manol Публикувано 14 октомври 2018 Сподели Публикувано 14 октомври 2018 Здравейте, Преди 2 години сменях двата предни долни прави носача Yamato. Тази ранна пролет десния заскърца сериозно в шарнира и отново го смених. Сега и двата излгежда са за смяна, пак... Нормално ли е:След монтаж при нормална натоварена позиция на колата (не вдигната на крик), вилицата на амортисьора буквално да смачква средния тампон на носача?На десния, скоро сменен, тампона откъм моста очеведно да испуска и "разклеква" предницата, само след няколко месеца, водейки до прекомерно износване на вътрешната страна на гумите (вече за изхвърляне)? Снимки: ТУК Каква е процедурата по правилното монтиране на носачите? Кога се прави фиксиране и финално затягане? Неща, за които все повече нямам никакво доверие на майстори и сервизи. Пояснение, винаги след ремонти по окачването минавам на цялостен реглаж. Колата не дърпа наляво или на дясно. При по-силно спиране от висока скорост се чува бучене от гумите. При рязко ускорение след около 70 км в час (от 3-та на 2-ра и газ), предницата тресе. При ускорение на магистрала тресе между 80 и 120. Поздрави,Манол Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 14 октомври 2018 Сподели Публикувано 14 октомври 2018 (редакция) Привет, - не е нормално вилицата да смачква тампона за който е закачена, ако е прекалено мек състава на каучука на тампона вероятно би имало подобен ефект. - също не е нормално вътрешния тампон да се деформира така - или е прекалено мек, като другия или са сгафили при монтажа. Не знам за процедура, но аз веднъж ги сменях и последователността която следвах беше - вътрешен тампон откъм магарето, тампон на вилицата и накрая шарнира в шенкела.Затягането се извършва когато автомобила с цялото си тегло е върху окачването т.е. всички тампони са в работно положение.Иначе работят в усукано положение и приключват бързо, нещо като при твоя вътрешен тампон.Дали ще стане на канал или с повдигане на шенкела - въпрос на условия и възможности.Аз ползвах втория, като предварително измерих разстоянието м/у ръба на калника и центъра на външното каре, после с крик вдигнах шенкела и стягах.Ползвах оригинални носачи, че нали - шега с тях не бива. Беше преди доста време, сега сигурно два прави оригинални носача струват колкото целия ми галант :D .Кое колко се затяга:http://repairguide.autozone.com/znetrgs/repair_guide_content/en_us/images/0996b43f/80/22/23/47/large/0996b43f80222347.gif Редактирано 14 октомври 2018 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 октомври 2018 Сподели Публикувано 14 октомври 2018 Смени марката,аз също преди месец го смених моя Ямато, еми не са достатъчно качествени. Сложих Meyle, да видим те колко ще изкарат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 20 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2018 (редакция) Смени марката,аз също преди месец го смених моя Ямато, еми не са достатъчно качествени. Сложих Meyle, да видим те колко ще изкарат. Yamato прави - единия 6 месеца и шарнира заскърца, другия още 6 м и тампоните станаха на мек пластелин.GMB прав (след като първото Yamato се предаде) изкара само 6 месеца и беше по-зле от Yamato-то - при по-сериозна изпъкналост на пътя, вилицата направо чукаше във втълката на тампона.... no comment...Смених я марката. Сложих долни прави Meyle и горни TRW. Все още се чудя какво да правя с кривите, че тампоните им са сцепени вече... мисля да ги рециклирам и да сложа хубави здрави тампони, даже се чудех дали да не е полиуретанов, например на TedGum или някоя др фирма. Приемам предложения П.П. Чудя се колегите с VR-и какви носачи ползват. Като търся за Galant VR/Legnum (EC5A/W) в каталозите излизат Lemforder, Феби за по 5-6-700 лв по-скъпи и от оригиналните. А като търся за Galant EA5A излизат и по-евтините предложения... Редактирано 20 ноември 2018 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 ноември 2018 Сподели Публикувано 22 ноември 2018 Продават се само тампони за кривия носач. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 22 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2018 Продават се само тампони за кривия носач.Да, но кои са наистина качествени?! Yamato, Monroe, Moog, Ashika, Febest, Sidem, Spidan... или пък TedGum - има ги и гумени и полиуретанови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 ноември 2018 Сподели Публикувано 23 ноември 2018 Да, но кои са наистина качествени?! Всичките които започват с М и S.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifОстаналите фирми са създадени за да произвеждат части предимно за източна Европа.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 3 февруари 2019 Сподели Публикувано 3 февруари 2019 А по-какво точно се познават ляв и десен? Ако е само по лекия ъгъл в тампона как да разбера, понеже имам два с лека разкика точно там, но не зная кой за коя страна е. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 февруари 2019 Сподели Публикувано 3 февруари 2019 А по-какво точно се познават ляв и десен? Ако е само по лекия ъгъл в тампона как да разбера, понеже имам два с лека разкика точно там, но не зная кой за коя страна е. :rolleyes:На някои носачи има обозначение L и R... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 3 февруари 2019 Сподели Публикувано 3 февруари 2019 Проблемът е, че не пише. Взех ги втора употреба и това което виждам, че имат лек ъгъл в тампона до шарнира. А тези, които свалих от колата само левият има ъгъл в тампона, а десният няма. Написали обозначения на кривите носачи, където няма как да се сбъркат, а пък на правите нищо не сложили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 4 февруари 2019 Сподели Публикувано 4 февруари 2019 Сефте чувам за ляв и десен прав носач, напълно еднакви са си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 4 февруари 2019 Сподели Публикувано 4 февруари 2019 левия е MR296295десния е MR296296 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 6 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2019 (редакция) При оригиналните има разлика в ъгъла, под който е набита средната втулката на носача (отвора не е перпендикулярен на носача), при алтернативни съм срещал този отвор и съответно втулаката да са перпендикулярни на носача.По принцип изместването от перпендикуляра е малко и е възможно и да не окаже голямо влияние, но все пак за да направят така, явно от Мицубиши са имали нещо в предвид. Точно при мен се получи смачкване на тампона в средната втулка и при преминаване през вдлъбнатина/издатина, дори и гладка, но с по-висока скорост, се чуваше не-силно изразен гумено металически звук - няма как да е от другите две страни сподед мен. Не съм сигурен дали са били монтирани правилно и/или са отворите не са отговаряли на OEM изискваанията. Meyle-то си ги монтирах сам и съм сигурен, че спазих L/R и засега нямам ядове. П.П. при "калпавите" някак си средната втулка стоеше на криво, може би заради неспазване ъгъла или объркани L/R... Редактирано 6 февруари 2019 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 февруари 2019 Сподели Публикувано 7 февруари 2019 П.П. при "калпавите" някак си средната втулка стоеше на криво, може би заради неспазване ъгъла или объркани L/R...Те не са "калпави", калпави са продавачите и монтажниците .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gifНосачите са си ляв и десен, и разликата не е само в ъгъла на втулката за амортисьора, а имат леко извиване след тази втулка, което не се хваща на око и понеже изглеждат горе-долу еднакви много често продавачите дават един и същ носач за ляв и десен, а дори и да продадат правилните, после пък някой им размества местата .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifТази разлика се усеща, като ги сложиш един до друг легнали и погледнеш разстоянието между шарнирите, после им разместваш местата и пак гледаш това разстояние и чудото станало .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.