MakeMeLaugh Публикувано 29 март 2016 Сподели Публикувано 29 март 2016 Здравейте, колеги. Авромобилът е Mitsubishi Pajero, 3.2 литра дизел 165 коня, модела е 2001-ва година. Налага се ремонт на ГНП след диагностика в сервиз. Понеже разбрах е трудоемко и скъпо, бихте ли препоръчали доказал се майстор/сервиз, мойто може да се справи със задачатаИли от къде бих закупил втора употрба такава? Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 март 2016 Сподели Публикувано 29 март 2016 Здравейте, колеги. Авромобилът е Mitsubishi Pajero, 3.2 литра дизел 165 коня, модела е 2001-ва година. Налага се ремонт на ГНП след диагностика в сервиз. Понеже разбрах е трудоемко и скъпо, бихте ли препоръчали доказал се майстор/сервиз, мойто може да се справи със задачатаИли от къде бих закупил втора употрба такава? Благодаря ......сервиз ще намериш,но не очаквайте да е евтино....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MakeMeLaugh Публикувано 29 март 2016 Автор Сподели Публикувано 29 март 2016 ......сервиз ще намериш,но не очаквайте да е евтино....... Да, това е ясно. Въпроса е къде ще е качествено и ще си заслужава? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 29 март 2016 Сподели Публикувано 29 март 2016 Какви са проблемите и какви грешки дава диагностиката , за да стигнете до решението за ремонт на гнп-то. Втора употреба вървят от 1000 до 2000 лв , колкото и евентуален ремонт , но ако не е на джипа от който ще се демонтира и нямате възможност да я видите как работи и да закачите диагностика , по-добре не си давайте парите , защото може да се окаже , че имате две помпи за ремонт.Има една морга в Г.Оряховица , кадето помпата още не е свалена и може да се тества, но не знам телефони ( сигурно джипа го има в обявите "на части"). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 март 2016 Сподели Публикувано 30 март 2016 Какви са проблемите и какви грешки дава диагностиката , за да стигнете до решението за ремонт на гнп-то. Втора употреба вървят от 1000 до 2000 лв , колкото и евентуален ремонт , но ако не е на джипа от който ще се демонтира и нямате възможност да я видите как работи и да закачите диагностика , по-добре не си давайте парите , защото може да се окаже , че имате две помпи за ремонт.Има една морга в Г.Оряховица , кадето помпата още не е свалена и може да се тества, но не знам телефони ( сигурно джипа го има в обявите "на части"). Втора употреба ГНП паджеро 3 е гарантирано грешен избор. Тази помпа е въпрос на време да се повреди, затова много по-подходящо е да се ремонтира. Зексел имат спорна репутация, Пламен да препоръча къде да се ремонтира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MakeMeLaugh Публикувано 30 март 2016 Автор Сподели Публикувано 30 март 2016 Втора употреба ГНП паджеро 3 е гарантирано грешен избор. Тази помпа е въпрос на време да се повреди, затова много по-подходящо е да се ремонтира. Зексел имат спорна репутация, Пламен да препоръча къде да се ремонтира. Да и аз до това закшючение стигнах. Ще се ремонтира, Бих искал само препоръки за сервиз, че сумата не е малка и не ми се стреля насляпо... Бутона нагоре е доста подвеждащ... Помислих го, че връща екрана нагоре, но май не е за това... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kibrit Публикувано 3 април 2016 Сподели Публикувано 3 април 2016 Здравей колега.Аз за нова година минах през всички крьгове на ада .Знам всички процедури.Ако ти е интересно пиши . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 3 април 2016 Сподели Публикувано 3 април 2016 А аз в момента разглобявам и смятам да ремонтирам. Нищо страшно на първо четене , ще пиша за резултатите . Експериментирам с повредена помпа,която купих и за сега прогнозите са добри. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 9 април 2016 Сподели Публикувано 9 април 2016 Помпата беше разглобен , почистена , сменени бяха всички о-пръстени , семерина и гарнитури. Изненада ме устройството на помпата , тъй като мислех , че е като на vp 44 , а се оказа че е като на Lukas Cav , което според мен е по-добре , тъй като ротора само се върти и не се движи напред-назад . Всичко вътре беше в идеално състояние без драскотини и износване , както по плунжера , главата , дозиращата шайба така и по подкачващата помпа . Сигурно ще питате защо помпата ми бе продадена като повредена ? И аз в началото се чудих , след като вътре всичко беше в идеално състояние , но имаше едно заяждане в централизацията , което може би влияе на аванса , но с малко подходящ спрей , смазка и раздвижване нещата си дойдоха на мястото . Днес помпата я монтирах на джипа и след обезвъздушаване машината заработи , но не искаше да се изфорсирам и пушеше бяло. След проверка се оказа , че съм зацепил помпата с един зъб на зад и това малко ми стъжни живота , но след корекция всичко заспа . Джипа запали веднага без пушилки и тресене , форсира се нормално и за сега нещата изглеждат добре. Утре предстои по-дълга разходка и ренде на максимални обороти. Също така предстои да отворя и титулярната помпа да видим какво е нейното състояние , защото признаците са доста по-различни от тия на купената помпа. Ще пиша за всичко , което установя и какво ще се случва след това. