Премини към съдържание

Питанки за Паджеро 4


Препоръчано мнение

Здравейте,

Паджерото ме заинтересува и имам няколко въпроса. Говоря за кола втора употреба от 2005-2010, дълга база.

1. В Австралия се оплакват от голямо тракане на таблото. Това според мен означава лошо качество, но и предполагам там карат доста време по чукари. В България има ли такава проява и може ли да се оправи?

2. Навигацията предполагам е безполезна?

3. Пише, че е доста шумен в купето. Гледах руснаците правят цялостна звукоизолация за към 1000 лева, това нещо има ли кой да го извърши тук?

4. Има ли съществени разлики между дизеловия двигател със 170 коня и този с 200?

5. Увисва ли задната врата от тежестта на гумата?

6. Третият ред седалки маха ли се?

7. Ръждясва ли и как може да се предпази?

8. Има ли начин да се провери състоянието на веригата без да се разглобява всичко?

9. Филтърът за твърди частици трябва ли да се маха или може да се избегне с нашата нафта? Влизало в авариен режим ли, какво...

10. Има ли някой милостив човек от Варна, който да ми позволи да му пробвам Паджерото в някой почивен ден? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте,

Паджерото ме заинтересува и имам няколко въпроса. Говоря за кола втора употреба от 2005-2010, дълга база.

1. В Австралия се оплакват от голямо тракане на таблото. Това според мен означава лошо качество, но и предполагам там карат доста време по чукари. В България има ли такава проява и може ли да се оправи?

2. Навигацията предполагам е безполезна?

3. Пише, че е доста шумен в купето. Гледах руснаците правят цялостна звукоизолация за към 1000 лева, това нещо има ли кой да го извърши тук?

4. Има ли съществени разлики между дизеловия двигател със 170 коня и този с 200?

5. Увисва ли задната врата от тежестта на гумата?

6. Третият ред седалки маха ли се?

7. Ръждясва ли и как може да се предпази?

8. Има ли начин да се провери състоянието на веригата без да се разглобява всичко?

9. Филтърът за твърди частици трябва ли да се маха или може да се избегне с нашата нафта? Влизало в авариен режим ли, какво...

10. Има ли някой милостив човек от Варна, който да ми позволи да му пробвам Паджерото в някой почивен ден? :)

...Здравей....

1.не е лошо качеството,но е така, трака си...може да се отстрани със спец фолио,моето така го направих и поне 7-8 пъти намаля,но си го има все още...

2.навигация има с БГ карта,моето има такава, но диска го дадох на някого, и после не ми го върнаха а аз пък забравих на кой съм го дал,има тук човек, който има такава карта ....

3, може да се шумоизолира с доста неща....но моя е бензин и не му трябва такива неща....

4. има, но този с 200 к.с. е след 2010 год.....

5.не увисва, поне аз не съм виждал все още....

6.да, махат се и е елементарно....

7. малко да, най много по ръбовете на подкалниците на задните две врати....

8.има, но все пак трябва да се свали поне капака на клапаните....

9. не е задължително, но ако се наложи, има и втора ръка , които стават, може да се махне,но трябва да се пипа софтуера....

10. има, дано ти прочетат поста.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Здравей....

1.не е лошо качеството,но е така, трака си...може да се отстрани със спец фолио,моето така го направих и поне 7-8 пъти намаля,но си го има все още...

2.навигация има с БГ карта,моето има такава, но диска го дадох на някого, и после не ми го върнаха а аз пък забравих на кой съм го дал,има тук човек, който има такава карта ....

3, може да се шумоизолира с доста неща....но моя е бензин и не му трябва такива неща....

4. има, но този с 200 к.с. е след 2010 год.....

5.не увисва, поне аз не съм виждал все още....

6.да, махат се и е елементарно....

7. малко да, най много по ръбовете на подкалниците на задните две врати....

8.има, но все пак трябва да се свали поне капака на клапаните....

