tsonev7 Публикувано 23 ноември 2016 Сподели Публикувано 23 ноември 2016 Здравейте, Вече окончателно ми замина моторчето на парното (което се намира под жабката).В един магазин ми каза цена от 186 лева, което включва моторчето + перката (не знам дали се продават поотделно по принцип).Някой купувал ли е такова моторче и цената му като цяло каква е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 23 ноември 2016 Сподели Публикувано 23 ноември 2016 Така е - едно цяло са. Не зная, дали има начин, да бъде отремонтирано. При мен понякога бучи и оборотите падат драстично. Взех си втора употреба, но изчаквам моето да сдаде багажа и тогава ще пробвам ремонт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 25 ноември 2016 Сподели Публикувано 25 ноември 2016 (редакция) Защо не го свалиш това, дето е полу-умряло -- и да си сложиш здравото, вместо да чакаш да блокира напълно? Може и само с почистване да вземе да се оправи. А ако блокира, може да изгори и да стане сложен и безсмислен ремонтът на моторчето. Да кажем, че си го прежалил това, старото. - а и ако блокира, по-скоро трябва бушонът да изгори, но - ако не успее да изгори бушонът, ще прегрява кабели и връзки - ще товари ел. инсталацията.Не е желателно да се ползва така. /- ти пак ще си сложиш резервното, ама това няма нужда да го чакаш - после като се свали ще видиш дали има шанс за втори живот, или какъв му е точно случаят./ А на колегата с тотално заминалото моторче бих препоръчал също да види ако може да го раздвижи, да го смаже и т.н. Имам едно такова моторче (за друга кола), което беше напълно блокирало. Оста беше на втулки, които бяха запекли с нещо. Разбутахме го и уж тръгна да се върти, ама тегаво. Пускахме ток, харчи много ток и прегряват жиците.. Сложихме вазелин на втулките, повъртя тегаво още малко и като се развъртя -> после си работеше много добре. Докато не реших да го сменя с едно друго, което имах. Ама ей-така го смених, за да видя дали другото няма да е по-добро.От напълно блокирало, след като го смазахме с вазелин, после си работеше без проблем - година и нещо го въртях на колата. Редактирано 25 ноември 2016 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin.iliev Публикувано 27 ноември 2016 Сподели Публикувано 27 ноември 2016 Защо не го свалиш това, дето е полу-умряло -- и да си сложиш здравото, вместо да чакаш да блокира напълно? Може и само с почистване да вземе да се оправи. А ако блокира, може да изгори и да стане сложен и безсмислен ремонтът на моторчето. Да кажем, че си го прежалил това, старото. - а и ако блокира, по-скоро трябва бушонът да изгори, но - ако не успее да изгори бушонът, ще прегрява кабели и връзки - ще товари ел. инсталацията.Не е желателно да се ползва така. /- ти пак ще си сложиш резервното, ама това няма нужда да го чакаш - после като се свали ще видиш дали има шанс за втори живот, или какъв му е точно случаят./ А на колегата с тотално заминалото моторче бих препоръчал също да види ако може да го раздвижи, да го смаже и т.н. Имам едно такова моторче (за друга кола), което беше напълно блокирало. Оста беше на втулки, които бяха запекли с нещо. Разбутахме го и уж тръгна да се върти, ама тегаво. Пускахме ток, харчи много ток и прегряват жиците.. Сложихме вазелин на втулките, повъртя тегаво още малко и като се развъртя -> после си работеше много добре. Докато не реших да го сменя с едно друго, което имах. Ама ей-така го смених, за да видя дали другото няма да е по-добро.От напълно блокирало, след като го смазахме с вазелин, после си работеше без проблем - година и нещо го въртях на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin.iliev Публикувано 27 ноември 2016 Сподели Публикувано 27 ноември 2016 Здравей, колега! Проблема с моторчето на парното е обща болка за повечето от нас. Възниква поради факта, че оста на турбината е разположена вертикално и при вентилиране на студен и влажен въздух се създава предпоставка конденза дори и да е малко да се концентрира в най-ниската точка - т.е. в долната втулка, където лагерува опашката на ротора. От влагата първоначално поради влошено триене започва да се чува леко "виене", което в повечето случаи в последствие преминава в силен стържещ звук. В повечето случаи, когато вече се е стигнало до тук опашката на ротора вече не лагерува във втулката, а вече ръждата ги е "споила" и направо превърта втулката в гнездото си към корпуса на двигателчето и оттам идва и този силен и неприятен звук. Съветът ми е да не отписваш за сега моторчето. Свали го заедно с турбината и го занеси в специализиран сервиз за ремонт на стартери и алтернатори. Там са специалисти и ще го разглобят, почистят и смажат както трябва и най-малкото дълго време няма да имаш проблем с това. Ако, все пак моторчето не е повредено. Дано да няма повреда на електронния блок, чрез който се захранва моторчето с регулируемо напрежение. Това можеш да провериш с лампа 12 в. присъединена към буксата вместо моторчето. Турбината е добре набита на оста на двигателчето и те съветвам да оставиш изваждането й да направят в сервиза. Аз направих това, което препоръчвам и на теб и за сега вече около година и половина нямам никакви проблеми. Ако, все пак моторчето е вече повредено, можеш да се обадиш на обявите, където се предлагат на части катастрофирали Лансъри. В сайтовете има няколко такива обяви. Там със сигурност цената ще е по-ниска. При получаването от куриера можеш с два кабела веднага да изпробваш моторчето направо чрез захранване от акумулатора на колата. Ако, имаш някакви въпроси - пиши ми на личния профил. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxander Публикувано 29 ноември 2016 Сподели Публикувано 29 ноември 2016 Само да питам тук (защото си мисля, че и аз имам същия проблем). Моторчето работи, духа студено, но не и топло, независимо на коя страна е завъртян регулатора. Това ли е случая? