Премини към съдържание

pandata

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Казанлък

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Eclipse 2g 4g63

pandata's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. При турбо моделите има разлика, на 1G e 60mm, а на 2G е 52мм. При атмосферните мисля че е подобно. Болтовете пасват но отворите са различни и мисля че има проблем с монтирането на TPS. Ако има някой по-запознат или да го е правил да сподели.
  2. Един познат имаше подобен проблем. Оказа се болтчето за регулиране на оборотите. Оправи се като смени цялата дроселна клапа. Нещо може би смесообразуването не ти е наред. Проверявай дебитомера, датчика на дроселната клапа, но се съмнявам да е от тях. В този случай се оказа малкото болтче, така че не знаеш къде ще се окаже проблема. Моят Еклипс понякога вдига оборотите на празен ход до 1300-1400 но за кратко време и не го считам като проблем да тръгна да се ровя, понеже много рядко го прави.
  3. Не само ги удря, на моя направо ги потроши, заедно с главата и буталата, и това само на стартер не в движение.
  4. http://www.dsmtuners.com/threads/car-wont-idle-or-go-past-3-grand.252966/ Виж тук надолу в темата има снимка. Моите са така.
  5. Здравей, пробвай лостчето на чистачките, на мен ми прави проблеми понякога, другия вариант ти е релето но то мисля че е едно за всички скорости на чистачките, а пък на теб ти работи бавната скорост но не съм сигурен.
  6. И аз имам съмнения за моята ламбда сонда, като си взех колата ми гореше 6- 6,5/100 бензин извън града. Газова нямам. В момента наближава 8 даже и повече извън града, градско е може би 20. Разхода стана вече непоносим. :icon_crying:
  7. По американските форуми съм чел, че могат да се сложат валове от турбо мотора или цяла глава от 1-ва генерация. Първия вариант се получавал доста успешно но не знам дали може да си намериш такива валове. Получавало се нещо от сорта, че клапаните се отваряли повече и по различно време но нека ако има по-запознати да кажат, защото не съм чел много подробно. Американците пишат, че се вдигали по 10-20 коня по този начин. Другия вариант със смяната на главата е по - труден и няма такива резултати поне по мнения от американските форуми.
  8. Здравей, това по принцип няма намиране, в mobile- то се мяркаше скоро една обява за GST ама беше автоматик, в Германия са по 10 хиляди + евро, а GSX по 15+. За тези пари аз лично бих си взел 3000GT. Ако някой тук е решил да си продаде Еклипса може и да намериш това, което търсиш. Успех!
  9. pandata

    Търся ключ за джанти

    Здравей, по големите магазини за инструменти има кръстати ключове за джанти. За 10 лева си взех с размер 17,19,21 и 23. Върши перфектна работа.
  10. Тези, от които излизат сиви маркучета и влизат в дросела до колкото знам са соленоиди и отговарят за еконормите (левия), връща неизгорелите газове http://members.shaw.ca/dsm.1000q/Engineprimer/2G/solenoids.htm това е поне при еклипс 2г. От Еклипс ако ти вършат работа имам такива.
  11. Намерих каквото ми трябваше благодарение на колегата never. Темата е за триене. Благодаря! :mitsu-smiley:
  12. Здравейте колеги, търся здрава оборудвана с валове и клапани глава за Еклипс 4г63. На моя удари и счупи клапани и главата не става вече. Ако някой има за продаване да пише на ЛС или моя номер е 0899504416. Любо. Благодаря!
  13. Колеги здравейте. Нов съм във форума. От 2 месеца съм горд собственик на Еклипс 2г 4g63 атмосферка. Купих си колата, сменях масла, филтри, свещи, кабели, ангренажния ремък няколко човека го гледаха, почти нов е както и ме уверяваше предишния собственик и наистина се оказа така( двигателя имаше 14 компресия като я мерихме не 4-те цилиндъра). Колата вървеше перфектно и не ми е правила абсолютно никакви проблеми за 3000 километра пробег откакто съм я купил. Всичко това беше до онзи ден. Влизам сутринта в гаража да извадя колата, паля, изтрака нещо леко и започна да върти стартера обаче не пали. Помислих че проблема е в бобините но пък и двете да изгорят едновременно нама логика. Пробвах още няколко пъти да запаля и нещо изщтрака силно и стартера спря да върти. Помислих че стартера е блокирал ( двигателя не помръдва) само щтрака релето на стартера. Отворих капака на ангренажа и ми се видя леко хлабав но нямах спомен последно като го гледах как беше натегнат. Оставих колата така и вчера извиках един приятел майстор да я погледне. Накратко като видя ангренажния ремък я издърпахме до неговия гараж да погледнем защо се е разхлабил ремъка. Мислехме че не е кой знае колко сериозно но работата се оказа направо кошмарна. Свалихме ремъка и ролките ( бяха в перфектно състояние и добре натегнати) НО обтегача на ангренажния ремък, който разбрах, че е характерен за много японски автомобили не е бил сменян и е заклинил и е станала голяма беля. В крайна сметка като съм завъртял стартера в началото, обтегача е отхлабил ремъка и е приплъзнал по зъбните ролки на разпределителните валове, в резултат на което се сещате какво е станало, изпускателните клапани на 4-ти цилиндър остават долу, а коляновия вал с буталото е продължил да се върти от стартера и резултатът е два направо строшени клапана и главата е за хвърляне. Клапаните направо са издълбали дупки по 1-2 мм в главата и буталото. Буталото не ми се вижда да е пукнато но главата е за хвърляне. И резултата е , от некадърни майстори, който не са знаели за този обтегач на ангренажния ремък или просто не им се е занимавало да го търсят и сменят един перфектен двигател беше тотално разбит. Та идеята ми е да ремонтирам двигателя и за целта моля ако някой колега има читава глава( по възможност с клапани и валове) за продаване да пише или да помогнете с някой съвет, защото колата страшно много ми харесва ( това беше детската ми мечта) и искам да я стегна възможно най - бързо. Ето малко снимки от операцията вчера: http://www.img-share.eu/f/images/207/IMG_20160523_215222yKUde2M_thumb.jpg http://www.img-share.eu/f/images/207/IMG_20160523_215230nAFEPNQ_thumb.jpg
×
×
  • Създаване...