Премини към съдържание

Информация за Еклипс 1Г


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

да се представя, аз съм Димитър, горд собственик на Еклипс 1992г. 4Г63 от 2 месеца.

 

За това време имам базови наблюдения върху колата, която толкова си харесвам(първата ми кола, нищо че съм на 24г. :))

Та да започна с наблюденията и въпросите си:

- Изминал съм около 2к км или малко повече... и съм долял 2л масло. :О смятам сега да го сменям и искам да питам какво ще ми препоръчате за ТОЯ масларник :Д в момента доливам ЕРОЛ 10в40, а това, което е останало в двг мисля, че е наливно(в багажника имах туба от минер. вода със следи от масло). Ходих да питам в един магазин за Тотал 10в50 Спорт, а хората ме гледаха като изтребител - да не било турбо, да не е 500коня...!?! и ми казаха да сложа 10в40 ЕЛФ, но аз с тоя разход за 10в60 си мисля по-скоро. Та някакви предложения?

- Мисля преди да сменя маслото да сложа присадка за промиване, т.н. Engine Flush. Какво ще кажете по въпроса?

- Другото, което ми е много чудно къде отива това масло, не капе, припушва само сутрин за секунда и ако го карам на мръсна газ продължително време(проход например)?!?

- Стандартните проблеми за модела - ходих на диагностика и на живи данни ми "трептеше" на обороти ТПС-а. Благодарение на колегата @Иван Мийков, проблема се реши със сменяне на кондензатори и възстановяване на едната магистрала на стъпковото( което също сменях, че беше изгоряло - голяма мъка по светофарите :()

- А в действителност отидох на диагностика по друга причина - страшно дразнещо придърпване на среден педал около 1500-2000 оборота, особено докато е студена - няма тръгване. Но дори и след всичко направено почти нищо не се промени - според Ванката е неправилно зацепен ангренаж и аз се убедих в това, когато върнахме датчика разпр. вал на 4 градуса и ниските ми дойдоха, а високите отидоха по дяволите :( Но за сега така си го карам, че събирам пари за нов ангренаж комплект и водна помпа...

- В последствие забелязах още един стандартен дефект за модела - тампоните на двг, 2-та които се виждат са скъсани - може ли да стане нещо ако не ги сменя и наистина ли са такава цифра 1-200 лв?

- Имах и други дребни проблеми, като например започна да ми задържа предно ляво колело, но за моя радост се разминах с един ремонтен комплект и водачи. Сменях и мека връзка, че като запалех и цял люлин ме чуваше, за което се разделих с 80лв в ЕМ Комплект (още ги преживявам :Д), но сега много си ме кефи колко тихо работи със изцяло заводската генерация.

– И да питам как ви е налягането на маслото? При мен до първата черта се качва само като е студен и понякога над 3к оборота, а на светофарите почти на червено отива, нормално ли е?

- Как са ви фаровете, моите на къси имам чувството, че съм запалил 2 свещички отпред... А на дълги ми се пускат халогените и ден става, ама не мога ли да го направя халогените да са на къси или по-добре да си сложа копче за самостоятелно пускане(нямам заводско)?

- Имах и друг много нетипичен, за модела, проблем - бях с 3 стоманени джанти от М-Б W210 и 4-тата от друг модел мерцедес, та и джанти ми се наложи да сменям...

- И последно, не ви ли се струва много къса ск. кутия на еклипсчето, аз на 3к оборота съм със 110км/ч при вас така ли е? Въпреки това съм много доволен от разхода извънградско 45л. 700км, което средно е 6,5л., а круиза постоянно беше на 120км/ч и тук таме изпреварвания до 160 :D

И това е в общи линии или поне друго сега не се сещам... Но като направих този списък се стреснах какъв курник съм си купил хах ...но за тез пари толкова :D

 

Благодаря предварително за отговорите Ви и

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен горенето на масло е от заминали гумички на двигателя. Имах в семейството кола (не Мицубиши),която гореше масло и след смяна на гумички всичко се оправи.

За фаровете погледни в какво състояние е рефлектора.

Редактирано от Traychev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бая наблюдения имаш, кат гледам :)

 

"И да питам как ви е налягането на маслото? При мен до първата черта се качва само като е студен и понякога над 3к оборота, а на светофарите почти на червено отива, нормално ли е?"

