Премини към съдържание

Странен шум


Препоръчано мнение

Като е включен климатика се появявява някакъв резонанс. Звучи като бучене и е в диапазона от 2500 до 3500. Каква може да е причината?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като е включен климатика се появявява някакъв резонанс. Звучи като бучене и е в диапазона от 2500 до 3500. Каква може да е причината?

Електомагнитна шайба, компресор и т.н. трябва да се види.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Електомагнитна шайба, компресор и т.н. трябва да се види.

Вече я карах в сервиз да и видят компресора. Нищо му няма, качва до 12.5 атмосфери а и електромагнитната шайба е наред. Но шума продължава да си го има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка вероятно или обтягането му...

 

Наистина проверих ремъка и при по-високи обороти при включен климатик прави коремче. Може и да е от това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твърде вероятно е да е тръгнал лагера на вала на компресора. При проверка на компресора ще излезе че е ОК, но лагера няма общо с налягането на фреона. Така че провери и това, вибрациите при ремъка не са нормално нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твърде вероятно е да е тръгнал лагера на вала на компресора. При проверка на компресора ще излезе че е ОК, но лагера няма общо с налягането на фреона. Така че провери и това, вибрациите при ремъка не са нормално нещо.

Как да го проверя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега пък излиза че го има и при изключен климатик но много по-слабо.

Като се вслушаш отпред при двигатела го няма само в купето се чува и се усеща лека вибрция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега пък излиза че го има и при изключен климатик но много по-слабо.

Като се вслушаш отпред при двигатела го няма само в купето се чува и се усеща лека вибрция.

Колега, колко пъти да ти кажа че трябва да се види от специалист.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има представа колко пари струват ремъците на 4G63 двигателя? Имам предвид двата ангренажни и тези на климатика и алтернатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

В Ратола

  • Ролка обтяжна - 135 лв.
  • Ролка обтяжна (на балансиращия вал) - 85 лв.
  • Ангренажен ремък - 125 лв.
  • Ремък на балансиращия вал - 90 лв.
  • Ремък на алтернатора - 42 лв.

В другите добри магазини за японски части е около 40% по-евтино, като повечето са идентични по качество.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Ратола
  • Ролка обтяжна - 135 лв.
  • Ролка обтяжна (на балансиращия вал) - 85 лв.
  • Ангренажен ремък - 125 лв.
  • Ремък на балансиращия вал - 90 лв.
  • Ремък на алтернатора - 42 лв.

В другите добри магазини за японски части е около 40% по-евтино, като повечето са идентични по качество.

Има още една ролка ,паразитната на големия ремък.........тя струва към 105 лв. в Ратола.......или общо за смяна на агр. ремъци за части - около 540-550лв. само за части и то само за агр. ремък........да не говорим че има и обтегач ,който при необходимост се сменя..............той е маслен и срува в Ратола по мои спомени около 240 лв. ..........има и още нещо - помпа водна, тя се сменя също при необходиимос и струва към 280 -320 лв. ... така че смятай че на мен ще ми стане лошо............ :icon_blush:

Всички тия неща мога да ти ги осигуря на почти половин цена..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Хидравличният обтегач е 210 лева.

Но според мен проблема не е в ремъка, а в лагера на оста на компресора. Там има и шайби, също така и електромагнит, който също може да стърже...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да, но човека, който пита за това не е член на клуба.

Така че са съвсем коректни.

Относно гаранцията а качество на частите е излишно да говорим, защото ролките и ремъците са едни и същи NTN или Koyo, разликата е, че едните са изпратени от фирмите производителки до Mitsubishi Motors, които от своя страна имат правото да слагат фирмения знак :mitsu-smiley: в определените от тях части в кутии :mitsu-smiley:

Същото е и с ремъците Mitsuboshi, Tsurumi, Sun и така нататък.

Тъй като ние ги взимаме от вносителите, като и там имаме 20% отстъпка частите са точно 40% по скъпи, защото са в кутии, нищо друго.

В случая се вижда нагледно, ако си член на клуба, колко много пари си спестяваш само за обслужването на двигателя и ремъците. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а за да станеш член на клуба какво трябва да направиш?

Най-важното условие за да станеш член на клуба е да си фен на марката. Другите подробности ги има ето ТУК

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...