gavliaris Публикувано 18 януари 2020 Сподели Публикувано 18 януари 2020 (редакция) Здравейте, колеги!Някой да е поставял такъв вид блокаж и ако има мнение?Замислям се да си ъпгрейдна таляската , но все пак някой от вас ако е тествал и има наблюдения да каже резултата.Цитат “ Шлица - 23; Максимален въртящ момент на двигателя - 550 N / m; Размери - 70 х 58 мм; Тегло - 1,0 кг; Ввисококачествена стомана ттермично втвърдена на – 53 единици.Разработка и производство на фирма "Кулак & КМЗ" Русия. ЗАКЛЮЧВАНЕ на 100% означава: докато въртящото се колело прави 10 оборота, натоварено също прави 10 “ Намалява приплъзването до минимум , подобрява управление, перфектно за състезания, рали, дрифт, драг, както и за ежедневна работа в града и планината. Значително подобрява офроуд възможностите на всички автомобили. Намалява риска от повреда на полуосите при експлоатация при максимални натоварвания на удар, като например преминаването на трудни участъци, неравен терен и т.н. Директно заместване и напълно взаимозаменяемо с OEM Диференциала. Не уврежда никоя част от автомобила.” Как ви се струва? Редактирано 19 януари 2020 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 18 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2020 Outlander 2 извинете за модела,но незнам как да поправя заглавието на темата. Моля админ да съдейства Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 януари 2020 Сподели Публикувано 18 януари 2020 със заводския диф раздатката им е консуматив пък смятай като хакнеш един блокаж какво ще стане. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 18 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2020 Карах 3 години аутлендър 1. Незнам с какъв диф е , но на такива издевателства е бил и никакви ядове..Дали е така и с Outlander 2 незнам, затова и питам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 18 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2020 И не ми е ясно заводския Lock и този ъпгрейд каква разлика има?Наистина не ми е ясно и ще се радвам някой да го обясни.Предполагам за много колеги ще е от полза Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 януари 2020 Сподели Публикувано 18 януари 2020 заводския lock ти заключва муфата между предния и задния мост а ти говориш за блокаж на задния диф Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 януари 2020 Сподели Публикувано 18 януари 2020 Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 януари 2020 Сподели Публикувано 18 януари 2020 Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 19 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2020 В такъв случай, това е едва ли не по-доброто(механично) LCD диференциал.Не виждам причина в нужда да се включи и да има ядове, но все пак вземам под внимание мнението ти за него!Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 януари 2020 Сподели Публикувано 19 януари 2020 това е самоблокиращ механичен на 100% диф. Според мен слабото му место е това че зацепва удърно и от там възможност за повреда по трансмисията. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 19 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2020 това е самоблокиращ механичен на 100% диф. Според мен слабото му место е това че зацепва удърно и от там възможност за повреда по трансмисията. Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkCVT кутията ли няма да издържи, или някой друг модул от трансмисията?Не, че карам по пресечени месности, но като гледам разликата в youtube, някак си ме предизвиква този блокаж... предполагам е като на Сузуки Гранд Витара? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 януари 2020 Сподели Публикувано 19 януари 2020 DJ, кажи си мнението де ☺️, моля. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 4 април 2020 Автор Сподели Публикувано 4 април 2020 Още някое мнение преди да се вкарам в излишен филмНикой ли не е тествал този тип “ъпгрейд”? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 5 април 2020 Сподели Публикувано 5 април 2020 Според мен е добра идеята! Аз също мисля за такава самоблокировка за предния диф на моето паджеро. От къде ще го поръчваш? Гледам тези сделаните, от първия пост, нямат опции за Митсубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 5 април 2020 Сподели Публикувано 5 април 2020 По-добре оправи първо ходовете, а след това блокирай дифа. Така няма да ти се налага да го ползваш често. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 5 април 2020 Сподели Публикувано 5 април 2020 В смисъл? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 5 април 2020 Автор Сподели Публикувано 5 април 2020 По-добре оправи първо ходовете, а след това блокирай дифа. Така няма да ти се налага да го ползваш често. Какво имате в предвид “ходовете”?Наистина не Ви разбрах Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 5 април 2020 Автор Сподели Публикувано 5 април 2020 Според мен е добра идеята! Аз също мисля за такава самоблокировка за предния диф на моето паджеро. От къде ще го поръчваш? Гледам тези сделаните, от първия пост, нямат опции за Митсубиши.За да не наруша правилата в форума няма да дам линк, но попаднах на обява в гр.Варна в OLX за продажба на такъв вид блокировка на цена 600лв и евентуално с монтажа още 200лвПросто се замислям ако карам на 4awd auto по магистралата с скорост над 120км/ч , и поднесе колата(дъжд,лед,сняг) какво ще се случи...Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 5 април 2020 Сподели Публикувано 5 април 2020 Ами аз моята съм я мъчил да я поднасям по завои като съм на 4х4 ауто и нищо не става.С голяма скорост не съм пробвал,но при ниска не мърда изобщо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 5 април 2020 Сподели Публикувано 5 април 2020 За да не наруша правилата в форума няма да дам линк, но попаднах на обява в гр.Варна в OLX за продажба на такъв вид блокировка на цена 600лв и евентуално с монтажа още 200лвПросто се замислям ако карам на 4awd auto по магистралата с скорост над 120км/ч , и поднесе колата(дъжд,лед,сняг) какво ще се случи...Поздрави! Ще те дават по телевизията Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 5 април 2020 Автор Сподели Публикувано 5 април 2020 Ще те дават по телевизията Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkМного точен отговор!Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 5 април 2020 Автор Сподели Публикувано 5 април 2020 Ами аз моята съм я мъчил да я поднасям по завои като съм на 4х4 ауто и нищо не става.С голяма скорост не съм пробвал,но при ниска не мърда изобщо.Идеята е ако се включи тази блокировка поради губене на сцеплениена едно от двете задни колела - какво ще се случи...дали няма да се натруши всичко с такава скосрост, включително и още по-голямо поднасяне на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 5 април 2020 Сподели Публикувано 5 април 2020 На тоя модел,с тия скапани ръчни кутии и раздатки издевателства едва ли ще му понесат.Аз в момента започвам ремонт на ск.-кутия заради 3та предавка и то почти без издевателстване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 5 април 2020 Автор Сподели Публикувано 5 април 2020 Аз съм с автомат CVT и не говоря за издевателства( този сув не е за офроуд), а за ситуация в , която да си по-сигурен, надежден, проходим.. кал, на кантар най-вече като застанеш ще помага Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 5 април 2020 Сподели Публикувано 5 април 2020 Много точен отговор!Благодаря!При 120 каквото и да блокира нищо нема да се счупи по раздатката но със сигурност ще се претрепеш. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.