 

Това определено не е нормално. Нивото на маслото на топъл двигател на свободна трябва да е минимум към средата. А с високи обороти да ходи към 75-80%. По-ниско от средата ще значи загуба на налягане, и това ще обясни защо ти гори масло. Трайчев може би е прав; някоя гарнитура е заминала и ти пропуска обилно масло в двигателя. Също така си карай с 10w40, ако можеш Castrol полу-синтетика.

 

За фаровете и аз имам същия проблем на 2ра генерация. 2 свещички са запалени и трябва със Нощно виждане апарат да гледам. Предполагам крушките са шит и искат подмяна със по-мощни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами за налягането съм виждал на няколко клипчета, че и на други 1г им е така маслото и за това питам дали е нормално.При мен налягането е горе долу като при тоя пич или малко по-малко:

хем, че накрая на видеото при него към 4к отива на половина, при мен мах до 1 черта :(

Иначе когато ми сменяха меката връзка имах възможност да я огледам по-обстойно отдолу и видях, че едната тръбичка към радиатора на маслото е смачкана, може ли от там да губи налягане или точно обратното?

 

А добре ако са гумичките на клапаните, не трябва ли да пуши постоянно и то много, особено като съм стоял повече време на обороти и потегля после? Или съм в грешка?

 

Иначе рефлекторите са перфектни, ама май ще се слага Осрам НБР+ хаха :)

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да пуши... :)

така както го описваш, ми се струва, че наляганто ти е добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи за налягането да не се притеснявам и по-натам ще се налага смяна на гумички... което е за предпочитане пред сегменти, че ако отворя отдолу сигурно едни 5-600лв не ми мърдат :icon_hmm: :mitsu-smiley:

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Нищо не отваряй отдолу, амо изхвърли тоз бълвоч отвътре и вземи 4 кила м10д и я остави да трака на място 1 час , след това и бодни едно 15в50 или 10в60 и забравяй мъките.Ако и 15в50 или 10в60-то го яде тогава питай Христо ,че е по запознат откъде гумички за клапаните се намират.Масларника както го наричаш си е кола достойна за уважение а за тампоните на двигателя полиуретанови за дрифтачка си намери някой да ти стръгне малко вибрацийки ще имаш вътре ама не е болка за умиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Смятам да сменя гумичките по велик ден, и да питам ще успея ли да ги сменя без да свалям главата и стават ли от 2Г?

И аз си мисля за 10в50, че 15 много ще ми се разтракат повдигачите си мисля...

Мерси за отговорите предварително,

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Малко да повдигна темата - смених маслото на моето "затъмнение" с 10W60 Granville fully synthetic и за сега съм много доволен, за 800км почти не е мръднало и сега сутрин не изпушва като запаля, само при натискане малко, но не е каквото беше... Също много се учудих как се промени гласчето на Митсу-то, ни повдигач ще изтрака, ни други шумове :)) :mitsu-smiley: Но налягането се вдигна съвсем малко - сега на на 3к оборота минава първата черта и може и помпата да не е зацепена правилно... :icon_crying:

Все пак си купих и гумички, но реших че няма шанс да успея да ги сменя за 1 ден без да свалям главата и стигнах до заключението, че само ако продължава да го яде ще се отваря изцяло за сегменти, лагери и тн и тн...

 

Но за сега имам други намерения и финансите там ще отидат - смятам след 2 седмици да взема второ купе без двг и ск. кутия...

И преди месец ме блъснаха на един светофар много нелепо, а ми беше за пръв път( направиха ми сефтето отзад хахах :D ) и не писах протокол или да викам Смърфовете, там му казах да дава 100лв. и да са маха, че... :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: ама ходих при двама майстори и цената, която ми споделиха е двойна... :icon_blush:

Та и това ще трябва да се прави, че ме побърква като го видя...

 

И да се похваля с разхода за 3 дни му навъртях около 1500км извънградско с 80л бензин при скорост 120-130 средно, а на магистралата го тествах до 200км/ч и си ги направи прилично бързо :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

ето малко снимки:

http://htftp.domainbg.com/BikerBoyy/nokiika/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B00446.jpg

 

налягането на студен преди смяната:

http://htftp.domainbg.com/BikerBoyy/nokiika/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B00448.jpg

и топъл:

http://htftp.domainbg.com/BikerBoyy/nokiika/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B00449.jpg

удара:

http://htftp.domainbg.com/BikerBoyy/nokiika/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B00452.jpg

http://htftp.domainbg.com/BikerBoyy/nokiika/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B00453.jpg

и една нощна:

http://htftp.domainbg.com/BikerBoyy/nokiika/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B00461.jpg

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здрарейте колеги,

Както бях споменал, преди 2 седмици си взех второ купе, което си има ел. оригинална антена,а моя хубосник няма....

