tito86 Публикувано 19 януари 2016 Сподели Публикувано 19 януари 2016 Колеги имам неприятна вибрация след като мина 120км/h, която я усещам на волана.Подчертавам, че вибрацията я има както при летните ми гуми така и при зимните. И двата чифта гуми са с различни джанти...На какво може друго да се дължи? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 януари 2016 Сподели Публикувано 19 януари 2016 Колеги имам неприятна вибрация след като мина 120км/h, която я усещам на волана.Подчертавам, че вибрацията я има както при летните ми гуми така и при зимните. И двата чифта гуми са с различни джанти...На какво може друго да се дължи? :mitsu-smiley:При подаване на газ или при отнемане има ли разлика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 януари 2016 Сподели Публикувано 19 януари 2016 И двата чифта гуми са с различни джанти...На какво може друго да се дължи? :mitsu-smiley:На гумаджията който е балансирал и едните и другите примерно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 19 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2016 На гумаджията който е балансирал и едните и другите примерно .Хаха при двама различни са и двата баланса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 19 януари 2016 Сподели Публикувано 19 януари 2016 При подаване на газ или при отнемане има ли разлика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L2.0 Публикувано 19 януари 2016 Сподели Публикувано 19 януари 2016 Колеги имам неприятна вибрация след като мина 120км/h, която я усещам на волана.Подчертавам, че вибрацията я има както при летните ми гуми така и при зимните. И двата чифта гуми са с различни джанти...На какво може друго да се дължи? :mitsu-smiley:Здравей колега , имах подобен проблем преди години с тогавашния ми Галант. Тогава се оказаха износени вътрешни карета на полуосите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 19 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2016 При подаване на газ или при отнемане има ли разлика?Миии постоянно си е някак си, нз не съм усещал като пусна газта дали има разлика. Реално по магистралите подържаш скоростта, но преди да падна под 120 си тресе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 19 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2016 (редакция) Здравей колега , имах подобен проблем преди години с тогавашния ми Галант. Тогава се оказаха износени вътрешни карета на полуосите.Ммм това не звучи добре...Колко ти излезе удоволствието? Имам подозрения, че са ми тръгнали... от лявата страна имам омасляване около маншона... Редактирано 19 януари 2016 от tito86 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo122 Публикувано 19 януари 2016 Сподели Публикувано 19 януари 2016 Огледални дискове, външни карета, деформирани и зле балансирани гуми, секретни болтове. Sent from my GT-I9301I using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo122 Публикувано 19 януари 2016 Сподели Публикувано 19 януари 2016 (редакция) Ако слагаш секретни болтове, те са с друго тегло и най-добре е по двойки на диагонал.Имах същия проблем, направо ме подлуди докато го разбера това. Sent from my GT-I9301I using Tapatalk Редактирано 19 януари 2016 от ivo122 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 януари 2016 Сподели Публикувано 20 януари 2016 Хаха при двама различни са и двата балансаТова изобщо не пречи да балансират по един и същи начин .:DКой каквото ще да ти разправя, при вибрации в диапазона 110-130 км/ч. причината е винаги по колелата, крива гума, крива джанта, зле поставени баланси и т.н... .От вътрешни карета вибрации се получават още в ниските скорости и са най вече при ускорение . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 януари 2016 Сподели Публикувано 20 януари 2016 Това изобщо не пречи да балансират по един и същи начин .:DКой каквото ще да ти разправя, при вибрации в диапазона 110-130 км/ч. причината е винаги по колелата, крива гума, крива джанта, зле поставени баланси и т.н... .От вътрешни карета вибрации се получават още в ниските скорости и са най вече при ускорение .Затова го питам за разлика под товар и по инерция, но хич, ама хич не е изключено каретата да са свършили курса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 20 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2016 Това изобщо не пречи да балансират по един и същи начин .:DКой каквото ще да ти разправя, при вибрации в диапазона 110-130 км/ч. причината е винаги по колелата, крива гума, крива джанта, зле поставени баланси и т.н... .От вътрешни карета вибрации се получават още в ниските скорости и са най вече при ускорение .Ще започна с гумите и джантите на пролет и ще си покаже. Сега така или иначе не вдигам такива скорости.Като цяло и мен логиката ме тегли в тази посока, но се очудих когато смених зимните гуми, че си остана проблема.Никой нищо не спомена за криви джанти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 януари 2016 Сподели Публикувано 20 януари 2016 Е точно в поста който си цитирал са споменати и джантите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 20 януари 2016 Сподели Публикувано 20 януари 2016 Зимата и лятото с едни и същи джанти ли се движиш и ако да може би не е зле да ги провериш за кривина. Една бърза проба е да смениш предните със задните и да видиш дали ще има разлика във вибрацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tito86 Публикувано 20 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2016 Зимата и лятото с едни и същи джанти ли се движиш и ако да може би не е зле да ги провериш за кривина. Една бърза проба е да смениш предните със задните и да видиш дали ще има разлика във вибрацията.С различни джанти съм, бях го описал в първия пост. Мерси за съвета ще пробвам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Константин_96 Публикувано 21 януари 2016 Сподели Публикувано 21 януари 2016 Криви гуми или изкривени джанти ! На мене така ми ставаше но ходих да ми ги балансират и се оправи проблема, на мене това тресене (вибрация) се получваше при 120 км ! Другия вариант ако не е това, което си мисля колега е полуоската. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 26 януари 2016 Сподели Публикувано 26 януари 2016 Здравейте колеги.Аз имах подобен проблем на предния галант,бяха сложили баланса на джантите от вътрешната страна на джантата.Когато ги сложих отвънка,се оправи всичко.Това е за стокови джанти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.