Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer


Препоръчано мнение

Здравейте форум,

От вчера съм собственик на лансер 2did 2009г на 157к км. Колата е била на мой близък така че е истинска обслужвана е само в Мицубиши и е карана с макс моушън. Това беше хваленето... интересува ме дефектите и недостатъците на модела и могат ли да се избегнат с навременна профилактика? Благодаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поинтересувай се дали са правени разни ремонти по двигателя (дюзи), както и по ЕГР, катализатор, ДПФ (ако има).

Дали не е чипосана (корекции на софтуера) за по-висока мощност?

Сменян ли е ангренажният ремък, който е с препоръка за смяна на 120 хил км.?

Нищо не казваш за скоростната кутия (виж нейните сервизни интервали и манипулации) и за нивото на оборудване.

Поинтересувай се и дали са правени ремонти по модула ABS.

Сменяни ли са спирачни дискове, накладки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правено е всичко което Мицубиши препоръчва плюс смяна на кормилен накрайник всички фактури и документи са при мен единствено накладки си е позволявал да смени в неисторизиран сервиз. С това се изчерпват ремонтите по колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Била е нова преди 10 години и повече от 150 хил. км. Очаквай да започнат да се проявяват естествените износвания - акумулатор, ABS модул, дюзи, катализатор, ДПФ, съединител, радио, всичко, за което се сетиш. :icon_n_king: В някои от въпросите ми по-горе се опитах да заостря вниманието ти. Иначе колата има мощност и ускорение. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Под проблеми имах предвид горивна система и двигател. Чувал съм за някакъв шестограм на маслена помпа и за дюзи. Затова и попитах да ли се избягват с профилактика евентуални повреди...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят е на ВАГ-групата,от проблемните помпа-дюза,за подробности вж. във фолксваген форума-има доста изписано.А,и си поправи заглавието на темата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се провери двигателят дали е на VW или е на японците, защото първите бройки на лансерите бяха с двигатели на VW, но малко по-късно японците направиха свой двигател и следващите лансери вече са с техните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се провери двигателят дали е на VW или е на японците, защото първите бройки на лансерите бяха с двигатели на VW, но малко по-късно японците направиха свой двигател и следващите лансери вече са с техните.

 

2009-та гаранция е VAG. Японският двигател го слагат по-късно и той е 1.8 вместо 2.0.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте форум,

От вчера съм собственик на лансер 2did 2009г на 157к км. Колата е била на мой близък така че е истинска обслужвана е само в Мицубиши и е карана с макс моушън. Това беше хваленето... интересува ме дефектите и недостатъците на модела и могат ли да се избегнат с навременна профилактика? Благодаря :)

.....дефектите са повече от ползите в този мотор, ще ви отговоря на някои от тях....

1. тези мотори са с помпа-дюза система,което не е лошо, но има един неприятен недостатък - че са много шумни....при тази система и в комбинация с повечко км. навъртяни, дават дефект в петите на самата дюза и гърбичния вал се износва....имат проблем с впръскването ,което често закъснява в този случай....проблем дава и тандем помпата, която почва да меше маслото в нафтата....често се прецаква и ел подкачващата помпа.....имат проблем с шестограма, който се сменя ,когато се сменява агр. ремък.....често турбината изспуска масло охлювите й , и маслото се качва горе в колектора и в един момент става неконтролируемо гореме на маслото ,защото то влиза от колекторите към портовете на клавата и от там през клапаните и така в цилиндрите.....дори ида завъртиш ключа да го изгасиш, това няма стане, защото маслото влиза през колекторите и мотора се самоизфорсирва до критичните обороти и следва гърмене на мотора.....единствения мачин да го угасиш е , да го удушиш,като ако го усетиш , трябва да си на предавка и веднага да пуснеш съединителя и си на някоя предавка , препоръчително е да е на 4,5 или 6 пр. и да угасиш мотора от ключа и да пуснаш съединителя и да държин спирачката натисната....мотора харчи масло.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Последен въпрос има ли разлика между помпа- дюза и common rail?

Е ти сериозно ли питаш? Различни горивни системи са това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последния ми въпрос е понеже автомобила е 2.0 did което е direct injection diesel , а това не е ли common rail? Тоест въпроса ми е за дефекти и проблеми за дизелов мотор 2.0 did монтиран на Мицубиши, а не помпа дюза такъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж, дали на двигателя ще му викаш DID или TDI, той си е все такъв какъвто ти го описа DJ Tymbi. Няма друг VW дизелов мотор вграждан в Лансера. Тези въпроси трябваше да ги зададеш преди да купиш колата, но както и да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зачертнахте Lancer 2.0 DiD, а пък аз на моя му навъртях 150k и нямах фрапиращи проблеми. Имам познат със същия "боклук", неговата е на 300k, пак с безаварийно каране. От коментарите разбирам, че съм имал адски късмет :)))))))))))))). Колега Danailov82, карай си колата и не се притеснявай, според мен е здрав и надежден автомобил, и не е скъп за подръжка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...