KJ_Stamatini Публикувано 4 октомври 2017 Сподели Публикувано 4 октомври 2017 Здравейте колеги, Моля за съвет: Преди няколко дни се наложи да позатопля купето на Галантеца и както съм правил през последните 7 години, пуснах климатика и ... ядец. Оказа се, че не духа топло. Проблем с хладното няма - ама топло не иска да подава.Закарах колата днес при двама различни майстори (на околовръстното) - и двамата предполагат различни неща: единият казва, че се е задръстило "казанчето", а другият, че се запушило "радиаторчето" (тръбите от към радиатора са топли, т.е. парно има). Може би аз не съм наясно и става въпрос за един и същи чарк и просто двамата наричат едно и също нещо с различни имена. Щото и двамата споменаха, че за да се ремонтира, трябва да се свали таблото ("това" било някъде зад него) и говориха за една и съща цена на труда (само) - 200 лева. Отделно цената на часта, като този с радиаторчето спомена, че ще трябва аз да си го намеря, щото било проблем с японските коли.Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея за неговото разрешаване, да сподели.Благодаря предварително за отзивчивостта! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 4 октомври 2017 Сподели Публикувано 4 октомври 2017 Антифриз има ли достатъчно ???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 октомври 2017 Сподели Публикувано 4 октомври 2017 Първо серво моторчето за клапите, че е по лесно да се види..... второто е радиаторчето. Някой ги свалят, аз ги чистя на място, има доста добри препарати за тази цел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KJ_Stamatini Публикувано 5 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2017 Благодаря за съветите момчета!Антифриз има (до горе). Факт е че тръбите към климатика са топли.Днес оставих по-дълго да духа и мъничко се затопли въздуха, но явно ще се окаже все-пак радиаторчето.Миленски, само ме учудва, защо майсторите не ми предлагат изобщо вариант за почистването на радиатора, а говорят за смяна?Благодаря още веднъж! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 октомври 2017 Сподели Публикувано 5 октомври 2017 Те не са ти предложили и вариант с моторчето, на което аз всъщност повече залагам..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 октомври 2017 Сподели Публикувано 5 октомври 2017 И като разбере,че е дал 200 лева на вятъра, а проблема му е едно малко бяло зъбно колело, ще има едни тюхкания, ех защо ли не ви послушах, тия майстори нищо не разбират...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 5 октомври 2017 Сподели Публикувано 5 октомври 2017 И като разбере,че е дал 200 лева на вятъра, а проблема му е едно малко бяло зъбно колело, ще има едни тюхкания, ех защо ли не ви послушах, тия майстори нищо не разбират...... знаеш ли колега,в Белгия в подобна ситуация се плаща при краен резултат,ако ще пет радиатора да ми сменят ако нямам парно и се окаже че е от зъбчатката ,няма да платя и стотинка,лошото е че в българия са криворазбрани услугите,и лъжат обикновенният потребител с какво ли не,ако има повече професионализъм като Милен_Z,и още двама трима майстори за една цяла страна/говоря за митсубиши и по точнo GDI двигателите/няма да е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 6 октомври 2017 Сподели Публикувано 6 октомври 2017 Колега виж тази тема, има и снимки, и според мен проблема е в моторчето: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=35346&st=20 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KJ_Stamatini Публикувано 6 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2017 Благодаря момчета!Точен удар в десятката и за Миленски и за rafaelo: Закарах я в поредния сервиз за авто-климатици, майсторът се навря под жабката пипна нещо (вероятно клапата) и воала, задуха си топло.Проблемът е във въпросното моторче. Не знам дали се е отчупило зъбче или нещо друго - до довечера ще стане ясно дали ще го бъде моторчето или ще трябва да си търся друго.Признавм Ви за разбирачи - той Милен няма нужда от моето признаване де, всички го знаят че е Майстор!Благодаря Ви от сърце за съветите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KJ_Stamatini Публикувано 6 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2017 Край на климатичното приключение :icon_thumbup: Заминало си беше самото електромоторче.Така и не разбрах смениха ли го или някак го поправиха, но след вещата намеса на майстора и 40 български пари, вече съм готов за зимата.Още веднъж благодаря на всички Ви за полезните съвети - спасихте ме от излишни главоболия.Да сте живи и здрави! П.с. Само ще спомена, че сервизът е Импас - 56, намира се в Чайка (дано модераторът не счете това за реклама - просто съм доволен от обслужването). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 октомври 2017 Сподели Публикувано 6 октомври 2017 Модератора ще си направи пас този път, както ти си правиш последните години и ни изпозабрави :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KJ_Stamatini Публикувано 6 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2017 Модератора ще си направи пас този път, както ти си правиш последните години и ни изпозабрави :PВиноват :icon_n_oops: Нямам оправдание Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.