Премини към съдържание

Предложете ми сервиз.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Имам Padjero 2002 , 3,2 DID , automat и гасне във високи обороти. Сменял съм нафтова помпа и съмненията са че не е зацепена правилно.

Моля да ми предложите добър сервиз!

Благодаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А в кой регион трябва да бъде сервиза? Ако помпата не е зацепена правилно ще има някакъв цвят пушилка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно маричко се оплакваше, че диджея му говорил с троснат тон. Даже беше пуснал тема подобна на тази, само, че в заглавието се търсеше сервиз без този на диджея :shock:

 

Истината е, че колкото и троснато да говори понякога, колкото и да са му смотани помощниците в сервиза понякога, това е единственото адекватно място в София където могат да ти оправят колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно маричко се оплакваше, че диджея му говорил с троснат тон. Даже беше пуснал тема подобна на тази, само, че в заглавието се търсеше сервиз без този на диджея :shock:

 

Истината е, че колкото и троснато да говори понякога, колкото и да са му смотани помощниците в сервиза понякога, това е единственото адекватно място в София където могат да ти оправят колата.

......на ден отговарям между 150 и 200 телефонни разговора,повечето "само да ме питат" колеги ,най често от провинцията.....имам доста проблемни коли,някои от тях седят със седмици наред и си чакат реда....

Освен това не зависи всичко от мен,имам по веригата подоставчици, подизпълнители и т.н. които и те понякога се дънят,когато това стане ,много нерви се хабят,а когато това стане ,както и когато някой иска за "вчера " да му се види/оправи колата, ставам "киселяк".....за господина ще му кажа, че проблема не е в грешното зацепване, един зъб + или - не е това проблема,проблема е друг и едва ли някой ще го хване без точната апаратура.....

Мислех да не пиша в темата, ама ме досърбя...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях свидетел точно на това, за което DJ-a говори. Ходих при Пламен за проблеми с Аутлендъра, не вървеше и светеше чека на катализатор, за 2 часа, 2 часа и половина, които бях там, сигурно над час говори по телефона и постоянно идваше и някой, на който също обръщаше внимание, даже се зачудих на нервите му и как обърна внимание на всички. Но диагностиката и настройката на TPS, които направи... Да кажем просто, че колата ми е друга. :icon_angel: Много съм доволен от работата му и бих ти препоръчал да отидеш при него и съм сигурен, че ще ти реши проблема или поне ще ти даде насоки.

 

Във форума освен при Пламен, Миро от Ратола и Милен в Пловдив, няма как да ти препоръчаме някой друг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......на ден отговарям между 150 и 200 телефонни разговора,повечето "само да ме питат" колеги ,най често от провинцията.....имам доста проблемни коли,някои от тях седят със седмици наред и си чакат реда....

Освен това не зависи всичко от мен,имам по веригата подоставчици, подизпълнители и т.н. които и те понякога се дънят,когато това стане ,много нерви се хабят,а когато това стане ,както и когато някой иска за "вчера " да му се види/оправи колата, ставам "киселяк".....за господина ще му кажа, че проблема не е в грешното зацепване, един зъб + или - не е това проблема,проблема е друг и едва ли някой ще го хване без точната апаратура.....

Мислех да не пиша в темата, ама ме досърбя...... :D

 

Виж мнениетоМаричко написа на 11 март 2017 - 11:44 :

 

 

Здравейте колеги,

имам Padjero 3-DID 3.2, automat.

Гасне ми при подаване на повечко газ! Сменена е нафтова помпа преди 18 месеца. На диагностика не излиза никаква грешка и при последната смяна на нафтовия филтър, нямаше нито вода, нито мръсотия, нито стружки.

Ако някой ми даде съвет или насока какво да правя, ще съм благодарен!

 

DJ Tymbi

 

...ГНП-то няма дебит или е сложена с голямо закъснение...

 

 

Колега DJ Tymbi, моите уважения ама това ми го писа ти. Защо като твърдиш сега че не можеш да дадеш правилна диагноза ми пишеш преди това че знаеш проблема точно какъв е?

