fen Публикувано 28 август 2007 Сподели Публикувано 28 август 2007 Мисля другия месец да купя кола и съм се замислил за Каризма, но за този модел нямам много инфо и ще бъда много благодарен на всички! В момента все още карам Рено Лагуна, кола която наистина има перфектна возия за класа си, достатъчно голяма за детето, съпругата и мен, но все пак си остава Рено :icon_blush: Сумата която мога да отделя е около 8000лв., задължително с клима и ел, но не съм решил каква да бъде бензин и то кой двигател, или дизел. Така че събирам мнения всякъкви, особенно от BIG BOSS :icon_thumbup: , и след 20 дни давам парите да ми я карат от Холандия или Германия! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 август 2007 Сподели Публикувано 28 август 2007 Каквато и да е , но според мен за предпочитане е 1,6 16v. В последствие слагаш една газова и си в играта. Аз имам GDI и ако се наложи да купувам пак бих си взел същата, но е с доста солена поддръжка и в нашите условия (имам предвид горива и масла) не издържат много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 28 август 2007 Автор Сподели Публикувано 28 август 2007 Каквато и да е , но според мен за предпочитане е 1,6 16v. В последствие слагаш една газова и си в играта. Аз имам GDI и ако се наложи да купувам пак бих си взел същата, но е с доста солена поддръжка и в нашите условия (имам предвид горива и масла) не издържат много.Колко по-точно ти е подръжката, става въпрос за масло, филтри, ремъка и свещи?И какъв разход ти дава колата с този двигател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 август 2007 Admin Сподели Публикувано 28 август 2007 1.6 двигателя, слагаш газ и става идеално. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 28 август 2007 Автор Сподели Публикувано 28 август 2007 1.6 двигателя, слагаш газ и става идеално. :rulez:A за GDI какъв е разхода, ти беше писал, че ако не се слаг газ двигатела е много добър!? За дизела какво ще кажете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 28 август 2007 Сподели Публикувано 28 август 2007 На GDI въобще не може да сложиш газ, но на книжката в мойта Каризма дават 7,0 на ГДИ двигателя, 7,5 на диезела 1,9 ТД и 9,0 на МПИ. Това е среден разход. Или пък виж ето тука: http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsubishi/carisma/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 август 2007 Сподели Публикувано 28 август 2007 И маслата са ни калпави. Как може едно GDI да доиде от Германия на 260 000км и да е без никакъв проблем, а едно карано в България на 130 000км да му се разтракат повдигачите и да му раждясват елементите по горивната уредба (наи-вероятно от вода в бензина). :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 28 август 2007 Сподели Публикувано 28 август 2007 И маслата са ни калпави. Как може едно GDI да доиде от Германия на 260 000км и да е без никакъв проблем, а едно карано в България на 130 000км да му се разтракат повдигачите и да му раждясват елементите по горивната уредба (наи-вероятно от вода в бензина). :icon_hmm:Ами за компенсаторите, знам че живота им е 250-300 хиляди километра най-много, може и по-рано да се скапят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baj Joro Публикувано 29 август 2007 Сподели Публикувано 29 август 2007 1.6 двигателя, слагаш газ и става идеално. :rulez: Аз съм точно с този двигател (1.6 MPI) и засега съм много доволен от него - непретенциозен и безшумен. За газовата е въпрос на лично решение, аз не съм сложил - колата е на 3 години и харчи на извънградско 6/100 км (без климатик - до 130км/ч.). На градско се качва до 8,5 - 9, а през зимата ще се качи и още, но имай предвид че това нашето не е градско, а Софийско :icon_censored: За 8000 км (откакто имам колата) ми даде средно 6,67/100км и съм решил засега да е без газова. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 29 август 2007 Автор Сподели Публикувано 29 август 2007 На 1.6 не му ли идва малко тежко купето, тогава не е ли по-добре 1.8 с газ инжекцион? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 29 август 2007 Admin Сподели Публикувано 29 август 2007 С двигателя 1.6 MPI неможе да се очаква спортен нрав, по-скоро балансиран двигател с достатъчно мощ за нормамално шофиране. Все пак 4G92 е достатъчно еластичен, здрав, и най-вече лесен са обслужване. Пригодена е към него френска скоростна кутия, като там предавателните числа са добре подбрани. Изисква се редовна смяна на добри свещи (за препоръчване е Denso PRU-20 или NGK - BKR6E-11) на 20 хиляди километра, защото кабелите и най-вече бoбините за доста скъпи.