Премини към съдържание

Празен ход на Еклипс 2G, 2000 GS 147 к.с.


Препоръчано мнение

Помагайте приятели!

Еклипса НЕ работи добре на празен ход.Оборотите се менят ,ту 500,ту 800.Но това не е постоянно а на моменти.Съмнение за стъпковото моторче имах ,но не е от него,нещо друго е и не мога да го разбера.На диагностиката не отчита някакъв проблем. При смяната на ангренажа с ролките,смених демпфера на балансиращия вал,но пак двигателя не работи плавно.Ако някой може да помогне да пише :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помагайте приятели!

Еклипса НЕ работи добре на празен ход.Оборотите се менят ,ту 500,ту 800.Но това не е постоянно а на моменти.Съмнение за стъпковото моторче имах ,но не е от него,нещо друго е и не мога да го разбера.На диагностиката не отчита някакъв проблем. При смяната на ангренажа с ролките,смених демпфера на балансиращия вал,но пак двигателя не работи плавно.Ако някой може да помогне да пише :)

 

Този проблем, преди, или след смяната на ангренажа се появи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един познат имаше подобен проблем. Оказа се болтчето за регулиране на оборотите. Оправи се като смени цялата дроселна клапа. Нещо може би смесообразуването не ти е наред. Проверявай дебитомера, датчика на дроселната клапа, но се съмнявам да е от тях. В този случай се оказа малкото болтче, така че не знаеш къде ще се окаже проблема. Моят Еклипс понякога вдига оборотите на празен ход до 1300-1400 но за кратко време и не го считам като проблем да тръгна да се ровя, понеже много рядко го прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем, преди, или след смяната на ангренажа се появи?

Карал съм колата, 6 години с не зацепен правилно ангренажен ремък (та се чудех ,защо не върви :( ) Проблема си го имаше и ,преди и сега след смяната на ремъка,но някак си сега не чак толкова (но си го има)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един познат имаше подобен проблем. Оказа се болтчето за регулиране на оборотите. Оправи се като смени цялата дроселна клапа. Нещо може би смесообразуването не ти е наред. Проверявай дебитомера, датчика на дроселната клапа, но се съмнявам да е от тях. В този случай се оказа малкото болтче, така че не знаеш къде ще се окаже проблема. Моят Еклипс понякога вдига оборотите на празен ход до 1300-1400 но за кратко време и не го считам като проблем да тръгна да се ровя, понеже много рядко го прави.

И аз се позамислям да не е от дроселовата клапа и мисля да я сменя.М/у другото има ли разлика в дроселовата клапа от Еклипс 1G и този на моя 2G ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз се позамислям да не е от дроселовата клапа и мисля да я сменя.М/у другото има ли разлика в дроселовата клапа от Еклипс 1G и този на моя 2G ?

 

При турбо моделите има разлика, на 1G e 60mm, а на 2G е 52мм. При атмосферните мисля че е подобно. Болтовете пасват но отворите са различни и мисля че има проблем с монтирането на TPS. Ако има някой по-запознат или да го е правил да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Дроселите на 1г и 2г нямат почти нищо общо,освен това че се наричат и 2-те дросели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Бих искал и аз да се вмъкна в темата.От известно време и аз имам проблем с оборотите на празен ход , постоянно играят нагоре, надолу и ги държи високи над 1500 оборота.По едно време пък не можеше да държи обороти и гаснеше.Смених дросел и стъпково моторче и нищо.Някой да има идея от какво може да е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Бих искал и аз да се вмъкна в темата.От известно време и аз имам проблем с оборотите на празен ход , постоянно играят нагоре, надолу и ги държи високи над 1500 оборота.По едно време пък не можеше да държи обороти и гаснеше.Смених дросел и стъпково моторче и нищо.Някой да има идея от какво може да е ?

 

Пробвай да откачиш буксата на дебитомера докато работи, ако няма разлика ти е заминал, ако изгасне веднага колата, ще да е от нещо друго... като например си мисля за ЕКУ-то. Когато се разтекат кондензаторите и се прецака магистралата за стъпковото, спира да работи... Което може да тестваш по същия начин, на работещ мотор вадиш буксата на стъпковото, тогава по-малко вероятно да изгасне, но ако нищо не се промени, там е проблема. :good:

 

За първа или втора генерация става въпрос?

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Благодаря за информацията и извинявай че толкова късно отговарям. Става въпрос за втора генерация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мисля че с налучкване няма да стане, :mad:

може да е тва ,може да е това..при японските автомобили всяко може е около 100 лв,намери си добър майстор и се занимавай с това в което си най добър,това е моят съвет. :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А успяхте ли да откриете проблема. Аз също бих те посъветвал да отидеш на майстор, но много малко хора разбират от тези коли... Най близко до Разград се сещам за майстор ел. само във Варна...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да , наистина има проблем с майстори които наистина да разбират от "еклипс" , ходих при двама и успяха да я докарат до там че да не ми гасне.Но проблема остана с вдигането на обороти.А за онзи тест който ми предложихте да направя, при дебитомера почти изгасна а при стъпковото нямаше никаква промяна , когато извадих буксата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи предполагам са ти вдигнали само оборотите от дросела, но това не оправя проблема. Дебитомера звучи ок. Забравих да те питам, когато запалиш на студен двг вдига ли до +/-1500рпм или директно си държи 850?(пробвай и на студен да извадиш буксата) Този нов дросел с новото стъпково тестван ли е дали въобще е работил? И ако е работил наистина, значи проблема е ясен, когато ти се прецакат конденз. на ЕКУ-то и текнат върху магистралата, която отговаря за стъпковото се получава точно така, дори и 10 нови стъпкови да сложиш, те все ще изгарят ако не се оправи ЕКУ-то(това си им е стандартен дефект, предвид годините). При мен беше същата история, но един голям пич в София ми го оправи преди година и половина, смених стъпковото и от тогава никакви ядове. Ако не намериш кой да ти я погледне, виж в темата за майстори еладжии във Варна, мисля че Ивайло се казваше пича, много ще ти се зарадва като отидеш, много ги разбира нещата на тея коли и със сигурност ще ти помогне. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

същия проблем имам чисто ново стъпково взех паля я студена и държи 800-900 оборота някъде значи май съм за ремонт на компа или нов ако има от къде да се вземе

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...