Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте. Отскоро съм собственик на Proton Persona 416glxi което си е чисто Mitsubishi 4G92 двигател. Доволен съм доста от колата върви си доста добре,НО винаги може и още.Въпроса е може ли да се турбинира този двигател 4G92 SOHC 16valve 113hp 1.6L и моля някой който го е правил или има инфорамация да сподели. Всяка тунинг идея е добре дошла !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагай един 4G63 турбо и си решаваш проблема. 113 коня са си прилични за лек автомобил, ако не ти стигат това е решението. Поне части и настройки бол в нета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагай един 4G63 турбо и си решаваш проблема. 113 коня са си прилични за лек автомобил, ако не ти стигат това е решението. Поне части и настройки бол в нета.

Къде ще го намеря тоя двигател и електроника ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От някой еклипс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кои еклипсета са с този двигател ?

И няма ли варянт за тунинговане на този двигател ? не държа некви космичеески цифри да изкара но поне 150коня ще са добре

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе всеки иска 20-30 коня отгоре ама не става. Или ако става парите които ще хвърлиш за тях ще са в пъти повече от истински турбиниран двигател.

И освен Еклипс повечето Ево са с 4G63T двигател. Ама освен двигател трябва и другата карантия да издържи на напъна от него...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе всеки иска 20-30 коня отгоре ама не става. Или ако става парите които ще хвърлиш за тях ще са в пъти повече от истински турбиниран двигател.

И освен Еклипс повечето Ево са с 4G63T двигател. Ама освен двигател трябва и другата карантия да издържи на напъна от него...

е да тва ми е ясно май ще си остане така може би ще му олекотя маховика да се развърта по бързо :D но може и да не се наложи харесва ми как върви

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Турбинирай го?

Мотора от коя страна се намира?

хайде де нека некой ме светне малко за турбинирането по точно на какъв бууст може да издържи без да сменям нищо не търся кой знае колко коне. иначе двигателя по скоро скоростите са от дясната страна на колата върти само предна дясна гума.ако тва е което ме питаш и е от значение.иначе силно се надявам некой да ме светне за турбинирането.за сега съм се спрял на турбо+газов инжекцион че ще излене най-евтинко. който има опит да сподели малко.

Редактирано от Ruskow
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Друго да кажа разхода ми е прекалено голям за тази кола дава ми сигурно над 20/100 градско без да е напъвам.Някаква идея къде може да е проблема ? Свещи кабели дистрибутурна капачка ? Че това не се издържа направо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е от мерака, като ти мине да я натискаш ще се кротне на 15-16. За по евтино - сложи и газова...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехе....това да не е някой V8 мотор...Кислородния датчик (сондата) вероятно е заминал....Иначе на място държи ли нормални обороти, намираш ли аномалии в поведението на мотора?

 

Моя 4g92 гори 10-12/100, но за мен това е нормално в 100% градско каране - висене по светофари, основно на къси разстояния с чести студени стартове и подгрявания...а си я карам като мотор :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехе....това да не е някой V8 мотор...Кислородния датчик (сондата) вероятно е заминал....Иначе на място държи ли нормални обороти, намираш ли аномалии в поведението на мотора?

 

Моя 4g92 гори 10-12/100, но за мен това е нормално в 100% градско каране - висене по светофари, основно на къси разстояния с чести студени стартове и подгрявания...а си я карам като мотор :icon_blush:

Да намирам съм доста аномалий като неравни обороти от 1000до1500 и обратно нон стоп не само като е студена.Друго което ме съмнява е клапана за обратното гориво т.е този на горивния рейл съмнява ме да е проблемен защото към 5к оборота когато по принцип тръгваше сяя почва да е дави даже понякога и в ниските особено при завой на 2-ра скорост като и натисна газта и почва да се тресе цялата кола.Поръчал съм друг вече ще видим като го сложа дали ще се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е от мерака, като ти мине да я натискаш ще се кротне на 15-16. За по евтино - сложи и газова...

Хаха ще ми се мерака ми е минал отдавна,но преди като е натисках даваше 13 макс в най-лошия случай т.е 1-ва 2-ра 3-та ракета газта в ламарината и това на всяко тръгване/спиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и така никой няма да отговори утре ще сменя цялата горивна рейка+клапан и ще пиша дали има промяна в работата на колата и най-вече разхода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...