Премини към съдържание

Тресене (вибрации) след 120км/h


tito86

Препоръчано мнение

Колеги имам неприятна вибрация след като мина 120км/h, която я усещам на волана.

Подчертавам, че вибрацията я има както при летните ми гуми така и при зимните. И двата чифта гуми са с различни джанти...

На какво може друго да се дължи? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам неприятна вибрация след като мина 120км/h, която я усещам на волана.

Подчертавам, че вибрацията я има както при летните ми гуми така и при зимните. И двата чифта гуми са с различни джанти...

На какво може друго да се дължи? :mitsu-smiley:

При подаване на газ или при отнемане има ли разлика?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двата чифта гуми са с различни джанти...

На какво може друго да се дължи? :mitsu-smiley:

На гумаджията който е балансирал и едните и другите примерно .:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На гумаджията който е балансирал и едните и другите примерно .:)

Хаха при двама различни са и двата баланса:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам неприятна вибрация след като мина 120км/h, която я усещам на волана.

Подчертавам, че вибрацията я има както при летните ми гуми така и при зимните. И двата чифта гуми са с различни джанти...

На какво може друго да се дължи? :mitsu-smiley:

Здравей колега , имах подобен проблем преди години с тогавашния ми Галант. Тогава се оказаха износени вътрешни карета на полуосите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При подаване на газ или при отнемане има ли разлика?

Миии постоянно си е някак си, нз не съм усещал като пусна газта дали има разлика. Реално по магистралите подържаш скоростта, но преди да падна под 120 си тресе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега , имах подобен проблем преди години с тогавашния ми Галант. Тогава се оказаха износени вътрешни карета на полуосите.

Ммм това не звучи добре...Колко ти излезе удоволствието? Имам подозрения, че са ми тръгнали... от лявата страна имам омасляване около маншона...

Редактирано от tito86
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Огледални дискове, външни карета, деформирани и зле балансирани гуми, секретни болтове.

 

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако слагаш секретни болтове, те са с друго тегло и най-добре е по двойки на диагонал.Имах същия проблем, направо ме подлуди докато го разбера това.

 

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Редактирано от ivo122
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха при двама различни са и двата баланса:)

Това изобщо не пречи да балансират по един и същи начин .:D

Кой каквото ще да ти разправя, при вибрации в диапазона 110-130 км/ч. причината е винаги по колелата, крива гума, крива джанта, зле поставени баланси и т.н... .

От вътрешни карета вибрации се получават още в ниските скорости и са най вече при ускорение .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това изобщо не пречи да балансират по един и същи начин .:D

Кой каквото ще да ти разправя, при вибрации в диапазона 110-130 км/ч. причината е винаги по колелата, крива гума, крива джанта, зле поставени баланси и т.н... .

От вътрешни карета вибрации се получават още в ниските скорости и са най вече при ускорение .

Затова го питам за разлика под товар и по инерция, но хич, ама хич не е изключено каретата да са свършили курса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това изобщо не пречи да балансират по един и същи начин .:D

Кой каквото ще да ти разправя, при вибрации в диапазона 110-130 км/ч. причината е винаги по колелата, крива гума, крива джанта, зле поставени баланси и т.н... .

От вътрешни карета вибрации се получават още в ниските скорости и са най вече при ускорение .

Ще започна с гумите и джантите на пролет и ще си покаже. Сега така или иначе не вдигам такива скорости.

Като цяло и мен логиката ме тегли в тази посока, но се очудих когато смених зимните гуми, че си остана проблема.

Никой нищо не спомена за криви джанти...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е точно в поста който си цитирал са споменати и джантите.:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зимата и лятото с едни и същи джанти ли се движиш и ако да може би не е зле да ги провериш за кривина. Една бърза проба е да смениш предните със задните и да видиш дали ще има разлика във вибрацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зимата и лятото с едни и същи джанти ли се движиш и ако да може би не е зле да ги провериш за кривина. Една бърза проба е да смениш предните със задните и да видиш дали ще има разлика във вибрацията.

С различни джанти съм, бях го описал в първия пост. Мерси за съвета ще пробвам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Криви гуми или изкривени джанти ! На мене така ми ставаше но ходих да ми ги балансират и се оправи проблема, на мене това тресене (вибрация) се получваше при 120 км ! Другия вариант ако не е това, което си мисля колега е полуоската.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Аз имах подобен проблем на предния галант,бяха сложили баланса на джантите от вътрешната страна на джантата.Когато ги сложих отвънка,се оправи всичко.Това е за стокови джанти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...