Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

AdmiralAnimE

Потребители
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

AdmiralAnimE's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Попрочетох за филтъра и общо взето той ми е най-голямата тревога. На 90% съм убеден, че трябва да се махне, дори преди да е направил проблем. Не може просто да карам както някой друг иска, не може да губя доверие в колата, не може и изведнъж да губя мощност по решение на електрониката, а след това да давам безбожно много пари за глупости. Уж през 2009 са го сменили с пасивен, който не бил толкова проблемен и не искал специално масло. Това вярно ли е? Отнася ли се и за Европа? Някой знае ли дали премахването му увеличава емисиите до толкова, че да излязат извън нормата - евро 4 или каквато е там? За турбината вече ми се е случвало нещо, предполагам със всички турбодизели е така? Общо взето си карах спокойно и градско и извънградско, не я мъча и не вдигам високи обороти. Един ден обаче като ми падна мощността и не се въртеше турбината... След изгасване и запалване се оправя. Хайде след няколко дена пак - седя на 100, газ до дупка ама нъцки. И накрая ми чистиха геометрията и препоръчаха да настъпвам до 4000 от време на време.
  2. И да обсъждаме няма лошо, но не зависи само от мен. А ако съм зад някоя кола на газ, веднага затварям климатика. Към vld1: По точка 1 не мога да коментирам, преди да съм карал. Тракането може да е поносимо за едни и да не е за други. В момента карам дизел, но мога да се обзаложа от прочетеното, че Паджерото ще е по-шумно. От което отново следва въпроса с допълнителна шумоизолация. А при избор на кола втора употреба, независимо от горивото, проверката на историята и състоянието е задължителна.
  3. Не исках да превръщам темата в "Какъв джип да си купя?". Аз си изхождам много и от емоцията, защото дадена кола не ми ли харесва, колкото и да я хвалят, няма да го бъде. Не искам да разнасям повечко килограми просто така, но се случи че избрах това. За тях като гледам допринася масивността на някои части и допълнително оборудване. Всичко е бонус, защото нямам намерение да се мъча на скали, но и явно няма да имам проблеми на кал, сняг, черен път, планина, явно и някоя рекичка ... Търсих Лексус и някои модели на Нисан и Тойтота, но няма нито тук, нито в Германия. Ако има, ще са малки бройки и то бензин. Газ-бензин избягвам по три причини - смърди по-гадно от нафта, заема багажно място, не ми харесва чувството на потенциална бомба. Все пак наистина благодаря на всички, имате опит и го споделяте! Искам да попитам как се държи през зимата - достатъчно добре ли отоплява, има ли пролуки, от където да влиза студ? Ако се намери модел с два акумулатора, при каква температура има смисъл от стартовия ток на втория?
  4. Разбирам, че е стар модел, както и двигателя. Но това не е проблем, ако е нещо вече познато и здраво. А точно здравината от ония години вече почти не се намира. Разхода извънградско навсякъде го гледам 10, дори 8-9. Бих искал да мина "по-тънко" към по-малък и/или съвременен джип, но и сам не мога да се убедя. Проблема е, че изисквам много и държа нещата да са изпипани. Гледал съм всичко в мобилето, но няма решение. Масовите Санта фе, Кашкай, Рав4, ЦРВ, Аутландер, Гранд витара и т.н. са просто "приемливи", защото вътре са евтиния. Прадо 120 е в същата категория като Паджеро, само че вътре е още по-остарял, че и необяснимо скъп. Ланд крузър 100 отива към категория "леко прекалено големи". Гранд чероки, Туарег, Рейндж ровър и Дискавъри бих казал ми харесват, но ме отказват заради отзивите с много проблеми. Паркетници като Кю7 и ХС90 са съмнителни заради системата 4х4. Какво остава? (Аз изобщо не бързам с покупка, но едва ли нещо ще се промени) А вярно ли е, че филтъра вдига разхода? Какво й е оправено на веригата, проблема не е ли, че е едноредова?
  5. Благодаря, ще почета. На пръв поглед виждам, че ранните модели имали филтър, а 2010+ нямали. Да не би това да се отнася само за Австралия?
  6. Бензина не го мисля, защото не искам да слагам газ. Има ли смисъл от новия двигател с 200 к.с., решени ли са някакви предишни дефекти или просто е по-мощен? - Проблема с дисковете от тежестта ли е? Някак не мога да си го обясня.
  7. Благодаря за изчерпателното мнение. Аз не мисля да се състезавам, 130-140 км/ч са ми достатъчни. Какво може да се направи относно филтъра? И аз ги чета тия работи за дизела във Франция и Германия, в момента не ми пука, но... След евентуално частично или пълно задръстване, вариантите само пълно премахване и смяна ли са? Ако се махне, ще има ли проблем при преглед в СБА? За дисковете лек има ли и това отразява ли се на спирачния път?
