entwickler Публикувано 30 декември 2018 Автор Публикувано 30 декември 2018 (редакция) Не съм усетил прекъсване и т.н. Нашата седи навън - не я чакам много да загеее - единствено е шумна като е студена. И явно не е субективно това с потопяването отзад. Много исках 16ки джанти поради тази причина, но заради Ел. Спирачката най-много на 17ки може да се отиде. Моето мнение е точно същото - за тези пари по-добро няма.Над 130 си гори доста - бензина като цяло над 100-110 се зори. Иначе Разград-София и обрстно правя 7.2, но това е с каране зад камиони с ниска скорост и т. Н. Редактирано 30 декември 2018 от entwickler 1 Цитат
mmotors Публикувано 31 декември 2018 Публикувано 31 декември 2018 Колко бензинови дюзи има крос-а? Дайте да разчоплим горивната му система 1 Цитат
kondov Публикувано 31 декември 2018 Публикувано 31 декември 2018 Общо 8.4 директно впръскване и 4 предкамерно. 1 Цитат
niki nikolov Публикувано 31 декември 2018 Публикувано 31 декември 2018 Това с осемте дюзи сериозно ли е? Може ли линк към информацията или някакво сервизно ръководство. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk 1 Цитат
mmotors Публикувано 31 декември 2018 Публикувано 31 декември 2018 Точно така е! Мисълта ми е, че най вероятно докато загрее и работи като обикновено MPI, а после директно впръскване. 1 Цитат
DJ Tymbi Публикувано 31 декември 2018 Публикувано 31 декември 2018 Това с осемте дюзи сериозно ли е? Може ли линк към информацията или някакво сервизно ръководство. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk.....да ,с 8 дюзи е......все още нямам серв. ръководство, но е по подобие на Мазда.... 1 Цитат
niki nikolov Публикувано 31 декември 2018 Публикувано 31 декември 2018 Имам Мазда 2.5 бензин, чист директен инжекцион е. Пламене, би ли обяснил смисъла от 8 дюзи. Предлагам да отворим тема специално за двигателя на кроса. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk 1 Цитат
kondov Публикувано 2 януари 2019 Публикувано 2 януари 2019 http://eclipse-cross.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=23 Тук може да прочетете малко повече. Като цяло казват, че MPI работи постоянно, а MPI+DI е за high performance.Пропуснах да спомена най-доброто нещо в Крос-а според мен, това са фаровете. По-добри не съм имал! 1 Цитат
niki nikolov Публикувано 2 януари 2019 Публикувано 2 януари 2019 http://eclipse-cross...ic.php?f=7&t=23 Тук може да прочетете малко повече. Като цяло казват, че MPI работи постоянно, а MPI+DI е за high performance.Пропуснах да спомена най-доброто нещо в Крос-а според мен, това са фаровете. По-добри не съм имал!Благодаря за линка. Много сложна горивна апаратура. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk 1 Цитат
jorolong Публикувано 16 януари 2019 Публикувано 16 януари 2019 Това с огледалния образ на телефона след като го направиш веднъж след това автоматично ли става като го включиш в USB-то или всеки път наново го настройваш.Че съм на път да си root-на почти новия телефон заради тази екстра.Благодаря 1 Цитат
entwickler Публикувано 27 януари 2019 Автор Публикувано 27 януари 2019 Преди седмица сипвах течност за чистачки и гледам следи от котешки лапички на капака на двигателя и косми по изолационната кора. Явно влизат и то редовно да се топлят. Пръсках с някакъв спрей по калници, гуми и в двигателната част. Някой имал ли е подобни грижи? Цитат
Даниел Цветков Публикувано 27 януари 2019 Публикувано 27 януари 2019 Кора под мотора нямаш ли?Влизат на топло когато мотора още е топъл. Цитат
entwickler Публикувано 28 януари 2019 Автор Публикувано 28 януари 2019 Влизат изотзад леко - там където е закачен ауспуха. Не знам дали има кора/капак за там специално. Цитат
Даниел Цветков Публикувано 28 януари 2019 Публикувано 28 януари 2019 Напръскай мотора с някакъв гаден дезодорант,аз така навремето отучих кучетата да ми пикаят по гумите на колата.Но като се загрее мотора не знам какво ще стане с дезодоранта. Цитат
niki nikolov Публикувано 28 януари 2019 Публикувано 28 януари 2019 Напръскай мотора с някакъв гаден дезодорант,аз така навремето отучих кучетата да ми пикаят по гумите на колата.Но като се загрее мотора не знам какво ще стане с дезодоранта.Видях с очите си какви са последиците на котка захапана от ремък. Пораженията по двигателя са страшни. При възможност винаги удряйте по капака или свирнете с клаксона преди да запалите. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат
kondov Публикувано 1 март 2019 Публикувано 1 март 2019 Здравейте! Днес сложих летните гуми с новите джанти КЛИК. На жена ми много и харесват, аз съм със смесени чувства :rolleyes: Последните дни навъртяхме 1300 км. Много съм доволен от комфорта на седалките и окачването.Имам забележки относно способността да поддържа движение в права линия - изисква доста корекции, особено при наличие на минимален страничен вятър. Свиква се, но в началото дразни.След смяната на гумите поведението на Крос-а драстично се подобри. Захапва и ускорява значително по-добре, почити не изпуска кривата на завоите, ABS-a го забравих, че съществува. Карах с Goodyear Ultragrip Performance G1, но са твърде зимни за нашите условия.Започнах да регистрирам по-човешки разход, явно разработката си дава своето (вече е на близо 9к км). Варна - София 9.1, магистрала 140 км/ч, междуградски пътища 90-100 км/ч. София - Варна 8.1, магистрала 140 км/ч, междуградски 100-110 км/ч. Shell V-Power 100. Цитат