Целта ми в този форум не е да се заяждам ама брато дръж се по телефона по-адекватно и с уважение! Ако не можеш да прецениш какъв човек съм - ще ти кажа : ИСКАМ ДА СИ ЗАПАЗЯ ЧАС (вече за 4-ти път ти го казвам) ЗА ГАСНЕЩОТО МИ ПАДЖЕРО! И АЗ ИМАМ ФИРМА СВЪРЗАНА С АВТОМОБИЛИ И СЪМ ЕДИН ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ МАЙСТОРИ В МОЯТА СФЕРА (няма да казвам с какво се занимаваме за да не излезне че правя реклама) ПО НЯКОЙ ПЪТ И НА МЕН МИ Е КИСЕЛО АМА 3 СЕДМИЦИ ДА МИ ДЪРЖИШ ТОН Е НЕДОПУСТИМО! ИМАМ ПАРИ И СЪМ ГОТОВ ДА ТИ ПЛАТЯ ЗА ДА МИ ОПРАВИШ КОЛАТА!

НАДЯВАМ СЕ ДА НЕ МИ ТРИЕТЕ ТЕМАТА И ТОЗИ ПЪТ, ЗАЩОТО НИЩО ОТ ТЕЗИ ФАКТИ НЕ Е ЛЪЖА КОЛЕГИ АДМИНИСТРАТОРИ!!!

 

МОЛЯ ДА МИ ПРЕДЛОЖИТЕ СЕРВИЗ БЕЗ ДЖЕЙ АУТО!

МОЛЯ ВИ ПРОСТО! С МОЯТА КОЛА ВОЗЯ И БЕБЕНЦЕ И ТЕГЛЯ ЛОДКА И КАРАВАНА. ПОСЛЕДНИЯ ПЪТ МИ ЗАГАСНА НА ИЗПРЕВАРВАНЕ НА ТИР ПО МЕЖДУГРАДСКИ ПЪТ!

МОЛЯ ВИ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колега DJ Tymbi, моите уважения ама това ми го писа ти. Защо като твърдиш сега че не можеш да дадеш правилна диагноза ми пишеш преди това че знаеш проблема точно какъв е?

 

.....защото това са само предположения, като се занимаваш в тази сфера, би трябвало да ти е ясно, че по форума,не може да ти се оправи колата.....има един и същи тип проблеми ,които се повтарят примерно 50-60 % от всички коли...останалите са други типове проблеми , в които може да влезне и твоята кола....за тази цел се прави ТОЧНА диагностика, и тогава се определя поне насоката ,в която трябва да се върви,ама би трябвало това и на вас да ви е ясно "колега".....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колега Маричко http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_images/elegant-red/user_popup.png,

когато изискваш уважение, трябва да покажеш такова.

Във форума администратори и модератори изискваме да се спазват Правлата на форума

 

Не е необходимо да "скачаш" на Caps/Lock-a на клавиатурата, за да разберем какво искаш.

Още повече да се създава излишно напрежение.

Нито един конфликт на света не се разрешава с война, дрязги и агресии!

Вече изтрих една тема от теб.

За това ти предлагам да се спреш с този тон, за да не се стигне до други мерки във форума!

Относно DJ Tymbi

може и да си прав. Самият аз съм изисквал от него адекватно човешко отношение многократно, но съм подхождал с разбиране, защото работата му никак не е лека и сме си изглаждали отношенията. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/spoko.gif

 

Относно темата. Кой и какво ти е правил по колата? Не е ли редно тези, които са "омазали" нещата да си ги оправят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ще похваля Диджея. Обадих се за ремъци и се разбрахме за ден и час, но установих, че имам и счупена пружина. Намерих пружина като същевременно се консултирах с него и се доразбрахме за ремонта. Отделих си един следобед и след няколко часа в сервиза всичко беше готово, а си се наприказвахме с Пламен и другите клиенти на воля. Който не го харесва в Балкан-Стар чакат и точат брадви за автомобилни ентусиасти като нас, ако всеки разбираше от всичко нямаше да се получават тези голямобуквени коментари.

поздрави!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@Маричко, освен сервиза на диджея има още три сервиза в София дето правят митсубиши, това са ратола, балкан стар и рубин. Аз лично не бих ти препоръчал нито един от тях за елементарен ремонт, да не говорим за сериозен такъв. Разбира се нищо не ти пречи да отидеш и да ги провериш лично, да си оставиш джипа да го ремонтират.

 

п.с.Ако е само до правилно зацепване на ГНП-то това би трябвало да го може всеки механик завършил с над 3.50 Ботушев или Макгахан. Едвали е толкова сложно да догодиш чертичките/точките на три вала...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...