Премини към съдържание

Галантче най-накрая


Hristin

Препоръчано мнение

:icon_thumbup: най-накрая и аз се сдобих с Galant 2000 г. 2.4 GDI много сносна количка. Докараха ми я от Германия скоро. Притеснява ме единствено това, че ми гори масло, така като гледам. Иначе колата е на 110 000 км. и си личи по возията. Можете ли да ми кажете къде да отида да ми я погледнат и да ми я оправят? Няма да е лошо и да ме насочите към някакви джанти, че с тези тасове не е гот. :) )) Някой ако продава да пише също. Скоро ще пусна и някоя снимчица :) ) :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Колега, не се притеснявай, смени го с подходящо, ако трябва има и добавка - Мотор коте. Моето / Лансер/ когато е с масло Арал - на 5000 км. доливам около 1л. Ако съм с шел - 2 л. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: най накрая и аз се здобих с Galant 2000 г. 2.4 JDI много сносна количка. Докараха ми я от Германия скоро. Притеснява ме единствено това че ми гори масло така като гледам. иначе колата е на 110 000 км. и си личи по возията. Можете ли да ми кажете къде да отида да ми я погледнат и да ми я оправят. Няма да е лошо и да ме насочите към някакви джанти че с тези тазове не е гот. :))) Някой ако продава да пише също. скоро ще пусна и някоя снимчица :)) :mitsu-smiley:

Гумички на клапани, гарнитури, семеринги и др.

На един приятел по същия начин му губеше масло и смених всичко което описах и се оправи, сега вече мяза на автомобил.........лошото е, че не можах да намеря гарнитурата, която седи м/у главата и надстройката на главата , та с силикон го лепих, но и така става.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отзиви. Колата е стояла над година без да се кара и сигурно затова ми създава тези проблеми. Ще ме насочите ли към някакъв сервиз? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отзиви. Колата е стояла над година без да се кара и сигурно затова ми създава тези проблеми. Ще ме насочите ли към някакъв сервиз? :icon_blush:

прегледай темите със сервизите там има доста коментари

и честито да го караш с здраве :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: най-накрая и аз се сдобих с Galant 2000 г. 2.4 GDI много сносна количка. Докараха ми я от Германия скоро. Притеснява ме единствено това, че ми гори масло, така като гледам. Иначе колата е на 110 000 км. и си личи по возията. Можете ли да ми кажете къде да отида да ми я погледнат и да ми я оправят? Няма да е лошо и да ме насочите към някакви джанти, че с тези тасове не е гот. :) )) Някой ако продава да пише също. Скоро ще пусна и някоя снимчица :) ) :mitsu-smiley:

 

 

Честито!! :icon_clap:

При тези км и нормално каране не би трябвало изобщо да се забелязва да гори масло. Може би се заблуждаваш... Възможно е да не е била нивелирана добре, аз така веднъж си изкарах акъла с моя Галант... Дръпнах щеката, а тя беше суха! :) Таман обмислях какво да правя и се сетих че е паркирана накриво... След това се оказа че нивото е на макс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

днес ходих да я закачам на компютър, но майстора се оказа много нещастен и нищо не разбрах общо взето. разбрах само че няма грешки в компютъра :) в началото се съмняваше че е бензин даже хах :) като гледа това GDI. има и някакъв проблем като натискам спирачките при по висока скорост и ми тресе в колата, но не от АБС-а. мисля че е от дисковите спирачки. казаха ми че едната срувала кам 150 лева. дали е верно тва :icon_hmm: а до колкото за горенето на масло си гори по малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са ти криви дисковете. Това е хронично заболяване при Галантите. Най-добре нови дискове и накладки. Може и да се престържат, но не се препоръчва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: най-накрая и аз се сдобих с Galant 2000 г. 2.4 GDI много сносна количка. Докараха ми я от Германия скоро. Притеснява ме единствено това, че ми гори масло, така като гледам. Иначе колата е на 110 000 км. и си личи по возията. Можете ли да ми кажете къде да отида да ми я погледнат и да ми я оправят? Няма да е лошо и да ме насочите към някакви джанти, че с тези тасове не е гот. :) )) Някой ако продава да пише също. Скоро ще пусна и някоя снимчица :) ) :mitsu-smiley:

Колега, аз също съм от Ямбол. Дай телефон да се чуем и да пием по кафе някъде докато си говорим за колите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз също съм от Ямбол. Дай телефон да се чуем и да пием по кафе някъде докато си говорим за колите.

 

Аз уча и работя в софия и рядко си идвам към Ямбол. Ако имаш път насам пак може да пием кафе. Между другото мися че познавам сина ти ако се казва Ивчо :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Абе колеги имате ли си на идея дали цената от 320 лв е нормална за ангренаж и ролки :icon_blush:

Нормално е ......ти какво очакваш??? Купил си Галант , не Астра ............... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е ......ти какво очакваш??? Купил си Галант , не Астра ............... :icon_bye:

бе за галант и астра не знам, но моя колега му взеха 403.57лв за смяна на ремък и ролки на Опел Марива. Няма заместители. Само една канадска фирма им произвежда на опелите ролките, ужас! и в тези 403 лв само 89 за труд! и само като си помисля, че карах опел и а-ха да си купя пак - пази боже! а както ме посъветва DJ Tymbi - ремък SUN и ролки KOYO за не дотам новото ми, НО ПЕРФЕКТНО ранърче - мисля, че цената си е супер приемлива! а за Астрите.... пази боже, не се сменя заден лагер, а цялата главина. И хиляди още такива неща! МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ витаят в главите на потребителите на автомобили в бг! да е жив и здрав моя приятел, който ми каза, че няма да ми прави колата, ако не е японска! Да е жива и здрава тя, че да не го занимавам много! А поддръжката не е отчайваща, аз затова съм безкрайно приятно изненадан! очаквах какви ли не чудеса, а не е чак така! Верно, че оригинални части няма да купя, но и колицата не е нова, че да се престаравам! Иначе - хубаво масло, поддръжка на всичко - задължително и нямам грижи! за 2 мес 10 000 км и маслото е още насредата м/у нишаните (сега е полусинтетично MOTUL, днес ще сменям и ще сипя синтетика пак същата марка, доволен съм много)