9. не е задължително, но ако се наложи, има и втора ръка , които стават, може да се махне,но трябва да се пипа софтуера....

10. има, дано ти прочетат поста.....

 

Благодаря!

 

Относно фолиото, за нещо такова ли говорим?

 

А за двигателя 200 коня не знам, в Уикипедия пише 2011, аз гледах обяви 2009 и 2010... Има ли начин да се разбере по нещо?

Редактирано от AdmiralAnimE
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....за фолиото е същото , само че на тези коли най много трака жабката,която бравичка е поставена в единия край,а не като на другите коли по средата....очевидно е защо е там, но пък има друг минус.....за целта от същото фолио се изрязват малки квадратчета и се лепят от вътрешната страна на капака така, че като се затвори да уплътни луфта.....за таблото е доста по трудно да се уплътни , защото се сваля,но......имаа и други изолационни материали ,но това е въпрос на предпоч1итание, общо взето всички вършат работа....

Само по ВИН-а на колата се разбират конете , и то косвено, по номерата на турбината, дюзите и т.н........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. При моето трака, че не се трае радиото, но с 1-2 удара от дясно се оправя.

3. Дизела трака яко, но за 1000лв аз лично бих заредил 250литра нафта вместо да го изолирам.

6. Задни те седалки се махат и става едно много добро багажно отделение - в момента съм така, но трябва да имаш място къде да ги държиш.

поздрави и успех с покупката - няма да съжаляваш и 3-ка да вземеш (лично мнение, единствено мултимедията блазни 30Гб диск и навигация + 12 май колонки с вуфър,но за разликата в парите може да си направиш и по-добра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скрити са, да.

 

В такъв случей и да ги махнеш няма да се увеличи с много багажното отделение, както пише часовника по нагоре. Евентуално да оставиш една кутия с инструменти..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случей и да ги махнеш няма да се увеличи с много багажното отделение, както пише часовника по нагоре. Евентуално да оставиш една кутия с инструменти..

...при мен там са газовите бутилки........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече на две места гледам, че ако вода достигне до нивото на вратата, направо влиза вътре. Вярно ли е и оправя ли се с уплътнения? Не че ще тръгна за газя, ама все пак...

А относно шумоизолацията, скъпо е, но бих предпочел да не ми бучат ушите на дълъг път или висока скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече на две места гледам, че ако вода достигне до нивото на вратата, направо влиза вътре. Вярно ли е и оправя ли се с уплътнения? Не че ще тръгна за газя, ама все пак...

А относно шумоизолацията, скъпо е, но бих предпочел да не ми бучат ушите на дълъг път или висока скорост.

....да вярно е, но и при други марки е така....когато бях със старото паджеро, минахме през една река на Плана планина и с една ТЛК 120 и при него имаше повече вода вътре.... :D :icon_blush:

За целта си има спец техники и материали,най добрите от които са на ARB ,с които се доработват такива неща....на другата ми кола мисля да ги използвам, но за сега няма време......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече на две места гледам, че ако вода достигне до нивото на вратата, направо влиза вътре. Вярно ли е и оправя ли се с уплътнения? Не че ще тръгна за газя, ама все пак...

А относно шумоизолацията, скъпо е, но бих предпочел да не ми бучат ушите на дълъг път или висока скорост.

Шумен е дизелът. Но паджеро 4 дизел е супер морално остарял. Бих го избягвал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шумен е дизелът. Но паджеро 4 дизел е супер морално остарял. Бих го избягвал.

Да, може да е остарял, но не ми пречи. Доколкото четох, и бензиновия, и дизеловия са много стара техника, но са здрави и доказали се. Същото и за скоростната кутия. Някаква конкретна причина за избягване? Че не ми се иска на бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, може да е остарял, но не ми пречи. Доколкото четох, и бензиновия, и дизеловия са много стара техника, но са здрави и доказали се. Същото и за скоростната кутия. Някаква конкретна причина за избягване? Че не ми се иска на бензин.

