Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Тракащ демпферен маховик при изгасяне на двигателя


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Автомобила е Пежо 4007, 2.2 дизел, автоматик с двоен съединител.

 

Нужна ми е малко информация за да се ориентирам в сложността и спешността на ситуацията.

 

Вече втори човек от два различни сервиза ми казва - "Демпфера ти е тръгнал, за смяна е."

 

А ситауцията е такава, че тракане има само при изгасяне, същото си го имаше още при вземането на колата преди две години и вече почти 42 к. км. си я използвам така.

С последното което ми казаха, че може да закъсам на път при счупването на демпферния маховик ме кара да потърся информация дали е истна закъсването на път или ситуацията е както при симптомите за заминал съединител при ръчна скоростна кутия - започването на буксуване на голямна предавка е симптом за смяната му.

 

Предположенията които ми казаха са, че със счупването може да изгасне двигателя поради наличен сензор или по-лошото, да се откъснел и да срежел скоростната кутия.

Съответно се започна с цени за оригинален демпферен маховик поръчка от Франция - 1300 лв., смяна на масло на автоматичната кутията, реглаж на преден мост, понеже щяло да се съкне половината предница и за труд, общо взето без точна сума, но около 2к +/- нещо.

 

Понеже ситуацията е неясна за мен, ми трябва информация дали ситацията с тракащия демпферен маховк при изгасяне на двигателя е сериозен проблем налагащ предприемне на мерки за неговата скорощна подмяна ?

 

Ситуацията със закъсване далеч от дома или в друга държава е плашеща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реглажа го изключи-не се бута геометрията при сваляне на ск.кутия. Иначе маховика ти е 1299 в СФА,ама ти си знаеш де http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

 

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сумата е вярна 2к +.

Маховика трака и когато е на обороти. След смяната тракането на обороти изчезна, но при гасене уви Не.Прочети моя пост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко трака при гасене.Моя след смяната(нев е автоматик) започна да трака след около 10 хил.км.Може и по-рано да е тракал, но понеже винаги гася с натиснат съединител, да не съм го чул.А на предината кола си тракаше при гасене в продължение на поне 50-60 хил. и така я продадох.Затова тракането трябва да го чуе човек , който е много наясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Автомобила е Пежо 4007, 2.2 дизел, автоматик с двоен съединител.

 

Нужна ми е малко информация за да се ориентирам в сложността и спешността на ситуацията.

 

Вече втори човек от два различни сервиза ми казва - "Демпфера ти е тръгнал, за смяна е."

 

А ситауцията е такава, че тракане има само при изгасяне, същото си го имаше още при вземането на колата преди две години и вече почти 42 к. км. си я използвам така.

С последното което ми казаха, че може да закъсам на път при счупването на демпферния маховик ме кара да потърся информация дали е истна закъсването на път или ситуацията е както при симптомите за заминал съединител при ръчна скоростна кутия - започването на буксуване на голямна предавка е симптом за смяната му.

 

Предположенията които ми казаха са, че със счупването може да изгасне двигателя поради наличен сензор или по-лошото, да се откъснел и да срежел скоростната кутия.

Съответно се започна с цени за оригинален демпферен маховик поръчка от Франция - 1300 лв., смяна на масло на автоматичната кутията, реглаж на преден мост, понеже щяло да се съкне половината предница и за труд, общо взето без точна сума, но около 2к +/- нещо.

 

Понеже ситуацията е неясна за мен, ми трябва информация дали ситацията с тракащия демпферен маховк при изгасяне на двигателя е сериозен проблем налагащ предприемне на мерки за неговата скорощна подмяна ?

 

Ситуацията със закъсване далеч от дома или в друга държава е плашеща.

....може да трака маховика, а може и да е много по скъпо - да трака многодисковия съединител.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ситуацията е неясна за мен, ми трябва информация дали ситацията с тракащия демпферен маховк при изгасяне на двигателя е сериозен проблем налагащ предприемне на мерки за неговата скорошна подмяна ?

 

Ситуацията със закъсване далеч от дома или в друга държава е плашеща.

 

 

Че ще се прави, ще се прави. Но по-важното е да разбера - Ако се кара в това състояние има ли вероятност от големи поразии, както ми казаха, че може да се счупи и кутията?

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам че диагностика не се прави по снимка и клип, но това е положението при мен.

 

Качвам го единствено с обазувателна цел :)

 

В желанието си да паркирам максимално назад подпрях и гърнето бордюра ;) за втори път и вече има и едно тъничко скърцане в звука на клипа.

Направих и няколко опита само с леко завъртане на стартера, за да се запише и тракането.