И тъй тъй съм се разписал - да похваля момчетата от Ратола. имах отвратително прекъсване на 4500 об./м. и едва успявах да изпреваря. Отидох там - поеха ме, приятни момчета, измъчих ги здраво, 2 1/2 часа се ровиха, но я оправиха. Хвала! При това, говорейки по-горе за цени - за повече от 2 часа ровене + 4 свещи (Оригинални мицубиши) - 65 лв + всичките диагностики или там техни работи - ако е много - здраве му кажи! И най-важното е, че я оправиха! и сега :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

бе за галант и астра не знам, но моя колега му взеха 403.57лв за смяна на ремък и ролки на Опел Марива. Няма заместители. Само една канадска фирма им произвежда на опелите ролките, ужас! и в тези 403 лв само 89 за труд! и само като си помисля, че карах опел и а-ха да си купя пак - пази боже! а както ме посъветва DJ Tymbi - ремък SUN и ролки KOYO за не дотам новото ми, НО ПЕРФЕКТНО ранърче - мисля, че цената си е супер приемлива! а за Астрите.... пази боже, не се сменя заден лагер, а цялата главина. И хиляди още такива неща! МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ витаят в главите на потребителите на автомобили в бг! да е жив и здрав моя приятел, който ми каза, че няма да ми прави колата, ако не е японска! Да е жива и здрава тя, че да не го занимавам много! А поддръжката не е отчайваща, аз затова съм безкрайно приятно изненадан! очаквах какви ли не чудеса, а не е чак така! Верно, че оригинални части няма да купя, но и колицата не е нова, че да се престаравам! Иначе - хубаво масло, поддръжка на всичко - задължително и нямам грижи! за 2 мес 10 000 км и маслото е още насредата м/у нишаните (сега е полусинтетично MOTUL, днес ще сменям и ще сипя синтетика пак същата марка, доволен съм много)

И тъй тъй съм се разписал - да похваля момчетата от Ратола. имах отвратително прекъсване на 4500 об./м. и едва успявах да изпреваря. Отидох там - поеха ме, приятни момчета, измъчих ги здраво, 2 1/2 часа се ровиха, но я оправиха. Хвала! При това, говорейки по-горе за цени - за повече от 2 часа ровене + 4 свещи (Оригинални мицубиши) - 65 лв + всичките диагностики или там техни работи - ако е много - здраве му кажи! И най-важното е, че я оправиха! и сега :plane:

Какво й беше на колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво й беше на колата?

бе казаха, че е от свещите, едната не работела на тези обороти, иди, че разбери! карам вече 16 години, всякакви таралясници са ми минали през ръцете - като почнем с култовия трабант, .... дълга редица всякакви коли след това, сега се родих! но такова нещо от свещи не ми се е случвало. със студен двигател да прекъсва от свещи - да! да се губи цилиндър - ще го усетя, карам по 30 - 40 000 км на година, не е сефте да бера ядове! ама всеки път на 4500 0борота колата да спира - все едно са ми сложили прекъсвача на оборотите там - не знам. а се сещаш как се изпреварва така - ужас!

каквото и да и е било - повече от два часа се мъчи момчето, но я оправи! и като я тества - каза, че такава кола не е карал! Цитирам " 1.8 ли е тва? братле, тая кола се къса, върви поне като за 2.0" :icon_rock: :plane: :drive: :first:

Супер върви! верно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цитирам " 1.8 ли е тва? братле, тая кола се къса, върви поне като за 2.0" :icon_rock: :plane: :drive: :first:

Супер върви! верно!

 

Така сме с 4G93 :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

верно е така! при все, че ранърчето е и по-тежко и по-високо - как върви, пък за галанта си представям какво е! :mitsu-smiley: FOREVER! :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз пък нещо не съм доволен от моето Галантче, а уж е 150 кончета :) нещо го спира след 4500 оборота е*ати. Ще го засиля към някои мост :help: :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз пък нещо не съм доволен от моето Галантче, а уж е 150 кончета :) нещо го спира след 4500 оборота е*ати. Ще го засиля към някои мост :help: :yes3:

Еми сигурно му има нещо, не може да е в отлично състояние и пак да не върви ...........потърси Милен , Milen_Z..........той е много на ясно с тези мотори и ще ти открие проблема.......заслужава си да отидеш при него а не да тичаш по разни квартални майсторчета и да ръсиш на всеки по 40-50 лв. и да ти каже само, че: "колата ти е у ред" ........ :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми сигурно му има нещо, не може да е в отлично състояние и пак да не върви ...........потърси Милен , Milen_Z..........той е много на ясно с тези мотори и ще ти открие проблема.......заслужава си да отидеш при него а не да тичаш по разни квартални майсторчета и да ръсиш на всеки по 40-50 лв. и да ти каже само, че: "колата ти е у ред" ........ :rolleyes:

 

:) къде мога да го намеря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm: смених си най накрая ремъците и ролките. ремъка е бил много износен. оправиха ми дисковете на спирачките, били са малко накривени. Неможаха обаче никъде да ми намерят бензинов филтър пууу :icon_doh: остана да се оправи това горене на масло :icon_blush: казаха ми че сместа от ауспуха била много богата. На мен ми се струва че не изгаря бензина като хората..... но защо ли :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...