  8. Всеки всеки, но ако беше толкова лесно нямаше да питам Като тръгнах да търся, всичко което знаех е немски и руски коли. Нямах си на представа, че има бавни предавки и диференциали, нямах си на представа, че има 20 вида системи 4х4. Чета и осъзнавам, че вече не е същото и искам повече. Така от Ауди Олроуд през 30 коли стигнах до Паджеро. Аутлендъра го слагам при Витара 3 - лично за мен на пръв поглед чудесни коли, но не мога да преглътна салона, който поне на снимки ми лъха на евтино или просто не ми допада. В една кола търся освен покриване на изисквания, също така да се чувствам като у дома си. Смятам да си поддържам колата за дълго време. Паджерото, както и други японски коли за тези години е сравнително остаряло от гледна точка на екстри и съвременни тенденции, но пък е едно от малкото возила, които все още са уж здрави. Гледам на него като на последния самурай - и по външен вид, и по тенденцията такива коли да не се произвеждат. Чета, чета и се отчайвам - на новите се скапвала електрониката, не издържали много, защото са правени да ги караш 5 години, набъкани са с ненужни за мен екстри, дори новите модели на Ланд Крузър не били толкова надеждни. (а тук пък веригата е икономия) Също ми прави впечатление, че в Русия си харесват Паджерото, а там наистина има нужда от джипка. Звучи като че ли защитавам сегашния си избор, но просто смятам, че съм огледал всичко подходящо. Така или иначе окончателното решение ще бъде при пробно каране.
  9. Предпочитам да не навлизаме в тази насока, защото ще ми препоръчате нещо съвсем друго В момента съм още на етап задълбочено проучване. Главните ми изисквания са пълен привод, по-голям просвет, дизел, надеждност, 2006+ година, 4 врати. Трябва ми най-вече за дълъг път и сигурност през зимата. Минах през всякакви високи комбита, паркетници и джипове, спрях се на Паджеро въпреки недостатъците му. Щях да съм доволен от едно Волво ХС70, но хем струва колкото джип, хем е с някакъв халдекс, на който вяра нямам. Изобщо не ми минава наум за авторитет.
  10. То за филтъра май няма как да се избегне с каквато и да е по-нова кола. Не ми харесват тия работи, на него пък не му харесва нафтата. Чел съм големи схеми за такива коли как трябвало да се ходи не знам си колко километра на високи обороти и пак не ставало, задръствал се. Не знам производителите какво мислят, само да отметнат някаква норма явно. За веригата видях темата тук, сменяла се на 100000+ км уж да няма проблеми. А на други места казват, не било е нужно. За какви цени става въпрос (не от Балканстар)? Възникнаха ми още въпроси: 1. В някакви руски книжки гледам имало вариант с печка(отопитель), но не виждам копче като на Прадо 120 (pwr heat, нещо такова беше). Или бъркам нещата? 2. Има ли значение дали ще се кара винаги с включен климатик? В моята кола няма копче за него, там е винаги на климатик, затова питам. Говоря за компресора, не за цялостно изключване на духалката. 3. За обслужване на масло на двигателя и филтри чета 15000 и 20000 км. Не знам кое е по-вярно, но това включва ли и скоростна кутия и каквото друго има, или то е отделно, примерно с веригата? Благодаря отново на всички за мненията.
  11. Да, може да е остарял, но не ми пречи. Доколкото четох, и бензиновия, и дизеловия са много стара техника, но са здрави и доказали се. Същото и за скоростната кутия. Някаква конкретна причина за избягване? Че не ми се иска на бензин.
  12. Вече на две места гледам, че ако вода достигне до нивото на вратата, направо влиза вътре. Вярно ли е и оправя ли се с уплътнения? Не че ще тръгна за газя, ама все пак... А относно шумоизолацията, скъпо е, но бих предпочел да не ми бучат ушите на дълъг път или висока скорост.
  13. Здравейте. Има ли някой от Варна с Паджеро 4, който да ми позволи да го пробвам в някой почивен ден?
  14. Благодаря! Относно фолиото, за нещо такова ли говорим? А за двигателя 200 коня не знам, в Уикипедия пише 2011, аз гледах обяви 2009 и 2010... Има ли начин да се разбере по нещо?
  15. Здравейте, Паджерото ме заинтересува и имам няколко въпроса. Говоря за кола втора употреба от 2005-2010, дълга база. 1. В Австралия се оплакват от голямо тракане на таблото. Това според мен означава лошо качество, но и предполагам там карат доста време по чукари. В България има ли такава проява и може ли да се оправи? 2. Навигацията предполагам е безполезна? 3. Пише, че е доста шумен в купето. Гледах руснаците правят цялостна звукоизолация за към 1000 лева, това нещо има ли кой да го извърши тук? 4. Има ли съществени разлики между дизеловия двигател със 170 коня и този с 200? 5. Увисва ли задната врата от тежестта на гумата? 6. Третият ред седалки маха ли се? 7. Ръждясва ли и как може да се предпази? 8. Има ли начин да се провери състоянието на веригата без да се разглобява всичко? 9. Филтърът за твърди частици трябва ли да се маха или може да се избегне с нашата нафта? Влизало в авариен режим ли, какво... 10. Има ли някой милостив човек от Варна, който да ми позволи да му пробвам Паджерото в някой почивен ден?
×
×
  • Създаване...