Danailov82 Публикувано 21 Май 2019 Сподели Публикувано 21 Май 2019 Здравейте форум,От вчера съм собственик на лансер 2did 2009г на 157к км. Колата е била на мой близък така че е истинска обслужвана е само в Мицубиши и е карана с макс моушън. Това беше хваленето... интересува ме дефектите и недостатъците на модела и могат ли да се избегнат с навременна профилактика? Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 21 Май 2019 Сподели Публикувано 21 Май 2019 Поинтересувай се дали са правени разни ремонти по двигателя (дюзи), както и по ЕГР, катализатор, ДПФ (ако има).Дали не е чипосана (корекции на софтуера) за по-висока мощност?Сменян ли е ангренажният ремък, който е с препоръка за смяна на 120 хил км.?Нищо не казваш за скоростната кутия (виж нейните сервизни интервали и манипулации) и за нивото на оборудване.Поинтересувай се и дали са правени ремонти по модула ABS.Сменяни ли са спирачни дискове, накладки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danailov82 Публикувано 21 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2019 Правено е всичко което Мицубиши препоръчва плюс смяна на кормилен накрайник всички фактури и документи са при мен единствено накладки си е позволявал да смени в неисторизиран сервиз. С това се изчерпват ремонтите по колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danailov82 Публикувано 21 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2019 Скоростната кутия е ръчна няма подобрения по мощноста Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danailov82 Публикувано 21 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2019 Бившия собственик ми е роднина колата е закупена нова от Мицубиши Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 21 Май 2019 Сподели Публикувано 21 Май 2019 Била е нова преди 10 години и повече от 150 хил. км. Очаквай да започнат да се проявяват естествените износвания - акумулатор, ABS модул, дюзи, катализатор, ДПФ, съединител, радио, всичко, за което се сетиш. :icon_n_king: В някои от въпросите ми по-горе се опитах да заостря вниманието ти. Иначе колата има мощност и ускорение. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danailov82 Публикувано 21 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2019 Благодаря. Под проблеми имах предвид горивна система и двигател. Чувал съм за някакъв шестограм на маслена помпа и за дюзи. Затова и попитах да ли се избягват с профилактика евентуални повреди... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shamy Публикувано 21 Май 2019 Сподели Публикувано 21 Май 2019 Двигателят е на ВАГ-групата,от проблемните помпа-дюза,за подробности вж. във фолксваген форума-има доста изписано.А,и си поправи заглавието на темата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danailov82 Публикувано 21 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2019 В ауто дата пише common rail( като открия как става ще го поправя) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 21 Май 2019 Сподели Публикувано 21 Май 2019 Да се провери двигателят дали е на VW или е на японците, защото първите бройки на лансерите бяха с двигатели на VW, но малко по-късно японците направиха свой двигател и следващите лансери вече са с техните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 21 Май 2019 Сподели Публикувано 21 Май 2019 Да се провери двигателят дали е на VW или е на японците, защото първите бройки на лансерите бяха с двигатели на VW, но малко по-късно японците направиха свой двигател и следващите лансери вече са с техните. 2009-та гаранция е VAG. Японският двигател го слагат по-късно и той е 1.8 вместо 2.0. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 Май 2019 Сподели Публикувано 21 Май 2019 Здравейте форум,От вчера съм собственик на лансер 2did 2009г на 157к км. Колата е била на мой близък така че е истинска обслужвана е само в Мицубиши и е карана с макс моушън. Това беше хваленето... интересува ме дефектите и недостатъците на модела и могат ли да се избегнат с навременна профилактика? Благодаря .....дефектите са повече от ползите в този мотор, ще ви отговоря на някои от тях....1. тези мотори са с помпа-дюза система,което не е лошо, но има един неприятен недостатък - че са много шумни....при тази система и в комбинация с повечко км. навъртяни, дават дефект в петите на самата дюза и гърбичния вал се износва....имат проблем с впръскването ,което често закъснява в този случай....проблем дава и тандем помпата, която почва да меше маслото в нафтата....често се прецаква и ел подкачващата помпа.....имат проблем с шестограма, който се сменя ,когато се сменява агр. ремък.....често турбината изспуска масло охлювите й , и маслото се качва горе в колектора и в един момент става неконтролируемо гореме на маслото ,защото то влиза от колекторите към портовете на клавата и от там през клапаните и така в цилиндрите.....дори ида завъртиш ключа да го изгасиш, това няма стане, защото маслото влиза през колекторите и мотора се самоизфорсирва до критичните обороти и следва гърмене на мотора.....единствения мачин да го угасиш е , да го удушиш,като ако го усетиш , трябва да си на предавка и веднага да пуснеш съединителя и си на някоя предавка , препоръчително е да е на 4,5 или 6 пр. и да угасиш мотора от ключа и да пуснаш съединителя и да държин спирачката натисната....мотора харчи масло..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danailov82 Публикувано 21 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2019 Благодаря за отговорите. Последен въпрос има ли разлика между помпа- дюза и common rail? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 21 Май 2019 Сподели Публикувано 21 Май 2019 Благодаря за отговорите. Последен въпрос има ли разлика между помпа- дюза и common rail?Е ти сериозно ли питаш? Различни горивни системи са това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danailov82 Публикувано 21 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2019 Последния ми въпрос е понеже автомобила е 2.0 did което е direct injection diesel , а това не е ли common rail? Тоест въпроса ми е за дефекти и проблеми за дизелов мотор 2.0 did монтиран на Мицубиши, а не помпа дюза такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 21 Май 2019 Сподели Публикувано 21 Май 2019 Виж, дали на двигателя ще му викаш DID или TDI, той си е все такъв какъвто ти го описа DJ Tymbi. Няма друг VW дизелов мотор вграждан в Лансера. Тези въпроси трябваше да ги зададеш преди да купиш колата, но както и да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
l.mitkov Публикувано 22 Май 2019 Сподели Публикувано 22 Май 2019 Зачертнахте Lancer 2.0 DiD, а пък аз на моя му навъртях 150k и нямах фрапиращи проблеми. Имам познат със същия "боклук", неговата е на 300k, пак с безаварийно каране. От коментарите разбирам, че съм имал адски късмет ))))))))))))). Колега Danailov82, карай си колата и не се притеснявай, според мен е здрав и надежден автомобил, и не е скъп за подръжка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danailov82 Публикувано 22 Май 2019 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2019 Благодаря на всички. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.