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 10 април 2016 Сподели Публикувано 10 април 2016 (редакция) Днес отворих старата помпа и нещата са следните : Малки драскотини по плунжера , видимо износване на дозиращата шайба , видимо износване , макар и не много на главата.Сега ще се търси място за рециклиране и след това стенд. Ако някой има идеи да казва , иначе и аз имам нещо в предвид , но за сега са само разговори .Джипа върви добре , за сега нямам забележки , пали докато ключа ми е още в ръката. Редактирано 10 април 2016 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 април 2016 Сподели Публикувано 10 април 2016 Днес отворих старата помпа и нещата са следните : Малки драскотини по плунжера , видимо износване на дозиращата шайба , видимо износване , макар и не много на главата.Сега ще се търси място за рециклиране и след това стенд. Ако някой има идеи да казва , иначе и аз имам нещо в предвид , но за сега са само разговори .Джипа върви добре , за сега нямам забележки , пали докато ключа ми е още в ръката.......кой плунжер?Шайбата ако е износена, е лошо,защото това е основен елемент..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 10 април 2016 Сподели Публикувано 10 април 2016 (редакция) Да за съжаление е износена най-видимо шайбата. На плунжера има малки драскотини , които като чета в руския форум също не е добре , въпреки че изглеждат незначителни. По главата също се вижда леко износване. Не можах да развия гайката на оста за да видя състоянието на подкачващата помпа, защото ми е слаб гайковерта , но утре ще взема друг и ще видя какво и е състоянието. Като цяло помпата е чиста , няма струшки и други боклуци. Редактирано 10 април 2016 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 април 2016 Сподели Публикувано 10 април 2016 Да за съжаление е износена най-видимо шайбата. На плунжера има малки драскотини , които като чета в руския форум също не е добре , въпреки че изглеждат незначителни. По главата също се вижда леко износване. Не можах да развия гайката на оста за да видя състоянието на подкачващата помпа, защото ми е слаб гайковерта , но утре ще взема друг и ще видя какво и е състоянието. Като цяло помпата е чиста , няма струшки и други боклуци....смени задължително лагера......нищо че изглежда добре..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 10 април 2016 Сподели Публикувано 10 април 2016 Разбира се , ще бъде глупаво след всичко да се икономисва от лагер. Въпроса е на кого да се доверя за рециклиране на износените части. Знам какви са цените за нови и трябва да се намери правилното решение. Не си струва да се хвърлят пари , колкото не струва самия автомобил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 15 април 2016 Сподели Публикувано 15 април 2016 (редакция) Днес разглобяването продължи . След като развих гайката , много трудно извадих зъбното колело , то бяха скоби , то бе нагряване еле накрая излезе. И след като извадих оста се оказа , че гърбичното колело е износено, лагера е разбит , подкачващата помпа също е за смяна , въобще всичко се е скапано. И от тук си мисля , след съпоставка между двете помпи , че едната е истинска , а другата е някакъв ефтин вариант сглобен от ефтини части ( има такива китайски ). Намерих и разлика във фабричните номера на помпите ./На истинската ( според мен ) номера е 109044-3042 , а на износената е 109044-3041 ( възможно е последната цифра да е годината на производство )Сега обмислям варианти за възстановяването на тая помпа. След като има някакъв резултат ще пиша подробности. Поздрави. Редактирано 15 април 2016 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kibrit Публикувано 21 април 2016 Сподели Публикувано 21 април 2016 Бисере,здравей.Искам да ми кликнеш на телефона.0896792600 kibrit Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kibrit Публикувано 21 април 2016 Сподели Публикувано 21 април 2016 ...смени задължително лагера......нищо че изглежда добре.....Здравей колега.Искам да те чуя по телефона.