Здрави ли, никак не бих казал, особено дизелът. Въпрос на време са проблеми с ДПФ, които всъщност са породени от друго и накрая вредят на турбото. Трупа нагар в смукателя зловещо, ангренажната верига се разтяга. Шумен и тромав. Имал съм паджеро 4 и то купувано от Балканстар. Иначе е проходимо и внушително.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То за филтъра май няма как да се избегне с каквато и да е по-нова кола. Не ми харесват тия работи, на него пък не му харесва нафтата. Чел съм големи схеми за такива коли как трябвало да се ходи не знам си колко километра на високи обороти и пак не ставало, задръствал се. Не знам производителите какво мислят, само да отметнат някаква норма явно.

За веригата видях темата тук, сменяла се на 100000+ км уж да няма проблеми. А на други места казват, не било е нужно. За какви цени става въпрос (не от Балканстар)?

Възникнаха ми още въпроси:

1. В някакви руски книжки гледам имало вариант с печка(отопитель), но не виждам копче като на Прадо 120 (pwr heat, нещо такова беше). Или бъркам нещата?

2. Има ли значение дали ще се кара винаги с включен климатик? В моята кола няма копче за него, там е винаги на климатик, затова питам. Говоря за компресора, не за цялостно изключване на духалката.

3. За обслужване на масло на двигателя и филтри чета 15000 и 20000 км. Не знам кое е по-вярно, но това включва ли и скоростна кутия и каквото друго има, или то е отделно, примерно с веригата?

 

Благодаря отново на всички за мненията.

Редактирано от AdmiralAnimE
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...рано или късно винаги ще имате проблем с ДПФ-а,има начин вече да се премахне, но не съм пробвал вече ,а и сега гледам се говори че за дизелите нещата ще се затегнат и не знам колко добре е да се маха....нов ДПФ е скъп, има китайски заместители, но и те са скъпи.....

Веригата съм виждал скъсана на 112 к км.пробег, но съм виждал и на 200 к км( която вече трака яко)......в общи линии към 150 к км пробег трябва да се сменя.....внимавайте какви части ще слагате и кой ще ви я прави, защото това не е упражнение за всеки.....иначе смяната й излиза около 800 лв.....

С това не е лошо да се смени и мот. масло , защото при сваляне на челния капак( там пак трябва да внимавате да не го счупите) пада стария силикон в картера , и после се налага да се мие ......така и така ще се източва маслото от него, по добре е да се смени.......

Интервала на смяна на маслата зависи от пробега , който правите на година.....ако ежедневно се пали и се кара по 10-15 км./ден(или 10к. км на година) ,то маслото се сменя на не повече от 10к км пробег, но ако го карате на дълги растояния всеки ден ,може и на 15к км. интервал да го смените......маслото трябва да бъде 5В30 и спец. за ДПФ филтри....около 9 литра хваща....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То за филтъра май няма как да се избегне с каквато и да е по-нова кола. Не ми харесват тия работи, на него пък не му харесва нафтата. Чел съм големи схеми за такива коли как трябвало да се ходи не знам си колко километра на високи обороти и пак не ставало, задръствал се. Не знам производителите какво мислят, само да отметнат някаква норма явно.

За веригата видях темата тук, сменяла се на 100000+ км уж да няма проблеми. А на други места казват, не било е нужно. За какви цени става въпрос (не от Балканстар)?

Възникнаха ми още въпроси:

1. В някакви руски книжки гледам имало вариант с печка(отопитель), но не виждам копче като на Прадо 120 (pwr heat, нещо такова беше). Или бъркам нещата?

2. Има ли значение дали ще се кара винаги с включен климатик? В моята кола няма копче за него, там е винаги на климатик, затова питам. Говоря за компресора, не за цялостно изключване на духалката.