Проблема е, че до сега се мъчих, но така и не можах да я накарам да тръгне - не стига ток до нея. Та ако някой има представа от къде се захранва, бушони и тн информацията няма да е излишна...

Замерванията, които направи са на + и - по 0.25V без контакт, на ацц и на контакт нищо не се променя... също и с вкл. радио и без...

На буксата за релето мерих всяко с всяко, само на 3-4 има 12v, на другите нищо...

Самата антена я закачих на акумулатора и работи перфектно...

Четох из ДСМ Тунерс, че трябва сд-то да се закачи към бяло/черен кабел на колата, но така и не намерих такъв...

Някой ако може да помогне ще съм изключително благодарен!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Хайде малко да ъпна темата :icon_rock:

 

Продължението на предния пост:

Намерих кабела за ел.антената, както си го дават по разни картинки в нета( https://www.google.bg/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjm6dqG5JnSAhXCvhQKHU40Dq8QjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fuk.qdx.sresume.ru%2F&psig=AFQjCNERPuZt_OorvBWmwPqYUHxGecXBNQ&ust=1487511967605890 ) бяло-черен кабел, просто беше изрязан много изкъсо и не се виждаше, кутийката на управлението беше цялата корозирала, но я смених с тази от донора и воала - имаме си пауър антена, много яко :icon_dance:

 

Това с антената лесна работа, реших август месец да видя какви говна са в двигателя и се почна разкостването:

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леки технически проблеми хаха, утре продължението на темата :mitsu-smiley:

http://media.snimka.bg/s1/5783/037810773-big.jpg?r=0

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2016-07-27%2011.03.34.jpg

 

 

2016-07-27%2012.19.30.jpg

 

2016-07-27%2012.21.47.jpg

 

2016-07-27%2012.29.27.jpg

Лагерите мязат на дупе :icon_thumbup:

2016-07-27%2012.55.21.jpg

Буталата също не са много красиви хах

2016-07-28%2009.42.05.jpg

Блока е в перфектно състояние, никакъв ръб, никакви драскотини :mitsu-smiley:

2016-07-28%2009.42.25.jpg

Малко покупки и продължаваме напред хах

2016-07-28%2010.21.17.jpg

С подмиването..

2016-07-28%2010.21.43.jpg

Всичко да лъщи, картерчето малко криво, но и така ще живее...

2016-07-28%2010.21.51.jpg

 

2016-07-28%2010.22.13.jpg

буталата вече лъщят и са готови за смазване и чакат своя ред :mitsu-smiley:

2016-07-28%2012.11.52.jpg

 

2016-07-28%2012.12.16.jpg

 

2016-07-28%2012.12.21.jpg

И коша е измит щателно :) първото му и последно миене хах

2016-07-28%2012.12.31.jpg

Личи си дори и хонинга

2016-07-28%2012.12.51.jpg

Всичко пак се смазва обилно и си чака реда

2016-07-28%2012.35.17.jpg

Вала има леки драскотини, но няма да се шлайфа ...скуитърчетата чакат за турбо хахахха

2016-07-28%2012.35.26.jpg

Хайде пак на пазар :)))

2016-07-28%2012.36.53.jpg

 

2016-07-28%2012.37.24.jpg

 

Отделно си взех и нови основни и биелни лагери, и разни други дреболии...

Но се оказа, че няма да успеем да я сглобим в срок поради неприятна изненада след среща със шлайфиста... Занесохме главата за едно чело и евентуално пасване на клапани, но се оказа, че имам 9 от 16 счупени водачи на клапаните... и се почна едно търсене, ходих дори да гледам за други глави втора употреба, но уви, тогава на пазара нямаше нищо... И накрая с някаква "международна" доставка ми докараха новите водачи... Наложи се да се прибирам към София, и колата остана във Варна и нямам повече снимки от продължението... :icon_crying:

Но добрата новина беше, че ремонта на главата ми стъпи на скромните под 300лв, при положение, че от само повдигачите останаха непипани хахха :icon_thumbup: райбероване на клапани(много бяха корозирали) и легла под нов ъгъл, шлайф, вадене поставяне на водачи и пасване на клапани - почти нова стана :mitsu-smiley:

 

Та в крайна сметка единственото, което не се ремонтира по целия двг беше коляновия вал, но ще кара още многооооо време

 

И със скромен бюджет от под 1000лв мотора стана просто неузнаваем веееерриии хеееппииии :rulez:

 

За сега е това, но следва и продължение...

