Премини към съдържание

Lancer X CVT -прегрява


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Прегрява ми скоростната кутия.. Симптомите са свистене над 3500 - 4000 оборота и ако караш продължително по магистралата изписва на таблото SLOW DOWN.. Може би ми се струва, но в града над 3000 оборота пак чувам това свистене от скоростната кутия...

 

Маслото е сменено на 70000 км, сега съм на 87000. Сменен е само външния единия филтър, този който се води външния.

 

Въпроса ми е някой лекувал ли е подобно нещо. От гугъл излизат разни теми как се добавя допълнителен радиатор или се сменя с по-голям, та ако има някой който се е преборил с това да сподели опит.

 

Благодаря,

Александър С.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешки регистрира ли някакви?

 

Само за сместа на въздух - гориво. Но това е заради газ-та. Като покарам на бензин изчезва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Прегрява ми скоростната кутия.. Симптомите са свистене над 3500 - 4000 оборота и ако караш продължително по магистралата изписва на таблото SLOW DOWN.. Може би ми се струва, но в града над 3000 оборота пак чувам това свистене от скоростната кутия...

 

Маслото е сменено на 70000 км, сега съм на 87000. Сменен е само външния единия филтър, този който се води външния.

 

Въпроса ми е някой лекувал ли е подобно нещо. От гугъл излизат разни теми как се добавя допълнителен радиатор или се сменя с по-голям, та ако има някой който се е преборил с това да сподели опит.

 

Благодаря,

Александър С.

....какво е малсото ,което сложихте при смяната му?Аз на някоко пъти съм слагал такива радиатори, не само на Лансер и има ефект .....кутията ви загрява, защото веригата буксува в конусите, а това е свързано с маслото ,тъй като конусите пряко зависят от него....възможно е вече веригата да се е износила,тогава и ново масло няма да помогне , нито пък радиатор......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....какво е малсото ,което сложихте при смяната му?Аз на някоко пъти съм слагал такива радиатори, не само на Лансер и има ефект .....кутията ви загрява, защото веригата буксува в конусите, а това е свързано с маслото ,тъй като конусите пряко зависят от него....възможно е вече веригата да се е износила,тогава и ново масло няма да помогне , нито пък радиатор......

 

 

Маслото е сменено при теб на 70хил.км. Незнам точно с какво масло, но всичко излезе около 450 лева по спомени. Надявам се да не е веригата.. то колата няма още 100хил.км :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е сменено при теб на 70хил.км. Незнам точно с какво масло, но всичко излезе около 450 лева по спомени. Надявам се да не е веригата.. то колата няма още 100хил.км :(

....значи е било оригиналното масло......сменете го пак, 70 к км му е вече време.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....значи е било оригиналното масло......сменете го пак, 70 к км му е вече време.....

 

Човека ти говори, че маслото е сменено когато колата е била на 70к, сега е на 87к, а ти го караш пак да го сменя? По-скоро трябва да си говорите за рекламация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека ти говори, че маслото е сменено когато колата е била на 70к, сега е на 87к, а ти го караш пак да го сменя? По-скоро трябва да си говорите за рекламация.

....за първото ок, не съм го разбрал, но защо мислиш че ще е рекламация, като всички кутии имат този проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....за първото ок, не съм го разбрал, но защо мислиш че ще е рекламация, като всички кутии имат този проблем?

 

Просто питах дали някой е добавял радиатор и дали това е помогнало.. съответно ако може да каже и какъв радиатор е добавил и какви са цените би било страхотно .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто питах дали някой е добавял радиатор и дали това е помогнало.. съответно ако може да каже и какъв радиатор е добавил и какви са цените би било страхотно .

....има радиатори, аз съм слагал няколко такива вече ,и то не само на Лансер и :mitsu-smiley: ,а и на Пежо.....това го взаимствах именно от Цитроен, на което видях заводски такъв радиатор,поставен за лявата част на бронята....колите с този проблем са много и на най различни км. пробег,но едно съм забелязал - колите с този проблем ,които са нов внос примерно от Германия и са на 120-150к км. или повече пробег, а колите , закупени от тук като нови, са на по малко км. пробег.....има логика и тя е следната ,поне според мен....колите в БГ се карат по малко ,често случаи се гасят още преди да стигнат нормалната работна температура , даме около 5-10 км. и се гаси, след престой от 2,3,4 и повече часа ,пак се пали и така по обратния ред 5-10 км. пробег и пак се гаси.....т.е. ползва се на кратки растояния с чести огромни температурни амплитуди на работа на мотор, ск. кутия, лагери и т.н. включително и маслата.....в резултат на което на маслата им се прецакват експоатационните качества( вискозност, плътност,темп. издръжливост и т.н. ) по бързо ......

