. Редактирано 20 януари 2020 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2020 Сподели Публикувано 20 януари 2020 Знам че диагностика не се прави по снимка и клип, но това е положението при мен. Качвам го единствено с обазувателна цел В желанието си да паркирам максимално назад подпрях и гърнето бордюра ;) за втори път и вече има и едно тъничко скърцане в звука на клипа.Направих и няколко опита само с леко завъртане на стартера, за да се запише и тракането. ...според мен има проблем и с съединителя, не само с маховика....ще стане така, че когато смениш маховика, ще започнат да се чуват други шумове.....това ще стане и няма да си особено доволен...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolasko Публикувано 20 януари 2020 Сподели Публикувано 20 януари 2020 А аз си мислех, че моят трака...Като смениш маховика със сигурност ще изчезне тракането на празен ход. С другия шум аз все още се боря. Има малка вероятност да е тампон.Но сега ми е студено и не ми се влиза в канала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 24 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2020 .... Като смениш маховика със сигурност ще изчезне тракането на празен ход...... Да, прав си. След смяната на маховика тракането на празен ход изчезна, както и движението става по-плавно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ristofor Публикувано 27 февруари 2023 Сподели Публикувано 27 февруари 2023 (редакция) Здравейте. да използвам темата и да попитам и аз :). Собственик съм на пежо 4007(но реших да попитам и в този форум, защото има повече информация отколкото във форума на пежо) 2,2 156 коня автоматик от 5 години. Маховика се чува при изгасяне почти откакто съм купил колата но всички ми казват чакай не бързаи скъп е ремонта. Но се появиха нови въпроси през последната година. Маслото на скоростите го смених като купих колата и след 90 000 км (както е по предписание от пежо). Но след като бях изминал около 15 000 км започна да изписва отвреме на време Transmission service request. Светва за няколко секунди или минути и след това изчезва. Няма грешки, ходих до пежо там ми казаха че може да си е тръгнала скоростната която струвала много пари но нищо повече- нямало какво да направят освен нова кутия. Случвало се е 1-2 пъти да се замисли при превключване от 3 на 4 или да придърпа. Не се сещам за други симптоми в момента . Та въпроса ми е някой който се е сблъсквал с подобен проблем, да даде съвет, маслото ли да сменям пак, маховика може ли да прави проблем като се е разтракал и съответно да дава някакво отклонение или има ли съединител тази кола или не - казаха ми че нямала, а била някаква хидравлика която не се правела ( не знам така ли е), скоростна кутия ли да търся - а и втора ръка кутия не знам на какво ще попадна? Не ми се иска да сменям на проба грешка едно по едно. Благодаря! Редактирано 27 февруари 2023 от ristofor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 27 февруари 2023 Сподели Публикувано 27 февруари 2023 (редакция) Мисля,че кутията ти има даже два съединителя. Кутията ти е нещо като DSG на фауветата Редактирано 27 февруари 2023 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ristofor Публикувано 27 февруари 2023 Сподели Публикувано 27 февруари 2023 (редакция) Така четох, но пък където съм питал ми казаха, че се сменя само маховик. А като търся съединител ми излизат само за ръчни кутии но не и автоматични. Редактирано 27 февруари 2023 от ristofor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 27 февруари 2023 Сподели Публикувано 27 февруари 2023 https://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/7862-peugeot-4007-s-dvoen-syedinitel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ristofor Публикувано 27 февруари 2023 Сподели Публикувано 27 февруари 2023 (редакция) Това е ноа информация, Благодаря! Но при проблем със сединителя или маховика може ли да изписва Transmission service request. Защото ако се насоча само към смяна на съединетл и маховик ще е по-добрия вариант Редактирано 27 февруари 2023 от ristofor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 27 февруари 2023 Сподели Публикувано 27 февруари 2023 Тука вече DJ Tymbi ще каже 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ristofor Публикувано 28 февруари 2023 Сподели Публикувано 28 февруари 2023 Малко съм объркал съобщението не е Transmission service request, а Transmision service required. Както е на картинката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 28 февруари 2023 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2023 В твоя случай, може да започнеш с контактите на Пламен и да си запишеш час за диагностика https://forum.mitsubishibg.com/index.php?/profile/9-dj-tymbi/ , и понеже си нов член във форума, за да не останеш с впечатлението, че се рекламират само форумни майстори, може да потърсиш и второ / първо мнение в друг сервиз специализиран в ремонта само на скоростни кутии. Успех с ремонта и ако е възможно, остави информация за каква е била причината, ремонта и евентуално какво е струвало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ristofor Публикувано 28 февруари 2023 Сподели Публикувано 28 февруари 2023 (редакция) Благодаря, ще му пиша да се разберем за диагностика. Досега където и да съм питал, никой не се ангажира, освен в Пежо където ми казаха, че се сменя кутията, а в митсубиши ми казаха, че не ремонтират Пежо. Редактирано 28 февруари 2023 от ristofor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 28 февруари 2023 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2023 (редакция) малко четиво - https://club.autodoc.bg/magazin/transmisiya-twin-clutch-sst-sushestvena-informaciya-vidove-osobenosti-i-tehnicheski-parametri Редакция - Поставя се и във Форд и Волво - само че версията с 450 четиво за по-можещите https://godsskill.files.wordpress.com/2016/12/6dct450-470-service-menu.pdf Редактирано 28 февруари 2023 от sunnyboy115 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolasko Публикувано 2 март 2023 Сподели Публикувано 2 март 2023 Трака от демпфера който е в скоростната кутия. Има пружини и пластмасови водач( втулки). В следствие на експлоатацията пружините омекват, ( счупват се) втълките се износват и почва да тракат. Информация от чуждите форуми. Дори на EVO- тата с такава кутия SST тракането се появява около 20, 40 К, но тези коли се карат по " друг" начин . Вероятно твоята кола тръгва и по рязко. Цена не знам колко ще струва демфер или ремонтен комплект ( виждал съм по чужди сайтове) , вероятно и комплект дискове така и така си я отворил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.