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 ноември 2016 Сподели Публикувано 29 ноември 2016 (редакция) Има ли силна въздушна струя? Или го чуваш, че работи (по-скоро бучи), но не духа топло?! И на кой модел? Редактирано 29 ноември 2016 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxander Публикувано 29 ноември 2016 Сподели Публикувано 29 ноември 2016 (редакция) Има ли силна въздушна струя? Или го чуваш, че работи (по-скоро бучи), но не духа топло?! И на кой модел? Да, чува се как работи, струята въздух е силна, но e само студена; регулаторът се върти, но топло няма. Лансерът е 2004, комби. Редактирано 29 ноември 2016 от alexxander Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 ноември 2016 Сподели Публикувано 29 ноември 2016 (редакция) При теб проблема е друг. Някъде бях виждал решението му. Имаше нещо механично откачено, което отваря и затваря клапан. Жило?! Или нещо подобно. Ще потърся и ще пиша. Ако, разбира се, нямаш въздушна възглавница в охладителната система. Разгледай това :http://faq.lancer-club.ru/Ремонт_тросика_регулятора_отопителя Редактирано 29 ноември 2016 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxander Публикувано 30 ноември 2016 Сподели Публикувано 30 ноември 2016 Eйй, мерси. Ама тоя линк е нещо празен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 30 ноември 2016 Сподели Публикувано 30 ноември 2016 В раздел Аутлендър имаше тема един колега дето му се беше откачило жилото, ако може да се пъхнеш под таблото и да огледаш дали не се е откачило и при теб. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 30 ноември 2016 Сподели Публикувано 30 ноември 2016 (редакция) Ремонт_тросика_регулятора_отопителяТова го изпиши в гугъл и първите две ще ти дадат представа за проблемаhttps://www.drive2.ru/l/230068/https://www.drive2.ru/l/4062246863888246763/ Редактирано 30 ноември 2016 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxander Публикувано 30 ноември 2016 Сподели Публикувано 30 ноември 2016 ясно, ще потърся, мерси още веднъж! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 11 декември 2016 Сподели Публикувано 11 декември 2016 (редакция) Да внеса малко яснота в моя случай. Моторчето работи, но понякога започва да бучи. Това се случва на обороти по-ниски от максималните. Когато го "форсирам" се оправя. Но не е решение. Днес реших да го разглобя. Свалянето от колата е елементарно. Три винта, една букса и една тръбичка. Свалянето на перката също е лесно. Една гайка. Оста е изрязана и перката излиза нагоре с дърпане. Отдолу има шайба. На гърба на перката откриваме доста метален прах от работата на моторчето.Ваденето на самото моторче от пластмасовия кожух също е лесно. Става ето така :По нататък не съм го разглобявал. Следващия ход трябва да е ваденето на оста с ротора и почистване на всичко. Според мен лагерите са ОК, а и в домашни условия нямаше да се справя. Задоволих се с почистване чрез почукване. Резултата:Не бях сигурен в ефекта от използването на WD40 за почистването и си го спестих. Но и така има ефект. Редактирано 11 декември 2016 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 12 декември 2016 Сподели Публикувано 12 декември 2016 Според мен, проблема идва точно от тези метални и графитени стружки, а не от конденз. Няма никакви следи от ръжда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b_o_g_o Публикувано 14 декември 2016 Сподели Публикувано 14 декември 2016 (редакция) ЗдравейтеЧетейки темата се поинтересувах и попаднах на това тукнадявам се да е полезноСега извън темата, възможно ли е да се увеличи мощността само с подмяната на едно реле, както показват във клипа по- горе?Някой има ли мнение по въпроса? Редактирано 14 декември 2016 от b_o_g_o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 29 декември 2016 Сподели Публикувано 29 декември 2016 ЗдравейтеЧетейки темата се поинтересувах и попаднах на това тукнадявам се да е полезноСега извън темата, възможно ли е да се увеличи мощността само с подмяната на едно реле, както показват във клипа по- горе?Някой има ли мнение по въпроса?Е за какво ти е повече мощност на тая духалка?!?!?!?! Да няма да го ползваш за сушене на женски коси? Ще се скапе по-скоро, друго не мисля че ще стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 29 декември 2016 Сподели Публикувано 29 декември 2016 Според мен, проблема идва точно от тези метални и графитени стружки, а не от конденз. Няма никакви следи от ръжда.Кестен, ти друга работа нямаш ли бе човек?!?!?! Ти я разглоби и сглоби тая кола 100 пъти! Хахахахаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 декември 2016 Сподели Публикувано 29 декември 2016 Имам, но като се повреди нещо - няма как. А и не само Човъркане да има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.И.И Публикувано 9 януари 2017 Сподели Публикувано 9 януари 2017 Здравейте,колеги, смених жилото лятото (изработиха ми го по старото) , не искаше да се застопори при завъртане на копчето. От няколко дни парното се редува:топло- студено, при вкарване на обороти на празен ход, топлото се засилва, газта в движение също замръзва. Маркучите са топли, датчика на таблото за температурата не играе, водната помпа и термостата са нови. Ако колегата се справи с проблема по - бързо да драсне в темата. :mitsu-smiley: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxander Публикувано 16 януари 2017 Сподели Публикувано 16 януари 2017 само да кажа - при мен се оказа, че всичко си е наред. просто клапата заяжда и невинаги може да превключи от топло към студено. Моторчето е здраво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.