 

Stay tuned! :drinks:

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз видях, нещо е прецакано с линковете май...

 

2016-07-27%2011.03.34.jpg

 

2016-07-27%2012.19.30.jpg

 

2016-07-27%2012.21.38.jpg

 

2016-07-27%2012.55.21.jpg

 

2016-07-28%2009.42.05.jpg

 

2016-07-28%2009.42.12.jpg

 

2016-07-28%2009.42.25.jpg

 

2016-07-28%2010.21.17.jpg

 

2016-07-28%2010.21.43.jpg

 

2016-07-28%2010.21.51.jpg

 

2016-07-28%2010.22.01.jpg

 

2016-07-28%2010.22.13.jpg

 

2016-07-28%2012.11.49.jpg

 

2016-07-28%2012.12.16.jpg

 

2016-07-28%2012.12.21.jpg

 

2016-07-28%2012.12.31.jpg

 

2016-07-28%2012.12.36.jpg

 

2016-07-28%2012.35.17.jpg

 

Мисля, че сега си бачкат :icon_rock:

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И още малко

 

2016-07-28%2012.35.26.jpg

 

2016-07-28%2012.36.53.jpg

 

2016-07-28%2012.37.24.jpg

 

2016-07-28%2012.38.48.jpg

 

Поздрави!

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Здравейте, колеги. Реших да довърша поста с връщането от отвъдното на моето Еклипс-че и е време да постна снимките от "новия" салон на мицкото. :mitsu-smiley:

За жалост домейна на който качвах снимките е приключил и всичко от него е изчезнало, но за желаещите да разглеждат снимките по проекта е на разположение всичко тук. :icon_dance:

 

Новия ми салон, естествено е "спонсориран" от донора, на който попаднах случайно, но ме спасява много пъти... по-натам ще разберете защо :(

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189690.jpg?r=0

 

Седалките бяха мазни и навсякъде имаше дупки от фасове... :icon_doh:

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189691.jpg?r=0

Бях ги прал, което е занимание за луди между другото...

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189692.jpg?r=0

...но все пак изглеждаха страшно мърляви.

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189693.jpg?r=0

 

Тавана беше на "дюшаме" хахах но го направихме черна имитация на алкантара.. якооо

Липсваха и сенниците (голяма работа било да не ти пече в очите хахах) :plane:

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189694.jpg?r=0

 

По таблото нищо не съм сменял освен захабените копчета.. както и по корите на вратите..

Централната конзола беше цялата присадена, оставих си от моята само държача за чаши :drinks:

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189695.jpg?r=0

а и скоростния лост, че другия е от модела, който стърчи като някой ч.п хахах

 

Донора имаше пробити дупки в корите за пищялки и за това си останах с моите...

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189696.jpg?r=0

 

Седалките - нови, бе, нови :)))

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189697.jpg?r=0

 

Две оригинални стелки за отзад - баси кефа ...бай да уей: някой ако има оригинални за отпред - купувам :good:

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189698.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189699.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189700.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189701.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189702.jpg?r=0

 

Сегашната ми стелка - +10коня хаха

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189703.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189704.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189706.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189708.jpg?r=0

 

Електронната антена, работеща перфектно.

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189711.jpg?r=1

 

Това е за сега, че поста стана много дълъг... :D

:rulez:

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...продължение: Първо да покажа едно нисан-че на един голям пич, с който се запознахме случайно на Екото в Люлин (не е :mitsu-smiley: но е един много красив и рядък вече модел, така че не хейтвайте много хахах)

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189681.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189682.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189683.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189686.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189689.jpg?r=0

Поздрави на колегата от STI.bg

 

И още една страхотна машина на един приятел от Варна (кола мечта) :first:

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189900.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189901.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189904.jpg?r=0

 

А ето го и донорчето ми хаха

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189905.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189908.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189909.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189910.jpg?r=0

 

И така, започва гадната част, злата участ, тъпата карма, черния гаден Мърфи, съдбата, която ни прецаква и т.н. (мога да изброявам още много хах)

