painkiller Публикувано 3 Май 2017 Сподели Публикувано 3 Май 2017 Здравейте та проблема е следният: днес с надеждата че с нови гуми всичко ще е ок, понеже бях с едни много зле та си купих две нови за предни, монтажа ми го прави приятел пред мен и изправи едната джанта малко и направи перфектен баланс.., тръгвам и до 100 колата спи, след това започва едно тресене като на моменти чак ме притеснява (с предишните гуми се появи това и се надявах да е от тях), при връщане или задържане на газта обаче колата пак вози супер, при подаване на газ обаче си ебава майката. Та какво би могло да е и някой имал ли е подобен проблем?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen nikolov Публикувано 3 Май 2017 Сподели Публикувано 3 Май 2017 Вътрешни карета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 3 Май 2017 Сподели Публикувано 3 Май 2017 И аз имам подобен проблем - над 80, при ускорение, се усещат леки тласъци (може и тресене да се нарече), или по-скоро вибрации, не знам как да ги нарека точно. При връщане на газта изчезват. Според мен проблема е в някое каренце. Колата не е Галант и се кара предимно на газ, с обикновена газова. Възможно е и да се дължи на неравномерна работа на мотора на газ, въпреки че вибрации принципно няма. Отделно имам и тропане, което е някъде по макферсона и/или амортисьора. Споделям за да станем двама, ще се радвам за идеи за тресенето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 3 Май 2017 Сподели Публикувано 3 Май 2017 Здравейте та проблема е следният: днес с надеждата че с нови гуми всичко ще е ок, понеже бях с едни много зле та си купих две нови за предни, монтажа ми го прави приятел пред мен и изправи едната джанта малко и направи перфектен баланс.., тръгвам и до 100 колата спи, след това започва едно тресене като на моменти чак ме притеснява (с предишните гуми се появи това и се надявах да е от тях), при връщане или задържане на газта обаче колата пак вози супер, при подаване на газ обаче си ебава майката. Та какво би могло да е и някой имал ли е подобен проблем?! Само при подаване на газ ли е? Пробвал ли си след ускорение да изключиш от предавка? - спира ли? ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 4 Май 2017 Сподели Публикувано 4 Май 2017 Колега, това и при мен го правеше и не мога да се сетя, което точно реши проблема. По спомени смених гумаджийницата и директно влязох с това оплакване и после колата заспа...Не се хвърляй на каретата, пробвай първо с реглаж на преден мост + пак баланс на гумите, ако трябва завърти джанти, промени цялата схема преди да се набутваш с повече пари.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 4 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2017 Само при подаване на газ.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 4 Май 2017 Сподели Публикувано 4 Май 2017 Само при подаване на газ..Дааа само при подаване на газ!Пускаш газта и спира... Много странно беше, както изведнъж се появи, така и след 2 месеца изчезна и да чукам на дърво от 2г. го няма... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 Май 2017 Сподели Публикувано 4 Май 2017 Карета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 4 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2017 Рециклиране ли?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 Май 2017 Сподели Публикувано 5 Май 2017 Не - нови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 5 Май 2017 Сподели Публикувано 5 Май 2017 На фебест, по спомен излизаха, около 140лв едното нови. Ако се поразровиш из нета ще ги откриеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 Май 2017 Сподели Публикувано 5 Май 2017 Нещо не ме кефят фебест, преди година смених шарнири и тампони с такива. Шарнирите ОК ама тампоните на носача за 9 месеца са в по-лошо състояние от 20 годишните оригинални които свалих. Май във форума някой продаваше за галант нови вътрешни карета. Аз си реших, по скоро Миро от Ратола ми реши проблема с оригинални такива. Цената беше дори по ниска от тази на Фебест (в България де, че тука са поне с 30% отгоре). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 Май 2017 Сподели Публикувано 5 Май 2017 На Фебест са 120 лева едното, но ги нямат и доставката им е за малко повече от месец. Милене, колко ти излезе при Миро оригиналното каре? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 Май 2017 Сподели Публикувано 5 Май 2017 По спомен към 130, записал съм си смяна на вътрешни карета и предни накладки 300 гроша ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 7 Май 2017 Сподели Публикувано 7 Май 2017 По спомен към 130, записал съм си смяна на вътрешни карета и предни накладки 300 гроша ;)а вътрешните карета колеги заедно с чашките ли вървят,к-т? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 Май 2017 Сподели Публикувано 8 Май 2017 Даже и с грес и маншони Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 8 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2017 Значи да се ориентирам със сигурност към вътрешни карета?! Усещат се някакви луфтове (придърпване и почукване) при ниски обороти и висока предавка също така.. Когато има спускане не е проблем и да набере 150 примерно без тресене ако е плавно подаването на газта, но на равно и байр се клати много Колко време още мога да карам така ако карам бавно да речеме? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 Май 2017 Сподели Публикувано 8 Май 2017 Същите симптоми и като при мен. Аз изкарах така цяла година ;) Износването беше яко, чашките имаха по 3-4мм вдълбаване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 12 Май 2017 Сподели Публикувано 12 Май 2017 Значи да се ориентирам със сигурност към вътрешни карета?! Усещат се някакви луфтове (придърпване и почукване) при ниски обороти и висока предавка също така.. Когато има спускане не е проблем и да набере 150 примерно без тресене ако е плавно подаването на газта, но на равно и байр се клати много Колко време още мога да карам така ако карам бавно да речеме?Колега имах същия проблем със спейс стара,оказа се вътрешно каре,преди това си мислех за баланс на гуми или джанти/криви/,но майстора-отсече каре и така излезе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 13 Май 2017 Сподели Публикувано 13 Май 2017 Още един глас за вътрешно каре.Минах по същия път, само че на каризмата На дългата полуоска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.