Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Публикувано (редакция)

Не съм усетил прекъсване и т.н. Нашата седи навън - не я чакам много да загеее - единствено е шумна като е студена. И явно не е субективно това с потопяването отзад. Много исках 16ки джанти поради тази причина, но заради Ел. Спирачката най-много на 17ки може да се отиде. Моето мнение е точно същото - за тези пари по-добро няма.

Над 130 си гори доста - бензина като цяло над 100-110 се зори. Иначе Разград-София и обрстно правя 7.2, но това е с каране зад камиони с ниска скорост и т. Н.

Редактирано от entwickler
  • Отговори 82
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Публикувано

Това с осемте дюзи сериозно ли е? Може ли линк към информацията или някакво сервизно ръководство.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Публикувано

Точно така е! Мисълта ми е, че най вероятно докато загрее и работи като обикновено MPI, а после директно впръскване.

Публикувано

Това с осемте дюзи сериозно ли е? Може ли линк към информацията или някакво сервизно ръководство.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

.....да ,с 8 дюзи е......все още нямам серв. ръководство, но е по подобие на Мазда....

Публикувано

Имам Мазда 2.5 бензин, чист директен инжекцион е. Пламене, би ли обяснил смисъла от 8 дюзи.

Предлагам да отворим тема специално за двигателя на кроса.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Публикувано

http://eclipse-cross.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=23

 

Тук може да прочетете малко повече. Като цяло казват, че MPI работи постоянно, а MPI+DI е за high performance.

Пропуснах да спомена най-доброто нещо в Крос-а според мен, това са фаровете. По-добри не съм имал!

Публикувано
http://eclipse-cross...ic.php?f=7&t=23

 

Тук може да прочетете малко повече. Като цяло казват, че MPI работи постоянно, а MPI+DI е за high performance.

Пропуснах да спомена най-доброто нещо в Крос-а според мен, това са фаровете. По-добри не съм имал!

Благодаря за линка. Много сложна горивна апаратура.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  • преди 2 седмици ...
Публикувано

Това с огледалния образ на телефона след като го направиш веднъж след това автоматично ли става като го включиш в USB-то или всеки път наново го настройваш.Че съм на път да си root-на почти новия телефон заради тази екстра.Благодаря

  • преди 2 седмици ...
Публикувано

Преди седмица сипвах течност за чистачки и гледам следи от котешки лапички на капака на двигателя и косми по изолационната кора. Явно влизат и то редовно да се топлят. Пръсках с някакъв спрей по калници, гуми и в двигателната част. Някой имал ли е подобни грижи?

Публикувано

Напръскай мотора с някакъв гаден дезодорант,аз така навремето отучих кучетата да ми пикаят по гумите на колата.

Но като се загрее мотора не знам какво ще стане с дезодоранта.

Публикувано
Напръскай мотора с някакъв гаден дезодорант,аз така навремето отучих кучетата да ми пикаят по гумите на колата.

Но като се загрее мотора не знам какво ще стане с дезодоранта.

Видях с очите си какви са последиците на котка захапана от ремък. Пораженията по двигателя са страшни. При възможност винаги удряйте по капака или свирнете с клаксона преди да запалите.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

  • преди 1 месец ...
Публикувано

Здравейте!

Днес сложих летните гуми с новите джанти КЛИК. На жена ми много и харесват, аз съм със смесени чувства :rolleyes:

Последните дни навъртяхме 1300 км. Много съм доволен от комфорта на седалките и окачването.Имам забележки относно способността да поддържа движение в права линия - изисква доста корекции, особено при наличие на минимален страничен вятър. Свиква се, но в началото дразни.

След смяната на гумите поведението на Крос-а драстично се подобри. Захапва и ускорява значително по-добре, почити не изпуска кривата на завоите, ABS-a го забравих, че съществува. Карах с Goodyear Ultragrip Performance G1, но са твърде зимни за нашите условия.

Започнах да регистрирам по-човешки разход, явно разработката си дава своето (вече е на близо 9к км). Варна - София 9.1, магистрала 140 км/ч, междуградски пътища 90-100 км/ч. София - Варна 8.1, магистрала 140 км/ч, междуградски 100-110 км/ч. Shell V-Power 100.

Публикувано

Точно затова се реших на стъпката с всесезонните гуми - зимните са добри само на сняг. Разходът зависи от настъпването - със 140 си гори бензиновото турбо. Дизелът над 100 прави големи разлики.

