Алекс Савов Публикувано 25 август 2016 Сподели Публикувано 25 август 2016 Здравейте, Прегрява ми скоростната кутия.. Симптомите са свистене над 3500 - 4000 оборота и ако караш продължително по магистралата изписва на таблото SLOW DOWN.. Може би ми се струва, но в града над 3000 оборота пак чувам това свистене от скоростната кутия... Маслото е сменено на 70000 км, сега съм на 87000. Сменен е само външния единия филтър, този който се води външния. Въпроса ми е някой лекувал ли е подобно нещо. От гугъл излизат разни теми как се добавя допълнителен радиатор или се сменя с по-голям, та ако има някой който се е преборил с това да сподели опит. Благодаря, Александър С. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 25 август 2016 Сподели Публикувано 25 август 2016 Грешки регистрира ли някакви? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс Савов Публикувано 25 август 2016 Автор Сподели Публикувано 25 август 2016 Грешки регистрира ли някакви? Само за сместа на въздух - гориво. Но това е заради газ-та. Като покарам на бензин изчезва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 август 2016 Сподели Публикувано 25 август 2016 Здравейте, Прегрява ми скоростната кутия.. Симптомите са свистене над 3500 - 4000 оборота и ако караш продължително по магистралата изписва на таблото SLOW DOWN.. Може би ми се струва, но в града над 3000 оборота пак чувам това свистене от скоростната кутия... Маслото е сменено на 70000 км, сега съм на 87000. Сменен е само външния единия филтър, този който се води външния. Въпроса ми е някой лекувал ли е подобно нещо. От гугъл излизат разни теми как се добавя допълнителен радиатор или се сменя с по-голям, та ако има някой който се е преборил с това да сподели опит. Благодаря, Александър С.....какво е малсото ,което сложихте при смяната му?Аз на някоко пъти съм слагал такива радиатори, не само на Лансер и има ефект .....кутията ви загрява, защото веригата буксува в конусите, а това е свързано с маслото ,тъй като конусите пряко зависят от него....възможно е вече веригата да се е износила,тогава и ново масло няма да помогне , нито пък радиатор...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс Савов Публикувано 26 август 2016 Автор Сподели Публикувано 26 август 2016 ....какво е малсото ,което сложихте при смяната му?Аз на някоко пъти съм слагал такива радиатори, не само на Лансер и има ефект .....кутията ви загрява, защото веригата буксува в конусите, а това е свързано с маслото ,тъй като конусите пряко зависят от него....възможно е вече веригата да се е износила,тогава и ново масло няма да помогне , нито пък радиатор...... Маслото е сменено при теб на 70хил.км. Незнам точно с какво масло, но всичко излезе около 450 лева по спомени. Надявам се да не е веригата.. то колата няма още 100хил.км :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2016 Сподели Публикувано 27 август 2016 Маслото е сменено при теб на 70хил.км. Незнам точно с какво масло, но всичко излезе около 450 лева по спомени. Надявам се да не е веригата.. то колата няма още 100хил.км :(....значи е било оригиналното масло......сменете го пак, 70 к км му е вече време..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 27 август 2016 Сподели Публикувано 27 август 2016 ....значи е било оригиналното масло......сменете го пак, 70 к км му е вече време..... Човека ти говори, че маслото е сменено когато колата е била на 70к, сега е на 87к, а ти го караш пак да го сменя? По-скоро трябва да си говорите за рекламация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2016 Сподели Публикувано 27 август 2016 Човека ти говори, че маслото е сменено когато колата е била на 70к, сега е на 87к, а ти го караш пак да го сменя? По-скоро трябва да си говорите за рекламация.....за първото ок, не съм го разбрал, но защо мислиш че ще е рекламация, като всички кутии имат този проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс Савов Публикувано 28 август 2016 Автор Сподели Публикувано 28 август 2016 ....за първото ок, не съм го разбрал, но защо мислиш че ще е рекламация, като всички кутии имат този проблем? Просто питах дали някой е добавял радиатор и дали това е помогнало.. съответно ако може да каже и какъв радиатор е добавил и какви са цените би било страхотно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 август 2016 Сподели Публикувано 28 август 2016 Просто питах дали някой е добавял радиатор и дали това е помогнало.. съответно ако може да каже и какъв радиатор е добавил и какви са цените би било страхотно .....има радиатори, аз съм слагал няколко такива вече ,и то не само на Лансер и :mitsu-smiley: ,а и на Пежо.....това го взаимствах именно от Цитроен, на което видях заводски такъв радиатор,поставен за лявата част на бронята....колите с този проблем са много и на най различни км. пробег,но едно съм забелязал - колите с този проблем ,които са нов внос примерно от Германия и са на 120-150к км. или повече пробег, а колите , закупени от тук като нови, са на по малко км. пробег.....има логика и тя е следната ,поне според мен....колите в БГ се карат по малко ,често случаи се гасят още преди да стигнат нормалната работна температура , даме около 5-10 км. и се гаси, след престой от 2,3,4 и повече часа ,пак се пали и така по обратния ред 5-10 км. пробег и пак се гаси.....т.е. ползва се на кратки растояния с чести огромни температурни амплитуди на работа на мотор, ск. кутия, лагери и т.н. включително и маслата.....в резултат на което на маслата им се прецакват експоатационните качества( вискозност, плътност,темп. издръжливост и т.