Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

"LOCK-RIGHT Locker" - 100% заден блокаж за Mitsubishi Outlander II


Препоръчано мнение

При 120 каквото и да блокира нищо нема да се счупи по раздатката но със сигурност ще се претрепеш.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Просто незнам механизма и начина на работа на този блокаж.

Затова исках да попитам дали ще се включи при евентуално поднасяне(аквапланинг) или нещо подобно..и какви са последствията

Понеже не е ръчен а автоматичен начин на зацепване.

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто незнам механизма и начина на работа на този блокаж.Затова исках да попитам дали ще се включи при евентуално поднасяне(аквапланинг) или нещо подобно..и какви са последствиятаПонеже не е ръчен а автоматичен начин на зацепване.Благодаря!
в началото на темата пуснах наколко линка как работят тези блокажи.Зада блокира му трябва доста голяма разлика във въртенето на осите. При поднасяне няма да сработи, ще блокира само при буксуване. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената + това че е сделано + неграмотно описаната обява в продавалника, лично мен биха ме отказали от идеята.

Но ти си знаеш, ако имаш излишни пари защо да не опиташ? Ако стане нещо, то ще замине блокада, според клипа пуснат от колегата, тогава си връщаш заводските планети и си караш.

П.с. Аз на моето Паджеро имам заден твърд блокаж, такъв с копче, и го ползвам доста рядко. Освен при опит да качвам един 45 градусов наклон, табан на бивша мина, не си спомням някога да ми е бил нужен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

П.с. Аз на моето Паджеро имам заден твърд блокаж, такъв с копче, и го ползвам доста рядко. Освен при опит да качвам един 45 градусов наклон, табан на бивша мина, не си спомням някога да ми е бил нужен.

....и аз така, смо че го счупих ,когато стъпи на асфалта,понеже дърпах друг джип,закъсал в калта....след това си го оправих като си купих контрата,кофтито беше че има три двойки малки винчета,които се късат в този случай и парченца осатавят в кожуха на касетата и после доста трудно се вадят....

...освен това,това нещо на Оутлендър 2 няма да стане само с слаганет му,трябва да има датчик и електроника някаква ,която да оказва на ЕСП-то че има и е вкл. блокаж на задния диф тъй като ако няма ,системата ще се шашка и няма да те пусне да върви.....това е както на Паджерата ,когато като вкл. копчето за блокаж на зад. диф, с това ти светкат една камара други лампички на таблото за изкл. системи, така чеда не се шашкат те....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво имате в предвид “ходовете”?

Наистина не Ви разбрах

Тъй като сте писали за блокажи на автомобила е хубаво преди това да се направи нещо по самото окачване. С риск да се изложа, но аутландерите имат много "къси" ходове на това окачване и реално не си заслужава

инвестиция в блокажи на задния или централен диференциал, ако няма заводски такъв. Дори и да блокирате гумата, тя ще е увиснала и ще е по-трудно да "зацепи".

Имах една снимка на П3 и Аутландър3 качени на подемниците на диджея, но не мога да я намеря и там се вижда разликата в тяхното окачване.

Все пак поздрави и успех с проекта. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като сте писали за блокажи на автомобила е хубаво преди това да се направи нещо по самото окачване. С риск да се изложа, но аутландерите имат много "къси" ходове на това окачване и реално не си заслужава

инвестиция в блокажи на задния или централен диференциал, ако няма заводски такъв. Дори и да блокирате гумата, тя ще е увиснала и ще е по-трудно да "зацепи".

Имах една снимка на П3 и Аутландър3 качени на подемниците на диджея, но не мога да я намеря и там се вижда разликата в тяхното окачване.

Все пак поздрави и успех с проекта. :icon_thumbup:

....разликата е...........нищо общо, :D :D на Паджерото като тръгне подемника нагоре да вдига шасито, гумите отлепват за около 40 см ,а Оутлендъра отлепват за около 15-20см.... :D ,С други думи Оутлендъра е по голямо еднообемно купе с окачане на Лансер или Каризма, а Паджерото е същото купе ,на с окачване като за джип.... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Окачването може би има роля за офроуда..с тук коментираме по-сигурно и добро проходимо да стане самото задвижване.

Ако се реша да направя проекта, ще пиша за резултата.

Все още чета по руските форуми и разбира се и вашите мнения са ми доста в полза.

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, обърнете внимание и за това което колегата DJ Tumbi написа в поста по горе. Аз чесно казано не се бях сетил за електронните системи за стабилност. В модерните автомобили те са от много голяма полза при движение по асвалт, иммено за да не ви дават по новините, как се изразихте по горе. Обаче при офф са голяма пречка защото ако отчетат голяма разлика във въртенето между колелата, подрязват сериозно въртящите се колела. С други думи, ако при монтиран блокаж (дори и в сегашното положение можете да направите тест за себи си) имате нужда двигателя да развърти сериозно гумите, зада излезете от дадена ситуация, няма да се намеси компютъта отчитайки голяма разлика между въртящи се и не въртщи се колела и да "каже" на двигателя да си държи 900 оборота, защото вече сте заъсал.

@chasovnik, окачването е такова каквото е. Може ли да бъде промемемо по някакъв начин?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При Outlander 2 предаването на въртящ момент към задния мост е през електро-фрикционен съединител (намира се точно там където кардана се захваща към задния мост). Режим LOCK задейства този съединител да подава максимален въртящ момент към задния мост - реално мисля, че в режим LOCK въртящият момент от двигателя се разпределяше 60:40 (преден:заден - мост). В режим 4WD Auto когато има пробоксуване на преден мост или поднасяне на автомобила електрониката преценява колко да прехвърли към задния мост и в кой момент това да стане. Outlander 2 няма виско-муфа, през която да се разпределя въртящият момент между преден и заден мост, такава муфа се ползва при първа генерация на Outlander, а след това всички са с електро съединител.

 

Според мен да се монтира блокаж на такъв автомобил е безсмислено - в нормални условия въртящ момент към задния мост е прекалено малък, а когато електрониката прехвърли по-голям момент (пробоксуване или поднасяне) включването на блокажа при положение, че автомобила се намира на нормален път ще доведе до проблеми и в управлението и механични проблеми по трансмисията (първо в електро-фрикционния съединител, а след това и по другите възли). Предполагам, че питането е за монтиране на блокаж на задния диференциал, защото на предния дори и да е възможно ще е прекалено опасно за пътното поведение на автомобила (когато говорим за доработка тип направи си сам) и със сигурност ще влоши управляемостта на автомобила.

Както винаги, напълно изчерпателен, и пълноценен отговор( съвет).

Благодаря Миро!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...