Ако имате и най малкото съмнение към мен , елате да видим проблема ви.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 1 месец ...

Ха сега де, моята е на близо 200000км., такова нещо ми е писало на таблото , единствено като я нацепя на магистралата на круиз контол с над 180км/ч., и то за време по-дълго от 10мин. на жегата лятото. До сега съм сменял масло на скоростите 2 пъти. Първия на 90 хиляди (по предписание на производителя) и втория път на 170 хиляди, с 10 хиляди преди определения за сервизен интервал пробег. Но когато сменям маслото, Миро го източват всичко, включително и от радиатора, като се сменят двата филтъра, а радиатора се почиства, защото става леш от пясъци и калища по пътищата ни, задръства се и не може да охлажда нормално. Кутията побира близо 7л. масло при смяна. Този шум за който говориш, може да се получи и поради наличието на недостатъчно количество масло в кутията (получава се при обслужване в Б.С.)!!! Така че бате Пламене, колега (DJ), CVT-то си работи чудесно и то с моята експлоатация! ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брях! Моя го тормозих 2012 от Ямбол до Пловдив по магистралата ( току що отворена) при 40 градуса със 190+ км/ч и не се е сърдил, че му е жега. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брях! Моя го тормозих 2012 от Ямбол до Пловдив по магистралата ( току що отворена) при 40 градуса със 190+ км/ч и не се е сърдил, че му е жега. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Ти го тормозиш рядко, Аз системно! Хахахахаха ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти го тормозиш рядко, Аз системно! Хахахахаха ;-)

 

Горката скоростна кутия... не знам как е издържала толкова км на твоето издевателство... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горката скоростна кутия... не знам как е издържала толкова км на твоето издевателство... :)

И Миро в Ратола точно това се чудят! Хахахаха

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И Миро в Ратола точно това се чудят! Хахахаха

 

С какво масло я караш и какво подменяш като обслужваш CVT?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С какво масло я караш и какво подменяш като обслужваш CVT?

Питай Миро, той ги сменя тези неща. ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С какво масло я караш и какво подменяш като обслужваш CVT?

....с оригиналното масло ,каквото и аз ползвам , дори когато нямам в наличност , го взимам от тях,защото с такава кутия шега не бива.... пробвах преди 1 месец и Мотул,което надвишава стандартите на оригиналното масло и е синьо на цвят......филтъра също се сменя.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....с оригиналното масло ,каквото и аз ползвам , дори когато нямам в наличност , го взимам от тях,защото с такава кутия шега не бива.... пробвах преди 1 месец и Мотул,което надвишава стандартите на оригиналното масло и е синьо на цвят......филтъра също се сменя.....

Пламене, при мен са два филтъра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И Миро в Ратола точно това се чудят! Хахахаха

DJ-я обясни, че за CVT-то не е добре да се кара студена, т.е. на къси разстояния. Ако се кара като теб май е най-добре. Сега разбирам защо руснаците пишат, че тази скоростна кутия била дурако устойчива. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ-я обясни, че за CVT-то не е добре да се кара студена, т.е. на къси разстояния. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

.....нямал съм предвид че не е добре, а ако се кара така, се скъсява интервала на смяна на маслото ,защото си губят неговите качества и свойства.....имал съм случай ,в който маслото е на 45к км. но на 7 години и все едно източих масло от стар дизелов мотор.....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Мисля, че всички майстори, които разбират от коли, както и Аз смятаме, че трябва да се карат колите, километри да се навъртат. Да се поддържат правилно, с добри консумативи, в читави сервизи!!! Тогава проблемите се свеждат до дефекти и човешки грешки!

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм на 100%. В уравнението има доста променливи, да не кажа неизвестни. Ако бяха константи, живота щеше да е по-лек по отношение на колите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Здравейте,

Бихте ли споделили как решихте проблема с прегряването и виенето на скоростната кутия. Имам същия проблем.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...