Премини към съдържание

Lancer


Препоръчано мнение

Здравейте форум,

От вчера съм собственик на лансер 2did 2009г на 157к км. Колата е била на мой близък така че е истинска обслужвана е само в Мицубиши и е карана с макс моушън. Това беше хваленето... интересува ме дефектите и недостатъците на модела и могат ли да се избегнат с навременна профилактика? Благодаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поинтересувай се дали са правени разни ремонти по двигателя (дюзи), както и по ЕГР, катализатор, ДПФ (ако има).

Дали не е чипосана (корекции на софтуера) за по-висока мощност?

Сменян ли е ангренажният ремък, който е с препоръка за смяна на 120 хил км.?

Нищо не казваш за скоростната кутия (виж нейните сервизни интервали и манипулации) и за нивото на оборудване.

Поинтересувай се и дали са правени ремонти по модула ABS.

Сменяни ли са спирачни дискове, накладки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правено е всичко което Мицубиши препоръчва плюс смяна на кормилен накрайник всички фактури и документи са при мен единствено накладки си е позволявал да смени в неисторизиран сервиз. С това се изчерпват ремонтите по колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Била е нова преди 10 години и повече от 150 хил. км. Очаквай да започнат да се проявяват естествените износвания - акумулатор, ABS модул, дюзи, катализатор, ДПФ, съединител, радио, всичко, за което се сетиш. :icon_n_king: В някои от въпросите ми по-горе се опитах да заостря вниманието ти. Иначе колата има мощност и ускорение. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Под проблеми имах предвид горивна система и двигател. Чувал съм за някакъв шестограм на маслена помпа и за дюзи. Затова и попитах да ли се избягват с профилактика евентуални повреди...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят е на ВАГ-групата,от проблемните помпа-дюза,за подробности вж. във фолксваген форума-има доста изписано.А,и си поправи заглавието на темата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се провери двигателят дали е на VW или е на японците, защото първите бройки на лансерите бяха с двигатели на VW, но малко по-късно японците направиха свой двигател и следващите лансери вече са с техните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се провери двигателят дали е на VW или е на японците, защото първите бройки на лансерите бяха с двигатели на VW, но малко по-късно японците направиха свой двигател и следващите лансери вече са с техните.

 

2009-та гаранция е VAG. Японският двигател го слагат по-късно и той е 1.8 вместо 2.0.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте форум,

От вчера съм собственик на лансер 2did 2009г на 157к км. Колата е била на мой близък така че е истинска обслужвана е само в Мицубиши и е карана с макс моушън. Това беше хваленето... интересува ме дефектите и недостатъците на модела и могат ли да се избегнат с навременна профилактика? Благодаря :)

.....дефектите са повече от ползите в този мотор, ще ви отговоря на някои от тях....

1. тези мотори са с помпа-дюза система,което не е лошо, но има един неприятен недостатък - че са много шумни....при тази система и в комбинация с повечко км. навъртяни, дават дефект в петите на самата дюза и гърбичния вал се износва....имат проблем с впръскването ,което често закъснява в този случай....проблем дава и тандем помпата, която почва да меше маслото в нафтата....често се прецаква и ел подкачващата помпа.....имат проблем с шестограма, който се сменя ,когато се сменява агр. ремък.....често турбината изспуска масло охлювите й , и маслото се качва горе в колектора и в един момент става неконтролируемо гореме на маслото ,защото то влиза от колекторите към портовете на клавата и от там през клапаните и така в цилиндрите.....дори ида завъртиш ключа да го изгасиш, това няма стане, защото маслото влиза през колекторите и мотора се самоизфорсирва до критичните обороти и следва гърмене на мотора.....единствения мачин да го угасиш е , да го удушиш,като ако го усетиш , трябва да си на предавка и веднага да пуснеш съединителя и си на някоя предавка , препоръчително е да е на 4,5 или 6 пр. и да угасиш мотора от ключа и да пуснаш съединителя и да държин спирачката натисната....мотора харчи масло.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Последен въпрос има ли разлика между помпа- дюза и common rail?

Е ти сериозно ли питаш? Различни горивни системи са това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последния ми въпрос е понеже автомобила е 2.0 did което е direct injection diesel , а това не е ли common rail? Тоест въпроса ми е за дефекти и проблеми за дизелов мотор 2.0 did монтиран на Мицубиши, а не помпа дюза такъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж, дали на двигателя ще му викаш DID или TDI, той си е все такъв какъвто ти го описа DJ Tymbi. Няма друг VW дизелов мотор вграждан в Лансера. Тези въпроси трябваше да ги зададеш преди да купиш колата, но както и да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зачертнахте Lancer 2.0 DiD, а пък аз на моя му навъртях 150k и нямах фрапиращи проблеми. Имам познат със същия "боклук", неговата е на 300k, пак с безаварийно каране. От коментарите разбирам, че съм имал адски късмет :)))))))))))))). Колега Danailov82, карай си колата и не се притеснявай, според мен е здрав и надежден автомобил, и не е скъп за подръжка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...