н. ) по бързо ......Ако имате и най малкото съмнение към мен , елате да видим проблема ви..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 14 октомври 2016 Сподели Публикувано 14 октомври 2016 Продавам 2,5 л. оригинално масло за CVT. Тел.за връзка 0896774341 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 14 ноември 2016 Сподели Публикувано 14 ноември 2016 Ха сега де, моята е на близо 200000км., такова нещо ми е писало на таблото , единствено като я нацепя на магистралата на круиз контол с над 180км/ч., и то за време по-дълго от 10мин. на жегата лятото. До сега съм сменял масло на скоростите 2 пъти. Първия на 90 хиляди (по предписание на производителя) и втория път на 170 хиляди, с 10 хиляди преди определения за сервизен интервал пробег. Но когато сменям маслото, Миро го източват всичко, включително и от радиатора, като се сменят двата филтъра, а радиатора се почиства, защото става леш от пясъци и калища по пътищата ни, задръства се и не може да охлажда нормално. Кутията побира близо 7л. масло при смяна. Този шум за който говориш, може да се получи и поради наличието на недостатъчно количество масло в кутията (получава се при обслужване в Б.С.)!!! Така че бате Пламене, колега (DJ), CVT-то си работи чудесно и то с моята експлоатация! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 15 ноември 2016 Сподели Публикувано 15 ноември 2016 Брях! Моя го тормозих 2012 от Ямбол до Пловдив по магистралата ( току що отворена) при 40 градуса със 190+ км/ч и не се е сърдил, че му е жега. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 15 ноември 2016 Сподели Публикувано 15 ноември 2016 Брях! Моя го тормозих 2012 от Ямбол до Пловдив по магистралата ( току що отворена) при 40 градуса със 190+ км/ч и не се е сърдил, че му е жега. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifТи го тормозиш рядко, Аз системно! Хахахахаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 16 ноември 2016 Сподели Публикувано 16 ноември 2016 Ти го тормозиш рядко, Аз системно! Хахахахаха Горката скоростна кутия... не знам как е издържала толкова км на твоето издевателство... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 22 ноември 2016 Сподели Публикувано 22 ноември 2016 Горката скоростна кутия... не знам как е издържала толкова км на твоето издевателство... И Миро в Ратола точно това се чудят! Хахахаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс Савов Публикувано 24 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2016 И Миро в Ратола точно това се чудят! Хахахаха С какво масло я караш и какво подменяш като обслужваш CVT? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 ноември 2016 Сподели Публикувано 25 ноември 2016 С какво масло я караш и какво подменяш като обслужваш CVT?Питай Миро, той ги сменя тези неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 ноември 2016 Сподели Публикувано 25 ноември 2016 С какво масло я караш и какво подменяш като обслужваш CVT?....с оригиналното масло ,каквото и аз ползвам , дори когато нямам в наличност , го взимам от тях,защото с такава кутия шега не бива.... пробвах преди 1 месец и Мотул,което надвишава стандартите на оригиналното масло и е синьо на цвят......филтъра също се сменя..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 ноември 2016 Сподели Публикувано 25 ноември 2016 ....с оригиналното масло ,каквото и аз ползвам , дори когато нямам в наличност , го взимам от тях,защото с такава кутия шега не бива.... пробвах преди 1 месец и Мотул,което надвишава стандартите на оригиналното масло и е синьо на цвят......филтъра също се сменя.....Пламене, при мен са два филтъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 28 ноември 2016 Сподели Публикувано 28 ноември 2016 И Миро в Ратола точно това се чудят! ХахахахаDJ-я обясни, че за CVT-то не е добре да се кара студена, т.е. на къси разстояния. Ако се кара като теб май е най-добре. Сега разбирам защо руснаците пишат, че тази скоростна кутия била дурако устойчива. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 ноември 2016 Сподели Публикувано 29 ноември 2016 (редакция) DJ-я обясни, че за CVT-то не е добре да се кара студена, т.е. на къси разстояния. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.....нямал съм предвид че не е добре, а ако се кара така, се скъсява интервала на смяна на маслото ,защото си губят неговите качества и свойства.....имал съм случай ,в който маслото е на 45к км. но на 7 години и все едно източих масло от стар дизелов мотор..... Редактирано 29 ноември 2016 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 29 декември 2016 Сподели Публикувано 29 декември 2016 (редакция) Мисля, че всички майстори, които разбират от коли, както и Аз смятаме, че трябва да се карат колите, километри да се навъртат. Да се поддържат правилно, с добри консумативи, в читави сервизи!!! Тогава проблемите се свеждат до дефекти и човешки грешки! Редактирано 29 декември 2016 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 декември 2016 Сподели Публикувано 29 декември 2016 Съгласен съм на 100%. В уравнението има доста променливи, да не кажа неизвестни. Ако бяха константи, живота щеше да е по-лек по отношение на колите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoni Публикувано 25 юли 2020 Сподели Публикувано 25 юли 2020 Здравейте,Бихте ли споделили как решихте проблема с прегряването и виенето на скоростната кутия. Имам същия проблем.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.