3. За обслужване на масло на двигателя и филтри чета 15000 и 20000 км. Не знам кое е по-вярно, но това включва ли и скоростна кутия и каквото друго има, или то е отделно, примерно с веригата?

 

Благодаря отново на всички за мненията.

 

Трябва ли ви офроудър, т.е колко и къде ще карате извън пътя? Или големият джип е избор по причини за авторитет. Какъв е бюджетът, който е предвиден и какви са другите марки и модели, които разглеждате.

Климатикът може да се изключи, т.е компресорът му. Печки се монтират допълнително. Маслото на скоростите може да се сменя на 50 000 км.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ли ви офроудър, т.е колко и къде ще карате извън пътя? Или големият джип е избор по причини за авторитет. Какъв е бюджетът, който е предвиден и какви са другите марки и модели, които разглеждате.

Климатикът може да се изключи, т.е компресорът му. Печки се монтират допълнително. Маслото на скоростите може да се сменя на 50 000 км.

....за тези пари и това, което получава не е лошо съотношението....видях един П4 ,което се продаваше за 16к лв.....но по принцип за около 20к лв. може да си вземе читаво.....моето лично мнение е, че заместителя на П4 е ТЛК 200 от японските джипове,само че цената е 2х върху паджеровата цена....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ли ви офроудър, т.е колко и къде ще карате извън пътя? Или големият джип е избор по причини за авторитет. Какъв е бюджетът, който е предвиден и какви са другите марки и модели, които разглеждате.

Климатикът може да се изключи, т.е компресорът му. Печки се монтират допълнително. Маслото на скоростите може да се сменя на 50 000 км.

Предпочитам да не навлизаме в тази насока, защото ще ми препоръчате нещо съвсем друго :) В момента съм още на етап задълбочено проучване. Главните ми изисквания са пълен привод, по-голям просвет, дизел, надеждност, 2006+ година, 4 врати. Трябва ми най-вече за дълъг път и сигурност през зимата. Минах през всякакви високи комбита, паркетници и джипове, спрях се на Паджеро въпреки недостатъците му. Щях да съм доволен от едно Волво ХС70, но хем струва колкото джип, хем е с някакъв халдекс, на който вяра нямам. Изобщо не ми минава наум за авторитет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам да не навлизаме в тази насока, защото ще ми препоръчате нещо съвсем друго :) В момента съм още на етап задълбочено проучване. Главните ми изисквания са пълен привод, по-голям просвет, дизел, надеждност, 2006+ година, 4 врати. Трябва ми най-вече за дълъг път и сигурност през зимата. Минах през всякакви високи комбита, паркетници и джипове, спрях се на Паджеро въпреки недостатъците му. Щях да съм доволен от едно Волво ХС70, но хем струва колкото джип, хем е с някакъв халдекс, на който вяра нямам. Изобщо не ми минава наум за авторитет.

Всеки японски СУВ ще свърши работата тогава. Не ви трябват нито бавни, нито блокажи за тази цел, нито 2,5 тона, които да разнасяте в останалите 350 дни, в които няма истински зимни условия. XC70 e чудесно технически, но е тесничко. От гамата на Мицубиши Аутлендър е далеч по подходящ избор в комплектацията с 2,2 френски дизел и 156 конски сили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки всеки, но ако беше толкова лесно нямаше да питам :) Като тръгнах да търся, всичко което знаех е немски и руски коли. Нямах си на представа, че има бавни предавки и диференциали, нямах си на представа, че има 20 вида системи 4х4. Чета и осъзнавам, че вече не е същото и искам повече. Така от Ауди Олроуд през 30 коли стигнах до Паджеро.

Аутлендъра го слагам при Витара 3 - лично за мен на пръв поглед чудесни коли, но не мога да преглътна салона, който поне на снимки ми лъха на евтино или просто не ми допада. В една кола търся освен покриване на изисквания, също така да се чувствам като у дома си.

