Премини към съдържание

Каризма- каква точно


fen

Препоръчано мнение

Мисля другия месец да купя кола и съм се замислил за Каризма, но за този модел нямам много инфо и ще бъда много благодарен на всички! В момента все още карам Рено Лагуна, кола която наистина има перфектна возия за класа си, достатъчно голяма за детето, съпругата и мен, но все пак си остава Рено :icon_blush: Сумата която мога да отделя е около 8000лв., задължително с клима и ел, но не съм решил каква да бъде бензин и то кой двигател, или дизел. Така че събирам мнения всякъкви, особенно от BIG BOSS :icon_thumbup: , и след 20 дни давам парите да ми я карат от Холандия или Германия!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каквато и да е , но според мен за предпочитане е 1,6 16v. В последствие слагаш една газова и си в играта. Аз имам GDI и ако се наложи да купувам пак бих си взел същата, но е с доста солена поддръжка и в нашите условия (имам предвид горива и масла) не издържат много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каквато и да е , но според мен за предпочитане е 1,6 16v. В последствие слагаш една газова и си в играта. Аз имам GDI и ако се наложи да купувам пак бих си взел същата, но е с доста солена поддръжка и в нашите условия (имам предвид горива и масла) не издържат много.

Колко по-точно ти е подръжката, става въпрос за масло, филтри, ремъка и свещи?

И какъв разход ти дава колата с този двигател?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.6 двигателя, слагаш газ и става идеално. :rulez:

A за GDI какъв е разхода, ти беше писал, че ако не се слаг газ двигатела е много добър!? За дизела какво ще кажете?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На GDI въобще не може да сложиш газ, но на книжката в мойта Каризма дават 7,0 на ГДИ двигателя, 7,5 на диезела 1,9 ТД и 9,0 на МПИ. Това е среден разход.

 

Или пък виж ето тука: http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsubishi/carisma/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И маслата са ни калпави. Как може едно GDI да доиде от Германия на 260 000км и да е без никакъв проблем, а едно карано в България на 130 000км да му се разтракат повдигачите и да му раждясват елементите по горивната уредба (наи-вероятно от вода в бензина). :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И маслата са ни калпави. Как може едно GDI да доиде от Германия на 260 000км и да е без никакъв проблем, а едно карано в България на 130 000км да му се разтракат повдигачите и да му раждясват елементите по горивната уредба (наи-вероятно от вода в бензина). :icon_hmm:

Ами за компенсаторите, знам че живота им е 250-300 хиляди километра най-много, може и по-рано да се скапят ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.6 двигателя, слагаш газ и става идеално. :rulez:

 

Аз съм точно с този двигател (1.6 MPI) и засега съм много доволен от него - непретенциозен и безшумен. За газовата е въпрос на лично решение, аз не съм сложил - колата е на 3 години и харчи на извънградско 6/100 км (без климатик - до 130км/ч.). На градско се качва до 8,5 - 9, а през зимата ще се качи и още, но имай предвид че това нашето не е градско, а Софийско :icon_censored:

За 8000 км (откакто имам колата) ми даде средно 6,67/100км и съм решил засега да е без газова. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

С двигателя 1.6 MPI неможе да се очаква спортен нрав, по-скоро балансиран двигател с достатъчно мощ за нормамално шофиране. Все пак 4G92 е достатъчно еластичен, здрав, и най-вече лесен са обслужване. Пригодена е към него френска скоростна кутия, като там предавателните числа са добре подбрани. Изисква се редовна смяна на добри свещи (за препоръчване е Denso PRU-20 или NGK - BKR6E-11) на 20 хиляди километра, защото кабелите и най-вече бoбините за доста скъпи.

По-силният двигател 4G93 - MPI е превъзходен за по-динамично каране. Пак е лесен за обслужване. И двата двигателя понасят и най-обикновената газова инсталация от някоя италианска фирма, като Lovаto, BRC и всичко си идва на мястото. :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С двигателя 1.6 MPI неможе да се очаква спортен нрав, по-скоро балансиран двигател с достатъчно мощ за нормамално шофиране. Все пак 4G92 е достатъчно еластичен, здрав, и най-вече лесен са обслужване.

 

Перфектен е, без багаж и с един човек си дърпа дори добре като за класа си. Засичал съм ускорение до 100 за около 12 секунди, макс скорост 200 по скоростомера (т.е. около 190). От 100 до 140 си ускорява съвсем приемливо... Всичко е в категория "приемливо, добре", без някакви суперлативи, но като цяло е отлично! Това че скоростите са френски досега не ми е правило проблем, сменят се приятно и бих казал много по-меко от много други нови коли, че дори и от Ауди А3, които имат неприятно усещане за триене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Перфектен е, без багаж и с един човек си дърпа дори добре като за класа си. Засичал съм ускорение до 100 за около 12 секунди, макс скорост 200 по скоростомера (т.е. около 190). От 100 до 140 си ускорява съвсем приемливо... Всичко е в категория "приемливо, добре", без някакви суперлативи, но като цяло е отлично! Това че скоростите са френски досега не ми е правило проблем, сменят се приятно и бих казал много по-меко от много други нови коли, че дори и от Ауди А3, които имат неприятно усещане за триене.

Това на твоята снимка е Галант, ако не се лъжа? Не се ли продава?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Перфектен е, без багаж и с един човек си дърпа дори добре като за класа си. Засичал съм ускорение до 100 за около 12 секунди, макс скорост 200 по скоростомера (т.е. около 190). От 100 до 140 си ускорява съвсем приемливо... Всичко е в категория "приемливо, добре", без някакви суперлативи, но като цяло е отлично! Това че скоростите са френски досега не ми е правило проблем, сменят се приятно и бих казал много по-меко от много други нови коли, че дори и от Ауди А3, които имат неприятно усещане за триене.