  • преди 1 месец ...
Публикувано

10 хиляди километра - много добра семейна кола. Разход София-Разград 7.3, Разград-София 7.5. На магистралата не съм вдигал повече от 140. Най-важното впечатление - супер комфорт и достатъчно мощност при изпреварване. Седнах и за малко на задната седалка и имах половин метър пред коленете.

Публикувано

Ние сме на 12+к км.

Можел да гори и малко кроса, зависи кой кара.

Варна-Шумен-Карнобат-Бургас-Варна 6.6 с жена ми зад волана.

Пуснали са Великденски намаления за автомобили на склад. 4000 лв отстъпка за Intense+ CVT 4x4 плюс 1000 лв гориво.

Публикувано (редакция)

Аз се включих в групата собственици на Еклипс Крос преди 3 месеца.Произведена е в Япония,в Токио.Впечатленията ми от колата,която е най-високото ниво на оборудване-Бизнес.Живея в Швеция от 1,5 години и тука поне е така наречено нивото със стъклен покрив и пр.Перфектно пали,държа я навън в студа.Всички електронни системи функционират без проблем.При заледени капки върху датчиците на парктроника той пищи постоянно и трябва ръчно да се изчистят от леда.Автоматика е много удобен,купето комфортно.Добре че е кожа,че детето повърна веднъж та лесно я изчистих.Разхода на дълъг път около 7,5.Лесна за паркиране,при силен вятър трябва да се кара внимателно-лека неустойчивост.Останалото е вече написано във форума.Когато избирах кола направих пробно шофиране и на Хонда CRV .Сториха ми се еднакви като коли,техническите спецификации са сходни,при еднакви екстри Хондата бе 10000 евро по-скъпа.Сега мисля,че направих чудесен избор.А,бензина тук е класи над този в България...

Редактирано от GBD
  • преди 2 седмици ...
  • преди 1 месец ...
Публикувано

Да запиша още един Еклипс Крос. Октомври го взехме. Вече наближава 5000 км.

Като цяло много балансиран автомобил.

Дразни шумното окачване, особено потропва отзаде.

Карам доста динамично и личното ми мнение е че системата за стабилност не е особено добре настроена. Като цяло се намесва късно и много грубо. Изкарва цялата кола от баланс. Трябва си свикване, защото определено се поклаща по завоите.

CVT-то работи много добре, но понякога и трябва време, за да вземе решение.

Двигателчето е много живичко. Икономично в града, 10-11 (Варна, силен трафик) и много лакомо извънградско. Под 9 не съм я свалял. Със 130 гори 9+. Но е 4х4, 1600 кг... не могат да се очакват чудеса.

Като цяло, за тези пари по-добро няма.

Сега, да ви попитам как ви се държат колите при студен старт?

Моята е в подземен гараж. Всяка сутрин първото палене, след няколко секунди работа, започва едно леко прекъсване и се усещат вибрации по купето. Като включа на D и ми падна оборотите всичко се оправя.

Карам я само с V-power100. Да не е някой дефектен инжектор... това директно впръскване не могат да го доизпипат нещо.

 

Ако е син значи сме видели твоето във Варна в четвъртък или петък 23-24.05 на OMV до гарата :-) Пробвай да го покараш с 95 :-) Ще видиш разликата. За пръв път му сипах 100 в четвъртък 23.05 на път за Варна през Бургас. Веднага ми направиха впечатление симптомите, които описа. Вдигна се и разхода. (противно на всички твърдения). София-Бургас - Тракия при 150 - 11/100 разход. С 95 разход 9/100. Колата се успокоява и няма това тресене, което споменаваш. Пробвай и пиши :-). разликата в пълен резервоар е близо 50 лв.

Публикувано

http://eclipse-cross.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=23

 

Тук може да прочетете малко повече. Като цяло казват, че MPI работи постоянно, а MPI+DI е за high performance.

Пропуснах да спомена най-доброто нещо в Крос-а според мен, това са фаровете. По-добри не съм имал!

 

Преди Кроса имах нов ASX. Трябва да тестваш неговите фарове. По добри са от тези на кроса :-) Смених ASX-са заради мотора. Куц кон....но ако имаше турбо, щеше да е перфектната кола.

Публикувано

Това с огледалния образ на телефона след като го направиш веднъж след това автоматично ли става като го включиш в USB-то или всеки път наново го настройваш.Че съм на път да си root-на почти новия телефон заради тази екстра.Благодаря

 

малко късничко отговарям, но единственото което трябва да направиш е да избереш Mirror от дисплея, когато закачиш телефона. Не са необходими други настройки!

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...