Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Придърпване при Outlander 2.2 DI-D


Препоръчано мнение

Колеги, по-рано днес запалих колата(не беше палена от снощи) и check-a светна. Прочетох грешките с ELM 327, а те бяха следните: 1. P2111 - Throttle Actuator Control System - Stuck Open. 2. P0488 - Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A" Range/Performance (тази грешка беше в графа: pending faults).

Редактирано от Guncheff
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колеги, по-рано днес запалих колата(не беше палена от снощи) и check-a светна. Прочетох грешките с ELM 327, а те бяха следните: 1. P2111 - Throttle Actuator Control System - Stuck Open. 2. P0488 - Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A" Range/Performance (тази грешка беше в графа: pending faults).

....значи имате проблем някакъв с ЕГР-а.....тъй като тротъла,ЕГР-а и турбината са в една група,ако някой нещо му стане, дават тези грешки...според мен е ЕГР клапана,но не винаги е за смяна.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....значи имате проблем някакъв с ЕГР-а.....тъй като тротъла,ЕГР-а и турбината са в една група,ако някой нещо му стане, дават тези грешки...според мен е ЕГР клапана,но не винаги е за смяна.....

 

В такъв случай, какво действие да предприема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам, някой , който има проблем с придърпването, случвало ли му се е да не запали от първия път?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам, някой , който има проблем с придърпването, случвало ли му се е да не запали от първия път?

На мен ми пали винаги, но интересното е, че ми гасне двигателя в периода на придърпването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен доста зачести. Току що пак се прояви - не иска да се изфорсора, стои на 3 хиляди оборота повече не може и пушеше доста. Загасна сама и след като я запалих светна чека и сега се движи нормално. При вас същите симптоми ли са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смяната се отложи за другата седмица, майстора няма време.При мен симптомите са само придърпване (рядко) и понякога не пали от първи или втори път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смяната се отложи за другата седмица, майстора няма време.При мен симптомите са само придърпване (рядко) и понякога не пали от първи или втори път.

 

Баща ми имаше преди години същия проблем с паленето и се оказало от ЕГР клапана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених дросела .ЕГР-а беше удивително чист, но го почистихме още колкото може . Старата дроселова клапа явно има механичен проблем.СЕга вече на диагностиката не дава никаква грешка.Ще покарам и ще видим дали ще придърпва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колеги, вчера свалих фап филтъра и го почистих на пароструйка беше много мръсен, но на диагностиката не ми изписваше грешка за фап а само ЕГР и регенерация правеше на около 800км.Сваля се много лесно за около 10 минути. Когато я закачих на лексията грешката за ЕГР изчезна, но пише че е задръстен на 80% и са изминати 280км от последната регенерация.Някой има ли идея дали тези 80% запушване са реални.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление проблема остава.Аз не съм карал джипа, но жена ми се върна с него от път и каза , че прекъсва и то не малко.Давайте идеи какво да търся и проверявам...Не изкарва никакви грешки , не светят никакви лампи.

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сме го затапили.По принцип си работи нормално, отваря, затваря, след гасене на двигателя си прави -отваряне- затваряне, както и трябва.За да го изолирам , вероятно ще трябва първо да се промени софтуера(да не го търси), после да се затапи физически.Поне на предишната ми кола беше така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И след това , като го затапиш физически, пиши спряло ли е придърпването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Придръпване при мен не е имало от началото на ноември,2-3.Всъщност ми го е направило само два,най много три пъти.

На градско не ми го е правило,но ми казаха специалисти,че евентуално е от него и за това ще го махам-тъй и тъй тъпче мотора с гадости.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Следващ опит:-днес извадих сондата от резервоара за почистване на цедката, защото от задръстена цедка също може да придърпва.Действително беше доста пълна с боклуци(цедката представлява една много ситна пластмасова мрежичка ), като я почиствах около час!Толкова беше набита с нещо подобно на ситни стружки, че едва след продължително продухване с компресор , пароструйка и как ли още не успях да я почистя напълно.Сега(когато тръгна на дълъг път) ще видим дали ще придърпва отново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чистил съм цедка на друга кола ,пак дизел и то поради невървеж и гаснене на над половин резервоар с гориво.

Ужас беше с едни сополи дето си ги прави нафтата.

Препарат и пароструйка яко докато не светне.После колата литна.

От няколко години сипвам постоянно БДЦ и се надявам да не се затлачват цедки и прочее-уж и това една от целите му да поддържа чиста горивната система.

На Ситроен С4 2.0 хди 16 имаше лек проблем със сутрешното палене при студ.

Третирах го с добавка на Бардал за почистване на горивната система и наистина се оправи колата.

Ето и добавката

http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5750

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...