 

Точно казано :)

Това беше моята Каризма, на 56 хиляди беше. Меришеше още на ново в салона.

Въпреки че колата беше практически чисто нова, много бързо я продадох, защото не можах да свикна с твърдото возене и непрецизното включване на предавките. Мотора и беше точно 4G92.

Бързо се върнах на Галант, без да имам негативи към Каризма. :rulez:

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/c2.JPG

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/c3.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Харесвам всички модели на Мицубиши. Каризма също! Тя за мен лично има доста приемущества.

Предпочитам да кажа нещата направо, без да се засягат колегите с Каризми, защото нямам негативи към нея - напротив :)

 

1. Скъпи части за класа си.

2. Твърдо возене.

3. Лоши фарове (hella)

4. Европейска сглобка.

 

Добри страни:

 

1. Отлични двигатели (бензинови). Дизела е френски - има доста слаби места, но като цяло е икономичен и тих.

2. Отлична шумоизолация.

3. Отлично управление.

 

Избора си е твой. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега се порових из мобиле де и видях, че за около 4 000 евро може да се вземе не лош Галант :icon_hmm: Още 1000лв. за докарване и толкова за обслужване ще стане 10к. Може на тоя вариант да се спра. Обаче ми направи впечатление, че нямат дизел

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това на твоята снимка е Галант, ако не се лъжа? Не се ли продава?

 

Каризмата по едно време беше за продаване, но се отказах. Ще се кара докато се разпадне.

 

ps. Всъщност май ме попита за Галанта? И той ще се кара докрай! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3. Лоши фарове (hella)

 

 

Много лоши! Напълно подкрепям, не осветяват добре, при това заслепяват насрещните защото за да виждам трябва да са макс. висока позиция. Понякога ми се струва че нямам фарове. На Галанта късите осветяват по-добре от на Каризма дългите.

 

3. Отлично управление.

Каризма е маневрен автомобил със спортен дух макар че има слаб мотор. На планиски терен с Каризма съм много по-уверен в завоите от Галант! Усещам всяка бабунка и усещането за стабилност и контрол са много добри! Това разбира се е субективно усещане, всъщност Галанта особено с широки гуми е по-стабилен, но някакси не става за "спорт", много е тежък и мек за това, предизвиква "свиване под лъжичката". :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много лоши! Напълно подкрепям, не осветяват добре, при това заслепяват насрещните защото за да виждам трябва да са макс. висока позиция. Понякога ми се струва че нямам фарове. На Галанта късите осветяват по-добре от на Каризма дългите.

 

Да си кажа и аз мнението за фаровете на Каризмата - Супер са! Аз на това му викам фарове :D ! Преди карах една стара омегичка, да си призная бях като сляп мишок - карах си на дълги и никой не ми премигаше нищо, че сменях крушките с все по мощни. Пътувах до морето август в началото и то през нощта, ами какво да ви кажа, корена разлика не ги ли сваля надолу фаровете на Каризмата (на къси, щото като си на дълги колкото по-дълги, толкова по-добре :D ) всеки втори ми премигаше, така се наложи да ги коригирам надолу малко.

Основната ми мисъл е, че това са детайли, абсолютни детайли, според мен които могат на мен лично да ми окажат тежест при закупуване на кола. И много зависи преди това какво си карал! :drive: :rulez:

 

 

 

 

::drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа и аз мнението за фаровете на Каризмата - Супер са! Аз на това му викам фарове :D ! Преди карах една стара омегичка, да си призная бях като сляп мишок - карах си на дълги и никой не ми премигаше нищо, че сменях крушките с все по мощни. Пътувах до морето август в началото и то през нощта, ами какво да ви кажа, корена разлика не ги ли сваля надолу фаровете на Каризмата (на къси, щото като си на дълги колкото по-дълги, толкова по-добре :D ) всеки втори ми премигаше, така се наложи да ги коригирам надолу малко.

Основната ми мисъл е, че това са детайли, абсолютни детайли, според мен които могат на мен лично да ми окажат тежест при закупуване на кола. И много зависи преди това какво си карал! :drive: :rulez:

::drinks:

Laguna с доста екстри :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ами да ви кажа и аз не съм доволен от фаровете на :mitsu-smiley: :plane:,много ниско светят и са като свещички, всичко друго за сега е ок. Мисля в края на седмицата да ходя на реглаж на фаровете и да сменя крушките с Cool-blue. Дано се пооправят малко :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам къде е проблема, но аз много съм си доволен от фаровете. Перфектно си светят. :icon_clap: Регулират се атоматично, така, че и там не виждам проблем. Може би трябва да ги регулирате на стенд и предполагам ще има подобрение. Предлагам изобщо да не ги сравняваме с Опел, защото съм наблюдавал, че и при Астра положението е много зле, така че и дума не може да става. Така като ви слушам как се оплаквате почвам да се притеснявам да не би да имам по-силни крушки, които да ми изгорят рефлекторите :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ви кажа и аз не съм доволен от фаровете на :mitsu-smiley: :plane:,много ниско светят и са като свещички, всичко друго за сега е ок. Мисля в края на седмицата да ходя на реглаж на фаровете и да сменя крушките с Cool-blue. Дано се пооправят малко :icon_thumbup:

Значи имаш проблем с тях. никое :mitsu-smiley: няма зле фарове, всичките ми :mitsu-smiley: са били с перфектни фарове ............виж дали не ти е зацапан рефлектора, дали правилно е настроен и дали самия фар седи добре за маската на колата ти..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...