power4oo Публикувано 27 Май 2017 Сподели Публикувано 27 Май 2017 Помагайте приятели!Еклипса НЕ работи добре на празен ход.Оборотите се менят ,ту 500,ту 800.Но това не е постоянно а на моменти.Съмнение за стъпковото моторче имах ,но не е от него,нещо друго е и не мога да го разбера.На диагностиката не отчита някакъв проблем. При смяната на ангренажа с ролките,смених демпфера на балансиращия вал,но пак двигателя не работи плавно.Ако някой може да помогне да пише Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 28 Май 2017 Сподели Публикувано 28 Май 2017 Помагайте приятели!Еклипса НЕ работи добре на празен ход.Оборотите се менят ,ту 500,ту 800.Но това не е постоянно а на моменти.Съмнение за стъпковото моторче имах ,но не е от него,нещо друго е и не мога да го разбера.На диагностиката не отчита някакъв проблем. При смяната на ангренажа с ролките,смених демпфера на балансиращия вал,но пак двигателя не работи плавно.Ако някой може да помогне да пише Този проблем, преди, или след смяната на ангренажа се появи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandata Публикувано 28 Май 2017 Сподели Публикувано 28 Май 2017 Един познат имаше подобен проблем. Оказа се болтчето за регулиране на оборотите. Оправи се като смени цялата дроселна клапа. Нещо може би смесообразуването не ти е наред. Проверявай дебитомера, датчика на дроселната клапа, но се съмнявам да е от тях. В този случай се оказа малкото болтче, така че не знаеш къде ще се окаже проблема. Моят Еклипс понякога вдига оборотите на празен ход до 1300-1400 но за кратко време и не го считам като проблем да тръгна да се ровя, понеже много рядко го прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power4oo Публикувано 28 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2017 Този проблем, преди, или след смяната на ангренажа се появи?Карал съм колата, 6 години с не зацепен правилно ангренажен ремък (та се чудех ,защо не върви :( ) Проблема си го имаше и ,преди и сега след смяната на ремъка,но някак си сега не чак толкова (но си го има) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power4oo Публикувано 28 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2017 Един познат имаше подобен проблем. Оказа се болтчето за регулиране на оборотите. Оправи се като смени цялата дроселна клапа. Нещо може би смесообразуването не ти е наред. Проверявай дебитомера, датчика на дроселната клапа, но се съмнявам да е от тях. В този случай се оказа малкото болтче, така че не знаеш къде ще се окаже проблема. Моят Еклипс понякога вдига оборотите на празен ход до 1300-1400 но за кратко време и не го считам като проблем да тръгна да се ровя, понеже много рядко го прави.И аз се позамислям да не е от дроселовата клапа и мисля да я сменя.М/у другото има ли разлика в дроселовата клапа от Еклипс 1G и този на моя 2G ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandata Публикувано 29 Май 2017 Сподели Публикувано 29 Май 2017 И аз се позамислям да не е от дроселовата клапа и мисля да я сменя.М/у другото има ли разлика в дроселовата клапа от Еклипс 1G и този на моя 2G ? При турбо моделите има разлика, на 1G e 60mm, а на 2G е 52мм. При атмосферните мисля че е подобно. Болтовете пасват но отворите са различни и мисля че има проблем с монтирането на TPS. Ако има някой по-запознат или да го е правил да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 12 юни 2017 Сподели Публикувано 12 юни 2017 Дроселите на 1г и 2г нямат почти нищо общо,освен това че се наричат и 2-те дросели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shponta Публикувано 12 август 2017 Сподели Публикувано 12 август 2017 Бих искал и аз да се вмъкна в темата.От известно време и аз имам проблем с оборотите на празен ход , постоянно играят нагоре, надолу и ги държи високи над 1500 оборота.По едно време пък не можеше да държи обороти и гаснеше.Смених дросел и стъпково моторче и нищо.Някой да има идея от какво може да е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 20 август 2017 Сподели Публикувано 20 август 2017 (редакция) Бих искал и аз да се вмъкна в темата.От известно време и аз имам проблем с оборотите на празен ход , постоянно играят нагоре, надолу и ги държи високи над 1500 оборота.По едно време пък не можеше да държи обороти и гаснеше.Смених дросел и стъпково моторче и нищо.Някой да има идея от какво може да е ? Пробвай да откачиш буксата на дебитомера докато работи, ако няма разлика ти е заминал, ако изгасне веднага колата, ще да е от нещо друго... като например си мисля за ЕКУ-то. Когато се разтекат кондензаторите и се прецака магистралата за стъпковото, спира да работи... Което може да тестваш по същия начин, на работещ мотор вадиш буксата на стъпковото, тогава по-малко вероятно да изгасне, но ако нищо не се промени, там е проблема. :good: За първа или втора генерация става въпрос? Редактирано 20 август 2017 от BikerBoyy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shponta Публикувано 30 август 2017 Сподели Публикувано 30 август 2017 Благодаря за информацията и извинявай че толкова късно отговарям. Става въпрос за втора генерация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 31 август 2017 Сподели Публикувано 31 август 2017 мисля че с налучкване няма да стане, :mad: може да е тва ,може да е това..при японските автомобили всяко може е около 100 лв,намери си добър майстор и се занимавай с това в което си най добър,това е моят съвет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 2 септември 2017 Сподели Публикувано 2 септември 2017 А успяхте ли да откриете проблема. Аз също бих те посъветвал да отидеш на майстор, но много малко хора разбират от тези коли... Най близко до Разград се сещам за майстор ел. само във Варна... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shponta Публикувано 3 септември 2017 Сподели Публикувано 3 септември 2017 Ами да , наистина има проблем с майстори които наистина да разбират от "еклипс" , ходих при двама и успяха да я докарат до там че да не ми гасне.Но проблема остана с вдигането на обороти.А за онзи тест който ми предложихте да направя, при дебитомера почти изгасна а при стъпковото нямаше никаква промяна , когато извадих буксата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoyy Публикувано 5 септември 2017 Сподели Публикувано 5 септември 2017 Значи предполагам са ти вдигнали само оборотите от дросела, но това не оправя проблема. Дебитомера звучи ок. Забравих да те питам, когато запалиш на студен двг вдига ли до +/-1500рпм или директно си държи 850?(пробвай и на студен да извадиш буксата) Този нов дросел с новото стъпково тестван ли е дали въобще е работил? И ако е работил наистина, значи проблема е ясен, когато ти се прецакат конденз. на ЕКУ-то и текнат върху магистралата, която отговаря за стъпковото се получава точно така, дори и 10 нови стъпкови да сложиш, те все ще изгарят ако не се оправи ЕКУ-то(това си им е стандартен дефект, предвид годините). При мен беше същата история, но един голям пич в София ми го оправи преди година и половина, смених стъпковото и от тогава никакви ядове. Ако не намериш кой да ти я погледне, виж в темата за майстори еладжии във Варна, мисля че Ивайло се казваше пича, много ще ти се зарадва като отидеш, много ги разбира нещата на тея коли и със сигурност ще ти помогне. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiev43 Публикувано 5 септември 2017 Сподели Публикувано 5 септември 2017 същия проблем имам чисто ново стъпково взех паля я студена и държи 800-900 оборота някъде значи май съм за ремонт на компа или нов ако има от къде да се вземе Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.