По-силният двигател 4G93 - MPI е превъзходен за по-динамично каране. Пак е лесен за обслужване. И двата двигателя понасят и най-обикновената газова инсталация от някоя италианска фирма, като Lovаto, BRC и всичко си идва на мястото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 29 август 2007 Автор Сподели Публикувано 29 август 2007 Кажете нещо и за дизела :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 29 август 2007 Сподели Публикувано 29 август 2007 С двигателя 1.6 MPI неможе да се очаква спортен нрав, по-скоро балансиран двигател с достатъчно мощ за нормамално шофиране. Все пак 4G92 е достатъчно еластичен, здрав, и най-вече лесен са обслужване. Перфектен е, без багаж и с един човек си дърпа дори добре като за класа си. Засичал съм ускорение до 100 за около 12 секунди, макс скорост 200 по скоростомера (т.е. около 190). От 100 до 140 си ускорява съвсем приемливо... Всичко е в категория "приемливо, добре", без някакви суперлативи, но като цяло е отлично! Това че скоростите са френски досега не ми е правило проблем, сменят се приятно и бих казал много по-меко от много други нови коли, че дори и от Ауди А3, които имат неприятно усещане за триене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 29 август 2007 Автор Сподели Публикувано 29 август 2007 Перфектен е, без багаж и с един човек си дърпа дори добре като за класа си. Засичал съм ускорение до 100 за около 12 секунди, макс скорост 200 по скоростомера (т.е. около 190). От 100 до 140 си ускорява съвсем приемливо... Всичко е в категория "приемливо, добре", без някакви суперлативи, но като цяло е отлично! Това че скоростите са френски досега не ми е правило проблем, сменят се приятно и бих казал много по-меко от много други нови коли, че дори и от Ауди А3, които имат неприятно усещане за триене.Това на твоята снимка е Галант, ако не се лъжа? Не се ли продава? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 29 август 2007 Admin Сподели Публикувано 29 август 2007 Перфектен е, без багаж и с един човек си дърпа дори добре като за класа си. Засичал съм ускорение до 100 за около 12 секунди, макс скорост 200 по скоростомера (т.е. около 190). От 100 до 140 си ускорява съвсем приемливо... Всичко е в категория "приемливо, добре", без някакви суперлативи, но като цяло е отлично! Това че скоростите са френски досега не ми е правило проблем, сменят се приятно и бих казал много по-меко от много други нови коли, че дори и от Ауди А3, които имат неприятно усещане за триене. Точно казано Това беше моята Каризма, на 56 хиляди беше. Меришеше още на ново в салона.Въпреки че колата беше практически чисто нова, много бързо я продадох, защото не можах да свикна с твърдото возене и непрецизното включване на предавките. Мотора и беше точно 4G92.Бързо се върнах на Галант, без да имам негативи към Каризма. :rulez: http://www.mitsubishibg.com/bigboss/c2.JPG http://www.mitsubishibg.com/bigboss/c3.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 29 август 2007 Автор Сподели Публикувано 29 август 2007 Биг Бос сега ще ме караш Галанта да си търся :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 29 август 2007 Admin Сподели Публикувано 29 август 2007 Харесвам всички модели на Мицубиши. Каризма също! Тя за мен лично има доста приемущества.Предпочитам да кажа нещата направо, без да се засягат колегите с Каризми, защото нямам негативи към нея - напротив 1. Скъпи части за класа си.2. Твърдо возене.3. Лоши фарове (hella)4. Европейска сглобка. Добри страни: 1. Отлични двигатели (бензинови). Дизела е френски - има доста слаби места, но като цяло е икономичен и тих.2. Отлична шумоизолация.3. Отлично управление. Избора си е твой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 29 август 2007 Автор Сподели Публикувано 29 август 2007 Сега се порових из мобиле де и видях, че за около 4 000 евро може да се вземе не лош Галант :icon_hmm: Още 1000лв. за докарване и толкова за обслужване ще стане 10к. Може на тоя вариант да се спра. Обаче ми направи впечатление, че нямат дизел Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 29 август 2007 Сподели Публикувано 29 август 2007 Това на твоята снимка е Галант, ако не се лъжа? Не се ли продава? Каризмата по едно време беше за продаване, но се отказах. Ще се кара докато се разпадне. ps. Всъщност май ме попита за Галанта? И той ще се кара докрай! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 29 август 2007 Сподели Публикувано 29 август 2007 3. Лоши фарове (hella) Много лоши! Напълно подкрепям, не осветяват добре, при това заслепяват насрещните защото за да виждам трябва да са макс. висока позиция. Понякога ми се струва че нямам фарове. На Галанта късите осветяват по-добре от на Каризма дългите. 3. Отлично управление. Каризма е маневрен автомобил със спортен дух макар че има слаб мотор. На планиски терен с Каризма съм много по-уверен в завоите от Галант! Усещам всяка бабунка и усещането за стабилност и контрол са много добри! Това разбира се е субективно усещане, всъщност Галанта особено с широки гуми е по-стабилен, но някакси не става за "спорт", много е тежък и мек за това, предизвиква "свиване под лъжичката". :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 2 септември 2007 Сподели Публикувано 2 септември 2007 Много лоши! Напълно подкрепям, не осветяват добре, при това заслепяват насрещните защото за да виждам трябва да са макс. висока позиция. Понякога ми се струва че нямам фарове. На Галанта късите осветяват по-добре от на Каризма дългите. Да си кажа и аз мнението за фаровете на Каризмата - Супер са! Аз на това му викам фарове :D ! Преди карах една стара омегичка, да си призная бях като сляп мишок - карах си на дълги и никой не ми премигаше нищо, че сменях крушките с все по мощни. Пътувах до морето август в началото и то през нощта, ами какво да ви кажа, корена разлика не ги ли сваля надолу фаровете на Каризмата (на къси, щото като си на дълги колкото по-дълги, толкова по-добре :D ) всеки втори ми премигаше, така се наложи да ги коригирам надолу малко. Основната ми мисъл е, че това са детайли, абсолютни детайли, според мен които могат на мен лично да ми окажат тежест при закупуване на кола. И много зависи преди това какво си карал! :rulez: ::drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 3 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2007 Да си кажа и аз мнението за фаровете на Каризмата - Супер са! Аз на това му викам фарове :D ! Преди карах една стара омегичка, да си призная бях като сляп мишок - карах си на дълги и никой не ми премигаше нищо, че сменях крушките с все по мощни. Пътувах до морето август в началото и то през нощта, ами какво да ви кажа, корена разлика не ги ли сваля надолу фаровете на Каризмата (на къси, щото като си на дълги колкото по-дълги, толкова по-добре :D ) всеки втори ми премигаше, така се наложи да ги коригирам надолу малко. Основната ми мисъл е, че това са детайли, абсолютни детайли, според мен които могат на мен лично да ми окажат тежест при закупуване на кола. И много зависи преди това какво си карал! :rulez: ::drinks: Laguna с доста екстри :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 11 септември 2007 Сподели Публикувано 11 септември 2007 Ами да ви кажа и аз не съм доволен от фаровете на :mitsu-smiley: :plane:,много ниско светят и са като свещички, всичко друго за сега е ок. Мисля в края на седмицата да ходя на реглаж на фаровете и да сменя крушките с Cool-blue. Дано се пооправят малко :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 12 септември 2007 Сподели Публикувано 12 септември 2007 Не знам къде е проблема, но аз много съм си доволен от фаровете. Перфектно си светят. :icon_clap: Регулират се атоматично, така, че и там не виждам проблем. Може би трябва да ги регулирате на стенд и предполагам ще има подобрение. Предлагам изобщо да не ги сравняваме с Опел, защото съм наблюдавал, че и при Астра положението е много зле, така че и дума не може да става. Така като ви слушам как се оплаквате почвам да се притеснявам да не би да имам по-силни крушки, които да ми изгорят рефлекторите :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 септември 2007 Сподели Публикувано 12 септември 2007 Ами да ви кажа и аз не съм доволен от фаровете на :mitsu-smiley: :plane:,много ниско светят и са като свещички, всичко друго за сега е ок. Мисля в края на седмицата да ходя на реглаж на фаровете и да сменя крушките с Cool-blue. Дано се пооправят малко :icon_thumbup:Значи имаш проблем с тях. никое :mitsu-smiley: няма зле фарове, всичките ми :mitsu-smiley: са били с перфектни фарове ............виж дали не ти е зацапан рефлектора, дали правилно е настроен и дали самия фар седи добре за маската на колата ти.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.