Октомври месец миналата година едно тъпо пишлеме не спря на червен светофар на Т-образно кръстовище и съответно спря в мен... :icon_box:

Резултата е ясен, но поне всички се разминахме само с уплаха, без драскотини... И обяснението му беше, че видял, че е червено но на секундарника пишело 2сек. и решил да мине, а то се оказа, че пишело 20 и нещо си, но не бил видял втората цифра... :mad:

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189913.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189914.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189915.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189916.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189917.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189918.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189919.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189920.jpg?r=0

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...продължение номер 2 (:

А ето го и индивида на следващия ден още си стоеше там... крив носач, блокирала гума в калника и почти никакви външни следи...

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189921.jpg?r=0

 

И нямаше и 5 дни след инцидента, ставам едната сутрин, отивам да паля колата, да вода жената на работа, и какви да видя, централната конзола изкъртена, кабелите изрязани и новото ми Сони го няма... да им е.а мамата на всичките Люлински наркоманчета дето обикалят да трошат ключалки за СД за "30лв", щото може и 300 да струва, но в заложната повече няма да им дадът...

 

И последва смяна на врата от донора, яко блъскане и опъване на колонката, пасване и т.н. и т.н. ...разправии да искаш

Ето защо казвам, че пак ме спасява донорчето... освен смачкана врата, изкъртена изцяло брава+ключалка...

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189923.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189926.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189136.jpg?r=0

 

Имах някъде и снимки от ремонта, но не ги намерих...

Та така си я карам от ноември насам и все не стигам до бояджия да замяза малко на кола... но пък така не ми трябват отличителни лепенки на клуба хахах

 

Наскоро ударихме с мици преломна възраст хах но ми каза, че поне още два пъти по толкова ще ме вози :rulez:

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189137.jpg?r=0

 

Сложих му такова масло, но такова чукане на повдигачи имаше, че 1мин на студен ДВГ не може да ги напълни... и го изхвърлих на 1000км.

Та въпроса е вие с какви масла карате вашите мицки да не "чукат". Аз сега съм на 5000км с Бизол 10в40 и пак причуква на студен за някоя секунда, но е 1000 пъти по-добре от мотула...

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189657.jpg?r=0

 

малко тунинг изолацийка за дограма хахах слагам я навсякъде, върши работа и струва 1.30лв в практикер...

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189134.jpg?r=0

 

набарах си и броня с рядката задна добавка, но така и не съм стигнал до поставяне :icon_blush:

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189132.jpg?r=0

 

И малко за душата :drive:

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189131.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189133.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189139.jpg?r=0

:icon_bye:

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...продължение номер 3 (:

Вчера най-после се наканих да си купя нови крушки, и то не какви да е, а естествено...:

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189665.jpg?r=0

 

Обаче преди да отида и да почна да разглобявам фаровете да вида как по дяволите се сменя една тъпа крушка на това чуто на машиностроенето, реших да почета как други колеги са го правили(смяната, да не си помислите друго хаха). НО уви, по българско никъде не пише нищо... И реших да пробвам на english и попаднах на тема в ДСМ тунерс, където пишат първо да си купите ето това : https://www.walmart.com/ip/Sylvania-H4666-Basic-Headlight-Contains-1-Bulb/16913602

И рязко се спекох, че съм дал 35лв за нищо... четох, четох и никъде не пише, че нормална Н4 крушка става, почнах да псувам и се запътих към гаража... Като за начало отворих капака и пак взех да надзъртам отзад на фара, няма ли как да се бръкне и да изкарам крушката... Йок, почнах да разглобявам пластмасите около фара, много лесна работа - 6 витна се махат и капаците падат. Видях потенциалните 4 болтчета на метална пластина, които държат стъклото и развих горните 2, долните ми се стори твърде рисково да махам, че после нямат слагане и само ги разхлабих. И така с леко издърпване изкарах фарчето, махнах буксата и определено си отдъхнах хахах

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189661.jpg?r=0

нормален си фар, за нормална си Н4 крушка :icon_dance:

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189662.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189663.jpg?r=0

 

Ииии малко разлика, десния, очевидно е Осрама

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189666.jpg?r=0

 

къси

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189669.jpg?r=0

 

и дълги..

