Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Поправка/Рециклиране на ГНП за Pajero 3.2 Diesel


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги.

 

Авромобилът е Mitsubishi Pajero, 3.2 литра дизел 165 коня, модела е 2001-ва година.

 

Налага се ремонт на ГНП след диагностика в сервиз.

 

Понеже разбрах е трудоемко и скъпо, бихте ли препоръчали доказал се майстор/сервиз, мойто може да се справи със задачата

Или от къде бих закупил втора употрба такава?

 

Благодаря :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

 

Авромобилът е Mitsubishi Pajero, 3.2 литра дизел 165 коня, модела е 2001-ва година.

 

Налага се ремонт на ГНП след диагностика в сервиз.

 

Понеже разбрах е трудоемко и скъпо, бихте ли препоръчали доказал се майстор/сервиз, мойто може да се справи със задачата

Или от къде бих закупил втора употрба такава?

 

Благодаря :)

......сервиз ще намериш,но не очаквайте да е евтино.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......сервиз ще намериш,но не очаквайте да е евтино.......

 

Да, това е ясно.

 

Въпроса е къде ще е качествено и ще си заслужава? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви са проблемите и какви грешки дава диагностиката , за да стигнете до решението за ремонт на гнп-то. Втора употреба вървят от 1000 до 2000 лв , колкото и евентуален ремонт , но ако не е на джипа от който ще се демонтира и нямате възможност да я видите как работи и да закачите диагностика , по-добре не си давайте парите , защото може да се окаже , че имате две помпи за ремонт.

Има една морга в Г.Оряховица , кадето помпата още не е свалена и може да се тества, но не знам телефони ( сигурно джипа го има в обявите "на части").

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви са проблемите и какви грешки дава диагностиката , за да стигнете до решението за ремонт на гнп-то. Втора употреба вървят от 1000 до 2000 лв , колкото и евентуален ремонт , но ако не е на джипа от който ще се демонтира и нямате възможност да я видите как работи и да закачите диагностика , по-добре не си давайте парите , защото може да се окаже , че имате две помпи за ремонт.

Има една морга в Г.Оряховица , кадето помпата още не е свалена и може да се тества, но не знам телефони ( сигурно джипа го има в обявите "на части").

 

Втора употреба ГНП паджеро 3 е гарантирано грешен избор.

 

Тази помпа е въпрос на време да се повреди, затова много по-подходящо е да се ремонтира. Зексел имат спорна репутация, Пламен да препоръча къде да се ремонтира.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Втора употреба ГНП паджеро 3 е гарантирано грешен избор.

 

Тази помпа е въпрос на време да се повреди, затова много по-подходящо е да се ремонтира. Зексел имат спорна репутация, Пламен да препоръча къде да се ремонтира.

 

 

Да и аз до това закшючение стигнах.

 

Ще се ремонтира, Бих искал само препоръки за сервиз, че сумата не е малка и не ми се стреля насляпо...

 

 

Бутона нагоре е доста подвеждащ... Помислих го, че връща екрана нагоре, но май не е за това...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Аз за нова година минах през всички крьгове на ада .Знам всички процедури.Ако ти е интересно пиши .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз в момента разглобявам и смятам да ремонтирам. Нищо страшно на първо четене , ще пиша за резултатите . Експериментирам с повредена помпа,която купих и за сега прогнозите са добри. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помпата беше разглобен , почистена , сменени бяха всички о-пръстени , семерина и гарнитури. Изненада ме устройството на помпата , тъй като мислех , че е като на vp 44 , а се оказа че е като на Lukas Cav , което според мен е по-добре , тъй като ротора само се върти и не се движи напред-назад . Всичко вътре беше в идеално състояние без драскотини и износване , както по плунжера , главата , дозиращата шайба така и по подкачващата помпа . Сигурно ще питате защо помпата ми бе продадена като повредена ? И аз в началото се чудих , след като вътре всичко беше в идеално състояние , но имаше едно заяждане в централизацията , което може би влияе на аванса , но с малко подходящ спрей , смазка и раздвижване нещата си дойдоха на мястото . Днес помпата я монтирах на джипа и след обезвъздушаване машината заработи , но не искаше да се изфорсирам и пушеше бяло. След проверка се оказа , че съм зацепил помпата с един зъб на зад и това малко ми стъжни живота , но след корекция всичко заспа . Джипа запали веднага без пушилки и тресене , форсира се нормално и за сега нещата изглеждат добре. Утре предстои по-дълга разходка и ренде на максимални обороти. Също така предстои да отворя и титулярната помпа да видим какво е нейното състояние , защото признаците са доста по-различни от тия на купената помпа. Ще пиша за всичко , което установя и какво ще се случва след това. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес отворих старата помпа и нещата са следните :

