Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ivo122

Потребител
  • От него общо

    41
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    mitsubishi colt VI

ivo122's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Това е за моя колт. Вероятно има и за твойта модификация. Изпратено от моят ONEPLUS A5010 с помощта на Tapatalk
  2. В AliExpress. Изпратено от моят ONEPLUS A5010 с помощта на Tapatalk
  3. При мен тропаше от неравности по пътя и като смених тампоните на стаб. щанга утихна. Изпратено от моят ONEPLUS A5010 с помощта на Tapatalk
  4. И при мен е така. Явно е нормално. Изпратено от моят ONEPLUS A5010 с помощта на Tapatalk
  5. Не е добра идея да пипате датчика. Може да си създадете големи проблеми. По добре си купете отделен термометър със сонда и я фиксирайте някъде към блока или главата. Аз направих така. Изпратено от моят MIX 2 с помощта на Tapatalk
  6. Явно вашата е след 2008 с новия дисплей в таблото и мултимедия във волана. Там може у да чете Мp3. Определено при кола карана от жена на малко километри обслужвана само гаранционно риска е по малък. Изпратено от моят MIX 2 с помощта на Tapatalk
  7. Само дето не споменавате пробега. Да минал съм през тези проблеми и не само аз. Маслените сегменти задължително заминават защото са много слаби и тънки. Има ремонтни размери сегменти по каталог но липсват на пазара. За радост компресионните са достатъчно здрави, но няма друг избор освен сваляне на глава. При късмет хлабините в цилиндъра са в норма но зависи от предишния собственик. Регулировка или поне преглед на клапани по менюъл се прави на 90000 но е добре и по рано иначе издухват клапани. Не случайно тези коли се продават почти винаги на около 150-200 000.Общо взето типично средно качество за съвременен японски автомобил. Изпратено от моят MIX 2 с помощта на Tapatalk
  8. Да добавя че ESP има след фейслифта 2006 година. Компресора на климатика също е с ограничен ресурс и след 150000 чакай блокаж. Втора ръка е към 400 лева а нов от 800 нагоре. Изпратено от моят MIX 2 с помощта на Tapatalk
  9. Има твърда возия. Скъпа е поддръжката на двигателя. Няма бутала, основни лагери, Клапани трудно се намират и са скъпи. Не е с хидрокомпенсатори а с тласкачи. Цената им е 15 лева за брой и се сменят трудно. Веригата издържа над 200000 но задължително почва да харчи масло над 150000. Като цяло ресурса на двигателя е изчислен около 200000. Сегментите оригинал са към 400 лева на цилиндър. Що се отнася до смяната на менютата, беше възможно и с копчетата на дисплея. Оригиналната музика чете само аудио двд и е доста орязана откъм функции. Изпратено от моят MIX 2 с помощта на Tapatalk
  10. Не очаквай поддръжката да е евтина и дано няма проблеми. Иначе ако е запазен е добър автомобил. Много зависи от предния собственик. 95кс е за предпочитане. Изпратено от моят MIX 2 с помощта на Tapatalk
  11. Това трябва да е имобилайзера. Пробвайте с друг ключ. Може и да е приемника на ключалката. Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
  12. Ако искате мнение сложете стандартния акумулатор за модела. От голям капацитет няма смисъл а и в някои случаи е по-зле. Няма да ви пали колата по-лесно ако натоварите инсталацията и пластмасовата подложка с някои тежка ръбата батерия. Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
  13. Има значение. От където и да го вземете ще ви предложат с десен плюс освен ако специално не поискате нестандартен ляв. Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
  14. В Балканстар не си струва-само ядове. Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
×
×
  • Създаване...