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189668.jpg?r=0

 

на тъмно:

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189673.jpg?r=0

 

и вече и двата монтирани:

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189676.jpg?r=0

 

А някой да знае каква е тази бяла буква, излизаща от буксата на фара?

http://media.snimka.bg/s1/5973/038189675.jpg?r=0

 

Просто разликата във фаровете е от тук до луната, който се чуди дали да ги сменя, въобще няма място за замисляне, кара се много по-приятно и безопасно, просто ВИЖДАШ. хахах

 

Та това е от мен за сега, надявам се да ви е харесало и Поздрави! :mitsu-smiley:

Stay tuned (:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

...продължение номер 4 (:

 

Доста отдавна не съм писал в темата и реших малко да поизтупам "прахта"... :icon_thumbup:

 

Като цяло не съм правил кой знае какво скоро, но то и зимата си е кофти време за "тЮнинги" хах

Септември '17-та реших, че ми омръзна червената врата и понеже нямах време за бояджия си поръчах едно стикерче :D

 

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552459-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552458-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552460-big.jpg?r=0

 

Понеже лайсната наскоро почна да се отлепя отпред, трябваше да изрежа малко от скъсаното фолио и дупката запълних със единични стикери... Доста добре се получи :rolleyes:

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552434-big.jpg?r=0

 

Останаха ми стикери и реших, че е дошло времето да си налепя и "очите" (отдавна ми беше мерак хах)

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552435-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552436-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552437-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552438-big.jpg?r=0

 

Сложих и жълто фолио на халогенките, но беше отдавна и май не съм снимал... :D

Та това е общо взето по екстериора хах

 

Преди месец-два реших, че ще сменям спирачките(не че моите не спираха, просто човек винаги трябва да си намира работа хахах)

Иска ми се да изброя стъпките една по една, за да е прегледно за хората, които ще го правят(евентуално :D ) в бъдеще...

Като за начало започнах да чета из форума, колегата @snaip е правил тази конверсия, но почти нищо не разбрах от там... Много полезна ми беше информацията от темата в раздел Галант, за което благодаря на колегите. :drinks:

 

Няма да споменавам никъде имена на фирми или частници, с цел да не им правя реклама... Ще пиша само кое колко струва горе долу.Ако някой има въпроси, да пише на лично. :)

 

Нужни части:

1.Спирачни двубутални апарати(стават от Галант, Аутлендър 1 и др.) и супорти на, подчертавам, 130мм междуболтово разстояние за закрепване към шенкела. В случая супорти можем да ползваме само от Галант(или ево 3/еклипс турбо), защото само те са с 276мм диск и 130мм захват. Моите са от Галант '98ма комби. Отварям още една скоба, Галанта трябва да е пре-фейслифт, Фейсовете вече са на 160мм супорт.

 

Цена: 40лв и двата + супортите.

 

Преди да разбера за тези разлики в захвата, си поръчах от Спейс Вагон.

Ето и разликата:

 

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552414-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552417-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552418-big.jpg?r=0

 

Ето това вече са и галантовите апарати, разликите са очевидни, но трябва да знаеш какво да гледаш( а аз не знаех )

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552419-big.jpg?r=0

 

Пасват и перфе, много плътно става всичко, но си е Окей, не опира никъде...

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552422-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552423-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552424-big.jpg?r=0

 

С малкия диск, тук има мноого луфт хахха

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552425-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552426-big.jpg?r=0

 

2.Дискове - 276мм(диаметър)Х44.5мм(офсет)Х26мм(дебелина)

Марка:Феродо

Цена: 42лв на брой=84лв тотал(почти)

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552427-big.jpg?r=0

 

Както се забелязва на снимката, новите дискове имат само 5 отвора + 2 "скоби"... Липсват още два отвора за болтовете, които държат гривната на АБС-а при Еклипса...

Та се наложи и на стругар да се ходи, където пак имах малък проблем, диска не влизаше на фрезата и го разпробивахме на бормашината(голяма мъка докато го нагласи точно)

Цена: 5лв на отвор=20лв

 

Реших да си почиствам и боядисвам апаратите сам и започнах със супортите... Голяма битка падна и крайния резултат не е особено впечатляващ...