Смятам да си поддържам колата за дълго време. Паджерото, както и други японски коли за тези години е сравнително остаряло от гледна точка на екстри и съвременни тенденции, но пък е едно от малкото возила, които все още са уж здрави. Гледам на него като на последния самурай - и по външен вид, и по тенденцията такива коли да не се произвеждат. Чета, чета и се отчайвам - на новите се скапвала електрониката, не издържали много, защото са правени да ги караш 5 години, набъкани са с ненужни за мен екстри, дори новите модели на Ланд Крузър не били толкова надеждни. (а тук пък веригата е икономия) Също ми прави впечатление, че в Русия си харесват Паджерото, а там наистина има нужда от джипка.

Звучи като че ли защитавам сегашния си избор, но просто смятам, че съм огледал всичко подходящо. Така или иначе окончателното решение ще бъде при пробно каране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....моето лично впечатление от П4 е доста позитивно,но моето е бензин....всичко което ми трябва го има, дори и в повече( но като е гарга да е рошава)...Ще повторя по горе думите си ,че П4 за цената си е много добър избор....ще се опитам да нахвърля + и - на този модел ,но дизела им, нищо че моята е бензин ( имам доста голям допир до такива коли )....

Пъво с минусите"

- мотора е действително по шумен от аналогичните конкуренти.....

- проблема с ДПФ филтъра не може да се избегне( може, но трябва всеки ден да имаш поне 80 км извънградско)....има начин да се игнорира софтуерно, но пък сега чета че в Европа направо си забраняват всчкакви дизели,а не само тия дето нямат ДПФ....

- Проблема с агр. верига не е чак толкова проблем, по скоро го слагам в графата " по честа подръжка" -сменя се средно на 150к км пробег.....

- има скърцащи пластмаси вътре в купето, като че ли не са захванати здраво и от там -подскачането на таблото при каране по павета.....

- криви дисковете като за закуска, така че бъди готов да си го караш с тресене на колата при спиране ....

Плюсовете са :

- изключително здраво окачване,шарнири,накрайници, биалетки , тампони и т.н.

- мотора е горе долу добър и надежден( до сега е нямало проблем с глави, помпи,дюзи и т..н.....)

- харчи сравнително малко - градско -около 14 ,извънградско - около 10.....

- автомата му е доста надежден и корав и превъзхожда като здравина някои модели на ЗТ.....но за това пък е с 5 предавки

-има една от най добрите системи 4х4,както и това, че можеш да вкл. в движение до 120 км./ч. от 2Н на 4Н без да спираш....

-ходовата част ,както и механиката на задвижването е много масивно и надежно.....

-интериора е мнго по добър от на Оутлендъра,както и от на други коли в същия сегмент(с малки изключения разбира се )

-представя се отлично при пресечен терен,кал, вода,сняг и бариери до 40 см. височина....

-страничния допустим наклон е до 42 градуса, но аз моя съм го пускал и до 45 гр....напречния е до 45 градуса.....

-има много добра система за стабилизиране - ЕСП....или ASC....

Като цяло ,ако не си нервак на пътя и не караш постоянно с повече от 150-160 км./ч. това е много добър избор ....както казваше един мой приятел , това е джип ,който като тръгнеш за някъде, винаги ще стигнеш...даме ще те закара там, за където си тръгнал....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки всеки, но ако беше толкова лесно нямаше да питам :) Като тръгнах да търся, всичко което знаех е немски и руски коли. Нямах си на представа, че има бавни предавки и диференциали, нямах си на представа, че има 20 вида системи 4х4. Чета и осъзнавам, че вече не е същото и искам повече. Така от Ауди Олроуд през 30 коли стигнах до Паджеро.

Аутлендъра го слагам при Витара 3 - лично за мен на пръв поглед чудесни коли, но не мога да преглътна салона, който поне на снимки ми лъха на евтино или просто не ми допада. В една кола търся освен покриване на изисквания, също така да се чувствам като у дома си.