entwickler Публикувано 1 март 2019 Автор Публикувано 1 март 2019 Точно затова се реших на стъпката с всесезонните гуми - зимните са добри само на сняг. Разходът зависи от настъпването - със 140 си гори бензиновото турбо. Дизелът над 100 прави големи разлики. Цитат
entwickler Публикувано 6 април 2019 Автор Публикувано 6 април 2019 10 хиляди километра - много добра семейна кола. Разход София-Разград 7.3, Разград-София 7.5. На магистралата не съм вдигал повече от 140. Най-важното впечатление - супер комфорт и достатъчно мощност при изпреварване. Седнах и за малко на задната седалка и имах половин метър пред коленете. Цитат
kondov Публикувано 9 април 2019 Публикувано 9 април 2019 Ние сме на 12+к км.Можел да гори и малко кроса, зависи кой кара.Варна-Шумен-Карнобат-Бургас-Варна 6.6 с жена ми зад волана.Пуснали са Великденски намаления за автомобили на склад. 4000 лв отстъпка за Intense+ CVT 4x4 плюс 1000 лв гориво. Цитат
GBD Публикувано 13 април 2019 Публикувано 13 април 2019 (редакция) Аз се включих в групата собственици на Еклипс Крос преди 3 месеца.Произведена е в Япония,в Токио.Впечатленията ми от колата,която е най-високото ниво на оборудване-Бизнес.Живея в Швеция от 1,5 години и тука поне е така наречено нивото със стъклен покрив и пр.Перфектно пали,държа я навън в студа.Всички електронни системи функционират без проблем.При заледени капки върху датчиците на парктроника той пищи постоянно и трябва ръчно да се изчистят от леда.Автоматика е много удобен,купето комфортно.Добре че е кожа,че детето повърна веднъж та лесно я изчистих.Разхода на дълъг път около 7,5.Лесна за паркиране,при силен вятър трябва да се кара внимателно-лека неустойчивост.Останалото е вече написано във форума.Когато избирах кола направих пробно шофиране и на Хонда CRV .Сториха ми се еднакви като коли,техническите спецификации са сходни,при еднакви екстри Хондата бе 10000 евро по-скъпа.Сега мисля,че направих чудесен избор.А,бензина тук е класи над този в България... Редактирано 13 април 2019 от GBD 1 Цитат
Admin Светльо Ангелов Публикувано 22 април 2019 Admin Публикувано 22 април 2019 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif Цитат
Oko1 Публикувано 28 Май 2019 Публикувано 28 Май 2019 Да запиша още един Еклипс Крос. Октомври го взехме. Вече наближава 5000 км.Като цяло много балансиран автомобил.Дразни шумното окачване, особено потропва отзаде.Карам доста динамично и личното ми мнение е че системата за стабилност не е особено добре настроена. Като цяло се намесва късно и много грубо. Изкарва цялата кола от баланс. Трябва си свикване, защото определено се поклаща по завоите.CVT-то работи много добре, но понякога и трябва време, за да вземе решение.Двигателчето е много живичко. Икономично в града, 10-11 (Варна, силен трафик) и много лакомо извънградско. Под 9 не съм я свалял. Със 130 гори 9+. Но е 4х4, 1600 кг... не могат да се очакват чудеса.Като цяло, за тези пари по-добро няма.Сега, да ви попитам как ви се държат колите при студен старт?Моята е в подземен гараж. Всяка сутрин първото палене, след няколко секунди работа, започва едно леко прекъсване и се усещат вибрации по купето. Като включа на D и ми падна оборотите всичко се оправя. Карам я само с V-power100. Да не е някой дефектен инжектор... това директно впръскване не могат да го доизпипат нещо. Ако е син значи сме видели твоето във Варна в четвъртък или петък 23-24.05 на OMV до гарата Пробвай да го покараш с 95 Ще видиш разликата. За пръв път му сипах 100 в четвъртък 23.05 на път за Варна през Бургас. Веднага ми направиха впечатление симптомите, които описа. Вдигна се и разхода. (противно на всички твърдения). София-Бургас - Тракия при 150 - 11/100 разход. С 95 разход 9/100. Колата се успокоява и няма това тресене, което споменаваш. Пробвай и пиши . разликата в пълен резервоар е близо 50 лв. Цитат
Oko1 Публикувано 28 Май 2019 Публикувано 28 Май 2019 http://eclipse-cross.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=23 Тук може да прочетете малко повече. Като цяло казват, че MPI работи постоянно, а MPI+DI е за high performance.Пропуснах да спомена най-доброто нещо в Крос-а според мен, това са фаровете. По-добри не съм имал! Преди Кроса имах нов ASX. Трябва да тестваш неговите фарове. По добри са от тези на кроса Смених ASX-са заради мотора. Куц кон....но ако имаше турбо, щеше да е перфектната кола. Цитат
Oko1 Публикувано 28 Май 2019 Публикувано 28 Май 2019 Това с огледалния образ на телефона след като го направиш веднъж след това автоматично ли става като го включиш в USB-то или всеки път наново го настройваш.Че съм на път да си root-на почти новия телефон заради тази екстра.Благодаря малко късничко отговарям, но единственото което трябва да направиш е да избереш Mirror от дисплея, когато закачиш телефона. Не са необходими други настройки! Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.