Цена: малко шкурка + телена четка(+телта на жената за тенджери :D ) + спрей за апарати =10-15лв

На снимка изглежда по-добре отколкото на живо хахах

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552429-big.jpg?r=0

 

И така реших, че ще търся прахово някъде, че тая ръжда си е... брала лайката :D

Разпитах тук, там и намерих за

Цена: 30лв за двата апарати (пясъкоструя + боя) + 10тина дни, докато станат... :icon_censored:

 

3.По междувременно докато чаках апаратите, си намерих уж ОЕМ накладки

Цена: 40лв

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552447-big.jpg?r=0

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4.Обаче ми изникна нов проблем - маркучите... Еклипосовите апарати са с резби мъжко М10х1 от към апарата и женско(обърнат конус) М10х1 към тръбичката. А галантовите са женско + "банджо" към апарата. А на Галанта маркуча е цял от апарата до подкалника(около 500мм маркуч). Мислех си и аз да го направя по този начин, но колегата @snaip беше казал, че педала му е омекнал след монтажа и мен ме съмнява, че точно от това може да се получи известна загуба на налягане - голямата дължина Х линейното разширение. Реших, че ще си търся къс маркуч ( дават го за турбо варианта около 210мм, но там пак си е мъжко + женско, няма банджо), и така и не успях да намеря такъв заводски маркуч. Поразтърсих се из гугъла и намери къде правят по поръчка, занесох мостра и за 30мин бях готов.

Цена: двата маркуча - 40лв

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552430-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552431-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552432-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552475-big.jpg?r=0

 

Сега обаче ако трябваше да си ги правя, щях да ги пусна 1-2см по-дълги, понеже еклипсовите турбо апарати се захващат към маркуча не централно м/у двете бутала, а малко по нагоре под ъгъл, И тези 210мм в момента ми дойдоха мааалко къси, закрепих ги, но самия маркуч е леко опънат... :icon_blush:

https://www.google.bg/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjVlbCawa_aAhWFy6QKHThqA2EQjRx6BAgAEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.rtmracing.com%2Fxcart%2Fproduct.php%3Fproductid%3D17466&psig=AOvVaw091N00LJIsBvOTTgDYLWqL&ust=1523442883018508

 

И така, миналата седмица звънях да си търся евентуално боядисаните апарати(че нещо ме бяха забравили) :icon_box:

Почти готов за поставяне...

5.Междувременно си намерих ремонтни комплекти, гумички за апаратите.

Цена: 2х11лв = 22лв

Марка: AutoFren D4427

 

Буталата бяха не много добре почистени и боядисани, че трябваше и това да довърша...

Доста се и ядосах, когато видях, че са ги боядисали със все апарата - едвам ги изкарах, надрах ги, псувах и т.н.

Отделно и това, че не са били добре почистени от пясъка, буталата при вадене и слагане са се надрали да си "е.е мишка ухото"... :icon_censored:

 

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552439-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552440-big.jpg?r=0

 

Доста си поиграх с водната шкурка, но дълбоките деруги си останаха...

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552441-big.jpg?r=0

 

Лего за "напреднали" деца хаха

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552442-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552443-big.jpg?r=0

 

Боядисахме и яйцата :icon_dance: :mitsu-smiley:

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552444-big.jpg?r=0

 

И в неделя успях да сложа дясната (но се обадиха да пием бира и нали знаете, една работа като пречи на пиенето, ...спираме работата :icon_thumbup: )

Искаше ми се да боядисам дисковете, но ми свърши боята и се отказах хаха

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552445-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552446-big.jpg?r=0

 

Вчера успях да сложа и лявата

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552447-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552448-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552449-big.jpg?r=0

 

Доста близко минава покрай джантата

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552450-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/6154/038552451-big.jpg?r=0

 

 

Това е за сега, общо взето не е много скъпо удоволствието, но честно казано и разликата не е кой знае каква...

За сега проблеми нямам, освен, че като чели леко ми стърже едната пластинка на накладките в диска, тези дни ще свалям пак да огледам какъв е случая... Имам леки съмнения, че единия супорт е малко крив и от там идва сакътлъка, но ще видим.

 

Поздрави!

Stay tuned (:

:icon_rock: :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Редактирано от BikerBoyy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Можеш ли да усетиш разлика вече, след като са се темперирали накладките?

 

Съвет от мен - с нови, качествени гуми ще усетиш много по-голямо подабрение в автомобила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, вече като се напаснаха накладките има доста значителна разлика. А за гумите определено го усещам, има още потенциал да спира, но блокират колелата. Чудих се дали да си купувам нови гуми тази пролет, но нали все събирам за 17" джанти(и все не успявам :D )... Тогава си мисля, че ще усетя най-добре ефекта от "тЮнинга" :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...