Ruskow Публикувано 14 ноември 2017 Сподели Публикувано 14 ноември 2017 Здравейте. Отскоро съм собственик на Proton Persona 416glxi което си е чисто Mitsubishi 4G92 двигател. Доволен съм доста от колата върви си доста добре,НО винаги може и още.Въпроса е може ли да се турбинира този двигател 4G92 SOHC 16valve 113hp 1.6L и моля някой който го е правил или има инфорамация да сподели. Всяка тунинг идея е добре дошла ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ruskow Публикувано 16 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2017 Айде де никой нищо ли незнае за този двигател :icon_crying: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 17 ноември 2017 Сподели Публикувано 17 ноември 2017 Слагай един 4G63 турбо и си решаваш проблема. 113 коня са си прилични за лек автомобил, ако не ти стигат това е решението. Поне части и настройки бол в нета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ruskow Публикувано 17 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2017 Слагай един 4G63 турбо и си решаваш проблема. 113 коня са си прилични за лек автомобил, ако не ти стигат това е решението. Поне части и настройки бол в нета.Къде ще го намеря тоя двигател и електроника ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 18 ноември 2017 Сподели Публикувано 18 ноември 2017 От някой еклипс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ruskow Публикувано 18 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2017 От някой еклипс.Кои еклипсета са с този двигател ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ruskow Публикувано 18 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2017 Кои еклипсета са с този двигател ?И няма ли варянт за тунинговане на този двигател ? не държа некви космичеески цифри да изкара но поне 150коня ще са добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 18 ноември 2017 Сподели Публикувано 18 ноември 2017 Абе всеки иска 20-30 коня отгоре ама не става. Или ако става парите които ще хвърлиш за тях ще са в пъти повече от истински турбиниран двигател. И освен Еклипс повечето Ево са с 4G63T двигател. Ама освен двигател трябва и другата карантия да издържи на напъна от него... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ruskow Публикувано 19 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2017 Абе всеки иска 20-30 коня отгоре ама не става. Или ако става парите които ще хвърлиш за тях ще са в пъти повече от истински турбиниран двигател. И освен Еклипс повечето Ево са с 4G63T двигател. Ама освен двигател трябва и другата карантия да издържи на напъна от него...е да тва ми е ясно май ще си остане така може би ще му олекотя маховика да се развърта по бързо :D но може и да не се наложи харесва ми как върви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 23 ноември 2017 Сподели Публикувано 23 ноември 2017 Турбинирай го?Мотора от коя страна се намира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ruskow Публикувано 5 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2018 (редакция) Турбинирай го?Мотора от коя страна се намира?хайде де нека некой ме светне малко за турбинирането по точно на какъв бууст може да издържи без да сменям нищо не търся кой знае колко коне. иначе двигателя по скоро скоростите са от дясната страна на колата върти само предна дясна гума.ако тва е което ме питаш и е от значение.иначе силно се надявам некой да ме светне за турбинирането.за сега съм се спрял на турбо+газов инжекцион че ще излене най-евтинко. който има опит да сподели малко. Редактирано 5 януари 2018 от Ruskow Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ruskow Публикувано 5 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2018 Друго да кажа разхода ми е прекалено голям за тази кола дава ми сигурно над 20/100 градско без да е напъвам.Някаква идея къде може да е проблема ? Свещи кабели дистрибутурна капачка ? Че това не се издържа направо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 6 януари 2018 Сподели Публикувано 6 януари 2018 Това е от мерака, като ти мине да я натискаш ще се кротне на 15-16. За по евтино - сложи и газова... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 януари 2018 Сподели Публикувано 6 януари 2018 Ехе....това да не е някой V8 мотор...Кислородния датчик (сондата) вероятно е заминал....Иначе на място държи ли нормални обороти, намираш ли аномалии в поведението на мотора? Моя 4g92 гори 10-12/100, но за мен това е нормално в 100% градско каране - висене по светофари, основно на къси разстояния с чести студени стартове и подгрявания...а си я карам като мотор :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ruskow Публикувано 7 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2018 Ехе....това да не е някой V8 мотор...Кислородния датчик (сондата) вероятно е заминал....Иначе на място държи ли нормални обороти, намираш ли аномалии в поведението на мотора? Моя 4g92 гори 10-12/100, но за мен това е нормално в 100% градско каране - висене по светофари, основно на къси разстояния с чести студени стартове и подгрявания...а си я карам като мотор :icon_blush:Да намирам съм доста аномалий като неравни обороти от 1000до1500 и обратно нон стоп не само като е студена.Друго което ме съмнява е клапана за обратното гориво т.е този на горивния рейл съмнява ме да е проблемен защото към 5к оборота когато по принцип тръгваше сяя почва да е дави даже понякога и в ниските особено при завой на 2-ра скорост като и натисна газта и почва да се тресе цялата кола.Поръчал съм друг вече ще видим като го сложа дали ще се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ruskow Публикувано 7 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2018 Това е от мерака, като ти мине да я натискаш ще се кротне на 15-16. За по евтино - сложи и газова...Хаха ще ми се мерака ми е минал отдавна,но преди като е натисках даваше 13 макс в най-лошия случай т.е 1-ва 2-ра 3-та ракета газта в ламарината и това на всяко тръгване/спиране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ruskow Публикувано 11 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2018 Така и така никой няма да отговори утре ще сменя цялата горивна рейка+клапан и ще пиша дали има промяна в работата на колата и най-вече разхода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ruskow Публикувано 12 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2018 Утре качвам новия рейл и вероятно и нов дебитомер щото ме съмнява че той прави проблемите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.