Малки драскотини по плунжера , видимо износване на дозиращата шайба , видимо износване , макар и не много на главата.Сега ще се търси място за рециклиране и след това стенд. Ако някой има идеи да казва , иначе и аз имам нещо в предвид , но за сега са само разговори .

Джипа върви добре , за сега нямам забележки , пали докато ключа ми е още в ръката.

Редактирано от Biser Savov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес отворих старата помпа и нещата са следните :

Малки драскотини по плунжера , видимо износване на дозиращата шайба , видимо износване , макар и не много на главата.Сега ще се търси място за рециклиране и след това стенд. Ако някой има идеи да казва , иначе и аз имам нещо в предвид , но за сега са само разговори .

Джипа върви добре , за сега нямам забележки , пали докато ключа ми е още в ръката.

......кой плунжер?Шайбата ако е износена, е лошо,защото това е основен елемент.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да за съжаление е износена най-видимо шайбата. На плунжера има малки драскотини , които като чета в руския форум също не е добре , въпреки че изглеждат незначителни. По главата също се вижда леко износване. Не можах да развия гайката на оста за да видя състоянието на подкачващата помпа, защото ми е слаб гайковерта , но утре ще взема друг и ще видя какво и е състоянието. Като цяло помпата е чиста , няма струшки и други боклуци.

Редактирано от Biser Savov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да за съжаление е износена най-видимо шайбата. На плунжера има малки драскотини , които като чета в руския форум също не е добре , въпреки че изглеждат незначителни. По главата също се вижда леко износване. Не можах да развия гайката на оста за да видя състоянието на подкачващата помпа, защото ми е слаб гайковерта , но утре ще взема друг и ще видя какво и е състоянието. Като цяло помпата е чиста , няма струшки и други боклуци.

...смени задължително лагера......нищо че изглежда добре.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се , ще бъде глупаво след всичко да се икономисва от лагер. Въпроса е на кого да се доверя за рециклиране на износените части. Знам какви са цените за нови и трябва да се намери правилното решение. Не си струва да се хвърлят пари , колкото не струва самия автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес разглобяването продължи . След като развих гайката , много трудно извадих зъбното колело , то бяха скоби , то бе нагряване еле накрая излезе. И след като извадих оста се оказа , че гърбичното колело е износено, лагера е разбит , подкачващата помпа също е за смяна , въобще всичко се е скапано. И от тук си мисля , след съпоставка между двете помпи , че едната е истинска , а другата е някакъв ефтин вариант сглобен от ефтини части ( има такива китайски ). Намерих и разлика във фабричните номера на помпите ./

На истинската ( според мен ) номера е 109044-3042 , а на износената е

109044-3041 ( възможно е последната цифра да е годината на производство )

Сега обмислям варианти за възстановяването на тая помпа. След като има някакъв резултат ще пиша подробности. Поздрави.

Редактирано от Biser Savov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бисере,здравей.Искам да ми кликнеш на телефона.0896792600 kibrit

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...смени задължително лагера......нищо че изглежда добре.....