как да стане.kibrit 0896792600 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 23 април 2016 Сподели Публикувано 23 април 2016 Една седмица перфектна работа и след това светна "Джеки чан" и грешка 48 - проблем в регулатора. Интересното е, че като изстине работи нормално и по някое време като реши почва да пуши яко черно и до 2000 оборота . Борбата продължава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 И така , след сваляне и разглобяване на помпата се оказа , че поради грешка при първоначалното сглобяване е възникнал проблем , който за малко да се окаже фатален (в подробности няма да изпадам , защото е доста за писане). Следствие на това се е получило хаотично разпределяне и дозиране на горивото и от там и грешка 48 . И за да е пълна програмата е блокирал и клапана за вътрешно налягане на помпата и то в следствие на тоя проблем. С доста труд и най-вече инат нещата се оправиха и отново сме в движение . Както се казва човек се учи от грешките си , но все пак и трябва доста да се внимава ,като в случая извадих късмет , защото за малко да си имам две помпи за части. Регулатора успях да го регулирам на автомобила, тъй като стенда се оказа доста скъп и не можах да си го позволя , но и така работи добре , както на тихи обороти така и в другите режими , а и диагностиката в последствие го потвърди. Ако някой се интересува от подробности да пише Без да твърдя , че много знам и разбирам ще споделя с всеки това , което съм видял и научил ( така поне правят в руските форуми ). Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Браво, колега! Защо не направиш една тема със снимков материал "ремонт на ГНП" - убеден съм че ще бъде уникална за форума и ще е полезна на много други. Пождрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Имам снимки , но не знам как да ги кача , защото пиша от телефона. Може би след известно време и това ще стане , поне такава е идеята. В yuo tube има доста качени клипове от братушките , просто напишете в гугал "ремонт тнвд Паджеро 3" и гледайте , от там и техните форуми може да се научат доста неща , които тук никой няма да ти каже . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Да де, но аз примерно не ползвам руски сайтове (не ги знам) и не говоря руски. Ще ми е далеч по-удобно ако тук намеря нужната тема и информация.А снимките - качаваш ги в някой сайт за снимки (примерно snimka.bg) и подаваш линковете тук. Предполагам от таблет по-трудно ще стане, най-удобно от компютър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 31 юли 2017 Сподели Публикувано 31 юли 2017 Преди няколко дни купих П3 ДБ с повреда в гнп. Помпата беше забита със стружки,авансаторното бутало беше задрало и чопа на гърбичното колело се беше счупил,с две думи голямо мазало.Джипа го взех от сервиз,кадето са се отказали да го правят,зощото помпата се е върнала от ремонт разглобена. Проблема,обаче е че липсва пластината от гърбичното колело,която за всяка помпа е различна,а има сложени два стержана за тцв клапана.Както и да е,имам две помпи за части и успях да я оправя,даже заработи перфектно. Реших,обаче да разбутам темата по друг повод,а той е въпроса за стружките. Имал съм наколко дизелови овтомобила и в никой от тях не съм виждал никаква стружка. И реших да погледна в резервоара,а като видях какво има вътре се наложи да го смъкна и да го измия. Голяма борба падна без канал и подемник,все едно да измъкнеш диво прасе от капинак без куче. Измиване с бензин,кореселин и издухване с компресор и долу-горе светна. И какво се вижда сега : до нивото до което най-често е имало гориво покритието е паднало ,а по-нагоре си седи и точно като го свалиш и се получават въпросните стружки. Ще опитам да пусна и някоя снимка,но не знам дали ще се получи. Ако някой има идея какво може да се направи с резервоарите и по-точно проблема с покритието да сподели. Аз смятам,че това ще е решението на проблема с помпите,защото стружките прецакват и актуатора,тъй като е електромагнит и ги събира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 31 юли 2017 Сподели Публикувано 31 юли 2017 http://savovb.snimka.bg/automobiles/mitsubishi.956582 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 31 юли 2017 Сподели Публикувано 31 юли 2017 Решението е едно - да си отлееш пластмасов такъв. след като си го свалил виж за ръжда. Писал съм тук, че моя беше се скапал и се наложи да го позалепя, т.е. това им е слабо място, защото са метални и между корите и него/резервоара/ почти винаги има кал или нещо подобно, влажно и лека полека си "яде" метала. пс. Ти не се ли оглеждаше за Л200? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.