Смятам да си поддържам колата за дълго време. Паджерото, както и други японски коли за тези години е сравнително остаряло от гледна точка на екстри и съвременни тенденции, но пък е едно от малкото возила, които все още са уж здрави. Гледам на него като на последния самурай - и по външен вид, и по тенденцията такива коли да не се произвеждат. Чета, чета и се отчайвам - на новите се скапвала електрониката, не издържали много, защото са правени да ги караш 5 години, набъкани са с ненужни за мен екстри, дори новите модели на Ланд Крузър не били толкова надеждни. (а тук пък веригата е икономия) Също ми прави впечатление, че в Русия си харесват Паджерото, а там наистина има нужда от джипка.

Звучи като че ли защитавам сегашния си избор, но просто смятам, че съм огледал всичко подходящо. Така или иначе окончателното решение ще бъде при пробно каране.

Един съвет - спри да мислиш, купувай, явно П4 ти е легнало на сърцето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....моето лично впечатление от П4 е доста позитивно,но моето е бензин....всичко което ми трябва го има, дори и в повече( но като е гарга да е рошава)...Ще повторя по горе думите си ,че П4 за цената си е много добър избор....ще се опитам да нахвърля + и - на този модел ,но дизела им, нищо че моята е бензин ( имам доста голям допир до такива коли )....

Пъво с минусите"

- мотора е действително по шумен от аналогичните конкуренти.....

- проблема с ДПФ филтъра не може да се избегне( може, но трябва всеки ден да имаш поне 80 км извънградско)....има начин да се игнорира софтуерно, но пък сега чета че в Европа направо си забраняват всчкакви дизели,а не само тия дето нямат ДПФ....

- Проблема с агр. верига не е чак толкова проблем, по скоро го слагам в графата " по честа подръжка" -сменя се средно на 150к км пробег.....

- има скърцащи пластмаси вътре в купето, като че ли не са захванати здраво и от там -подскачането на таблото при каране по павета.....

- криви дисковете като за закуска, така че бъди готов да си го караш с тресене на колата при спиране ....

Плюсовете са :

- изключително здраво окачване,шарнири,накрайници, биалетки , тампони и т.н.

- мотора е горе долу добър и надежден( до сега е нямало проблем с глави, помпи,дюзи и т..н.....)

- харчи сравнително малко - градско -около 14 ,извънградско - около 10.....

- автомата му е доста надежден и корав и превъзхожда като здравина някои модели на ЗТ.....но за това пък е с 5 предавки

-има една от най добрите системи 4х4,както и това, че можеш да вкл. в движение до 120 км./ч. от 2Н на 4Н без да спираш....

-ходовата част ,както и механиката на задвижването е много масивно и надежно.....

-интериора е мнго по добър от на Оутлендъра,както и от на други коли в същия сегмент(с малки изключения разбира се )

-представя се отлично при пресечен терен,кал, вода,сняг и бариери до 40 см. височина....

-страничния допустим наклон е до 42 градуса, но аз моя съм го пускал и до 45 гр....напречния е до 45 градуса.....

-има много добра система за стабилизиране - ЕСП....или ASC....

Като цяло ,ако не си нервак на пътя и не караш постоянно с повече от 150-160 км./ч. това е много добър избор ....както казваше един мой приятел , това е джип ,който като тръгнеш за някъде, винаги ще стигнеш...даме ще те закара там, за където си тръгнал....

 

Благодаря за изчерпателното мнение. Аз не мисля да се състезавам, 130-140 км/ч са ми достатъчни.

Какво може да се направи относно филтъра? И аз ги чета тия работи за дизела във Франция и Германия, в момента не ми пука, но... След евентуално частично или пълно задръстване, вариантите само пълно премахване и смяна ли са? Ако се махне, ще има ли проблем при преглед в СБА?

За дисковете лек има ли и това отразява ли се на спирачния път?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...