 

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам че диагностика не се прави по снимка и клип, но това е положението при мен.

 

Качвам го единствено с обазувателна цел :)

 

В желанието си да паркирам максимално назад подпрях и гърнето бордюра ;) за втори път и вече има и едно тъничко скърцане в звука на клипа.

Направих и няколко опита само с леко завъртане на стартера, за да се запише и тракането.

 

...според мен има проблем и с съединителя, не само с маховика....ще стане така, че когато смениш маховика, ще започнат да се чуват други шумове.....това ще стане и няма да си особено доволен......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз си мислех, че моят трака...

Като смениш маховика със сигурност ще изчезне тракането на празен ход. С другия шум аз все още се боря. Има малка вероятност да е тампон.Но сега ми е студено и не ми се влиза в канала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

.... Като смениш маховика със сигурност ще изчезне тракането на празен ход......

 

Да, прав си. След смяната на маховика тракането на празен ход изчезна, както и движението става по-плавно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Здравейте. да използвам темата и да попитам и аз :).

Собственик съм на пежо 4007(но реших да попитам и в този форум, защото има повече информация отколкото във форума на пежо) 2,2 156 коня автоматик от 5 години. Маховика се чува при изгасяне почти откакто съм купил колата но всички ми казват чакай не бързаи скъп е ремонта. Но се появиха нови въпроси през последната година. Маслото на скоростите го смених като купих колата и след 90 000 км (както е по предписание от пежо). Но след като бях изминал около 15 000 км започна да изписва отвреме на време Transmission service request. Светва за няколко секунди или минути и след това изчезва. Няма грешки, ходих до пежо там ми казаха че може да си е тръгнала скоростната която струвала много пари но нищо повече- нямало какво да направят освен нова кутия. Случвало се е 1-2 пъти да се замисли при превключване от 3 на 4 или да придърпа. Не се сещам за други симптоми в момента . Та въпроса ми е някой който се е сблъсквал с подобен проблем, да даде съвет, маслото ли да сменям пак, маховика може ли да прави проблем като се е разтракал и съответно да дава някакво отклонение или има ли съединител тази кола или не - казаха ми че нямала, а била някаква хидравлика която не се правела ( не знам така ли е), скоростна кутия ли да търся - а и втора ръка кутия не знам на какво ще попадна? Не ми се иска да сменям на проба грешка едно по едно.  

Благодаря!

Редактирано от ristofor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че кутията ти има даже два съединителя.

Кутията ти е нещо като DSG на фауветата

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така четох, но пък където съм питал ми казаха, че се сменя само маховик. А като търся съединител ми излизат само за ръчни кутии но не и автоматични.

Редактирано от ristofor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е ноа информация, Благодаря! Но при проблем със сединителя или маховика може ли да изписва Transmission service request. Защото ако се насоча само към смяна на съединетл и маховик ще е по-добрия вариант :)

Редактирано от ristofor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В твоя случай, може да започнеш с контактите на Пламен и да си запишеш час за диагностика https://forum.mitsubishibg.com/index.php?/profile/9-dj-tymbi/ , 

и понеже си нов член във форума, за да не останеш с впечатлението, че се рекламират само форумни майстори, може да потърсиш и второ / първо мнение в друг сервиз специализиран в ремонта само на скоростни кутии.

Успех с ремонта и ако е възможно, остави информация за каква е била причината, ремонта и евентуално какво е струвало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще му пиша да се разберем за диагностика. Досега където и да съм питал, никой не се ангажира, освен в Пежо където ми казаха, че се сменя кутията, а в митсубиши ми казаха, че не ремонтират Пежо.

Редактирано от ristofor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

малко четиво - https://club.autodoc.bg/magazin/transmisiya-twin-clutch-sst-sushestvena-informaciya-vidove-osobenosti-i-tehnicheski-parametri

 

Редакция - Поставя се и във Форд и Волво - само че версията с 450

 

четиво за по-можещите https://godsskill.files.wordpress.com/2016/12/6dct450-470-service-menu.pdf

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трака от демпфера който е в скоростната кутия. Има пружини и пластмасови водач( втулки). В следствие на експлоатацията пружините омекват, ( счупват се) втълките се износват  и почва да тракат. Информация от чуждите форуми. Дори на EVO- тата с такава кутия SST тракането се появява около 20, 40 К, но тези коли се карат по " друг" начин :) . Вероятно твоята кола тръгва и по рязко. Цена не знам колко ще струва демфер или ремонтен комплект ( виждал съм по чужди сайтове) , вероятно и комплект дискове така и така си я отворил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...