Здравей колега.Искам да те чуя по телефона.как да стане.kibrit 0896792600

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една седмица перфектна работа и след това светна "Джеки чан" и грешка 48 - проблем в регулатора. Интересното е, че като изстине работи нормално и по някое време като реши почва да пуши яко черно и до 2000 оборота . Борбата продължава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

И така , след сваляне и разглобяване на помпата се оказа , че поради грешка при първоначалното сглобяване е възникнал проблем , който за малко да се окаже фатален (в подробности няма да изпадам , защото е доста за писане). Следствие на това се е получило хаотично разпределяне и дозиране на горивото и от там и грешка 48 . И за да е пълна програмата е блокирал и клапана за вътрешно налягане на помпата и то в следствие на тоя проблем. С доста труд и най-вече инат нещата се оправиха и отново сме в движение . Както се казва човек се учи от грешките си , но все пак и трябва доста да се внимава ,като в случая извадих късмет , защото за малко да си имам две помпи за части. Регулатора успях да го регулирам на автомобила, тъй като стенда се оказа доста скъп и не можах да си го позволя , но и така работи добре , както на тихи обороти така и в другите режими , а и диагностиката в последствие го потвърди. Ако някой се интересува от подробности да пише Без да твърдя , че много знам и разбирам ще споделя с всеки това , което съм видял и научил ( така поне правят в руските форуми ). Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво, колега! Защо не направиш една тема със снимков материал "ремонт на ГНП" - убеден съм че ще бъде уникална за форума и ще е полезна на много други. Пождрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам снимки , но не знам как да ги кача , защото пиша от телефона. Може би след известно време и това ще стане , поне такава е идеята. В yuo tube има доста качени клипове от братушките , просто напишете в гугал "ремонт тнвд Паджеро 3" и гледайте , от там и техните форуми може да се научат доста неща , които тук никой няма да ти каже .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да де, но аз примерно не ползвам руски сайтове (не ги знам) и не говоря руски. Ще ми е далеч по-удобно ако тук намеря нужната тема и информация.

А снимките - качаваш ги в някой сайт за снимки (примерно snimka.bg) и подаваш линковете тук. Предполагам от таблет по-трудно ще стане, най-удобно от компютър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Преди няколко дни купих П3 ДБ с повреда в гнп. Помпата беше забита със стружки,авансаторното бутало беше задрало и чопа на гърбичното колело се беше счупил,с две думи голямо мазало.Джипа го взех от сервиз,кадето са се отказали да го правят,зощото помпата се е върнала от ремонт разглобена. Проблема,обаче е че липсва пластината от гърбичното колело,която за всяка помпа е различна,а има сложени два стержана за тцв клапана.Както и да е,имам две помпи за части и успях да я оправя,даже заработи перфектно. Реших,обаче да разбутам темата по друг повод,а той е въпроса за стружките. Имал съм наколко дизелови овтомобила и в никой от тях не съм виждал никаква стружка. И реших да погледна в резервоара,а като видях какво има вътре се наложи да го смъкна и да го измия. Голяма борба падна без канал и подемник,все едно да измъкнеш диво прасе от капинак без куче. Измиване с бензин,кореселин и издухване с компресор и долу-горе светна. И какво се вижда сега : до нивото до което най-често е имало гориво покритието е паднало ,а по-нагоре си седи и точно като го свалиш и се получават въпросните стружки. Ще опитам да пусна и някоя снимка,но не знам дали ще се получи. Ако някой има идея какво може да се направи с резервоарите и по-точно проблема с покритието да сподели. Аз смятам,че това ще е решението на проблема с помпите,защото стружките прецакват и актуатора,тъй като е електромагнит и ги събира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Решението е едно - да си отлееш пластмасов такъв. след като си го свалил виж за ръжда. Писал съм тук, че моя беше се скапал и се наложи да го позалепя, т.е. това им е слабо място, защото са метални и между корите и него/резервоара/ почти винаги има кал или нещо подобно, влажно и лека полека си "яде" метала.

пс. Ти не се ли оглеждаше за Л200?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...